Suomalaiset pedofiili naiset

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
jarmo.janis
Vic Mackey
Viestit: 1982
Liittynyt: Su Heinä 29, 2012 6:25 pm
Paikkakunta: kaakkois suomi

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja jarmo.janis »

Radiopuhelin kirjoitti:http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013060 ... 8_uu.shtml

Tällainen uutinen löytyy eiliseltä: Naispuoliselle nuorisotyöntekijälle tuomio lapsen hyväksikäytöstä

Ei aiheuta Sirun tuomioistuimessa toimepiteitä, liian pieni ikäero ja tekijänä nainen? Vai aiheuttaako sittenkin, tekijä on kuitenkin ilmeisesti lesbo?

Nyt onkin jännät paikat, painaako Sirun vaakakupissa enemmän omat mieltymykset vai inhokkeet
Tää on just se mikä mua riepoo rajusti. Vaikka uhreja on ollut "vain yksi" niin teon pitkäkestoisuus ja toistuvuus ei ole vaikuttanut tuomioon korottavasti kuten se lähes automaattisesti miehen ollessa syyllinen tapahtuu. Mies saa tuomion toistuvuudesta, naiselle toistuvuus ei merkkaa mitään, vaan teko tuomion luvussa katsotaan yhdeksi teoksi.
overdose
Harjunpää
Viestit: 333
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja overdose »

Radiopuhelin kirjoitti:Ei aiheuta Sirun tuomioistuimessa toimepiteitä, liian pieni ikäero ja tekijänä nainen? Vai aiheuttaako sittenkin, tekijä on kuitenkin ilmeisesti lesbo?
Mitenkään ei itse aiheeseen liity, mutta miksi luulet että tekijä olisi tässä tapauksessa lesbo? Itseltä on mennyt ainakin ohi sen maininta...
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

overdose kirjoitti: Mitenkään ei itse aiheeseen liity, mutta miksi luulet että tekijä olisi tässä tapauksessa lesbo? Itseltä on mennyt ainakin ohi sen maininta...
ohhoh, vedänpä sanani takaisin, luin jutun jotenkin puolivaloilla ja käsitin uhrin olleen tyttö. Mutta eipä siellä kyllä siitä ollutkaan mainintaa. Pahoittelen
ketsku
Christopher Lorenzo
Viestit: 1503
Liittynyt: Ke Maalis 12, 2008 11:59 pm

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja ketsku »

Mä olen samaa mieltä Siru83:n kanssa nyt tässä asiassa. Kyllä tuo miesten seksuaalisuus on todella aivan eri asia kuin naisten ja on todellakin eri asia kyseessä.

Oma nykyinen miesystävä on menettänyt neitsyytensä 14- vuotiaana huomattavasti vanhemmalle naiselle. Hän on kertonut, että nainen ilmaisi kiinnostuksensa ja että hän ihan itse päätti siitä suostuuko vai ei. Monelle teinipojalle kokemus voi silti olla nolo vaikka siihen on ihan vapaaehtoisesti lähdetty. Tuossa miesystävänikin tapauksessa naisesta olisi tehty se pedofiili vaikka minkäänlaisesta pakottamisesta tai painostamisesta ei ollut kyse. Vain ikäerosta.
Waingro
Alibin satunnaislukija
Viestit: 66
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 11:48 pm

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Waingro »

ketsku kirjoitti:Mä olen samaa mieltä Siru83:n kanssa nyt tässä asiassa. Kyllä tuo miesten seksuaalisuus on todella aivan eri asia kuin naisten ja on todellakin eri asia kyseessä.

Oma nykyinen miesystävä on menettänyt neitsyytensä 14- vuotiaana huomattavasti vanhemmalle naiselle. Hän on kertonut, että nainen ilmaisi kiinnostuksensa ja että hän ihan itse päätti siitä suostuuko vai ei. Monelle teinipojalle kokemus voi silti olla nolo vaikka siihen on ihan vapaaehtoisesti lähdetty. Tuossa miesystävänikin tapauksessa naisesta olisi tehty se pedofiili vaikka minkäänlaisesta pakottamisesta tai painostamisesta ei ollut kyse. Vain ikäerosta.
Se ei ole yhtään eri asia. Ihan sama, onko poika halunnut. Lain edessä sama asia. Mikä ketun miesten seksuaalisuus? Himot ne on naisellakin. :evil:
i_i
Nikke Knakkertton
Viestit: 196
Liittynyt: Ma Loka 22, 2012 6:22 pm

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja i_i »

ketsku kirjoitti:Oma nykyinen miesystävä on menettänyt neitsyytensä 14- vuotiaana huomattavasti vanhemmalle naiselle. Hän on kertonut, että nainen ilmaisi kiinnostuksensa ja että hän ihan itse päätti siitä suostuuko vai ei. Monelle teinipojalle kokemus voi silti olla nolo vaikka siihen on ihan vapaaehtoisesti lähdetty. Tuossa miesystävänikin tapauksessa naisesta olisi tehty se pedofiili vaikka minkäänlaisesta pakottamisesta tai painostamisesta ei ollut kyse. Vain ikäerosta.
En nyt oikein ymmärrä tämän tarinan pointtia. Miten asia olisi ollut erilainen, jos kyseessä olisi ollut 14-vuotias tyttö ja aikuinen mies? Kummassakaan tapauksessa kyse mitä todennäköisimmin ei olisi pedofiliasta tai muutenkaan mistään kummallisesta seksuaalisesta vinoumasta, mutta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä kylläkin. Biologina olen sitä mieltä, että on normaalin rajoissa, että aikuinen ihminen tuntee seksuaalista vetovoimaa murrosiän ylittäneeseen nuoreen. Suomessa on kuitenkin laki, jonka mukaan aikuinen ihminen ei kuitenkaan saa paneskella tällaista vartaloltaan lähes valmista mutta mieleltään vielä epäkypsää lajikumppania, koska on olemassa suuri riski, että tämä nuori ihminen ei vielä itse ymmärrä, mikä hänelle on hyväksi ja tekee sen vuoksi ilman mitään painostamistakin huonoja valintoja. Tämä laki koskee sekä miehiä ja naisia.

Keskimäärin naiset ja miehet ovat toki erilaisia. Molempien joukosta löytyy kuitenkin ihan varmasti vaikka minkälaisia ääri-ilmiöitä. Eli vaikka naisten lipido ehkä keskimäärin on heikompi kuin miesten, löytyy silti paljon naisia, joiden lipido on reippaasti vahvempi kuin keskivertomiehen.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

i_i kirjoitti:Eli vaikka naisten lipido ehkä keskimäärin on heikompi kuin miesten, löytyy silti paljon naisia, joiden lipido on reippaasti vahvempi kuin keskivertomiehen.
Ei ole kyse vain siitä, kummalla on voimakkaampi seksuaalisuus. Naisen seksuaalisuus ylipäänsä on aivan erilainen. Miehenhän on tavallaan fyysisesti pakkokin toteuttaa seksuaalisuuttaan jossain muodossa säännöllisesti. Naisella mitään tällaista fyysistä pakkoa ei ole, ja noin yleisesti ottaen naisen fyysiseen ja henkiseen hyvinvointiin ei välttämättä suuresti vaikuta, vaikka ei olisi mitään seksuaalista kanssakäymistä vuosiin. (huomatkaa sana välttämättä, on niitä varmaan kaikenlaisia yliseksuaalisia horoja, mutta puhuin naisesta noin yleisesti ottaen).

Ja kyllä on aivan eri asia, jos joku teinipoika on 20-25-vuotiaan naisen kanssa kuin jos nuori 13-15-v tyttö joutuu kolmekymppisen miehen hyväksikäyttämäksi. Tyttöjen kohdalla usein on kyse siitä, että hakee hyväksyntää ja kaipaa huomiota ja hellyyttä. Moni nuori tyttö suostuu ikäisensäkin kanssa seksiin, koska hakee hyväksyntää ja hellyyttä. Oman ikäisen kanssa todennäköisyys sille, että saa tunteisiin aitoa vastakaikua on kuitenkin paljon todennäköisempi kuin lapsekkaan näköisiin nuoriin perversioitaan kohdistavassa aikuisessa pedofiilissa (eikä kiinnosta yhtään, onko pedofiili kliinisesti oikea termi, minulle lapsia himoitsevat kolmekymppiset äijät ovat aina pedofiileja).

Parikymppistä naista tapaileva teinipoika taas ei todellakaan hae suhteelta mitään hellyyttä vaan nimenomaan seksiä ja kiinnostus kohdistuu muutamaa vuotta vanhempiin naisiin, koska he ovat naisen näköisiä. Kaikkia ei katsos lattarintaiset lapsen näköiset teinitytöt kiihota, mutta sitä ei tietysti pedofiilimieliset ymmärrä.
i_i kirjoitti:tämä nuori ihminen ei vielä itse ymmärrä, mikä hänelle on hyväksi ja tekee sen vuoksi ilman mitään painostamistakin huonoja valintoja
Parikymppiset naiset eivät todellakaan painosta teinipoikia harrastamaan kanssaan seksiä, ja nämä pojat ovat tuollaisissa suhteissa usein se aloitteellinen osapuoli, koska nämä kuitenkin vielä nuoret naiset ovat heille usein se aikuisviihdelehtien fantasia. Samaa ei voi sanoa 25-30-vuotiaita teinityttöjä metsästävistä miehistä.
i_i kirjoitti:Biologina olen sitä mieltä,
Tittelisi ei anna sinulle tässä asiassa mitään auktoriteettia sen suuremmin kuin asiantuntemustakaan, joten en tiedä miksi koit tarvetta sen mainitsemiseen muuta kuin ehkä itseäsi korostaaksesi.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Siru83 kirjoitti:Ja kyllä on aivan eri asia, jos joku teinipoika on 20-25-vuotiaan naisen kanssa kuin jos nuori 13-15-v tyttö joutuu kolmekymppisen miehen hyväksikäyttämäksi.
Totta kai on eri asia, noilla mainitsemillasi luvuilla päästään parhaassa tapauksessa (15 vuotias teinipoika/20 vuotias nainen, 13 vuotias tyttö/30 vuotias mies) 12 vuoden eroon. Tiedän kyllä miksi ilmoitat tuollaiset ikäluvut:
(eikä kiinnosta yhtään, onko pedofiili kliinisesti oikea termi, minulle lapsia himoitsevat kolmekymppiset äijät ovat aina pedofiileja).
Ymmärrät varmaan, että kun sinuakaan ei kiinnosta oikeat termit, että joku voi pitää alaikäisiin sekaantuvaa naista myös pedofiilina. Itsehän tunnustit kuuluvasi tähän kategoriaan, siis alaikäisiin sekaantujiin
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Radiopuhelin kirjoitti:Totta kai on eri asia, noilla mainitsemillasi luvuilla päästään parhaassa tapauksessa (15 vuotias teinipoika/20 vuotias nainen, 13 vuotias tyttö/30 vuotias mies) 12 vuoden eroon.
Ihan siitä syystä, että ne aikuiset naiset, jotka teinipoikia tapailevat, ovat yleensä noin 19-22-vuotiaita. Harva 30-vuotias nainen kiinnostuu 15-vuotiaasta pojasta. Jos 19-20-vuotias nuori mies kiinnostuu 15-vuotiaasta tytöstä, ei hänellä välttämättä ole perverssejä taipumuksia, saattaa olla muttei välttämättä ole, ikäero on kuitenkin melko pieni. Edellisen kirjoittaman mielestä on minkä tahansa ikäiseltä mieheltä normaalia kiinnostua 13-15 tyttösistä ja siksi käytin esimerkkinä 30-v miehiä.
Radiopuhelin kirjoitti:Ymmärrät varmaan, että kun sinuakaan ei kiinnosta oikeat termit, että joku voi pitää alaikäisiin sekaantuvaa naista myös pedofiilina. Itsehän tunnustit kuuluvasi tähän kategoriaan, siis alaikäisiin sekaantujiin
15-vuotiaita tapailleiden parikymppisten tyttöjen kiinnostus siirtyy yleensä asteittain vanhempiin miehiin niin, että kiinnostuksen kohteet ovat ehkä muutaman vuoden nuorempia. 13-vuotiaista tytöistä kiinnostuneiden selvästi vanhempien miesten kiinnostus taas pysyy noissa 13-vuotiaissa, vaikka he itse vanhenevat. Siinä näkee, mikä on pedofiilin ja perverssin ero verrattuna normaaliin.
Radiopuhelin
Theo Kojak
Viestit: 1182
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2012 12:06 am

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Radiopuhelin »

Siru83 kirjoitti: 15-vuotiaita tapailleiden parikymppisten tyttöjen kiinnostus siirtyy yleensä asteittain vanhempiin miehiin niin, että kiinnostuksen kohteet ovat ehkä muutaman vuoden nuorempia. 13-vuotiaista tytöistä kiinnostuneiden selvästi vanhempien miesten kiinnostus taas pysyy noissa 13-vuotiaissa, vaikka he itse vanhenevat. Siinä näkee, mikä on pedofiilin ja perverssin ero verrattuna normaaliin.

Tätähän minä en kysynyt, ja varmasti jokainen alaikäisiin sekaantuja pyrkii selittelemään itselleen asiat parhain päin :)
mipa74
Hetty Wainthropp
Viestit: 484
Liittynyt: Ke Loka 03, 2007 4:32 am

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja mipa74 »

Mun silmissä on ihan sama, paneeko 25 vuotias mies 14 vuotiasta tyttöä vai 25 vuotias nainen 14 vuotiasta poikaa. Pedareita ne on molemmat ja ihan turha yrittää puolustella sillä hakeeko lapsi tuossa pelkkää panoa vai pelkkää kainaloa. Sen verran pitää aikusella ihmisellä olla selkärankaa, että osaa pitää housunsa jalassa.

Lieventävänä seikkana voi tosin pitää sitä, jos ei ihan oikeasti tiennyt toisen osapuolen ikää. Moni 14v tyttö osaa kyllä meikeillä ja vaatteilla tehdä itsestään "täysi-ikäisen".
When I die I don't want no part of heaven
I would not do heaven's work well
I pray the devil comes and takes me
To stand in the fiery furnaces of hell
(B.Springsteen - Youngstown)
BBQ bananas
Susikoski
Viestit: 45
Liittynyt: Ke Joulu 12, 2012 6:11 am

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja BBQ bananas »

Siru83 näyttää olevan niin vakuuttunut omasta ylivertaisuudestaan että keskustelu, varsinkin asiallinen sellainen, on täysin tyhjänpäiväistä hommaa.
Sama kun yrittäisi uskovaisen tai kommunistin kanssa keskustella kiihkottomasti. Sääli sinänsä koska hän muuten vaikuttaa jopa fiksulta tyypiltä jolla on kykyä etsiä tietoa ja käyttää sitä. Oikeassa olemisen tarve vain puskee esiin voimallisesti kuin puberteetti teinillä...
Anter00
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ma Joulu 05, 2011 4:37 pm

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Anter00 »

Eipä noita Sirun tyhjänpäiväsiä juttuja tarvitse lukea. Piti ihan tuon tyhjäpään takia regata tänne jotta voisi lisätä ignorelistaan, joka ketjuun tuo näyttää kirjoittavan jotain typerää, minkä voi suoraan sivuutta. Eikö tolla ole muuta sisältöä elämässä kuin istua jossain nettifoorumilla päivät pitkät kirjoittelemassa paskaa jota kukaan ei kaipaa?
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Suomalaiset pedofiili naiset

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Tällä viikolla olen lukenut jostain että päälle kolmikymppinen nainen sai tuomion alaikäiseen poikaan sekaantumisesta. Teon kertoja oli kaksi kertaa lyhyen ajan sisään ja viinaksilla tietysti houkuteltu. En nyt millään löydä ko keissiä ja googlettaminen lyö vesiperää. Joku taitavampi vois jelppiä.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Suomalaiset pedofiilinaiset (yhdyssana!!)

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Kaizer Sose kirjoitti:Tällä viikolla olen lukenut jostain että päälle kolmikymppinen nainen sai tuomion alaikäiseen poikaan sekaantumisesta. Teon kertoja oli kaksi kertaa lyhyen ajan sisään ja viinaksilla tietysti houkuteltu. En nyt millään löydä ko keissiä ja googlettaminen lyö vesiperää. Joku taitavampi vois jelppiä.
No tuota en osaa vaan pitää pahana. Teini jolle milf tarjoaa viinaa ja pillua. Mulle kelpas aikanaan, ja kelpais yhä. Olen asiaa miettinyt nyttemmin ku jutuista on jo yli 20v ja osalliset lakiteknisesti turvassa, havaittuani mieltymykseni matureen. Mut en usko et se oli mitenkään ratkaiseva tekijä. Ja kun kaikki sai mitä halus, minä ainakin pillua, tupakkaa ja kaljaa. Luulen et mun faijaki ties mitä tapahtuu, mut miksi sitä olis kiinnostanut. Mä en valittanut. Ja miksi olisinkaan. Mä olin niihin aikoihin 15 ja alle, kulli pystyssä jos anttilan kuvaston näin jossain. Ja näinhän mä itsekin vaivaa asian suhteen, se on kuulkaas kova paikka tollaselle 14+ ikäiselle koittaa onneaan mutsinsa ikäisen suhteen. Yllättävän moni suostui heti.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Vastaa Viestiin