Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Rappa
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: La Elo 20, 2011 2:48 pm

Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Rappa »

Tyttö joutui kahden opettajan seksileluksi

Lauantai 10.3.2012 klo 08.50

Kaksi tunnettua muusikkoa pakotti 15-vuotiaan tytön kanssaan seksuaalisiin tekoihin.

Iltalehti kertoi perjantaina, miten Kouvolan hovioikeus oli vahvistanut arvostetun musiikkioppilaitoksen lehtorin saaman tuomion 15-vuotiaan tytön pakottamisesta seksiin.

Aiemmista käräjäoikeuden pöytäkirjoista paljastuu, että alaikäinen uhri joutuikin kahden tunnetun muusikon ja musiikinopettajan seksileikkien uhriksi.

Sukulaistalossa
Toinen tuomittu on helsinkiläinen nelikymppinen perheenisä, joka rikoksen tekoaikana toimi tytön omana musiikinopettajana. Mies tuomittiin viiden kuukauden ehdolliseen vankeuteen, jonka koeaika päättyy ensi vuoden syksynä.

Omaopettaja sai tuomion lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Hänen lehtori-kollegansa saama tuomio oli vuosi ehdollista sekä 50 tuntia yhdyskuntapalvelua.

Lehtoria syytettiin paitsi pakottamisesta seksuaaliseen tekoon myös lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jälkimmäinen syyte kuitenkin hylättiin, koska lehtorin ei voitu osoittaa tietävän, että uhri oli alaikäinen.

Rikokset tapahtuivat uhrin sukulaisen talossa, minne miehet oli kutsuttu.

Salaisena pidetyn oikeudenkäynnin julkisesta selosteesta ilmenee, miten miehet käyttivät tyttöä hyväksi. Oma opettaja piteli tytön paljaita rintoja ja omaa sukuelintään, kun taas lehtori pakotti tytön suuseksiin pitämällä käsillään tämän päästä kiinni.

Rikos tapahtui jo kesäkuussa 2004, mutta poliisin tietoon asia tuli vasta vuoden 2010 lopulla.

Tunnetut tekijät
Lehtoria kuvaillaan alansa monipuoliseksi osaajaksi ja eri lajien hallitsijaksi. Hän on julkaissut alan oppimateriaalia. Mies tunnetaan myös solistien säestäjänä.

- Tällä ei ole mitään tekemistä työni kanssa. En halua kommentoida asiaa sen enempää, lehtori kuittasi torstaina hovioikeuden tuomion jälkeen.

Tytön omaopettaja on varsinkin kirkollisissa piireissä tunnettu monitaitoinen muusikko.

Miehet tuomittiin maksamaan uhrilleen yhteensä 5 000 euron kärsimyskorvaukset.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012031 ... 8_uu.shtml

Saako nää oikeesti jatkaa vielä työssään? Siis opettajia eikä ymmärrä mikä on oikein ja väärin? Näitä tulee koko ajan lisää.

Linkki ei enää toimi, mutta jätetty todisteena uutisesta
-NILS-
Hopalong Cassidy
Sofia Karppi
Viestit: 415
Liittynyt: Pe Heinä 04, 2008 7:28 am

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Hopalong Cassidy »

Eipä noita musiikkialan oppikirjailijoita montaa ole. Kun otetaan ikä, asuinpaikka, sukupuoli yms seikat huomioon, niin nimeksi tule.... Spekulointia, joten en laita arvausta tähän.
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3726
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

- Tällä ei ole mitään tekemistä työni kanssa. En halua kommentoida asiaa sen enempää, lehtori kuittasi torstaina hovioikeuden tuomion jälkeen.
Jo on perkele jos ei saa kenkää.....
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
mitzy
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Su Elo 14, 2011 7:32 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja mitzy »

Rappa kirjoitti: Lehtoria syytettiin paitsi pakottamisesta seksuaaliseen tekoon myös lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jälkimmäinen syyte kuitenkin hylättiin, koska lehtorin ei voitu osoittaa tietävän, että uhri oli alaikäinen.
Mitä helvettiä, voiko nykyään vedota,että en mä tiennyt että oli alaikäinen,mut en tullut kysyneeks niin oli ihan jees tunkea vehje sen kurkkuun.. :o ja se menee vielä läpi ja syyte hylätään.. käsittämätöntä..
neitiB
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Maalis 10, 2012 10:32 am

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja neitiB »

mitzy kirjoitti:
Mitä helvettiä, voiko nykyään vedota,että en mä tiennyt että oli alaikäinen,mut en tullut kysyneeks niin oli ihan jees tunkea vehje sen kurkkuun.. :o ja se menee vielä läpi ja syyte hylätään.. käsittämätöntä..
Tätä mäkin ihmettelin.. mä kuvittelin, että vastuu on aina aikuisella. Mun mielestä joku väitti, että semmoisessakin tapauksessa, että nuori valehtelee ikänsä. Jos tässä oma opettaja ja lehtori ovat toimineet yhdessä, niin vaikea uskoa ettei ole tiennyt ikää. Ja luultavasti tyttö on kuitenkin myös ulkonäkönsä puolesta sen verran nuoren näköinenkin, että vaikka vapaaehtoisesti olisi ryhtynyt seksiin, niin tulisi mieleen selvittää ikä.

Tuomiot oli taas aivan naurettavia.. järkyttävää, että tässä maassa oikeusjärjestelmä suorastaan sallii tyttäriemme raiskaamisen melkein rangaistuksetta. Mun mielestä tässä tapauksessa olisi pitänyt olla vain tuomiota kiristäviä ei lieventäviä seikkoja, mm. että tekijä oli opettaja, eli tavallaan oppilaan "luottohenkilö". Ja mun mielestä suihin ottamisen pakottaminen on lähempänä raiskaamista kuin pelkkä pakottaminen seksuaaliseen tekoon. Musta tuntuu että suuhun raiskaaminen on pahempaa kuin emättimeen :x
Näytöt
Hetty Wainthropp
Viestit: 458
Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 4:11 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

Nämä "opettajat" olivat siis ilmeisesti musiikkiopiston opettajia, eli käytännössä enemmänkin harrastuksenohjaajia. Mutta paremman otsikoinnin sai iltapulu näin, kun vielä toi tuon lehtorin tittelin oikein monta kertaa esiin että varmasti saisi vaikutelman että asiat olisivat tapahtuneet koulussa.

Ei silti muuten mitää, olen minäkin sitä mieltä että kovin lievät ovat tuomiot ainakin jutussa kerrotun näytön perusteella. Olisin antanut ehdotonta.
Avatar
Teresa Banks
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Loka 29, 2008 7:08 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Teresa Banks »

Pohjois-Kymen musiikkiopistossako nämä opettavat?
The king is gone but he's not forgotten
Is this the story of Johnny Rotten?
naela
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: La Loka 03, 2009 5:35 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja naela »

Tietääkö kukaan nimiä?
Näytöt
Hetty Wainthropp
Viestit: 458
Liittynyt: Pe Touko 22, 2009 4:11 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Näytöt »

Teresa Banks kirjoitti:Pohjois-Kymen musiikkiopistossako nämä opettavat?
Onko tuo puhdas arvaus vai oletko kuullut tuollaista juttua?
Zukuluku
Frank Drebin
Viestit: 390
Liittynyt: Ma Loka 27, 2008 12:21 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Zukuluku »

Rappa kirjoitti:- Tällä ei ole mitään tekemistä työni kanssa. En halua kommentoida asiaa sen enempää, lehtori kuittasi torstaina hovioikeuden tuomion jälkeen.
Kylläpä on. Jos itse olisin jälkikasvuni musiikkiharrastuksen maksajana, olisi ehdottoman tärkeää, ettei opettajana toimi pedofiili tai muu pervo. Toivottavasti kyseisten opettajien oppilaita ja heidän vanhempiaan on informoitu ja varmistettu, ettei uhreja ole enempää.

Tuomioiden suuruudesta onkin jo valitettu, yhdyn näihin kommentteihin.

Teonkuvauksessa minua kummastuttaa, että opettajat hyväksikäyttivät tyttöä yhteistyössä. Sen vielä voisin kuvitella, että joku perverssi pyrkii hyväksikäyttämään nuoria oppilaitaan. Mutta se, että asiasta on sovittu toisen opettajan kanssa, on raskauttava tekijä. Onko näillä alaikäisistä kiinnostuneilla joku oma fooruminsa vai mistä saivat selville toistensa pedofiiliyden?
Jimt
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 08, 2009 7:40 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Jimt »

Zukuluku kirjoitti: Onko näillä alaikäisistä kiinnostuneilla joku oma fooruminsa vai mistä saivat selville toistensa pedofiiliyden?
Pidetään mielessä, että kyse oli 15-vuotiaasta eikä mistään pikkulapsesta. Ruotsissa kyseessä ei olisi ollut lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, koska siellä suojaikäraja on 16 vuoden sijaan 15 vuotta (sen sijaan pakottaminen seksuaaliseen tekoon, josta tuomio tuli, olisi tapahtunut Ruotsissakin ja vaikka uhri olisi ollut 50-vuotias).

Toki jokaisen kunnon miehen on syytä pysyä tuon ikäisistä erossa kun se on laissa kiellettyä, mutta ei se sitä tarkoita, että 15-vuotiaaseen sekaantujat olisivat pedofiileja tai muutenkaan epänormaaleja (jos puhutaan normaaleista seksisuhteista, joihin ei liity seksin ostamista, pakottamista ja muita epäterveitä piirteitä).
neitiB
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Maalis 10, 2012 10:32 am

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja neitiB »

Mun mielestä on vinksahtanutta/pedofiliaa, jos kypsään ikään päässyt mies, kuten tästä lehtorista ainakin voisi olettaa, on kiinnostunut sakkolihaikäisistä teinitytöistä. Mä en ymmärrä miten joku voi väittää sen olevan normaalia. Olisiko myöskin normaalia, jos kypsään ikään päässyt nainen olisi kiinnostunut yläasteikäisistä pojista seksuaalisessa mielessä??
Jimt
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 08, 2009 7:40 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Jimt »

Meidän kahdeksannella luokalla oli 190 senttiä pitkä ja 90 kiloa painava poika, joka haki aina muille kaljat huoltoasemalta hakupalkkaa vastaan. En olisi pitänyt mitenkään epänormaalina, jos hän olisi seurustellut parikymppisten naisten kanssa ja miksei vanhempienkin.

Yhteiskunnassa on aika voimakas sosiaalinen stigma liittyen vanhojen naisten ja nuorten miesten välisiin suhteisiin, vaikka mies lähestyisi jo keski-ikää, joten eihän se siinä mielessä normaalia olisi. En minä silti sairaaksikaan sellaista keski-ikäistä naista sanoisi, joka seurustelisi miehen mittaisten poikien kanssa.
neitiB
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Maalis 10, 2012 10:32 am

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja neitiB »

Kävin oikein kirjautumassa irc-galleriaan pitkästä aikaa nähdäkseni kuvia 15-vuotiaista, jotta saisin oikeanlaista perspektiiviä mietiskelyyni siitä, että onko normaalia aikuisen yli 30-vuotiaan miehen olla missään mielessä kiinnostunut ja mä pysyn kannassani että se on epänormaalia ja sairasta. 15-vuotias on pitkältä vielä henkisesti kehittymätön lapsi ja monesti vielä fyysisestikin kehittymätön. Mun mielestä on sairasta, jos vanha aikuinen mies himoitsee pikkutyttöjä.

Mä itse seurustelin 15-vuotiaana 20-vuotiaan miehen kanssa. Mun mielestä se on vielä ok.. 20-vuotias mieshenkilö voi olla aika henkisesti kehittymätön itsekin. Mun nykyisen miehen mielestä sekin oli sairasta ja puhuu tästä mun exästäni pedofiilina.
Jimt
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: La Elo 08, 2009 7:40 pm

Re: Tyttö joutui kahden OPETTAJAN seksileluiksi

Viesti Kirjoittaja Jimt »

neitiB kirjoitti:Mun mielestä on sairasta, jos vanha aikuinen mies himoitsee pikkutyttöjä.
Entä onko sairasta, jos vanha mies himoitsee 20-vuotiaita tyttöjä? Ihan kakaroiltahan tuon ikäisetkin näyttävät, jos vertaa miehen ikätovereihin. Ja henkisesti kypsymättömiäkin on suurin osa.
Vastaa Viestiin