Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja VPY »

The Stig kirjoitti: Niinhän minä tuossa sanoin, että tilastot ovat tilastoja eli todellisia!! Jos sinulla on lukemisen ymmärtämisessä vaikeutta, niin harmi.

Ja mitä tulee ulkomaalaisiin, niin mitenkä varmistat sen etukäteen, ettei tulija tee täällä rikoksia? Samaa voisi sitten soveltaa meihin suomalaisiin, eli mekään emme saisi muuttaa täältä muualle.

Ja kerroppas, mitä harmia SINULLE on ollut ulkomaalaisista?

P.S. Ulkomaalaiset bussikuskit ovat mukavampia kuin suomalaiset, he tervehtivät ;)

Ei minulle henkilökohtaisesti ole ollut harmia muuta kuin veronmaksajana(sekä tyttäreni ahdistelujen kautta), maksan ulkomaalaisten elatuksen,sekä heidän rikoksensa, mielummin käyttäisin ne maksamani verorahat esim. kotimaassaan aina asuneiden ja veronsa tänne maksaneiden vanhusten auttamiseen, mutta kun kuntien kaikki rahat menevät mamujen kotouttamiseen ja ylläpitoon, niin vanhuksilta, terveydenhuollosta yms. tingitään sitten, siis väestön joka on alkuperäisväestöä, sekä maksanut veronsa ja rakentanut yhteiskuntaa ikänsä. Toki minulla on oikeus myös olla vihainen niiden lukuisien mamujen rikosten uhreiksi joutuneiden vuoksi. Kuten aiemmin olen sanonut, lapseni alle 16-v on joutunut kolme kertaa ahdistelluksi, kaikissa tapauksissa on ollut ahdistelijana mamu. Tälläistä voi olla tietysti vaikeaa käsittää, jos asuu jossain perähikiällä metsässä.

Sinullahan noita ylitsepääsemättömiä on ymmärtää lukemaasi, minähän kirjoitin, että koko maahanmuuton järkevyydestä tulisi keskustella:"Lukijana, mielestäni olisi syytä keskustella koko mamutuksen järkevyydestä: mamut aiheuttavat mittaamattomasti henkisiä ja aineellisia tuhoja, verrattuna siihen, että täällä asuisi kantaväestöä,mammujen huoltosuhde on huonompi kuin suomalaisten (elävät enemmän yhteiskunnan tuilla kuin kantaväestö) jne jne.

Pitäisikö kansalaisten siis kärsiä Kokoomuksen ultaliberalistien epärealististen haihattelijoiden vuoksi (halpaa työvoimaa yrityksille jne.). Mitä hyötyä mamutuksesta on? Sekö että terveyskeskuksissa on lääkäreitä jotka eivät ymmärrä suomen kieltä? Sekö, että busseja ajavat kuskit,jotka eivät osaa suomen kieltä? Sekö , että he työskentelevät siivoojina ja raiskailevat naistyöntekijöitä?Sekö että ne mamut jotka työskentelevät, heistä iso osa työskentelee harmaassa taloudessa, josta ei ole mitään hyötyä yhteiskunnalle, päinvastoin rehelliset toimijat ja veronmaksajat kärsivät jne.?????"




Kun maahanmuutto aiheuttaa vain aineellisia ja henkisiä kärsimyksiä, eihän sellaisessa ole mitään järkeä. Vai meinaatko, että maahanmuuton salliminen on joku automaattinen pakko, ettei Suomella ja sen kansalaisilla ole minkäänlaista itsemääräämisoikeutta esim.maahanmuuton ja sen määrien suhteen? :shock: Joo, annetaan olla jos tallailet noin leuhkoin eväin :mrgreen:

Meillä muuten nuo ryssäperäiset bussikuskit ovat todella töykeitä, suomalaiset bussikuskit kyllä tervehtivät ja ovat ystävällisiä, sekä mikä tärkeintä osaavat neuvoa kun heiltä kysytään suomeksi.Mutta siellä takahikiällä voi tietysti olla asiat toisin, kokemukseni ovat ainoastaan pääkaupunkiseudulta, tosin täällä asuu n.viidesosa Suomen väestöstä, joten aika kattavasta asiasta on kyse.
ulrikeM
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: La Marras 29, 2008 3:59 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja ulrikeM »

Siru83 kirjoitti:
Muumio kirjoitti:Mutta jos suurin piirtein samanikäinen kaveri pyytää mukaan siksi aikaa metsään, kun käy kusella, niin ei välttämättä tule mieleen heti, että hänet raiskataan.
Tuskin tuota on oikeasti raiskattu. Tässä ei ole mitään, mistä voisi päätellä, että olisi. Jos on somalin kanssa seurustellut, silloin tuntee ymmärtää, että jos somalipoika pyytää metsään, kun hän menee kuselle, niin kyseessä ei ole varmaan kusellakäynnin näytösesitys.
Anteeksi mitä. Ymmärränkö nyt oikein, että somaleiden kulttuurissa ja kielessä "pissaseura" = "raiskaus"? Siis kun lähdet pissaseuraksi somalipojalle, lupaudut raiskattavaksi? Siru, onko tämä tieto? Jos täällä on joku, joka tuntee kyseisen maan kulttuuria, voisitko korjata mahdollisesti virheellisen tiedon, ennen kuin se tekee enempää tuhoa. Tämä on todella ruma väite.
Siru83 kirjoitti:
Muumio kirjoitti:Pojat ei ole käyttäneet sitä puolustuksena missään vaiheessa, vaan ovat kieltäneet olleensa paikalla
Toinen on myöntänyt olleensa Malminkartanossa ja tavanneensa tytöt. En muista, myönsikö hän varsinaista seksuaalista tapahtumaa. Ehkä heidän pidättyväiset Somaliliiton toiminnassa mukana olevat perheensä eivät halua heidän kertovan graafisesti seksuaalisesta kanssakäymisestään ja haluavat säästyä häpäisyltä.
Ja lisää törkyä somalikulttuurista. Kuinka hyvin tunnet Siru kyseistä kulttuuria? Väitteesi ovat omiaan lisäämään rasismia. Sitäkö ajatkin takaa? Vai mitä sinä haluat?
Siru83 kirjoitti:
Muumio kirjoitti:Heilläkin kuitenkin näyttäisi olevan enemmän kunnioitusta uhriaan kohtaan, kuin sinulla
Voi dream on. Itse asiassa vaikuttaa siltä, että asianomistaja ei itse kunnioita itseään. Itseään kunnioittava tyttö ei lähde metsään katsomaan kusevia poikia ja sitten pillitä "raiskauksesta".
Vaikutat Siru kovin tunteettomalta ihmiseltä ja nykykulttuuristamme vieraantuneelta. Rajua tekstiä sinulla Siru.
Minkä taakseen jättää, sen netistä löytää.
ulrikeM
Nikke Knakkertton
Viestit: 187
Liittynyt: La Marras 29, 2008 3:59 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja ulrikeM »

Siru83 kirjoitti:Mies joka pakottaa naisensa käymään töissä, koska on liian laiska ja vätysmäinen nössö, ei ole parempi kuin naistaan äärimmäisyyteen alistava mies.
Suomalaiset vs. somalit? Suomessa ei ketään pakoteta käymään töissä. Suomessa naisilla on OIKEUS käydä töissä. Suomalaiset naiset saavat olla itsenäisiä, mennä ja tulla miten haluavat, kenen kanssa haluavat. Jos mies osoittautuu epäkelvoksi, Suomessa äijästä pääsee helposti eroon. Sama pätee miehillä.

Henkilökohtaisesti itse pidän enemmän laiskasta ja vätysmäisestä nössöstä kuin äärimmäisyyksiin alistavasta puolisosta. Olen melko varma, että suurin osa naisista ja miehistä on kanssani samaa mieltä ja luulen, että sinäkin Siru.
Minkä taakseen jättää, sen netistä löytää.
The Stig
Lauri Hanhivaara
Viestit: 126
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 11:37 pm
Paikkakunta: Savo

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja The Stig »

VPY kirjoitti:
Ei minulle henkilökohtaisesti ole ollut harmia muuta kuin veronmaksajana(sekä tyttäreni ahdistelujen kautta), maksan ulkomaalaisten elatuksen,sekä heidän rikoksensa, mielummin käyttäisin ne maksamani verorahat esim. kotimaassaan aina asuneiden ja veronsa tänne maksaneiden vanhusten auttamiseen, mutta kun kuntien kaikki rahat menevät mamujen kotouttamiseen ja ylläpitoon, niin vanhuksilta, terveydenhuollosta yms. tingitään sitten, siis väestön joka on alkuperäisväestöä, sekä maksanut veronsa ja rakentanut yhteiskuntaa ikänsä. Toki minulla on oikeus myös olla vihainen niiden lukuisien mamujen rikosten uhreiksi joutuneiden vuoksi. Kuten aiemmin olen sanonut, lapseni alle 16-v on joutunut kolme kertaa ahdistelluksi, kaikissa tapauksissa on ollut ahdistelijana mamu. Tälläistä voi olla tietysti vaikeaa käsittää, jos asuu jossain perähikiällä metsässä.

Sinullahan noita ylitsepääsemättömiä on ymmärtää lukemaasi, minähän kirjoitin, että koko maahanmuuton järkevyydestä tulisi keskustella:"Lukijana, mielestäni olisi syytä keskustella koko mamutuksen järkevyydestä: mamut aiheuttavat mittaamattomasti henkisiä ja aineellisia tuhoja, verrattuna siihen, että täällä asuisi kantaväestöä,mammujen huoltosuhde on huonompi kuin suomalaisten (elävät enemmän yhteiskunnan tuilla kuin kantaväestö) jne jne

Kun maahanmuutto aiheuttaa vain aineellisia ja henkisiä kärsimyksiä, eihän sellaisessa ole mitään järkeä. Vai meinaatko, että maahanmuuton salliminen on joku automaattinen pakko, ettei Suomella ja sen kansalaisilla ole minkäänlaista itsemääräämisoikeutta esim.maahanmuuton ja sen määrien suhteen? :shock: Joo, annetaan olla jos tallailet noin leuhkoin eväin :mrgreen:

Meillä muuten nuo ryssäperäiset bussikuskit ovat todella töykeitä, suomalaiset bussikuskit kyllä tervehtivät ja ovat ystävällisiä, sekä mikä tärkeintä osaavat neuvoa kun heiltä kysytään suomeksi.Mutta siellä takahikiällä voi tietysti olla asiat toisin, kokemukseni ovat ainoastaan pääkaupunkiseudulta, tosin täällä asuu n.viidesosa Suomen väestöstä, joten aika kattavasta asiasta on kyse.
Ja sen kyllä huomaa, että asut Etelä-Suomessa 8) Mieluummin asun perähikiällä (melkein 100 000 asukkaan kaupungissa), kuin siellä, missä tuijotetaan omaan napaan eikä uskalleta liikkua ilman henkivartijaa. Kukaanhan ei pakota sinua asumaan Suomessa lapsiesi kanssa. Ja jos teikäläisellä on rahaa, niin varmasti vanhustenkodit yms. ottavat lahjoituksia vastaan. Ja uskoisin, että Suomen talous ei kaatumassa mamuihin. Ja toki saat olla vihainen kenen tahansa puolesta, mutta ole sitten vihainen myös niiden muiden puolesta, jotka joutuvat suomalaisten tekijöidne uhriksi.

No joo, tämä ehkä tästä tällä erää. Ihan höpö höpö-juttua.

Ja P.S Metsän keskellä rauhallista, ei tarvitse pelätä ahdistelijoita ;)
Kuolema kiehtoo
Sekoaivo
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 2:51 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Sekoaivo »

Siru83 kirjoitti:[ Somalien kulttuurissa naisella on alisteisempi asema kuin suomalaisella, ja senhän tämä somalin kanssa seurustellut tyttö ihan hyvin tiesi.
Joten tyttö meni metsään, koska pelkäsi mahdollisesti jotain tapahtuvan jos ei liittyisi näiden "ystävällisten" poikien kanssa kusiretkelle?

Ja itse en ole yhtään yllättynyt siittä, että uhri ei pystynyt asiasta kertomaan edes äidilleen. Häpeän tunne niin suuri, että jopa itselle myöntäminen vaikeaa.

OT
Rupeaa hieman nämä raiskaustilastot näyttämään siltä, että ulkomaalaistaustaiset syyllistyvät seksuaalirikoksiin paljon enemmän kun suomalaiset. Kai tämä on sitä kulttuurin rikastuttamista. Ehkä 10v päästä ollaan saatu suomalaista kulttuuria niin paljon rikastettua, että suomalaiset miehetkin syyllistyvät joukkoraiskauksiin.

/OT
ja uusi käyttäjä jolla ei aikaisempaa viestihistoriaa, joten älkää välittäkö.
Ja ei kannata välittää, koska olen Sekoaivo.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja VPY »

Tänään tuli Spotlightissa muuten kunniaväkivallasta ja pakkoavioliitoista ohjelma "Koskeeko kunniaväkivalta meitä", kannattaa muuten Siru-Stingin katsoa ohjelma, varmaan nähtävissä Yle Areenassa. Miksi ihmeessä meille pitäisi ottaa jostain pimeällä keskiajalla olevasta maasta tänne ihmisiä a) jotka eivät sopeudu maahamme ja noudata lakejamme b)joista aiheutuu vain mittavia kustannuksia yhteiskunnallemme??? :o Maahanmuuton ideahan on se että sen maan joka ottaa maahanmuuttajia, pitäisi hyötyä maahanmuutosta= nettohyödyt>nettokustannukset (maahanmuuttajien elättäminen, "kotouttaminen", kouluttaminen, rikosten aiheuttamat kustannukset jne). Toki maahanmuuttajien tekemien rikosten uhrien tuska ei ole rahassa mitattavissa.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja VPY »

The Stig kirjoitti:
Ja sen kyllä huomaa, että asut Etelä-Suomessa 8) Mieluummin asun perähikiällä (melkein 100 000 asukkaan kaupungissa), kuin siellä, missä tuijotetaan omaan napaan eikä uskalleta liikkua ilman henkivartijaa. Kukaanhan ei pakota sinua asumaan Suomessa lapsiesi kanssa. Ja jos teikäläisellä on rahaa, niin varmasti vanhustenkodit yms. ottavat lahjoituksia vastaan. Ja uskoisin, että Suomen talous ei kaatumassa mamuihin. Ja toki saat olla vihainen kenen tahansa puolesta, mutta ole sitten vihainen myös niiden muiden puolesta, jotka joutuvat suomalaisten tekijöidne uhriksi.

No joo, tämä ehkä tästä tällä erää. Ihan höpö höpö-juttua.

Ja P.S Metsän keskellä rauhallista, ei tarvitse pelätä ahdistelijoita ;)
Meinaatko että minun ja muiden pitäisi muuttaa pois maahanmuuttajien tilalta, tuotahan se Siru-Stingin rasismi on, kantaväestö pois Suomesta ja maahanmuuttajat tilalle, hyvä että tuli ajatusmaailmasi noinkin selkeästi esiin, kiitos. :mrgreen:

Stigin agenda: muutetaan yksi maailman kehittyneimmistä maista, keski-ajalla eläväksi kehitysmaaksi, vaihtamalla asukkaat päikseen. :roll: :lol:

Mutta eihän se noin mene, mun ja muiden suomalaisten maa, me päätämme ketä tänne otamme, vai otammeko ketään, sekä siitä miten tätä yhteiskuntaa pyöritetään ja millä säännöillä, eivät ulkomaalaiset. Kyllä ne ovat Siru-Stingit joiden on syytä lähteä mamuilemaan, kun suomalaiset ovat niin paska kansa. Muuta pois täältä, vaikka Afrikkaan tai jonnekkin keski-aikaiseen arabiperseeseen.


Niinkös minä kirjoitin, että Suomen talous tekee "Kreikat" mamujen takia? Eihän se niin mene, ne mamujen rahat otetaan sitten kantasuomalaisilta, esim. säästetään terveydenhuollossa ja vanhusten huollossa ym. sekä siirretään heiltä pois otetut varat maahanmuuttajille. Sehän tästä enää puuttuisi, että Suomi menisi konkurssiin sen vuoksi että se ottaa maahanmuuttajia :roll: :mrgreen: Nyt jo ne nettohaitat ovat nettohyötyjä suuremmat maahanmuutossa, Siru-Sting kaipailisi vielä järeämpää :roll: Kerropas nyt Siru-Sting mitä järkeä sellaisessa maahanmuutossa on jossa nettohaitat>nettohyödyt. Mikä on se nettohyöty suomalaisille maahanmuutosta?


Olet kyllä niin tyhmä ettet mene edes huumoriosastolle. Kerrassaan jäätävää argumentointia, vaan eihän se yllätä, ainoa argumentti mihin kykenit oli "Ihan höpö höpö-juttua", toki et sitten kyennyt kertomaan miksi ne olivan ihan höpö höpö juttuja. :mrgreen:

Ei kyllä mitenkään yllättänyt, koska a)et osaa edes prosenttilaskuja ja ymmärrä mitä tietty prosenttiosuus tarkoittaa b)et ymmärrä lukemaasi.

Kiva "huntu" sulla, onko miehesi pakottanut sinut peittämään kasvosi? :mrgreen:
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

VPY kirjoitti:Meinaatko että minun ja muiden pitäisi muuttaa pois maahanmuuttajien tilalta
No itse asiassa suurin osa suomalaisista on sopeutunut maahanmuuttajien läsnäoloon hyvin. Sinä et ole, ja jos nyky-Suomi tai nyky-Helsinki ei sinua miellytä, niin olet vapaa lähtemään pois. Esim. Viro on maa, jossa ei ole juuri lainkaan maahanmuuttajia. Ruotsi taas on maa, jossa on erittäin paljon maahanmuuttajia, ja johon maahanmuuttajia on tullut aika paljon jo 70-luvulla. Jostain syystä vaan jälkimmäinen on paljon menestyneempi. Ja muuten, Ruotsin vauraus osittain perustuu laajaan maahanmuuttoon, koska maahanmuuttajat olivat rakentamassa hyvinvointi-Ruotsia ja tekivät paljon sellaisia töitä, mitä ruotsalaiset eivät halunneet tehdä, ja ruotsalaiset pääsivät kiipimään korkeammalle yhteiskunnassa.
VPY kirjoitti:Mutta eihän se noin mene, mun ja muiden suomalaisten maa, me päätämme ketä tänne otamme, vai otammeko ketään, sekä siitä miten tätä yhteiskuntaa pyöritetään ja millä säännöillä, eivät ulkomaalaiset.
Ei kyllä sinä olet vain sinä, et sinä ole Suomi tai suomalaiset. Sinulla on hyvin yksioikoinen maailmankuva ja ajatusmaailma, jossa ovat suomalaiset ja maahanmuuttajat, ja olet niputtanut kaikki maahanmuuttajat kenialaisesta venäläiseen samaan nippuun, vaikka näillä ihmisillä ei ole mitään yhteistä toistensa kanssa. Koska sinä et ole = kaikki suomalaiset, niin sinä et myöskään päätä asioista, vaan joudut tyytymään siihen, mitä enemmistö päättää.
VPY kirjoitti:Maahanmuuton ideahan on se että sen maan joka ottaa maahanmuuttajia, pitäisi hyötyä maahanmuutosta= nettohyödyt>nettokustannukset (maahanmuuttajien elättäminen, "kotouttaminen", kouluttaminen, rikosten aiheuttamat kustannukset jne).
Maassa, elämässä ja maailmassa on paljon muitakin asioita kuin raha. Ei kaikki ole rahassa mitattavissa. Esim. usein iloiset, sosiaaliset, välittömät ja rohkeat afrikkalaiset voivat tuoda tänne synkkyyden keskelle jotain hyvin arvokasta, mitä ei voi rahassa mitata. Mutta ottaen huomioon, että kenialaiset ovat Suomen parhaiten työllistynyt maahanmuuttajaryhmä (työttömyysprosentti 4%), joiden työttömyys on suomalaistenkin työttömyyttä alhaisempi, niin toki heistä on taloudellistakin hyötyä.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja VPY »

Siru83 kirjoitti:
VPY kirjoitti:Meinaatko että minun ja muiden pitäisi muuttaa pois maahanmuuttajien tilalta
No itse asiassa suurin osa suomalaisista on sopeutunut maahanmuuttajien läsnäoloon hyvin. Sinä et ole, ja jos nyky-Suomi tai nyky-Helsinki ei sinua miellytä, niin olet vapaa lähtemään pois. Esim. Viro on maa, jossa ei ole juuri lainkaan maahanmuuttajia. Ruotsi taas on maa, jossa on erittäin paljon maahanmuuttajia, ja johon maahanmuuttajia on tullut aika paljon jo 70-luvulla. Jostain syystä vaan jälkimmäinen on paljon menestyneempi. Ja muuten, Ruotsin vauraus osittain perustuu laajaan maahanmuuttoon, koska maahanmuuttajat olivat rakentamassa hyvinvointi-Ruotsia ja tekivät paljon sellaisia töitä, mitä ruotsalaiset eivät halunneet tehdä, ja ruotsalaiset pääsivät kiipimään korkeammalle yhteiskunnassa.


Maassa, elämässä ja maailmassa on paljon muitakin asioita kuin raha. Ei kaikki ole rahassa mitattavissa. Esim. usein iloiset, sosiaaliset, välittömät ja rohkeat afrikkalaiset voivat tuoda tänne synkkyyden keskelle jotain hyvin arvokasta, mitä ei voi rahassa mitata.

Hahhahahaha!!!!!!!!! Eihän tämä ole enää totta :shock: . Siru ei ole ainakaan historiaa pahemmin lukenut jos ei tiedä mistä se Ruotsin vauraus on peräisin, ei se ole mistään maahanmuutosta ainakaan, vaan ihan väkivalloin riistettyä vaurautta historian saatossa.

Viimeisten eduskuntavaalien tulos osoitti kyllä selvästi, että iso äänestäjistä on saanut tarpeekseen näistä maahanmuuttajien hyysäämisestä, ensi vaaleissa luultavasti persut ovat suurin puolue, jokainen maahanmuuttajan tekemä rikos on ääniä persujen laariin ja niitä rikoksiahan riittää yhä kiihtyvään tahtiin. Tässäkin ketjussa olet huppusi kanssa aivan yksin mielipiteineesi. Tämän perusteella sinä kuulut marginaalivähemmistöön mielipiteinesi Suomessa.

Kiitos ei, minä en mielelläni katso kärsiviä vanhuksia ja kotoperäisiä asukkaita, sen vuoksi että saisin katsoa hymyileviä ja iloisia afrikkalaisia tai muita mamuja :roll:

Stig-Sirun agenda: muutetaan yksi maailman kehittyneimmistä maista, keski-ajalla eläväksi kehitysmaaksi, vaihtamalla asukkaat päikseen. :roll: :shock:

Mutta eihän se noin mene, mun ja muiden suomalaisten maa, me päätämme ketä tänne otamme, vai otammeko ketään, sekä siitä miten tätä yhteiskuntaa pyöritetään ja millä säännöillä, eivät ulkomaalaiset. Kyllä ne ovat Siru-Stingit joiden on syytä lähteä mamuilemaan, kun suomalaiset ovat niin paska kansa. Muuta pois täältä, vaikka Afrikkaan tai jonnekkin keski-aikaiseen arabiperseeseen.

Mitä tulee siihen että minulla olisi rajoittanut maailmankuva, niin entäpä sinulla, olet kiihko musta mies-fanatismisi kanssa aivan yksinään tässä ketjussa. Häpäiset ja loukkaat raiskauksen uhriksi joutunutta 15-vuotiasta tyttöä :evil: , sinun maailmankuvasi on sairas, eikä se edusta tämän maan kansalaisten mielipidettä joten toistan:Muuta pois täältä, vaikka Afrikkaan tai jonnekkin keski-aikaiseen arabiperseeseen.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja VPY »

Yritäppä nyt Siru-Stig tankata mitä tuossa alla lukee:

AL: Joka kolmas raiskaaja ulkomaalainen
Keskiviikko 25.4.2012 klo 04.19

Lähi-idästä tulleet miehet syyllistyvät raiskauksiin hälyttävän usein, kirjoittaa Aamulehti.

Tutkijan mukaan on ulkomaalaisryhmiä, jotka suhtautuvat naisiin eri tavoin kuin muut.

Joka kolmas raiskauksesta tuomittu on ulkomaalainen, kertoo keskiviikon Aamulehti. Vuosina 2006-2009 34 prosenttia raiskauksesta tuomittuja oli ulkomaalaistaustaisia.

Lehti kertoo rikosten keskittyvän tiettyihin ulkomaalaisryhmiin. Tilastokeskuksen mukaan etenkin Lähi-idästä kotoisin olevat nuoret miehet syyllistyvät raiskauksiin. Synkimmät tilastot löytyvät irakilaisten kohdalta: viime vuonna irakilaisia epäiltiin 31 raiskauksesta, mikä on 5 prosenttia kaikista raiskauksista. Suomen väestöstä irakilaisia on noin 0,1 prosenttia.


Lähde: Aamulehti

IL

Äläkä ala ainakaan ala jankkaamaan niistä yhdysvaltalaisista mustaihoisista ja valkoihoisista, muutoin joutuu taas vasikoimaan sinut trollaamisesta.
Avatar
Juliet Jones
Axel Foley
Viestit: 2418
Liittynyt: La Elo 23, 2008 10:40 pm
Paikkakunta: Little Stempington

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Juliet Jones »

Siru83:han on todentanut omasta puolestaan, että myös somalit kuuluvat ulkomaalaisryhmään, joka "suhtautuu naisiin eri tavalla kuin muut". Itseasiassa Siru83 on kertonut meille, että ketjussa käsitellyn raiskaustapauksen syyt olisivatkin olleet juuri siinä, että somalit suhtautuvat naisiin tuolla mainitulla eri tavalla. Siru83 on avoimesti kertoillut somalien erilaisesta kulttuurista, jossa yleisestikin suhtaudutaan naisiin niin eri tavoin kuin muut, että siitä voisi käyttää sanaa "alistaminen".. ja että se alistaminen olisi tosimiehekkyyttä jne.

No, henkilökohtaisesti en näe raiskaamisessa mitään miehekästä. En, vaikka tekijänä olisi Ukko Ylijumala.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja VPY »

Siru83 kirjoitti: Sinä et ole, ja jos nyky-Suomi tai nyky-Helsinki ei sinua miellytä, niin olet vapaa lähtemään pois. Esim. Viro on maa, jossa ei ole juuri lainkaan maahanmuuttajia.
Meinaatko että minun ja muiden pitäisi muuttaa pois maahanmuuttajien tilalta?Tuotahan se Siru-Stingin rasismi on kanta- ja valtaväestöä kohtaan, kantaväestö pois Suomesta ja maahanmuuttajat tilalle, hyvä että tuli ajatusmaailmasi noinkin selkeästi esiin, kiitos.

Tänään tuli Spotlightissa muuten kunniaväkivallasta ja pakkoavioliitoista ohjelma "Koskeeko kunniaväkivalta meitä", kannattaa muuten Siru-Stingin katsoa ohjelma, varmaan nähtävissä Yle Areenassa. Miksi ihmeessä meille pitäisi ottaa jostain pimeällä keskiajalla olevasta maasta tänne ihmisiä a) jotka eivät sopeudu maahamme ja noudata lakejamme b)joista aiheutuu vain mittavia kustannuksia yhteiskunnallemme??? Maahanmuuton ideahan on se että sen maan joka ottaa maahanmuuttajia, pitäisi hyötyä maahanmuutosta= nettohyödyt>nettokustannukset (maahanmuuttajien elättäminen, "kotouttaminen", kouluttaminen, rikosten aiheuttamat kustannukset jne). Toki maahanmuuttajien tekemien rikosten uhrien tuska ei ole rahassa mitattavissa.
Sekoaivo
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 2:51 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Sekoaivo »

Siru83 kirjoitti: Ja muuten, Ruotsin vauraus osittain perustuu laajaan maahanmuuttoon, koska maahanmuuttajat olivat rakentamassa hyvinvointi-Ruotsia ja tekivät paljon sellaisia töitä, mitä ruotsalaiset eivät halunneet tehdä, ja ruotsalaiset pääsivät kiipimään korkeammalle yhteiskunnassa.
http://www.youtube.com/watch?v=y-SowWl_Oyk

Wanha on video, mutta toivottavasti päästään suomessa samoihin svääreihin!

Anteeksi jatkuva OT, mutta oli vain pakko.
Kainonsorttinen
Frank Drebin
Viestit: 383
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 12:22 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja Kainonsorttinen »

Siru83 kirjoitti:Tuo kai-sana viittaa vain siihen, etteivät he tienneet varmuudella, oliko kyse tapailuasteen suhteesta vai varsinaisesta seurustelusta. Kaikissa uutisissa on sanottu, että Abdi (häneen viitataan miehenä, joka oli huoritellut asianomistajaa ja josta asianomistaja ja syytetyt keskustelivat ennen metsään menoa) ja asianomistaja tunsivat toisensa ja Abdin kaverit sanovat oikeudessa, että Abdi ja tyttö olivat seurustelleet. Voihan sitä takertua yhteen sanaan, mutta tosiasiat ovat tosiasioita, samoin se, ettei tämä ole raiskaus.
Ai tosiaan. Ihan unohtui, että sinä tiedät tietysti senkin, millä tavalla ja minkä verran tyttö ja Abdi seurustelivat. Tiedätkö mikä on ihastus? Säätö? Poiccis?
Siru83 kirjoitti:"Näyttönä" on käytetty mm. sitä, että asianomistajan äiti haki asianomistajalle raiskaustrauma-apua vuosi teon jälkeen ja puoli vuotta rikosilmoituksen jälkeen. Oikeuden mielestä se on yksi todiste sen puolesta, että raiskaus on tapahtunut. Minun mielestäni se todistaa vain sitä, että korvausvaatimuksiin on haettu sopivaa pohjustusta ennen oikeudenkäyntiä.
Jos nainen raiskataan, poliisi käskee ensimmäisenä olemaan käymättä suihkussa ja menemään terveyskeskukseen tutkituttamaan vammat. Näin siksi, että tapauksesta saadaan asiantuntijalta todistusaineistoa. Eiköhän tuo raiskaustrauma-apuun hakeutuminen ole voinut olla vaikka asianomistajan asianajajalta lähtenyt idea, ja ihan nimenomaan todisteiden takia. Se ei tarkoita, etteikö tytöllä voisi olla traumaa. Vai ovatko kaikki nämä raiskatuksi tulleet naisetkin vain huomiohuoria, kun käyvät tosiaan hakemassa todisteet raiskaukselle, jotta rikoksentekijä saadaan vastuuseen?

Siru83 kirjoitti:Nyt pitäisi uskoa, että he jostain sanattomasta sopimuksesta, vaikka heillä ei ole MINKÄÄNLAISTA rikosrekisteriä, olisivat yhtäkkiä toisilleen mitään asiasta puhumatta ymmärtäneet toisiaan niin, että olisivat yhteistuumin ryhtyneet raiskaamaan. Eikä edes tuo asianomistaja ole sanonut, että he olisivat siinä puhuneet tällaiseen tekoon ryhtymisestä.
Imho tuli heti alussa sellainen olo, että Abdi olisi nimenomaan käskenyt poikien raiskata tytön. Ei olisi mitenkään tavatonta sekään: "Se ämmä on ihan huora, raiskatkaa se vaikka, ihan sama... Nähdäänkö huomenna koulussa?" Niin pelottavalta ja ällöttävältä kuin se tuntuukin, niin nimenomaan tuollaista "harmitonta" kielenkäyttöä nykynuorten - etenkin somalien ja muiden maahanmuuttajien - keskuudessa nykyään esiintyy.

Ja: Jos joka kolmas (kuten tuosta Poliisi-TV:nkin jutusta selvisi) raiskaus on ulkomaalaisen tekemä, niin miten siihen liittyy tilastojen ikäjakauma yhtään mitenkään?
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Koulupojat raiskasivat 15-v. tytön, Helsinki 2010

Viesti Kirjoittaja VPY »

Kainonsorttinen kirjoitti:
Imho tuli heti alussa sellainen olo, että Abdi olisi nimenomaan käskenyt poikien raiskata tytön. Ei olisi mitenkään tavatonta sekään: "Se ämmä on ihan huora, raiskatkaa se vaikka, ihan sama... Nähdäänkö huomenna koulussa?" Niin pelottavalta ja ällöttävältä kuin se tuntuukin, niin nimenomaan tuollaista "harmitonta" kielenkäyttöä nykynuorten - etenkin somalien ja muiden maahanmuuttajien - keskuudessa nykyään esiintyy.

Ja: Jos joka kolmas (kuten tuosta Poliisi-TV:nkin jutusta selvisi) raiskaus on ulkomaalaisen tekemä, niin miten siihen liittyy tilastojen ikäjakauma yhtään mitenkään?

Niin mitä jos alentuisimme samalle tasolle ja alkaisimme maksaa potut pottuin, soveltamaan jotain Hammurabin lakia, vaikkapa alkamalla nimittelemään heidän siskojaan ja äitejään muslimihuoriksi tms?
Vastaa Viestiin