Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!

Kuka on Bodomin surmaaja?

Hans Assmann
54
11%
Kioskimies Karl Gyllström
91
18%
Nils Gustafsson
247
49%
Irmeli Björklundin (ex?)poikaystävä Pauli Pirinen
5
1%
Pentti Soininen (teot tunnustanut rikollinen teki itsemurhan)
14
3%
Joku muu tuntemattomaksi jäänyt henkilö
93
18%
 
Ääniä yhteensä: 504

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Presidentti Kekkosella oli aikanaan tutun oloista matkaseuraa: https://books.google.fi/books?id=minmDA ... an&f=false

Tuttu myös Fjalar Jarvalle: https://fi.wikipedia.org/wiki/Fjalar_Jarva

8)
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Wagner kirjoitti:Presidentti Kekkosella oli aikanaan tutun oloista matkaseuraa: https://books.google.fi/books?id=minmDA ... an&f=false

Tuttu myös Fjalar Jarvalle: https://fi.wikipedia.org/wiki/Fjalar_Jarva

8)
Tästähän Maza/Pharnoah/Pharoah ym. nimimerkellä voisi lähettää tiedon USA:n Zodiac-sivustoille ? Risto/Reiska tunnisti jo 1991 Arskan Zodiac-symbolin kapakassa Olarissa, sanoi "Zodiac" ja sai heti Arskalta satasen kaljoihinsa. Löytyy vanhasta aineistosta kuten sekin, että Arska hallitsi jenkkien laivastokielen. Uskon tunnustuksiinsa myös Bodomin osilta.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Wagner kirjoitti: Tästähän Maza/Pharnoah/Pharoah ym. nimimerkellä voisi lähettää tiedon USA:n Zodiac-sivustoille ?

8)
Miksi ihmeessä? Etkö osaa englantia kun et itse kirjoita sinne? Tai ehkä ymmärrät itsekin millaista kummastusta rapakon takana herättäisi jonkun Jarvan ja Kekkosen liittyminen yhtään mihinkään. :lol:
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Pharnamoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Tästähän Maza/Pharnoah/Pharoah ym. nimimerkellä voisi lähettää tiedon USA:n Zodiac-sivustoille ?
8)
Miksi ihmeessä? Etkö osaa englantia kun et itse kirjoita sinne? :lol:
Tiedät kirjoittaneeni asiasta.
Etkö osaa ymmärrä antaneesi asiassa asiattoman vastineesi aikanaan ? :lol:

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Pharnamoh
Poliisikoira Rex
Viestit: 273
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:42 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pharnamoh »

Wagner kirjoitti:
Pharnamoh kirjoitti:
Wagner kirjoitti: Tästähän Maza/Pharnoah/Pharoah ym. nimimerkellä voisi lähettää tiedon USA:n Zodiac-sivustoille ?
8)
Miksi ihmeessä? Etkö osaa englantia kun et itse kirjoita sinne? :lol:
Tiedät kirjoittaneeni asiasta.
Etkö osaa ymmärrä antaneesi asiassa asiattoman vastineesi aikanaan ? :lol:

8)
En tiennyt, että olet kirjoittanut jenkkien Zodiak-saitille. Hienoa, asiasi on siis hoidossa!
Itse en ole kirjoittanut sinne mitään, joten väitteessäsi vastineestani jaat disinformaatiota.
"I'm a plain man; rum and bacon and eggs is what I want, and that head up there for to watch ships off."
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja groot »

Wagner ja Pharnamoh. Verbaalista iloittelua on mukava seurata. Jatkakaa, jatkakaa. Zodiacin sekoittaminen tähän lähes täysin selvään tapaukseen on oivaltavaa. Arskan voi tiputtaa pois, sillä se on täydellisesti seonneen Wagnerin psyykkisen toiminnan häiriö. Sellaiseen tarvitaan psykiatria.
---------
Allekirjoitus.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

groot kirjoitti:<blabla/> Arskan voi tiputtaa pois, sillä se on täydellisesti seonneen Wagnerin psyykkisen toiminnan häiriö.</blabla>
Tunnut kovin ahdistuneelta asian osalta...en ole seonnut, Arska on todellinen taho.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:
groot kirjoitti:<blabla/> Arskan voi tiputtaa pois, sillä se on täydellisesti seonneen Wagnerin psyykkisen toiminnan häiriö.</blabla>
Tunnut kovin ahdistuneelta asian osalta...en ole seonnut, Arska on todellinen taho.

8)
Olen kysynyt sinulta moneen kertaan, että onko Arska sinun mielestsäsi syyllinen Bodomin murhiin? Olet aina kiistänyt tämän. Miksi kuitenkin jauhat edelleen hänestä?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Maza kirjoitti:Olen kysynyt sinulta moneen kertaan, että onko Arska sinun mielestsäsi syyllinen Bodomin murhiin? Olet aina kiistänyt tämän. Miksi kuitenkin jauhat edelleen hänestä?
Olen vastannut vuosien varrella sinulle moneen kertaan, että
syyllisyytensä arviointi kuuluu poliisi- ja oikeusviranomaisille.

8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja groot »

Wagner kirjoitti:
groot kirjoitti:<blabla/> Arskan voi tiputtaa pois, sillä se on täydellisesti seonneen Wagnerin psyykkisen toiminnan häiriö.</blabla>
Tunnut kovin ahdistuneelta asian osalta...en ole seonnut, Arska on todellinen taho.

8)
Ahdistuslääke otettu. Jonkinlainen terapia olisi ehkä sinulle hyväksi. Sama vastaus tuonne toiseen ketjuun. Ei ole tarvetta kirjoittaa sinne mitään.
---------
Allekirjoitus.
Maza
Jane Marple
Viestit: 1032
Liittynyt: La Touko 26, 2007 1:17 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Maza »

Wagner kirjoitti:
Maza kirjoitti:Olen kysynyt sinulta moneen kertaan, että onko Arska sinun mielestsäsi syyllinen Bodomin murhiin? Olet aina kiistänyt tämän. Miksi kuitenkin jauhat edelleen hänestä?
Olen vastannut vuosien varrella sinulle moneen kertaan, että
syyllisyytensä arviointi kuuluu poliisi- ja oikeusviranomaisille.

8)
Tokihan tiesin, mitä kysymykseeni vastaat, mutta kyllä sinä voit aivan vapaasti ottaa kantaa asioihin tällä viihdepalstalla. Kaikki me täällä saamme pitää syyllisinä tai syyttöminä ihan ketä me haluamme. Eli rohkeasti vaan Wagner: Onko Arska mielestäsi syyllinen Bodomin kolmoismurhaan?
The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men.
groot
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1494
Liittynyt: To Huhti 19, 2007 11:18 pm
Paikkakunta: Dublin Ireland the funny country

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja groot »

Wagner on nolattu nyt täysin jos ei vastausta kuulu.
---------
Allekirjoitus.
Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Wagner »

groot kirjoitti:Wagner on nolattu nyt täysin jos ei vastausta kuulu.
Aha. Katsoppas tämän ketjun otsikko. 8)
8) :) :shock: :? Wag
:shock: :oops: :roll: :evil: Awanha Wäinämöinen laski laulellen vesiä: mieleni minun tekewi, Awaani ajattelewi.
Kalapää sinun, minä päällä pilun, pilu sinun, alla minun"
Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9155
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

En ole seurannut täällä palstalla käytyä Bodom-keskustelua, mutta yksi asia minua kiinnostaisi tietää. Täällä palstalla on varmaan ollut esillä, ketä Nils Gustafsson epäilee Bodomin surmien tekijäksi. Voisiko joku palstan Bodom-konkareista valaista minua tässä asiassa?

Ainakin syyttömästi vankeudessa istunut Anneli Auer haluaa miehensä murhaajan ja hänen mahdolliset taustajoukkonsa vastuuseen teostaan, koska tuolla teolla ovat olleet erittäin ikävät seuraukset tavallisen lapsiperheen elämään.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."
MEG
Adrian Monk
Viestit: 2581
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 2:01 pm

Re: Kuka on mielestäsi Bodomin surmien takana?

Viesti Kirjoittaja MEG »

Sitähän ovat jotkut vuosien varrella ihmetelleet, ettei Gustafsonilla tunnu olevan huomattavaa kiinnostusta tapauksen yksityiskohtien eikä eikä syyllisen selvittämiseen. Ikäänkuin velvollisuuden tuntuisestisesti nimesi jossain vaiheessa epäillyksi kioskimies-Gyllströmin. Hassuinta oli, että " Bodomin Varjossa" yhdistivät Palon kanssa murhakandidaattinsa Assmanin ja Kioskimiehen rikostovereiksi.
Vakavissa ,pimeiksi jääneissä rikoksissa, selviytyneiden ja uhrien omaisten on kai viisainta jossain vaiheessa vain myöntää, että totuus ei koskaan selviä.
Vastaa Viestiin