Tiedossa olevat todisteet

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

groot kirjoitti:Jospa tiedottaisit Gustafssonille. Itse epäilen, että hän olisi jo tehnyt tarvittavat toimenpiteet itse. Ei kuitenkaan ole tehnyt. Se siis jää sinun vastuulle kuinka Gustafssonin kunniaa loukataan.
onko sulla luonnetta ? Mulla on

kulkijatar
Remington Steele
Viestit: 224
Liittynyt: To Kesä 12, 2014 1:49 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

groot kirjoitti:I can feel your heatbeat. You stole my heat away. Te ihanat naiset: Misri ja Awa. i can feel your heartbeat. Stope steal my heat away.
heatbeat ? stope steal ? my heat ?

Voisko olla raiskaamatta englanninkieltä :mrgreen:

Avatar
Xerxes
Axel Foley
Viestit: 2214
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2013 12:11 am

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Xerxes »

On olemassa epäilys, että tämä "groot" on Suomessa ja on suomalainen varttuneempi nainen. Englannin kieli ei tunnu olevan hallussa.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Joltakin tekijöistä jäi paikalle sormenjäljet veriseen telttaan:

Kuva

Sormenjälki- ja DNA-vertailuin tekijä saattaisi selvitä.

Arska tulisi lopulta tutkia näiden todisteiden osalta.

8)

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Wagner kirjoitti:Joltakin tekijöistä jäi paikalle sormenjäljet veriseen telttaan:

Kuva

Sormenjälki- ja DNA-vertailuin tekijä saattaisi selvitä.

Arska tulisi lopulta tutkia näiden todisteiden osalta.

8)
Niimpä. Kummallista muuten, että Gustafsson-oikeudenkäynnin aikaan tästä ei puhuttu mitään ei poliisin tutkimuksissa eikä lehtijutuissa. Harvoin näkee noin asenteellista ja puolueellista tutkintaa oikeusvaltio Suomessa Ulvila tietenkin poislukien, kuin tuossa Bodomin "uudelleenavaamisessa".

Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Misri »

^ Kyllä nämä pullosta löydetyt sormenjäljejet on mainittu tutkimusaineistossa. Vaikkakaan niistä ei ole erikseen tiedotetta "kaikille" kansalaisille jaettu.

Tässä lainaus ko. sormenjäljistä (lähde Bodomin mysteerio)

" Lisäksi löydettiin vedestä teltan itäpuolisen rannan lähettyviltä melkein tyhjä Jaffa virvoitusjuomapullo, jossa todettiin olevan kaksi sormenjälkeä. Näitä sormenjälkiä on verrattu kaikkien niiden sormenjälkiin, joiden mahdollisesti on voitu ajatella pulloa koskettaneen sekä kortistoissa oleviin sormenjälkiin, mutta tuloksetta. (Muista toimenpiteistä katso Poliisisanomissa nro 153/60 ollutta liitettä) "

Puliukko
Olivia Benson
Viestit: 742
Liittynyt: Ti Tammi 03, 2012 10:21 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

Misri kirjoitti:^ Kyllä nämä pullosta löydetyt sormenjäljejet on mainittu tutkimusaineistossa. Vaikkakaan niistä ei ole erikseen tiedotetta "kaikille" kansalaisille jaettu.

Tässä lainaus ko. sormenjäljistä (lähde Bodomin mysteerio)

" Lisäksi löydettiin vedestä teltan itäpuolisen rannan lähettyviltä melkein tyhjä Jaffa virvoitusjuomapullo, jossa todettiin olevan kaksi sormenjälkeä. Näitä sormenjälkiä on verrattu kaikkien niiden sormenjälkiin, joiden mahdollisesti on voitu ajatella pulloa koskettaneen sekä kortistoissa oleviin sormenjälkiin, mutta tuloksetta. (Muista toimenpiteistä katso Poliisisanomissa nro 153/60 ollutta liitettä) "
Minä puhuinkin nyt 2000-luvun Gustafsson-tutkimuksista, en Bodomin mysteeriosta, joka kasattiin 60-luvulla.

Uta
Remington Steele
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Joulu 02, 2013 10:40 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Uta »

Wagner kirjoitti verisen teltan (ei pullon) sormenjäljistä...
mikseiköhän sellaisista ole enempää puhuttu eikä kirjoiteltu?
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.

Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Misri »

Uta kirjoitti:Wagner kirjoitti verisen teltan (ei pullon) sormenjäljistä...
mikseiköhän sellaisista ole enempää puhuttu eikä kirjoiteltu?
Niinhän se Waagner on kirjoittanut. Itse en vielä ole törmännyt aineistoa kolutessani näihin teltasta löytyneisiin sormenjälkiin. Mutta ehkä se tieto on peräisin sieltä Wagnerin omista salaisista kansioista.

Wagner
Adrian Monk
Viestit: 2674
Liittynyt: Ma Huhti 23, 2007 12:29 pm
Paikkakunta: Uusimaa
Viesti:

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Wagner »

Esitutkinnassa 1960 löytyi surmapaikan läheltä verinen voipaperi, jossa oli sormenjäljet ja samoin löytyi vieraat sormenjäljet verisestä teltasta ja limupullosta.

8)

ANDYROM
Hetty Wainthropp
Viestit: 457
Liittynyt: La Elo 15, 2009 10:02 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Tieto verisestä eväspaperista on ollut aikalaislehdistössä. Tieto on tullut siinä muodossa, että murhaaja on pyyhkinyt veistä retkeilijöiden eväspaperiin. Ymmärrettävistä syistä sormenjäljistä ei puhuttu mitään. Minulla on sellainen muistikuva, että poliisi nimenomaan kiisti, että murhaaja olisi jättänyt jälkeensä jotain sormenjälkiin viittaavaa.

Mitä tulee Iltalehden juttuun kondomeista ja lompakoista: G taisi ilmaista kuulustelussa, että kondomi oli pojilla takataskussa. Lompakoista ei kai ole puhuttu missään mitään. Mäen ja Boismannin todellista yhdyntää vastaan puhuu ETP:n maininta Mäen neitsyydestä. Joten Markkulan arvio ontuu.

awa
Angus MacGyver
Viestit: 6540
Liittynyt: Su Huhti 08, 2007 10:53 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja awa »

ANDYROM kirjoitti:Tieto verisestä eväspaperista on ollut aikalaislehdistössä. Tieto on tullut siinä muodossa, että murhaaja on pyyhkinyt veistä retkeilijöiden eväspaperiin....
Juuri näin. Tämä vapaaehtoinen avulias "etsintäpartiolainen" oli tarjonnut paperia aikalaispoliisille, joka oli ilmoittanut -"noita meillä on jo ihan tarpeeksi"
eikä huolinut sormenjälkipaperia.

Onneksi tämä löytäjä taltio paperin omiin arkistoihin, ehkä jonkun kirjan väliin, mistä se aikanaan löytyy. Toivottavasti aika piankin.
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"

Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Misri »

ANDYROM kirjoitti:Tieto verisestä eväspaperista on ollut aikalaislehdistössä. Tieto on tullut siinä muodossa, että murhaaja on pyyhkinyt veistä retkeilijöiden eväspaperiin. Ymmärrettävistä syistä sormenjäljistä ei puhuttu mitään. Minulla on sellainen muistikuva, että poliisi nimenomaan kiisti, että murhaaja olisi jättänyt jälkeensä jotain sormenjälkiin viittaavaa.

Mitä tulee Iltalehden juttuun kondomeista ja lompakoista: G taisi ilmaista kuulustelussa, että kondomi oli pojilla takataskussa. Lompakoista ei kai ole puhuttu missään mitään. Mäen ja Boismannin todellista yhdyntää vastaan puhuu ETP:n maininta Mäen neitsyydestä. Joten Markkulan arvio ontuu.
Joo tämä verinen voipaperitollo, on yksi Bodomin legendoista johon ei ole virallista vahvistusta saatu. Tämä verinen voipaperitollo oli esillä jossain iltäpäivälehdessä oikeudenkäynnin aikoihin. Joku perhe oli surmapaikalta ottanut talteen verisen paperitollon ja säilyttänyt sitä kirjahyllyssään vuosikymmeniä, mutta muuton yhtydessä se tollo oli jotenkin mystisesti joutunut kadoksiin. Näitä paperitolloja oli siellä tapahtumapaikalla useampikin kappale. Niitä valkoisia tolloja näkyy telttapaikalta otetuista aikalaiskuvistakin. Niistä seurueen jättämistä "jätöksistä" mainitaan myös aikalaislehdissä, " että siellä oli syöty eväitä ja juotu limonabia." Se vain tässä " legendassa" ihmetyttää, että miksi kukaan olisi edes yrittänyt pyyhkiä veristä puukkoaan voipaperiin, koska sen imukyky on olematon ? :roll:

ANDYROM
Hetty Wainthropp
Viestit: 457
Liittynyt: La Elo 15, 2009 10:02 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Tolloja siellä tolloja täällä, joka puolella tolloja hiijala hiijala hei!
Pyyhki voipaperiin, kun imukykyistä talouspaperia ei ollut saatavilla.

Wagner voisi kertoa lähteensä.

Misri
Jessica Fletcher
Viestit: 3450
Liittynyt: La Marras 22, 2008 12:05 pm

Re: Tiedossa olevat todisteet

Viesti Kirjoittaja Misri »

ANDYROM kirjoitti:Tolloja siellä tolloja täällä, joka puolella tolloja hiijala hiijala hei!
Pyyhki voipaperiin, kun imukykyistä talouspaperia ei ollut saatavilla.

Wagner voisi kertoa lähteensä.
Ei ollut Bodomin "hiijalassa" sitä imukykyistä talouspaprua. Mutta jos kiilusilmällä olisi ollut puukon pyyhkimistarve, niin olihan siellä sitä telttakangasta mihin sen verisen puukkonsa olisi voinut pyyhkäistä. Tosin vain sen sisäpuolelle, koska teltan kankaan ulkopinta, ei imenyt nesteitä.

Vastaa Viestiin