Uhrin isä ampui pedofiilin, Jeffrey Doucetin (v. 1984)

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Uhrin isä ampui pedofiilin, Jeffrey Doucetin (v. 1984)

Viesti Kirjoittaja otus »

1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin päähänsä

Oli vuosi 1984 Jody Plauché (silloin 11-vuotias poika) otti Karatetunteja opettajansa (ja pedofiili) Jeffrey Doucet:in valmentamana (25), Louisianassa. Doucet perverssien himojensa johdattamana kidnappasi pojan ja vei hänet kalifornialaiseen motelliin, poliisi oli jo tässä vaiheessa saanut vihiä sieppauksesta ja oli aloittanut Doucet:in ja pojan etsinnät.

Poika sai soitettua hotellista äidilleen, jolloin heidät saatiin lopulta jäljitettyä. Operaattori tietojen avulla kaksikko jäljitettiin osoitteeseen Samoa Motel, 425 W Katella Avenue, ANAHEIM CA 92802-3607 (nyt nimeltään "America's Best Value Inn").

Paikalliset viranomaiset saapuivat paikalle ja pidättivät Doucet:in ilman suurempaa välikohtausta, tämän jälkeen hänet kuljetettiin nopeasti takaisin Louisianaan vastaamaan kidnappaus yms.syytteisiin.

Leon "Gary" Plauché, (39-vuotias vuonna 1984), oli Jodyn isä ja hyvä ystävä tiettyjen korkea-arvoisten Louisianan poliisilaitoksen poliisien kanssa, joiden kautta hän sai tietää tarkalleen millä ajankohdalla Jeffrey Doucet:in poliisikuljetus saapuisi Ryan Airport:tin lentokentälle.

Oli perjantai 16 maaliskuuta 1984, noin 21:30, paikallista aikaa, kun Jeffrey Doucet:ia oltiin viemässä käsiraudoissa poliisisaattueessa lentoaseman läpi, tällä matkalla he kävelivät yleisöpuhelimien ohi, joiden luona odotti paikallisen tv-asema:n uutisryhmä videokameroiden kanssa.

Kaikkien tietämättä Leon "Gary" Plauché oli myös paikalla ja teeskenteli käyttävänsä jotakin näistä puhelimista, kun Jeffrey Doucet käveli hänen ohitseen poliisisaattueessa. Sitten tapahtui jotakin, joka tallentui videokameran filmille, Leon "Gary" Plauché kääntyi Doucet:ia kohti ja tähtäsi saappaastaan vetämällä käsiaseella perverssiä päähän, ”laukaus” ja täysosuma, tukka pöllähtää ja Doucet kuolee liki välittömästi vaipuen lentokentän lattialle (joidenkin raporttien mukaan, laukaus oli niin täydellisesti kohdistettu, että "Doucet oli kuollut, ennen kuin hän putosi alas.")

Oikeudessa Plauché pyysi alennettua tuomiota taposta, kiistämättä syyllisyyttään ja, kuin esimerkkinä siitä miten vastaavissa tapauksissa pitäisi Suomessakin toimia, tuomitsi Louisianan oikeuslaitos Gary Plauché :lle viiden vuoden ehdollisen vankeusrangaistuksen, jonka hän oli suorittanut loppuun vuonna 1989.

Tämän jälkeen Gary Plauché oli maininnut jokaisessa antamassaan haastattelussa, että "Jos se olisi ollut teidän poikanne, jolle tämä perverssi olisi tehnyt seksuaalista väkivaltaa, niin olisit tehnyt aivan samoin kuin minä, jos olisit saanut saman mahdollisuuden, kuin minä sain."

Ja niille, jotka avautuvat siitä, että mikä olivat todistusaineisto Doucet:in syyllisyydelle, niin poika vietiin sairaalatutkimuksiin tapauksen jälkeen ja hänen rectumistaan otettiin näyte, josta löytyi Doucet:in siemennestettä (kyllä, oli mahdollista tehdä kyseiset testit jo vuonna 1984).

Video ampumisesta ja lyhyt selostus tapahtumista tuubissa->
http://www.youtube.com/watch?v=GztVy14MvWY

Netissä on pyörinyt myös verisempi video samasta ampumisesta (pedofiili lojuu lattialla sätkien ja veri pulppuaa päässä olevasta reiästä, hiiveetä!), mutta empä nyt löytänyt sitä, ollut joskus Live Leakissa, mutta eipä oo enää.

Lähteet:

http://www.fluther.com/23146/pretend-th ... have-done/

& Netti

Vapaa suomennos & mausteet: otus

Otsikkoa muokattu käyttäjien pyynnöstä.

-Dante
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

otus kirjoitti:Tämän jälkeen Gary Plauché oli maininnut jokaisessa antamassaan haastattelussa, että "Jos se olisi ollut teidän poikanne, jolle tämä perverssi olisi tehnyt seksuaalista väkivaltaa, niin olisit tehnyt aivan samoin kuin minä, jos olisit saanut saman mahdollisuuden, kuin minä sain."
Aivan samaa mieltä miehen kanssa! Tuomiokin hyvä (tosin sama kun Suomessa saa tapasta ilman alennuksia :D)
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Et sitten parempaa otsikkoa keksinyt.
Nanika ga tooku matteiru to
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja otus »

Clyde kirjoitti:Et sitten parempaa otsikkoa keksinyt.
En keksinyt, paska juttu kun tuo teksti ei mahtunut kokonaan tuohon otsikkoon (palkinto teosta ei näy siinä). Ilettäviä tapauksia nämä pedofiilit ja sun muut raiskarit, joten pitäisikö otsikkoa jotenkin kaunistella?
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

otus kirjoitti:
Clyde kirjoitti:Et sitten parempaa otsikkoa keksinyt.
En keksinyt, paska juttu kun tuo teksti ei mahtunut kokonaan tuohon otsikkoon (palkinto teosta ei näy siinä). Ilettäviä tapauksia nämä pedofiilit ja sun muut raiskarit, joten pitäisikö otsikkoa jotenkin kaunistella?
Miksi porukka ylipäätänsä kommentoi näitä otsikkoja? Eivätkä näihin itse juttuihin kommentoi edes..
Clyde
Axel Foley
Viestit: 2478
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 9:12 pm

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Clyde »

Anteeksi jos loukkasin herkän hipiänne ;) Käsittääkseni yksi "turha" viesti ei ole paljoakaan näissä nykyminfon mittapuissa.
Mun mielestä tuollainen otsikko ei ole mitenkään korrekti, oli tässä nyt kyse pedofiilin saastaisuudesta tai ei. Onhan vastaavia tapauksia tullut aiemminkin ja täälläkin kirjoiteltu ja silti otsikko on ollut hyvänmaun mukainen. Ei sillä, tottakai pedofilia on väärin ja saastaista ja mitä muuta. Mutta jokin raja mun mielestä, varsinkin kun puhutaan nuoresta pojasta.
No itse asiaan, ettei tarvitse nillittää; olikohan tuossa poliiseilla tiedossa jo etukäteen, että isällä saattoi olla jonkinlainen kosto mielessä. Miksi muuten isä olisi tuollaista tietoa tarvinnut? Aika tarkka osuma, ettei osunut poliisiin :)
Nanika ga tooku matteiru to
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3723
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

Otsikko on hyvä ja olennainen tulee ilmi.

Itse olen aina ihmetellyt miten usein vanhemmat ei kosta tommosia....
Vaikka eihän se tietty helppoa ole jos konna on linnassa tai jos sitä ei ole löytynyt.

Mutta paljon rattijuopot tappaa lapsia, kyllä ne nyt luulisi helposti löytyvän pientä kalavelkojen maksua varten....
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja otus »

Clyde kirjoitti:Mutta jokin raja mun mielestä, varsinkin kun puhutaan nuoresta pojasta.
Asioilla ja otsikoimisella on hieman eroa varsinkin, jos puhutaan 26-vuotta sitten ulkomailla sattuneesta/ ihmisiä satuttaneesta jutusta, kuin jos kirjoitettaisiin vaikka lähivuosina tai viimeviikolla suomessa sattuneesta tapauksesta ja sen tapauksen uhrista, joten turha tulla nillittää.., ihan turhaa avautumista ja paskannusta.

Pääasia, et pedofiilit tietää, että näinkin voi käydä, netissä nekin niljakkeet nykyään paljolti pyörii.

Kuolemantuomio näille kaikille lastenhaistelijoille pitäis langettaa ja sillä piste.
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Sunshine
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: La Helmi 26, 2011 11:16 pm

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Sunshine »

Ei ollut sinulle vain tuo minun kysymys, muitakin tosiaan on ketkä kommentoi vain jotain väärinkirjoituksesta ja muuta sen sellasta. Eikä tämä mielestäni ole mitenkään huonon maun mukainen (?)
Veikkaan, että tämä ystävä poliisi ei uskonut että isällä olisi näinkin raju kosto mielessä. Ei näitä tapauksia taida kovin montaa olla.

Katos joku muu kirjoitti jo saman kun tätä pähkäilin :D
mikodeus
Sofia Karppi
Viestit: 436
Liittynyt: To Loka 16, 2008 10:51 pm

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja mikodeus »

suomessa jos olisi ollut tuonlainen tapaus niin välittömästi olisi murha syyte rapsahtannut ja linna pitkään koska suomi on pedofiilien ja muiden perverssejen paratiisi ja niitä suojellaan loppuun saakka!! !
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17102
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

mikodeus kirjoitti:suomessa jos olisi ollut tuonlainen tapaus niin välittömästi olisi murha syyte rapsahtannut ja linna pitkään koska suomi on pedofiilien ja muiden perverssejen paratiisi ja niitä suojellaan loppuun saakka!! !
Tottakai siitä olisi rapsahtanut murhasyyte, sillä mitä muuta oikeusvaltio voi tehdä, koska lähtökohtaisesti jokaisen elämä on yhtä arvokas. Syyttäjän on pakko viedä asia eteenpäin ja syyttää murhasta koska teko oli harkittu. Vaihtoehtoisesti taposta.

On sitten Herrassa, että miten oikeus ottaisi huomioon tekijän mielentilan ja uhrin teot. Todennäköisesti huomioitaisiin ja tekijä saisi lievemmän tuomion - tässä tapauksessa ek:ta ei tulisi mielentilasta johtuen.

En ota kantaa siihen miten oikeutettu tuo teko oli, mutta jotenkin näissä raiskaaja, lapsennussija, hyväksikäyttäjä -jutuissa osion aloittajien ja kommentoijien tunteet nousevat pintaan kuin tsunamiaaalto ja vaaditaan tekijän päätä vadille jo usein ennen kuin on edes koko tekstiä luettu saati ymmärretty. Jos 20-vuotias yhtyi 15-vuotiaseen puolipakolla, niin se on heti, että "munat pois ja hirteen, se vittu pilasi ton tytön elämän ja se ei ikinä siitä toivu" tai 42-vuotias raiskasi 29-vuotiaan, niin taas vaaditaan "kiveksiä valtiolle, ja sitten loppuiäksi vedelle ja leivälle".
-Toki teot ovat rikoslain vastaisia, mutta niin ovat hengenriistotkin eikä täällä kukaan vaadi Jari Olavi Ikosen sukuelimiä valtion omistukseen tai miehen julkista teloittamista, vaikka hän työnsi olutpullon naisen emättimeen ja murskasi pullon lyömällä naista alavatsan kohdalle. Erittäin kivulias kuolema muiden kuolemaan johtaneiden syiden ohella. http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=2&t=8839 Onko siis niin, että kiduttamalla tehtyä murhaakin pahempi teko on 20-vuotiaan yhtyminen 15-kesäiseen? Vai onko lukijoiden mielessä Ikosen persoonassa jotain - vaikka etäistä - omaa, niin paljon, että sellaisen teon tekijälle riittää elinkautinen?

En missään tapauksessa väheksy näitä seksuaalisesti poikkeavien tekoja ja toki ymmärrän, että tunteet ovat pinnalla varsinkin lapsiin kohdistuneissa teoissa ja johan siitä Raamattukin sanoo, että "sen mitä teette yhdelle näistä pienimmistä, sen te teette minulle". "Heille pantakoot myllynkivi kaulaan ja upotettakoot merten syvyyksiin".

Siihen, onko Suomi jatkossakin "pedofiilistelijöiden ja raiskaajien paratiisi" voi kukin tahollaan vaikuttaa ja kysyä eduskuntavaalien ehdokkailta ja pohtia etenkin sen "oman puolueen" kantaa, että miten he suhtautuvat nykyiseen lainsäädäntöön em. asioissa ja jos haluavat niitä muuttaa, niin miten? Liberaali lainsäädäntömme suo rikollisille varsin paljon oikeuksia - kuten oikeusvaltiossa kuuluukin olla - mutta kyllä mielestäni nykyistä linjaa olisi syytä kiristää reilusti, niin hengenriistäjien, pahoinpitelyiden kuin seksuaalirikollistenkin osalta.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

Sekä otsikko, että itse teksti osoittavat melko huonoa makua. Otus tuntuu lisäksi mässäilevän tekstissä esiintyvillä sanoilla, joiden avulla on asiansa ilmi tuonut. Aikalailla sellaista rikoslehtien/shokkilehtien kamaa, jolla ei mitään muuta tarkoitusta olekaan kuin mässäillä ja myydä sen avulla eteenpäin juttua, ilman että vaivauduttaisiin edes kummemmin ottamaan selvää tai pysymään asialinjalla.

Itse tapaukseen ei ole kummemmin kommentoitavaa, uhrin isän päätös lienee todellakin sellainen, jota korttia moni muukin vanhempi tuossa tilanteessa käyttäisi. Tuomiokin tästä tuntuisi olevan ihan kohdillaan, ei ketään nyt ihan ilmaiseksi tappaa voi, vaikka taustalla olisi mitä.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja otus »

VoDKa kirjoitti:Sekä otsikko, että itse teksti osoittavat melko huonoa makua
Olen kirjoittanut tuon IMHO pohjalta ja tuo on vain sinun mielipiteesi.
VoDKa kirjoitti:ilman että vaivauduttaisiin edes kummemmin ottamaan selvää tai pysymään asialinjalla
No ota itse sitten tarkemmin selvää ja kirjoita paremmin, tuollainen on täysin turhaa ja perusteetonta pätemistä..

Ps: Pedofiili sai mitä ansaitsi, VOI KAUHEETA!
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Avatar
VoDKa
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4913
Liittynyt: Ke Marras 07, 2007 5:17 am
Paikkakunta: Better place.

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja VoDKa »

otus kirjoitti:
VoDKa kirjoitti:Sekä otsikko, että itse teksti osoittavat melko huonoa makua
Olen kirjoittanut tuon IMHO pohjalta ja tuo on vain sinun mielipiteesi.
VoDKa kirjoitti:ilman että vaivauduttaisiin edes kummemmin ottamaan selvää tai pysymään asialinjalla
No ota itse sitten tarkemmin selvää ja kirjoita paremmin, tuollainen on täysin turhaa ja perusteetonta pätemistä..

Ps: Pedofiili sai mitä ansaitsi, VOI KAUHEETA!
Toistaiseksi se on tuntunut olevan muutaman muunkin mielipide. Jos näet tuollaisia otsikoita ihan oikeissa, vakavasti otettavissa lehdissä, suostun perumaan puheeni.

Ja tarkemmin selvää-ottamisosiossa en tarkoittanut tekstiäsi, vaan niitä nimenomaisia lehtiä, joita ei voi edes ottaa vakavasti. Ei kannata olla niin herkkähipiäinen ja kuvitella jokaisen asian koskevan juuri ja vain sinua.

One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.

Waja
Jane Marple
Viestit: 1098
Liittynyt: La Maalis 07, 2009 2:36 pm

Re: 1984 Pedofiili tunkeutui 11-vuotiaan anaaliin, sai luodin pä

Viesti Kirjoittaja Waja »

Uhrin isä ampui pedofiilin -84

Siinä vaihtoehto-otsikko järkyttyneille.
Vastaa Viestiin