Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Pelastusarmeja, Australia
Pojat jotka olivat Queenslandin pelastusarmeijan kodissa 70-luvulla joutuivat ilmeisesti pedofiilirinkiin jota pyöritti rikas liikemies joka raiskasi pojat ja lennätti heidät Sydneyn kaupunkiin toisen rikkaan miehen kotiin joka raiskasi heidät uudestaan.

Yksi pojista ei koskaan tullut takaisin. Hänen kaverinsa sanoi että hän päättyi Sydneyn sataman pohjaan.

Paljastukset tulevat jo eläkkeellä olevalta Pelastusarmeijan upseerilta joka ilmiantoi fyysisen ja seksuaalisen pahoinpitelyn.

Koulu on yksi neljästä koulusta joita tutkitaan.

Ilmiantaja majuri Clifford Randall kertoi että pojat aina hävisivät päiviksi ja tulivat takaisin kertoen miten heidät raiskasi jengi Brisbanessa ja Sydneyssä.

'Ne valittiin samantien jos joku heistä meni koulun alueen rajojen yli; ne vietiin yöllä, sanoi majuri Randall joka on palannut Pelastusarmeijaan sen jälkeen kun hänet erotettiin vuonna 1975.

'Niitä oltiin vastassa ulkona ja ne vietiin tiettyyn paikkaan missä niille annettiin alkoholia ja suklaata, sitten seuraavana päivänä ne raiskattiin Brisbanessa ja sitä seuraavana päivänä ne lähetettiin Sydneyn kaupunkiin.''

Majuri Randall kertoi että pojat aina kertoivat miten heidät raiskasi joku miljonääri joka omisti rautakaupan Brisbanen kaupungissa, mutta he eivät nimenneet häntä.

Sydneyn kaupungissa heidät raiskasi mies joka omisti ravintolan ja oli korkea pomo. Nimeä ei sanottu.

Sen jälkeen poikien piti palata kotiin omin neuvoin, yksi kertoi miten rekkakuskit raiskasivat hänet kun hän meni peukalokyydillä takaisin Brisbanen kaupunkiin.

Yksi poika ei koskaan tullut takaisin.

'Minulle kerrottiin että hän on ainoa niistä joka pystyy yhdistämään nämä kaksi ihmistä tähän pedofiilirenkaaseen,'' majuri Randall sanoi.

'Minulle sanottiin että hän makasi Sydneyn sataman pohjalla.''

Majuri Randall sanoi että oli vaikeata saada totuus pojilta.

'Raportoin siitä johtajalle ja hän sivuutti sen sanomalla että pojat syöttävät pelkkää pajunköyttä minulle.''

Johtaja oli kapteeni John McIver, mies joka käytti äärimmäistä fyysistä ja seksuaalista väkivaltaa.

Majuri Randall sanoi että yksi McIverin pojan väkivaltainen pahoinpitely vuonna 1975 sai hänet puuttumaan asiaan ja ottamaan yhteyttä Queenslandin sosiaalivirastoon kertoakseen pahoinpitelyistä.

Hän kertoi että poika oli juossut ympäriinsä samalla kun kapteeni McIver ruoski hänen sukupuolielimiään, minkä seurauksena hän hajoitti kalvosinnappinsa pöytään.

''McIver tuli hulluksi... hän heitti pojan seinään naama edellä mikä sai hänen olkapäänsä menemään sijoiltaan.

'Heitin hänet takaisin tuoliinsa ja sanoin 'jos haluat lyödä jotakuta niin lyö itsesikokoista miestä'.''

Kun kapteeni McIver ehdotti että 'pojan olkapää pitäisi laittaa takaisin paikoilleen tennispallon avulla eikä viedä häntä sairaalaan' silloin majuri Randall otti yhteyttä sosiaalivirastoon.

Oikeudenkäynti jatkuu.

Read more: http://www.smh.com.au/national/paedophi ... z2sH5QXxfY
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Hei,

Olen seurannut tätä ketjua, ja aijon tehdä sitä jatkossakin.

Kuitenkin, eräs kysymys.

Quote: " Ja tämä tapahtuu kaikkialla. Raamattukin sanoo ettei pedoille voi tehdä mitään ja suosittelee että tekisivät itsemurhan. Mitä suurempi määrä rikottuja lapsia pedoilla on kontollaan, sitä suurempi on taivaallinen laki. "

Missä kohdassa? Ja tarkoitatko pedoilla villipetoja, vaiko pedofiilejä?
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Teacher kirjoitti:Hei,

Olen seurannut tätä ketjua, ja aijon tehdä sitä jatkossakin.

Kuitenkin, eräs kysymys.

Quote: " Ja tämä tapahtuu kaikkialla. Raamattukin sanoo ettei pedoille voi tehdä mitään ja suosittelee että tekisivät itsemurhan. Mitä suurempi määrä rikottuja lapsia pedoilla on kontollaan, sitä suurempi on taivaallinen laki. "

Missä kohdassa? Ja tarkoitatko pedoilla villipetoja, vaiko pedofiilejä?
Hei Teacher :D

Markus 9:42 sanoo mitä heidän/heille tulisi tapahtua, tarkoitin pedofiilejä pedoilla. YK on lähettänyt nootin Vatikaanille syyttäen heitä pedofiilien suojelemisesta ja lasten hyväksikäytön jatkumisesta. Vatikaani siirtää pappeja toisiin seurakuntiin missä ne jatkavat lasten hyväksikäyttämistä - pedofiilit eivät parane ja silti niille ei tehdä mitään!!!

Olen yhteydessä australialaiseen ex-poliisiin joka on vuosien ajan taistellut oikeudessa että kannetta yhtä pedofiilirengasta vastaan käsiteltäisi. Hänellä on valtava määrä todisteita joita hän pitää nimeämättömien ihmisten hallussa, jos hänelle sattuu jotakin niin ne julkaistaan samantien - kuulostaa hurjalta mutta Ausseissa on murhattu ihmisiä jotka yrittävät paljastaa pedofiilirenkaita.

Ausseissa pedofiilirikokset pidetään yleisöltä piilossa, toinen aussilainen ystävä luki Pelastusarmeijan skandaalista Suomen uutisissa, Ausseissa ei kirjoiteta koko jutusta. Siellä on sama kuin briteissä, toimittajille annetaan D-notice mikä merkitsee ettei asiasta saa raportoida.

Hänen tarinansa on karmiva eikä suinkaan ainutlaatuinen, jopa kristillisillä foorumeilla ihmiset kertovat että tietävät mistä hän puhuu, mutta he kehottavat häntä pitämään suunsa kiinni.

Sain tänä aamuna meilin häneltä että joukkoon on nyt liittynyt kolme muuta ilmiantajaa. Hän on oikeudessa muutaman viikon kuluttua - taas uudestaan - ja mikäli hänet taas hiljennetään aikoo hän julkaista jutun mediassa todisteineen päivineen. Tähän mennessä hän ei ole julkaissut nimiä ja todisteita, hän on seurannut lakia tarkasti, mutta tämän viimeisen yrityksen jälkeen hän on lain mukaan vapaa julkaisemaan aineiston kokonaisuudessaan.

Todistusaineisto on valtava, se sisältää arkaluontoisia oikeuden asiakirjoja joita hän on kerännyt vuosien varrella ja ne paljastavat rikollisen järjestön johon kuuluu korkea-arvoisia henkilöitä jotka toimivat lain yläpuolella. Sydäntäsärkevää luettavaa :(

Hän lähettää minulle todistusaineiston kokonaisuudessaan, sain ensimmäisen osan tänä aamuna, jotta se julkaistaisiin myös Suomessa. Se sisältää oikeuden asiakirjoja ja se paljastaa rikollisen järjestön toiminnan missä mainitaan henkilöt, paikat, päivämäärät, rikoksentekijät ja uhrit - koko juttu on aivan uskomaton, sitä ei millään uskoisi todeksi :shock:

Osaatteko antaa neuvoja mihin ja keneen ottaisin yhteyttä jotta se julkaistaisiin? Se on englanninkielinen ja sisältää lakitermejä, mutta se taho joka sen julkaisee paljastaa yksityiskohtia myöten järkyttävän skandaalin jota on peitelty vuosikymmenien ajan. Osaako kukaan neuvoa kenen puoleen voisin kääntyä?

Tässä on erittäin lyhyt yhteenveto ilman lakikiemuroita, rikollinen järjestö perustettiin maanpakoon joutuneiden natsien toimesta joille Australia myönsi turvapaikan sodan jälkeen. Ihmiset tietävät tästä mutta kukaan ei uskalla puhua siitä.

Huom, henkilöllisyydet ovat salattuja.
Synnyin Sydneyssä 60-luvulla. Helena ja Peter esitteli minut isolle pedoringille. Molemmat olivat puolalaisia maahamuuttajia jotka olivat aikaisemmin töissä keskitysleireillä. He liittyivät siihen natsirikollisten suureen joukkoon joille Australia myönsi turvapaikan. Minut kasvatettiin heidän natsi-väritteisessä uskonnossa missä Mithraa palvottiin. Osallistuin menoihin muiden slaavilaisten maahanmuttajien kanssa jotka olivat asettuneet Sydneyn eteläiselle alueelle.

Rituaaleissa oli aina iso punainen lippu. Siinä oli iso kotka heksagrammin päällä. Jokaisessa kulmassa oli symboli: käärme, kolmio jaettuna kolmeen osaan, kolmikärki ja viiva joka lävisti ympyrän.

Rituaalit tapahtuivat monessa paikassa.

Rikokset tapahtuivat 70-80 -luvun aikana. Rikoksentekijöinä oli mm. paikallinen lääkäri, paikallinen poliisimies, lukematon määrä poliiseja ja poliisipäälliköitä, australialainen urheilulegenda, kuuluisa näyttelijä, kaikkein kuuluisin näyttälijätär, B-luokan näyttelijä, Sydneyn yliopiston opettajia (biokemisti/psykologi/luennoitsija), Työväenpuolueen poliitikko, serbialainen yliopisto-opiskelija joka myöhemmin vaihtoi nimensä.

Näin näiden ihmisten tekevän rikoksia kuten murhia, raiskauksia, kidnappauksia, epäettistä hypnoosiaa ja epäeettisiä lääketieteellisiä kokeita, kidutuksia. Näin kahden lapsen kidnappaukset. Olin 15-vuotias kun he houkuttelivat 15-vuotiaan pojan jolla oli hiekanväriset hiukset ja sininen t-paita Cronullan rannalta autoon. Olin 6-vuotias kun näin heidän kidnappaavan 12-vuotiaan tytön jolla oli tummat hiukset ponihännässä, punainen t-paita ja valkoiset shortsit Engadinen pääkadulta. Molemmat murhattiin. Engadinen poliisi ja lääkäri peittivät molemmat kuolemat.

Muistan yhden rituaalin joka tapahtui Bathurstissa 2000-autokisan aikana. Raportoin tämän tapauksen New South Walesin poliisille vuonna 2008. Minulle tuntematon Tor raportoi samankaltaisen rikoksen Sydneyn poliisille. Kun hän kertoi asiasta poliisille häntä alkoi vainota NSW:n poliisi, terveysalan työntekijät, psykologit ja psykiatrit. Testitulokset paljastivat että nämä ihmiset huumasivat Torin huumeella joka aiheutti psykoosin. NSWn poliisi hylkäsi Torin syytteen sitä katolista pappia vastaan joka hänet raiskasi. Sen seurauksena Tor pisti kirjeen postilaatikkoon mikä johti siihen että useampi pappi sai satoja syytteitä. Osa vangittiin, osa teki itsemurhan ja osa jätettiin rauhaan korkean ikänsä puolesta. Sydneyn sanomalehdet kertoivat useiden uhrien tarinoita messuista, öisistä orgioista ja hypnoosista. Tor raiskattiin xxx City Hallissa, samassa paikassa missä myös minut raiskattiin. Torin asianajaja teeskenteli ajavansa Torin asiaa, mutta hän putosi mystisesti korkean rakennuksen katolta sen jälkeen kun Tor paljasti henkilön X.

Sattumoisin henkilö X:n poika jonka oli määrä todistaa kuulusteluissa, löydettiin X-kirjaston kellarista polvistuneena omaan solmioonsa hirtettynä. Ystäväni koulusta löysi hänet. Kuolemaa pidettin alkuun epäilyttävänä.

Myös minua on vainonnut poliisi, terveysalan työntekijät, psykologit, yliopiston opettajat ja virkavallan työntekijät. Lukuisat lemmikkieläimeni on tapettu, olen saanut tappouhkauksia, poliisi piti kolme ladattua asetta kirjanpitäjäni miehen otsalla ilman mitään syytä, ovelleni on jätetty kuolleita ja silvottuja eläimiä. Kerran perheeni ja minä näimme kolme mustakaapuista miestä seisomassa äitini talon ulkopuolella kahdelta yöllä.

Olen menettänyt kaiken koska en suostu olemaan hiljaa. Psykologien lautakunta syytti minua väärin perustein ja yrittivät laittomia keinoja käyttäen pakottaa minut samanlaiseen hoitoon missä Tor huumattiin psykoosin aiheuttavilla huumeilla. Johtava psykiatristi varoitti minua että lautakunta yrittää tuhota minut ja hän pyysi etten saapuisi lautakunnan eteen. Siitä huolimatta psykologit ja psykiatrit antoivat minusta sellaisia lausuntoja että menetin työni ja urani.

Olin 5-vuotias kun minut raiskattiin, mutta yliopiston opettajat poistivat ikäni pois ja väittivät että olen itse syyllistynyt aikuisena niihin rikoksiin joista syytän muita - ja he ilmiantoivat minut rikollisena poliisille. Minulla ei ole rikollista historiaa ja olen aiemmin työskennellyt poliisina.

Jouduin yliopiston silmätikuksi kun raportoin poliisille uusista lasten raiskauksista. Niihin oli sekaantunut X, joka oli aikaisemmin tuomittu pedofiliasta ja joka oli lastensuojeluvirastossa töissä sekä kasvatusvanhempia. Tein raportin täysin lainmukaisesti. Minut haukkui yliopiston kuuluisin opettaja ja entinen rehtori, jota oli aikaisemmin syytetty kahden 12-vuotiaan tytön raiskauksesta.

Fritz Springmeierin kirjoitukset natsien myöhemmistä projekteista menee yksiin omien muistojeni kanssa. Olin 5-vuotias kun minut raiskasi kuuluisa John Gottinger. Muistan ettei minun annettu nukkua. Muistan että minut huumattiin. Muistan että minua aivopestiin käyttämällä syntetisaattoria joka lakkaamatta toisti sanat "Tunne tämä henki". Muistan kuinka ihmiset lauloivat lastenloruja. Muistan miehen joka lauloi Batman, Catwoman and Joker -lauluun perustuen: "Yhdeksäs taso tarkoittaa 9 tasoa joka edustaa kissojen yhdeksää elämää. Hän piti tauon kuudennella tasolla ja lauloi: "Numero kuusi, numero kuusi, mitä meillä onkaan numerolla kuusi? Numerolla kuusi on paljon temppuja... numerolla kuusi on KUUSI henkeä!"

Eräs tietty pedofiili on jo kuollut mutta hänen perintönsä elää edelleen. Kuulin äskettäin että yksi 17-vuotias uhri sairastaa anoreksiaa eikä luultavasti selviä hengissä. Pojat koulusta ja esikoulusta myyvät itseään valtateillä. Yksi entinen uhri sai syövän 18-vuotiaana. Tämä pedofiili raiskasi satoja, ellei tuhansia lapsia North South Walesin kaupungissa.
Mitä olette mieltä?

Tämä uhri haluaa vain ja ainoastaan paljastaa rikolliset ja hänellä on todisteita heitä vastaan. Eli toisin sanoen hän haluaa saada mahdollisimman paljon näkyvyyttä mediassa koska aussilainen media ei uskalla julkaista näitä asioita. Hän ei tee tätä itsensä takia, hän tekee sen kaikkien lasten takia jotka ovat joko hyväksikäytettyjä tai tulevat pian hyväksikäytetyiksi.
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1007
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Vaikuttaisi olevan joku paikallinen kylähullu mutta jos todellakin tuollaisia on ausseissa tapahtunut niin suatanan palvojista pedoiluineen taitaa olla kyse yms kultista.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Kaizer Sose kirjoitti:Vaikuttaisi olevan joku paikallinen kylähullu mutta jos todellakin tuollaisia on ausseissa tapahtunut niin suatanan palvojista pedoiluineen taitaa olla kyse yms kultista.
Silloin täytyy olla satoja kylähulluja Ausseissa jotka toisistaan tietämättä kuvaavat samoja tapahtumia missä esiintyy aina samojen ammattien edustajia ;)

Australia on muuten ainoa maa joka on ottanut vastaan eniten natseja ja ainoa maa missä yhtäkään natsia ei ole syytetty mistään. Joitakin vuosia sitten vanha natsirikollinen karkotettiin Kanadasta ja Australia ilmoitti ottavansa hänet mielihyvin vastaan. Ihmiset lentokentällä protestoivat mutta poliisi piti heidät kurissa ja mies pääsi poliisisaattuessa uuteen kotiinsa.

Dr. Philin äskettäisessä ohjelmassa hän haastattelee miljardööriperheen teini-ikäisiä kaksosia, tyttö melkein oksentaa kun kertoo mitä heille tehtiin eivätkä kumpikaan suostuneet kertomaan pahimpia juttuja.

Tässä on saitti missä selviytyjät Australian rituaaleista kertovat kokemuksistaan:

http://survivingritualabuseaustralia.bl ... is_23.html

Eli ovatko kaikki kylähulluja?
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Tässä Dr. Philin järkyttävä ohjelma missä Duken 16-vuotiaat lapset kertovat millaista heidän elämänsä oli biljonäärisuvun kodissa; heidät suljettiin huoneisiin missä oli ulosteet peittivät lattian, he joutuivat syömään ulosteita, heidät pakotettiin katsomaan lapsina kun yhden uhrin takapuoleen työnnettiin keppi mikä tuli vatsasta ulos jne. jne.

http://www.youtube.com/watch?v=anRsV5OPEFg
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Vihdoinkin toimitaan oikein!

Sen sijaan että esikoululaisille annetaan seksuaalivalistusta Briteissä, on vanhempia kehoitettu opettamaan pienille lapsille paikat minne aikuinen ei saa koskea - yksi 60-vuotias pedofiili saatiin kiinni kun tyttö kertoi äidille kuinka mies oli koskenut häntä 'kiellettyyn' paikkaan:

http://www.derbytelegraph.co.uk/Sex-pre ... story.html

Pelastusarmeijan pomo lupailee että tästä lähtien lasten turvallisuus menee organisaation maineen suojelemisen edelle:

http://www.abc.net.au/news/2014-02-10/s ... ection=nsw

Toivotaan että näin myös tapahtuu!
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

Teacher
Susikoski
Viestit: 39
Liittynyt: Su Joulu 29, 2013 1:24 am

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja Teacher »

Hei Ncw.

Kiitos vastauksestasi. Pedofilia on aihe josta voisi keskustella vaikka päiviensä päähän asti,
ja tuntuu siltä että aina kun yksi skandaali on takana, toinen häämöttää jo edessäpäin.

Oletko muuten miettinyt että mikä olisi sopivin rangaistusmuoto tälle rikokselle?
Ja mikä olisi hyvä rangaistusmuoto jos syyttää jotakuta turhaan pedofiiliasta?
Näet olen varma että on myös paljon " susi-susi " -juttuja liikkeellä, ja joilla pyritään
mustamaalamaan syyttömiä. Turhat tutkimukset kun kuormittavat turhaan poliiseja.

Sinun kannattaisi myös laittaa näille threadeille tapauksia jotka eivät liity esim. Kirkkoon taikka uskonelämään. Ihmiset kun tahtovat aina ensimmäisenä syytellä näitä instituutioita vaikka todellisuudessa vain pieni osa papistosta esim. Katollisessa kirkossa on syyllistynyt tähän rikokseen. Löytyy pedofiilejä myös urheiluseuroista, ja kouluista.
" The Sandman's coming in his train of cars
With moonbeam windows and with wheels of stars
So hush you little ones and have no fear
The man-in-the-moon he is the engineer "

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Teacher kirjoitti:Hei Ncw.

Kiitos vastauksestasi. Pedofilia on aihe josta voisi keskustella vaikka päiviensä päähän asti,
ja tuntuu siltä että aina kun yksi skandaali on takana, toinen häämöttää jo edessäpäin.

Oletko muuten miettinyt että mikä olisi sopivin rangaistusmuoto tälle rikokselle?
Ja mikä olisi hyvä rangaistusmuoto jos syyttää jotakuta turhaan pedofiiliasta?
Näet olen varma että on myös paljon " susi-susi " -juttuja liikkeellä, ja joilla pyritään
mustamaalamaan syyttömiä. Turhat tutkimukset kun kuormittavat turhaan poliiseja.

Sinun kannattaisi myös laittaa näille threadeille tapauksia jotka eivät liity esim. Kirkkoon taikka uskonelämään. Ihmiset kun tahtovat aina ensimmäisenä syytellä näitä instituutioita vaikka todellisuudessa vain pieni osa papistosta esim. Katollisessa kirkossa on syyllistynyt tähän rikokseen. Löytyy pedofiilejä myös urheiluseuroista, ja kouluista.
Hei Teacher :mrgreen:

Sanoin jo aiemmin että kohta rysähtää, näitä skandaaleja syntyy kuin sieniä sateella joka puolella maailmaa ja kaikista instituutioista paljastuu yhä useampi pedofiili, hiljennetyt uhrit yrittävät vielä kerran päästä oikeuteen. Niitä on niin monta että instituutioiden perustat tärisee enemmän kuin koskaan aikaisemmin, kuten sanoit niitä löytyy joka alalta.

Syy miksi katoliset papit on ollut enemmän esillä johtuu siitä että niin moni maa on läpeensä katolinen kouluja myöten, esim. Irlannissa kirkolla on enemmän valtaa kuin uskotaan. Siellä on edelleen vallalla sama systeemi; kansalla ei ole edes raamattua, kaikki oppi tulee papeilta eikä niiden tekemisiä sovi arvostella. Lapsilla ei ole mitään mahdollisuuksia kun vanhemmat pitävät pappeja jalustalla eivätkä suostu näkemään niissä mitään virheitä.

Karkean arvion mukaan 81 % papeista on pedofiilejä ja homoja, ei tarvitse olla Einstein tajutakseen millainen naisviha katolisessa kirkossa vallitsee.

Itse olen miettinyt asian näin: suurempi rysäys on vielä edessä, nyt on tulvia, tsunameja, tulivuorten purkauksia siellä täällä, sama juttu pedofiiliskandaalien kanssa ja niillä on jokin syvempi merkitys.

Jos miettii mikä saisi kansan raivostumaan kunnolla niin eiköhän se ole tapa millä kaikenlaiset instituutiot kohtelevat lapsia. Pedofiilit saavat paremman suojeluksen kuin lapset, siksi voisi hyvinkin olla niin että pedofilian avulla kaadetaan vallassa olevat instituutiot, koska lasten törkeä hyväksikäyttäminen on asia jonka kaikki vanhemmat ymmärtävät :?:

Mitä rangaistukseen tulee niin ainoa tapa suojella lapsia on eristää pedofiilit loppuiäksi. He eivät parane koska eivät yksinkertaisesti koe tehneensä mitään väärää. Siksi ainoa keino on opettaa lapsille mikä on sopivaa ja mikä on kiellettyä - tietty osa lapsen kehosta on pyhä eikä siihen saa koskea. Kun lapset oppivat että se on väärin, silloin muutos lähtee käyntiin.

Dylan Farrow on julkisesti syyttänyt isäänsä Woody Allenia pedofiliasta eikä hän aio olla hiljaa. Moni ottaa varmaan Allenin puolen mutta heidän olisi syytä lukea oikeuden pöytäkirjat 90-luvun alusta, ei ole epäilystäkään etteikö Woody Allen olisi hyväksikäyttänyt Dylan Farrowia:

http://www.vanityfair.com/dam/2014/02/w ... y-suit.pdf

jatkan toisessa postissa...
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Kun tuomarit jakelevat tällaisia tuomioita pedofiileille en yhtään ihmettele miksi pedofilia kukoistaa - muutama esimerkki viimeisen 7 vuoden ajalta - mitä olette mieltä, millainen yhteiskunta on kun näillä säännöillä mennään - ja tässä on vain pieni osa:

1.5.2013

Gary Karn, 48, kosketteli epäsopivalla tavalla 7- ja 8- vuotiaita uhrejaan.

Tuomarin antoi ehdollisen tuomion koska muuten Karnin perhe saattaisi 'kärsiä' täysin syyttöminä.

http://www.ynaija.com/paedophile-who-ab ... -pictured/
22.10.2012

DAVID Filor on pedofiili ja hänelle annettiin vankilatuomio koska häneltä löydettiin lapsipornoa.

Valitusoikeus katsoi tuomion vääräksi ja päästi hänet vapaaksi.

24 tunnin sisällä hänet pidätettiin koska hän notkui lasten uima-altaalla.

Tällä kertaa hän sai 30 kk tuomion. Mutta valitusoikeus piti taas tuomiota liian suurena ja päästi hänet vapaaksi.

http://www.southwalesargus.co.uk/news/g ... a/?ref=arc
30.11.2012

Tuomari vapautti paatuneen pedofiilin koska 7-vuotias tyttö vietteli hänet

John Thompson ei saanut vankilatuomiota vaikka hän myönsi syyllistyneensä rikokseen. Hän syytti koulutyttöä siitä että tämä kaatoi hänet sängylle kun oli ensin flirttailut hänelle.

Thompson määrättiin seksirikollisten terapiaohjelmaan.

http://google-law.blogspot.fi/2012/11/j ... use-7.html
8.10.2013

Pedofiili Yorkshiresta käveli ulos vapaana, koska tuomari määritteli 13-vuotiaan uhrin erittäin saalistavaksi ja seksuaalisesti kokeneeksi.

Tuomari lordi Thomas jatkoi: "Tässä tapauksessa ei ole mitään epäselvyyttä sen suhteen mitä tapahtui todellisuudessa. Kyse on ainoastaan siitä että syntyi väärinkäsitys asiasta joka oli erittäin tärkeä: uhri teki aloitteen itse. Se on väärin."

Hänelle annettiin vuoden ehdollinen tuomio sen jälkeen kun hän oli myöntänyt olleensa seksuaalisessa kanssakäymisessä lapsen kanssa ja ottaneen erittäin törkeän pornografisen valokuvan lapsesta.

http://www.thenorthernecho.co.uk/news/1 ... two_years/
Tuomari Hall

2007 – Keith Fenn, 25, sai kaksi vuotta 10-vuotiaan tytön raiskauksesta, joka tuomarin mielestä näytti "provosoivalta tytöltä". Tuomari lisäsi ”On täysin selvää että kyseessä on erittäin häiriintynyt lapsi jolla on paljon tarpeita ja joka on seksuaalisesti varhaiskypsä. Hän pukeutui provosoivasti. Näyttikö hän todellakin 10-vuotiaalta? Ei todellakaan. Hän näytti 16-vuotiaalta.”


2007 – Tuomari päästi pedofiilin joka raiskasi 6-vuotiaan tytön vapaaksi ja ehdotti että pedofiili "ostaisi hänelle hienon uuden polkupyörän". Tuomari sanoi 71-vuotiaalle Eric Colelle "rikosteknisesti se mitä teit oli aika pientä" ja antoi hänelle ehdollisen tuomion. Eric Cole on aikaisemmin ollut syytettynä kuudesta seksuaalirikoksesta.


2007 - -Tuomari päästi 71-vuotiaan Brian Hainesin vapaaksi vaikka hänet oli tuomittu 11-vuotiaan tytön raiskauksesta. Järkyttynyt tyttö tarvitsee terapiaa eikä uskalla astua ovesta ulos sen jälkeen kun kuuli että tuomari sanoi pedofiilillle ettei hänen tarvitse mennä vankilaan. Tuomari pisti hänet kolmen vuoden seurantaan ja seksuaalirikollisten rekisteriin viideksi vuodeksi ja kielsi häntä työskentelemästä alle 16-vuotiaiden kanssa.


2004 – Tuomari hylkäsi historiallisen pedofiliatapauksen huolimatta lukuisista todistajista. Se on jo "väljähtänyt" tuomari sanoi.


2005 – Pedofiilipappi Alexander Bede Walsh tuomittiin 18 lapsiin kohdistuneista rikoksista mutta hän vältti vankilan. Tuomari sanoi: “On vaikea edes kuvitella kunnioitettavampaa ja hedelmällisempää elämää". Kahden vuoden yhteiskuntapalvelu.


2006 - 26-vuotias kolmen lapsen isä tuomittiin seksistä 13-vuotiaan tytön kanssa. Hänelle annettiin kahden vuoden yhteiskuntapalvelu ja terapiaa. Tuomari lisäsi: "Sinun olisi pitänyt tietää paremmin"


2006 – Ron Smith, entinen olympialaisten tuomari ja tuomittu pedofiili sai vain kolmen vuoden tuomion kuudesta lapsiin kohdistuneista rikoksista. Tuomari sanoi: “On aika selvää että olet tähti omassa maailmassasi. On aika selvää että olet vaikuttanut erittäin positiivisesti monen lapsen elämään, mutta väärinkäytit muutamien luottamuksen”.


2008 – 17 v. pedofiili sai kolme vuotta ehdollista raiskattuaan kaksi alle 10-vuotiasta lasta.


2009 – Tuomari päästi vapaaksi opettajan joka raiskasi 15-vuotiaan pojan, sanomalla että hän on varma että opettajan tarkoitus ei ollut vahingoittaa poikaa. Minun on mahdotonta päättää vahingoitko häntä vai et, mutta sinun ei olisi pitänyt tehdä sitä.”


2008 – Tuomari sai aikaan raivoa sen jälkeen kun määräsi että laiton maahanmuuttaja joka hyväksikäytti nuorta tyttöä kolmen vuoden ajan "ei ole vaarallinen" - ja saa jäädä Britteihin. Intialaissyntyinen Islam, 35, aloitti hyväksikäytön kun tyttö oli 12-vuotias. Tuomari sanoi: Tämä ei ole sellainen mies joka kulkee kaduilla vahingoittamassa muita.”


2007 - Kolmen lapsen isä käveli vapaana miehenä oikeudesta tuomarin kuultua että hän oli ladannut pornovideoita lapsistaan. Graham Evans, 44, myönsi että hänellä oli hallussaan säädyttömiä kuvia lapsista, mukaanlukien pahimman asteen video - kaikkein vakavin. Tuomari sanoi: “Täällä on rikollisia jotka ansaitsevat enemmän poliisin ja oikeusistuimen aikaa enkä usko että teet saman enään. En pidä sinua uhkana lapsille. Uskon että olet oppinut läksysi.”


2008 - Lyons, 19 v., määrättiin kolmen vuoden yhdyskuntapalveluun seksistä lapsen kanssa. Tuomarin mielestä yhteisö on paremmin suojeltu tällä tavalla kuin antamalla vankeustuomio.

http://ukpaedos-exposed.com/uk-child-ab ... nt-judges/
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Pelastusarmeijan skandaalin jälkivaikutukset:
Family First NZ kertoo että Pelastusarmeijan luvut heidän raportissaan lasten hyväksikäytössä on Uuden Seelannin raporttiin verrattuna kuin terminaalivaiheen syöpä joka on epätoivoisesti aggressiivisen hoidon tarpeessa.

Pelastusarmeija paljasti järkyttävät statistiikat vuosien 2008-2013 ajalta:

Taltioidut väkivalta-, raiskaus- ja lasten heitteillejättö -syytteet kasvoivat 68%; vakavimmat lapsiin kohdistuvista rikoksista kasvoivat 83%

Taltioidut seksuaalirikokset lapsia kohtaan kasvoi 43% ja lasten heitteillejättö kasvoi 42%

Ilmoitukset lastensuojeluviranomaisille kasvoi 66% (melkein 60,000 enemmän)

Tapaukset missä lasten hyväksikäyttö tai -pahoinpitely on todistettu kasvoi 41%

""Meidän täytyy lopettaa näiden asioiden hyssyttely. Pelastusarmeijan raportti on herätys siitä että asiat eivät muutu parempaan suuntaan - ne pahenevat entisestään."

http://nz.news.yahoo.com/a/-/top-storie ... ily-first/
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Tässä ensimmäinen osa, antaa käsityksen siitä miten pedofiilien verkosto toimii yhtä malliesimerkkiä käyttäen.

Onko kenelläkään tarjota mitään ratkaisua?
Lastenkodit

Vaikka suurin osa pedofiileistä iästä riippumatta toimivat yksin on selviä todisteita salaliitoista, pedofiilirenkaista, jotka tarkoituksella soluttautuvat lastensuojelun eri yksikköihin, usein hyväksikäyttäen toistensa poliittista tai sosiaalista valtaa peittääkseen toimintansa.

Osaa heistä ei koskaan tuoda oikeuteen - kuten se ryhmä miehiä jotka 90-luvun alussa kidnappasi kodittomia tyttöjä Lontoon kaduilta pitäen heidät vankeinaan äänieristetyssä autotallissa missä raiskasivat heidät ja lopulta tappoivat heidät. Ainoa jonka poliisi pidätti oli mies jonka tehtävänä oli päästä eroon tyttöjen ruumista, hänelle maksettiin 2.000 puntaa per kerta ja hänellä oli erittäin väkivaltainen historia. Poliisi kuulusteli häntä mutteivät kyenneet nimeämään ketkä hänet oli palkannut eivätkä myöskään löytäneet tarpeeksi todisteita syyttääkseen häntä.

Osa tuodaan oikeuteen vain osittain - kuten Robert Oliver ja Sidney Cooke sekä heidän ystävänsä jotka yhdessä kidnappasivat, huumasivat, raiskasivat ja tappoivat pojat Jason Swift, Barry Lewes ja Mark Tildesley. Heidät tuomittiin taposta. Etsivät olivat turhautuneita koska heillä ei ollut riittävästi todisteita syyttääkseen heitä murhasta ja koska he eivät koskaan pystyneet syyttämään heitä kuuden muun pojan murhasta, joiden he uskoivat myös kuolleen saman ringin käsittelyssä.

Usein pedofiilien väliset kontaktit ovat piilossa julkisivujen takana. Esim. Greystone Heath, arvostettu poikakoulu Warringtonissa, jolla oli vuosien ajan puhdas maine kunnes poliisi sai selville että koulusta oli tullut pedofiilien pesäpaikka. Tämänkaltainen instituutio on malliesimerkki jokapäiväisestä salaliitosta.

Hyväksikäyttö näyttää alkaneen vuonna 1965 kun 21-vuotias opettaja Keith Laverack aloitti työt siellä ja aloitti raiskausten sarjan. Neljän seuraavan vuoden ajan hän raiskasi ainakin 16 poikaa, hän jakoi pojat kolmen kolleegan kanssa. Yksi näistä miehistä vakiinnutti seksuaalisen oikeutensa poikiin Greystonen koulussa, muut pedofiilit siirtyivät koulun palvelukseen: Alan Langshaw, joka raiskasi ainakin 24 poikaa; Dennis Grain joka raiskasi ainakin 18 poikaa; Roy Shuttleworth raiskasi ainakin kymmenen poikaa; Jack Bennett raiskasi kaksi poikaa; ja Steve Norris raiskasi tuntemattoman määrän poikia.

Sitten pedofiilit Greystonesta siirtyivät muualle. Keith Laverack meni töihin lastenkoteihin Cambridgeshirerin kaupunkiin; Alan Langshawsta tuli St Vincentin katolisen poikakodin rehtori Formbyn kaupungissa; Grain ja Shuttleworth ylennettiin toisiin koteihin Warringtonin alueella; Steve Norris meni Pohjois-Walesiin. Kaikki heistä jatkoivat poikien raiskaamista uusissa lastenkodeissa ja minne tahansa miehet meni he törmäsivät uusia pedofiilejä.

Cambridgeshiressä Keith Laverack työskenteli lukemattomien kolleegoiden kanssa, neljää heistä epäillään lasten hyväksikäytöstä. Dennis Grain oli töissä Doncasterissa samassa yksityiskoulujen rykelmässä, aivan kuten Terence Hoskins josta myöhemmin tuli St Aidenin yhteistökodin pääopettaja Widnesissä, missä hän tapasi lyödä alastomia poikia kepillä jolla hän myöhemmin raiskasi heidät, samaan aikaan asuntolan valvoja Colin Dick raiskasi kaikki jotka olivat herättäneet hänessä kiinnostuksen. Dennis Grain oli aikaisemmin raiskannut poikia Danesford lastenkodissa Congletonissa, avaten oven kolmelle toiselle pedofiilille nimeltään John Clarke, Joseph Smith ja Brian Hudson, jotka innolla hyökkäsivät poikien kimppuun. Dennis Grain lähti Etoniin missä hän oli poikakodin valvoja. Verkko on loputon.

Ollessaan St Vincentin rehtorina Alan Langshaw palkkasi hoitotyöntekijän nimeltään Edward Stanton joka liittyi Langshaw’n orgiaan. Stanton ilmeisesti sai työn vaikutusvaltaisen Roy Shuttleworthin kautta, joka jatkoi poikien raiskaamista Greystonessa ja jonka uskotaan tunteneen Stantonin heidän yhteisistä ajoistaan Birminghamissa missä he kävivät saman kurssin lastenhoidosta kodeissa.

Kyseistä kurssia Birminghamissa opetti Peter Righton, tunnettu pedofiili joka yritti laillistaa pakkomielteensä akateemisten tutkimusten avulla. Righton kuului ryhmään Paedophile Information Exchange (PIE) kuin myös Jack Bennett joka osallistui Greystonen raiskauksiin. Righton oli aikaisemmin työskennellyt samassa lastenkodissa Kentissä kuin Peter Howarth, josta tuli legendaarinen raiskaaja Pohjois-Walesin kodeissa, missä hän jakoi mielihalun tyydyttämistä Steve Norrisin kanssa, joka oli aiemmin työskennellyt Greystonen koulussa.

Jokainen näistä miehistä väittää että toimivat yksin. Vaikka heidän polut kohtasivat niin usein, vaikka Greystonen pedofiilit raiskasivat poikia vierekkäisissä rakennuksisa, vaikka useat heistä raiskasivat samoja poikia, he eivät siltikään myönnä koskaan edes tavanneensa toisiaan. Kukaan joka on tutkinut Greystonen tapausta ei usko heitä.

Todisteet näyttävät miten pedofiilit eivät pelkästään anna salaisesti toisilleen töitä missä lapset ovat heidän ulottuvillaan, he ovat myös soluttautuneet lastensuojelusysteemiin. Peter Righton opetti monessa muussa koulussa. Ennenkuin hänet vihdoin ja viimein saatiin oikeuteen ja tuomittua oli hän korkeasti arvostettu neuvonantaja lastensuojelussa, hän oli johtajana arvostetussa sosiaalityön instituutissa, hän oli asemassa mistä hän kykeni vaikuttamaan hallituksen politiikkaan.

Samalla kyynisyydellä Keith Laverack, joka aloitti raiskausten sarjan Greystonen poikakoulussa, jatkoi Cambridgeshiren kunnanvaltuustoon missä hänen työnsä oli edustaa lapsia oikeudessa. Työ ei ainoastaan antanut suoraa pääsyä kaikkein haavoittuvimpiin raiskattuihin lapsiin, se antoi myös pääsyn kaikkien raiskattujen lasten kansioihin ympäri koko maata. Terence Hoskins, joka oli yksi Greystonen raiskaajista, käytti suhteitaan South Yorkshire -poliisiin päästäkseen käsiksi omaan kansioonsa joka oli salaisen rikostiedustelupalvelu NCIS:n hallussa.

Roger Saint joka raiskasi vuosien ajan kasvattilapsiaan Clwyd'issä, varmisti selustansa olemalla töissä paikallisessa adoptiopaneelissa minkä kautta hän pystyi poistamaan valituksia muista pedofiileistä.

Mutta tämä on vasta alkua. Ei ole ainoastaan erittäin vaikeata löytää ja ehkäistä kaikista salatuin rikos, ei ole ainoastaan vaikeata löytää pedofiilejä jotka ovat älykkäästi rakentaneet salaliiton, kaikkein vaikeinta on se miten seksuaalisesti hyväksikäytetyt lapset on petetty organisaatioiden avustuksella ja jotka kerta toisensa jälkeen mielummin suojelevat toimimatonta systeemiään salaamalla arkaluontoiset syytökset.

Ei ole vain helppoa raiskata lapsi, on myös helppoa tehdä se ilman rankaisua. Lapsen raiskaus on kaikkein vähiten raportoitu rikos. Lukuisat uhrit sanovat että heidät hiljennettiin emotionaalisella kiristyksellä - aivan samalla tavalla miten aikuiset raiskauksen uhrit hiljennetään, mutta jotka lapsen mielessä kasvavat moninkertaisesti. Jotkut lapset eivät yksinkertaisesti kykene raportoimaan: sosiaalityöntekijät Sussexissa löysivät vuonna 1994 pedofiilirenkaan joka tarkoituksella keskittyi lapsiin joilla oli niin paha vamma etteivät he koskaan edes pystyisi todistamaan. Toiset olivat keskittyneet kuolemansairaisiin lapsiin jotka kuolivat ennenkuin systeemi ehti huomata mitään.

Ne lapset jotka raportoivat mitä heille on tapahtunut ovat kaikki saaneet huomata ettei heidän kertomuksiin uskota. Usein heillä ei ole muuta annettavaa todisteeksi kuin omat sanat. Ja lapsen sanoja on aina pidetty epäilyttävinä oikeussysteemistä toiseen.

Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Onko kenelläkään esittää ratkaisuja? Jos luitte edellisen postin niin näette miten systeemi toimii kaikkialla maailmassa, pedofiilit nimittävät toisia virkoihin ja jokainen niistä suojelee toisiaan.

Lapsia ei uskota, pedofiilit vakuuttavat aina syyttömyyttään ja yksi psykologi joka myöhemmin paljastui pedofiiliksi keksi psykologisen aatteen siitä että useimmat lasten pedofilia-muistoista ovat manipuloinnin tulosta ja tuulesta temmattuja.

Tällä hetkellä pidätetään päivittäin opettajia joilta löytyy valtavia määriä lapsipornoa, yhdessä maassa pidätettiin korkea johtaja raiskattuaan 2-vuotiaan tytön jolla oli isoja fyysisiä vammoja. Samanaikaisesti Briteissä pidetään suuri haloo vanhoista ex-tähdistä jotka tuodaan oikeuden eteen - ja jotka todetaan syyttömiksi... uhrit eivät halua mitään muuta kuin että heidän sanoihinsa uskotaan kerrankin eikä heille edes suoda sitä oikeutta.

Britit ja jenkit haluavat vetää lapsensa pois kouluista koska siellä on niin monta pedofiiliä eivätkä lapset ole siellä turvassa - ehkä sillä olisi vaikutusta jos koulut tyhjenevät kun lapset otetaan kotiopetukseen?

Kaikki uudet perustetut lastensuojelujärjestöt ovat pelkkiä vitsejä - aina sama tapahtuu kun järjestöltä menee uskottavuus; keksitään uusi entistä ehompi järjestö jonne pedofiilit taas soluttautuvat ja sitten odotellaan muutama vuosi kunnes järjestö joutuu skandaaliin ja sama pulju avataan uudella nimellä.

Pedofiilien lojaalisuus on aivan oksettavaa, kukaan ei paljasta nimiä jottei verkosto kärsisi eikä kukaan niistä pelkää koska tietävät saavansa pienen rangaistuksen jonka jälkeen ovat taas mukana toiminnassa.

Lapsille täytyy opettaa mitä niille EI saa tehdä ja ihmisten on alettava puhumaan avoimemmin pedofiileistä. Niitä ei tuomita mediassa ja jos joku tuomitsee niin pedofiilit ovat joukolla esittämässä 'yleistä' mielipidettä.

Käsittämätöntä miten niiden annetaan vapaasti käydä lasten kimppuun, kuinka lapsen raiskaamista ei pidetä suurena rikoksena... asettukaa pedofiilin asemaan ja miettikää minkäarvoisia teidän lapsenne ovat niille. Lapset ovat pelkkää riistaa, pedofiilit eivät anna mitään, ne vain ottavat tietäen varsin hyvin miten jokikinen lapsi johon kajoavat on tuhottu... miettikää niitä valtavia määriä videoita ja kuvia mitä niillä on, jokikinen lapsi niissä on todellinen lapsi jonka tuhoamisen katseleminen tuottaa pervoille sairasta nautintoa.

Ei se valtava verkosto tuhoudu itsestään vaikka media antaa ymmärtää että poliisi tekee paljonkin asian eteen. Poliisit jotka ovat verkostossa ovat edelleen poliiseja, silti on äskettäin erotettu satoja poliiseja sen takia että ovat luvattomasti katsoneet tuttujensa tietoja.

Ollaanko menossa siihen että tulevaisuudessa lapset joita ei ole raiskattu ovat selkeästi vähemmistössä?

Toinen osa.
Pohjois-Walesin lastenkodit

Lapset kokivat puistattavaa tuskaa vuosien ajan Walesin lastenkodeissa.

Oikeus on kuullut raskauttavia todisteita siitä miten useat lastenkodit ovat olleet pedofiilirinkien vapaassa käytössä yli 20 vuoden ajan!

Sadat lapset kokivat fyysistä ja seksuaalista (raiskaus) tuskaa niiden tahoilta joille heidän hyvinvointinsa oli uskottu. Poliisit, papit, paikalliset virkamiesjohtajat, liikemiehet ja poliitikot on tunnistettu mutta ketään heistä ei ole koskaan tuotu oikeuden eteen.

Suurin osa seksuaalisesta hyväksikäytöstä tapahtui Wrexhamin Bryn Estyn lastenkodissa, missä pedofiilit kuten Peter Howarth - entinen valvoja - raiskasi jopa 12-vuotiaita poikia.

‘Maan saasta’ – Howarth vangittiin kymmeneksi vuodeksi vuonna 1994. Hän kuoli vankilassa. Mutta yksi hänen uhreistaan, Andrew Teague, muistaa Howarthin raiskaukset melkein päivittäin. "Ne on kaikki maan saastaa", hän sanoi. "Ne voi kuvata asiat juuri miten haluavat - psykiatrit, psykologit - ne voi sanoa mitä ne ajattelee niistä - ne on saastaa.” Neljä henkilökuntaa Bryn Estynistä on tuomittu joko seksuaalisesta tai fyysisestä lasten pahoinpitelystä.

Silti Bryn Estyn ei ollut ainoa laatuaan. Valituksia on tehty noin 40:stä kodista Gwyneddissä ja Clwydissä. Kaikki syytökset eivät ole seksuaalisia. Fyysistä pahoinpitelyä oli paljon - lapsia mukiloitiin, potkittiin ja lyötiin pienimmistäkin asioista. Osa lapsista valitti, mutta Chris Walbyn - sosiaalityön asiantuntija joka auttaa toisessa lasten hyväksikäyttötapauksessa Merseysidessä - mukaan heidän sanat eivät painaneet paljoakaan ilmapiirissä missä heitä ei joko kuunneltu tai uskottu. Hänen mukaan vallassa olevat ihmiset väärinkäyttivät asemaansa.

Loputon joukko todistajia puhkesi kyyneliin kun muistelivat miten hoivaajaat raiskasivat, löivät ja potkivat heitä, näitä samoja hoivaajia ylistettiin maailmalla koska he olivat omistaneet elämänsä pitääkseen huolta lasten hyvinvoinnista.

Kymmenenvuotiaat pojat raiskattiin sekä nais- että mieshenkilökunnan toimesta jotka käyttivät heitä seksiobjekteina; nuorimmat mukiloitiin ja pakotettiin nuolemaan niiden kenkiä jotka mukiloivat heitä tai sitten heidät pistettiin leikkaamaan ruohoa kynsisaksilla.

Niiden lasten kotilomat peruttiin jotka valittivat, he kärsivät vielä enemmän mukilointeja tai sitten heidät siirrettiin vieläkin pahempiin koteihin.

Ainakin tusina uhreja on tehnyt itsemurhan ja lukemattomat muut ovat eläneet rikkinäistä elämää, kykenemättä elämään maailmassa joka niin totaalisesti petti heidät sillä hetkellä kun he olisivat tarvinneet eniten apua. Nyt aikuisina monilla on vieläkin vaikeuksia ymmärtää vuosien pahoinpitelyä.

Lapsilta riistettiin lapsuus, heidän aikuiselämänsä on täynnä katkenneita suhteita, rikoksia ja mielisairauksia.

Lapset joutuivat ansaan mitä oikeus kutsui nimellä "hämärän rajamaa täynnä ristiriitaisuuksia" - ne ihmiset joiden kerrottiin huolehtivan heistä pahoinpitelivät heidät eikä heillä ollut mahdollisuuksia saada äänensä kuuluviin lastenkotien seinien lävitse. Juuri ne joille heidän olisi pitänyt valittaa ja uskoutua olivat usein heidän pahoinpitelijöitään.

Vaikka ulkomaailma huolestui niin valitukset hylättiin, paljastavat raportit pistettiin maton alle piiloon, poliisitutkinnat olivat innottomia, valitukset hallituksen ministereille ohitettiin.
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

NCW
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: To Joulu 19, 2013 2:48 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja NCW »

Jatketaan vielä vuodatusta :oops:

Satanistiset rituaaliraiskaukset on vaikea ymmärtää ja moni pitää niitä mielikuvituksen tuotteina.

Mutta kun ajattelee sadistisia ihmisiä joilla on kieroitunut pervesio, kun lapsiin kajotaan ollaan jo pohjalla eikä alemmas enää päästä. Pohjalla se kieroutunut perversio leviää ja sadistiset pedofiilit alkavat 'jalostamaan' perversioitaan kaikenmaailman rituaaleiksi.

Niillä on maailmanlaajuinen verkosto ja siten rituaalit leviävät ja siksi niiden uhrit ympäri maailman kertovat samoja asioita. Se että niistä puhutaan vasta nyt johtuu siitä että uhrit ovat saaneet äänensä kuuluviin, siksi uskallan toivoa että on jokin keino millä ne saadaan kitkettyä pois, että jonakin päivänä voi taas uskoa siihen että kirkko, poliisi, lastensuojelu, oikeuselin ja hallitus ovat sitä mitä niiden kuuluisikin olla ;)

Mutta räjähdän jos Ian Watkinsin 35:n vuoden vankilatuomio hylätään valitusoikeudessa :evil:
Mark. 9 : 42

Ja joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat, sen olisi parempi että myllynkivi olisi pantu hänen kaulaansa ja hänet olisi heitetty mereen.

WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1781
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Maailmanlaajuiset pedofiliaskandaalit

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

NCW kirjoitti: Mutta räjähdän jos Ian Watkinsin 35:n vuoden vankilatuomio hylätään valitusoikeudessa :evil:
Et todellakaan ole ainoa. Sanon vaan sen, etä 35 v. on aivan liian vähän tolle sekasikiölle.
Aiemmin kirjoitit, että Australiassa ei tuomita pedoja. Ei se ihan niin ole kuitenkaan. Googletin asiaa ja kyllä tuomioitakin löytyy. Luojan kiitos. Mutta ehkä ei kuitenkaan läheskään niin paljoa, kuin kuuluisi.
Tämä asia kiinnostaa, mutta samalla oksettaa niin paljon, ettei itsellä ole kauheasti intressejä (eikä todella aikaakaan) kaivaa juttuja. Mutta arvostan jaksamistasi ja toivon todella sitä henkistä jaksamista. Tiedän, että olet ainakin välillä pelottavankin lähellä loppuunpalamista.

Vastaa Viestiin