Perättömät raiskausilmoitukset

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
annaanna

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Kikki Hiiri kirjoitti: ...

Asia on sikälikin oleellinen mulle että mulla on tytär. Jos joku sille joskus tekee pahaa, syyllisen sopii toivoa että poliisi ehtii ensin. Mä olen ties mikä epäkelpo kusipää mutta mä olen myös ISÄ. Sellaisen ominaisuudessa en oikein tajua noita tapauksia ku uhrin, todistetun uhrin, isä vaan istuu tyynenä syyllisen liki. Ei noihin oikeussaleihin kai enää saa mutkaa matkaan, mutta väittäisin että jos mulle tulee tilanne vastaan, keksisin kyllä keinot.
Erikoista, että juuri sinä Kikki Hiiri ajattelet noin. Tai siis minun mielestäni et taida ajattella.
Tai sitten tyttäresi on harvinaisen kostonhimoinen, onko?

Olisiko tosiaan moisessa tilanteessa tyttäresi tahto moinen omankädenoikeudella toteutettu silmitön väkivalta oikeussalissa, johon käsittääkseni viittaat. Noinko auttaisit ja tukisit tytärtäsi. Harkitusti sälyttäisit murheekseen ja mielipahakseen vielä isänsä syyllistymisen väkivallantekoon/pahoinpitelyyn/tappoon tai mitä keskiaikaista kidutusta mielessäsi sitten suunnitteletkin.

Ajatteletko seksuaalisen väkivallan kohdanneita autettavan hakkaamalla tekijä pyörätuoliin.
Jaaha. Naisten/uhrien parhaaksi.

Ettei tyttäresi voi olla epäkelpo kusipää, joka tekaisee raiskausilmoituksen jostakusta. En toki tosissani moista tyttärestäsi kuvittele, mutta viestejäsi lukeneena olet väittänyt moiseenkin ihmistyyppiin törmänneesi. Mikäli käsitykseni tilanteestasi on oikea, ja vaikkei olisikaan, niin voimme kuitenkin kuvitella, että olisit syyttä suotta oikeussaliin joutunut. Olisiko paikalle tullut, vieressäsi istuva isä täysin tietoinen siitä, ettet ole tytärtään suinkaan raiskannut.

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

annaanna kirjoitti:
Kikki Hiiri kirjoitti: ...

Asia on sikälikin oleellinen mulle että mulla on tytär. Jos joku sille joskus tekee pahaa, syyllisen sopii toivoa että poliisi ehtii ensin. Mä olen ties mikä epäkelpo kusipää mutta mä olen myös ISÄ. Sellaisen ominaisuudessa en oikein tajua noita tapauksia ku uhrin, todistetun uhrin, isä vaan istuu tyynenä syyllisen liki. Ei noihin oikeussaleihin kai enää saa mutkaa matkaan, mutta väittäisin että jos mulle tulee tilanne vastaan, keksisin kyllä keinot.
Erikoista, että juuri sinä Kikki Hiiri ajattelet noin. Tai siis minun mielestäni et taida ajattella.
Tai sitten tyttäresi on harvinaisen kostonhimoinen, onko?
Paha sanoa, voin kysyä typyltä ku oppii puhumaan. Eikä tässä nyt ole kyse sen luonteesta, eihän se ole mitään sanonut tekevänsä.
annaanna kirjoitti:Olisiko tosiaan moisessa tilanteessa tyttäresi tahto moinen omankädenoikeudella toteutettu silmitön väkivalta oikeussalissa, johon käsittääkseni viittaat. Noinko auttaisit ja tukisit tytärtäsi. Harkitusti sälyttäisit murheekseen ja mielipahakseen vielä isänsä syyllistymisen väkivallantekoon/pahoinpitelyyn/tappoon tai mitä keskiaikaista kidutusta mielessäsi sitten suunnitteletkin.
No teilaus oli mielessä. Siis otetaan iso kärrynpyörä. Asiakkaan raajojen luut katkotaan niin monesta kohtaa kuin tarve että saadaan pyörän puolien välistä pujotettua. Sitten vaan nostetaan pyörä akselinreiän varaan tolpan nokkaan. Siihen ei yleensä kuole, paitsi jos on sen sortin pahantekijä ettei kukaan suostu auttamaan alas.
annaanna kirjoitti:Ajatteletko seksuaalisen väkivallan kohdanneita autettavan hakkaamalla tekijä pyörätuoliin.
En, enkä mielestäni ole niin sanonutkaan missään vaiheessa. Mutta oman jälkikasvun kohdalla kynnys on matalampi. Jos mä vaan tapella haluan ni kahdesti viikossa on treenit joissa voin lyödä kaveria vaikkapa kirveellä naamaan.
annaanna kirjoitti:Ettei tyttäresi voi olla epäkelpo kusipää, joka tekaisee raiskausilmoituksen jostakusta.
Jos tytöstä kasvaa subuhuora niin saattaa olla. En kuitenkaan alle vuoden ikäisestä halua moista ajatella. Eikä se ainakaan rahan takia moista tee, on jo nyt rikkaampi ku mä ikinä tulen olemaan.

Sitä paitsi oli hiukan assburger-päivä aiemman postauksen kohdalla ja rassas toi ku esim Mielosen topikissa on kauheita uhoamisia eikä kukaan kuitenkaan tee yhtään mitään.
Everything in the world is either a potato or not a potato

ofoni
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Marras 12, 2013 3:45 am

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja ofoni »

Kikki Hiiri kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Ettei tyttäresi voi olla epäkelpo kusipää, joka tekaisee raiskausilmoituksen jostakusta.
Jos tytöstä kasvaa subuhuora niin saattaa olla. En kuitenkaan alle vuoden ikäisestä halua moista ajatella. Eikä se ainakaan rahan takia moista tee, on jo nyt rikkaampi ku mä ikinä tulen olemaan.

Sitä paitsi oli hiukan assburger-päivä aiemman postauksen kohdalla ja rassas toi ku esim Mielosen topikissa on kauheita uhoamisia eikä kukaan kuitenkaan tee yhtään mitään.
Siis jos tyttäresi joskus mahdollisesti tekee ilmoituksen raiskauksesta, todisteena käytetään sitä, onko hän subuhuora, jos on niin aiheeton, jos ei niin sinä käyt telomassa pyörätuoliin henkilön jota vastaan raiskausilmoitus on tehty? Eihän se tyttäresi pelkästään rahan vuoksi niitä raiskausilmoituksia tee, sinähän maintsit myös koston, mustasukkaisuuden, kateuden jne. Vai onko lapsesi kenties kaikken tuon muita ihmisiä koskettavan maallisen yläpuolella?

Mistä tiedät etteivät nuo kaverisi tyttöjen raiskauksesta tuomitut ole perättömien raiskausilmoitusten uhreja? Tunnustivatko he raiskauksen, vai mistä tiedät, etteivät nämä tytöt rahan taikka muun motiiviin takia ole tehneet perätöntä ilmiantoa? Vai eivätkö he käyttäneet subua? Mistä muuten tietäisit käyttivätkö, vai eivät?

Mitä muuten itse olet kaveriavun nimissä tehnyt noille heidän tyttärensä raiskanneille? Älä kysy mitä kaveri voi tehdä hyväksesi, vaan mitä sinä voit tehdä kaverisi hyväksi.
Sulla on aika erikoista tajunnan virtaa.

annaanna

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Sitä paitsi oli hiukan assburger-päivä aiemman postauksen kohdalla ja rassas toi ku esim Mielosen topikissa on kauheita uhoamisia eikä kukaan kuitenkaan tee yhtään mitään.
Mistä sä sen tiedät mitä muut tekevät. Saattavat hyvinkin laillasi fantasioida keskiaikaisista kidutusmenetelmistä :oops: . Väkertäneet teilipyöriä iltamyöhät.
Joskus täällä vaan ihannoidaan tuota omankädenoikeutta liikaa.

Onneks sulla on sitten muutama vuosi aikaa pohtia miten parhaiten turvaat tyttösi henkisen ja fyysisen hyvinvoinnin moisessa tilanteessa, johon te varmastikaan ette koskaan joudu. Sen sijaan et asetat noi omat tarpeesi ja halusi etusijalle ootkin jo varmaan vuoden verran ajatellut tilanteet ja tapahtumat tyttäresi parhaan kautta.

Ja ofoni. En kyllä yhtään tajunnut mitä yrität selittää, eikä ole ensimmäinen kerta.

ofoni
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Marras 12, 2013 3:45 am

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja ofoni »

annaanna kirjoitti:
Ja ofoni. En kyllä yhtään tajunnut mitä yrität selittää, eikä ole ensimmäinen kerta.

Ei se mitään, minä ymmärrän, vaikka Suomi on kaiken kaikkiaan loistava maa, aina on jokunen, joka jää kaiken ulkopuolelle.

Poliisilta oltaisiin vaadittu vähän pelisilmää, mutta jos donitsin pelisilmä on persesilmä, niin tuossa tulos. Tai ehkä kyseessä oli tarkoituksellinen teko, eli vähennetään donitsien työtaakkaa, niin, että jää yksi perätön rikosilmoitus tekemättä ja samalla 20 oikeasti raiskatuksi tullutta jättää rikosilmoituksen tekemättä, koska ajattelevat ettei poliisit kuitenkaan usko syyllistävät ja epäilevät kun oli kännissä ja ehkä oli vähän kesäisen paljastavaa päälläkin.

annaanna

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Joo ofoni, näissä sun viesteissä on selvää kausivaihtelua havaittavissa. Tää ^oli sisällöllisesti ymmärrettävämpää.

Mitä tulee poliisien sananvapauteen, niin omissa nimissään vapaa-ajanblogeissaan voisivat sitä toteuttaa, eikä sen tarvise olla niin perusteltua ja harkittua, mutta tämän kaltaisissa sen pitäisi sisällöllisesti olla yksiselittäistä, ei monitulkintaista. Huolestuttavasta ilmiöstä ja käytännöstähän tuossa on ilmanmuuta kyse, mutta olisi sen voinut paremmin esille tuoda.

holmesin haamu
Sherlock Holmes
Viestit: 7396
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 2:44 pm

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja holmesin haamu »

Tästä aiheestahan oli poliisin sivuilla ilmoitusmäärätkin, niin jopa n. 50-70%:a ilmoituksista saattoi olla todella epämääräisiä tai aiheettomia. Eivätkä johtaneet tutkinnassa yhtään eteenpäin.

Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

annaanna kirjoitti:Saattavat hyvinkin laillasi fantasioida keskiaikaisista kidutusmenetelmistä :oops: . Väkertäneet teilipyöriä iltamyöhät.
Mä en fantasioi niistä, mutta tiedän kyllä. Itse asiassa mun kuuluu tietää niistä :D Aika kevyttä mutta tuossa vaan on tyylinsä. Enkä usko et kovinkaan moni olis halukas toteuttamaan niitä... Hollywood-meininkiä hiukan liikaa.
Everything in the world is either a potato or not a potato

Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3642
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Donitsi-Fobba taas vauhdissa?

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

annaanna kirjoitti:Saattavat hyvinkin laillasi fantasioida keskiaikaisista kidutusmenetelmistä :oops: . Väkertäneet teilipyöriä iltamyöhät.
Menee vähän offtopiciksi, mutta tuo mikä oli keskiajalla kidutusta, on nykypäivänä (tiettyyn rajaan asti) normaalia fysiatrista hoitoa selkävaivoihin...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...

lasilintu
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ma Huhti 18, 2011 10:20 pm

Re: Perättömät raiskausilmoitukset

Viesti Kirjoittaja lasilintu »

holmesin haamu kirjoitti:Tästä aiheestahan oli poliisin sivuilla ilmoitusmäärätkin, niin jopa n. 50-70%:a ilmoituksista saattoi olla todella epämääräisiä tai aiheettomia. Eivätkä johtaneet tutkinnassa yhtään eteenpäin.
Juu poliisin omilla fb-sivuilla mutuilua jolle ei löytynyt lähteitä.

Itse raiskauksen lapsuudessa ja aikuisenakin kokeneena koin kyllä, että eipä tarvi poliisin tuhlata aikaansa minuun, jos en tikutilleenmuista kaikkea ja niinpoispäin.

Ja onpa se kokemus jo ennesrään. Jos poliisi ei voi arvioida traumatisoitumisen vaikutusta muistamisen loogisuuteeni, kiin ei tarvisi kirjoittaa viralliseen lappuun sitä, että alapääkipuni johtuvat omanmieheni kanssa suoritetusta rakastelusta. Jännähomma, että seksi tutun ja turvallisen ihmisen kanssa tuottaa polttavan tunteen pilluun kuukaudeksi ja sitä spekuloidaan.

Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6651
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Perättömät raiskausilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Turun Sanomat kirjoitti:http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/31 ... oituksesta

Naiselle vankeutta perättömästä
raiskausilmoituksesta


Oikeus ihmetteli, miten sama henkilö voi joutua niin usein eri miesten
raiskaamaksi.


PAIKALLISET Turun Sanomat 22.12.2016 13:40

Rebekka Härkönen

Nainen teki perättömän raiskausilmoituksen poikaystävästään. Varsinais-Suomen käräjäoikeus tuomitsi 38-vuotiaan naisen väärästä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta puolen vuoden ehdolliseen vankeusrangaistukseen.

Rikosväitteiden aiheuttamasta ahdistuksesta huolimatta mies ei vaatinut naiselta kärsimyskorvauksia. Miehen mielestä nainen tarvitsee apua.

Myös oikeus piti erikoisena, että nainen kertoi joutuneensa niin usein eri miesten tekemän seksuaaliväkivallan uhriksi.

Nyt käsitellyt tapahtumat ajoittuvat syksyyn 2015, jolloin osapuolet seurustelivat keskenään lyhyen aikaa.

Tuttava varoitti miestä, että jos tämä ryhtyisi suhteeseen, nainen tulisi tekemään miehestä raiskausilmoituksen. Ja näinhän siinä kävi.

Oikeus kuunteli ex-pariskunnan puhelinkeskustelun aiheesta. Puhelusta ilmeni, ettei mies käsittänyt lainkaan naisen motiiveja syyttää häntä rikoksesta. Myös nainen pahoitteli toimintaansa todeten, ettei mitään raiskausta ollut tapahtunut.


Oikeus laski, että rikosilmoitusten mukaan nainen oli raiskattu tai yritetty raiskata neljä kertaa vuonna 2015.

Lisäksi samana vuonna tuntematon ulkomaalaismies yritti työntää kätensä naisen housuihin Aurakadulla Turussa. Oikeus käsitteli kyseistä juttua tällä viikolla ja antaa siitä ratkaisunsa tammikuun lopulla.

Myös vuodelta 2016 löytyy yksi rikosilmoitus naisen kokemasta raiskauksesta.

Kaikissa tapauksissa tekijänä on ollut eri mies. Poliisin kuulemissa nainen on kertonut tapahtumista hyvin epämääräisesti. Aina hän ei ole ehtinyt edes ilmoittaa poliisille tapahtumista heti muiden kiireidensä takia.

Tyksin lausunnoista ilmenee, ettei nainen ole puhunut poliisille kertomistaan yksityiskohdista tai edes koko raiskauksesta välttämättä mitään lääkärintutkimusten yhteydessä.

Pariskunnan suhde kariutui raiskaussyytöksiin. Nainen kertoi erosta tuttavalleen viestissä ja väitti poikaystäväänsä raiskaajaksi.

Tuttavapiiri ei naisen puheisiin uskonut. Oikeus katsoi silti, että nainen loukkasi väitteellään tahallaan syyttömän miehen kunniaa.
Ex-miesystävä on oikeassa. Nainen tarvitsisi selvästi jotain mielenterveyshoitoa.

jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Perättömät raiskausilmoitukset

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Luin noi oikeudenlaput...pimeä akka

Kaustinen
Sabrina Duncan
Viestit: 356
Liittynyt: To Touko 09, 2013 8:23 pm

Re: Perättömät raiskausilmoitukset

Viesti Kirjoittaja Kaustinen »

Jotenkin samaa luokkaa niiden naisten kanssa, jotka ovat useammallekin miehelle ilmoittaneet olevansa tälle raskaana ihan kertapanon jälkeen. Mahdottomuushan se raskaus ei tietenkään ole, mutta kas kummaa, lapsia ei ole koskaan näkynyt.

Avatar
dazu
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4658
Liittynyt: Pe Elo 19, 2011 4:28 pm
Paikkakunta: Tampereen puukotushoodit

Re: 17-vuotias suomalaistyttö joukkoraiskattu Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja dazu »

Alida kirjoitti:Vääriä rikosilmoituksia tehtailevat naiset eivät ole uhreja. Jos tämä nainen olisi oikeasti raiskattu, hän olisi tehnyt rikosilmoituksen Espanjan poliisille tai olisi sanonut Suomesssa poliisille rehellisesti, ettei ole Espanjassa tehnyt rikosilmoitusta.

Mielenkiintoisia faktoja ja poliisin kommentteja täällä.
Paristakymmenestä ulkomaalaistaustaisten tekemäksi epäillystä joukkoraiskausilmoituksesta aniharva on edennyt edes syyttäjälle asti. Tuomiot ovat olleet ankaria, mutta niitä on tullut vain parista-kolmesta tapauksesta. Uhrit ovat olleet lähes aina eriasteisesti päihtyneitä. Poliisille on jäänyt kuva, että tarinaa on usein väritetty ja asianomistajan omaa roolia kaunisteltu.

Seuraavaksi tapauksia tutkineiden poliisien kommentteja eri puolilta Suomea. Tutkinnanjohtajat vastasivat kysymyksiimme anonyymisti, etteivät vastaukset leimaisi ketään yksittäistä rikosilmoituksen tehnyttä naista.

Poliisit puhuvat

"Vuosittain on yksi tai kaksi juttua. Yhtään väitettyä raiskausta ei ole tutkittu sillä nimikkeellä, vaan epäiltyinä seksuaalisina hyväksikäyttöinä, koska niistä on puuttunut väkivallan käyttö."

"Tapauksia löytyi kuusi, joista kolmen tutkinta on keskeytetty. Yhtä tutkitaan yhä ja yksi on mennyt syyttäjälle. Yhdessä tapauksessa tutkinta päätettiin, koska ei ollut näyttöä rikoksesta."

"Poikaystävän halukkuus ilmoituksen tekoon on ymmärrettävä, mutta aika ajoin uhrin haluttomuus haiskahtaa siltä, että on oltu luvattomilla teillä."

"Muutama (joukkoraiskaus)tapaus on uskottava. Yhdestä tuli kovat
tuomiot, kaksi pimeänä. Toisen osalta tekopaikka ihmetyttää: vilkas paikka eikä yhtään havaintoa."

"Lähes kaikissa tutkinta on päätetty epäillyn seksuaalisen hyväksikäytön osalta maninnilla "ei rikosta". Yhdessä tapauksessa juttu on lähdössä syyttäjälle seksuaalisena hyväksikäyttönä."
http://vintti.yle.fi/ohjelmat.yle.fi/po ... ttyja.html


Sellanen ”joukkoraiskaus” taas tälläkin kertaa.

Puhelintiedot näiltä ämmiltä tutkintaan ja pitää varmentaa, ovatko he olleet siellä, missä sanovat olleensa ja muuten tutkia asiat tarkkaan. Jos näitä epäilyttäviä tapauksia tutkittaisiin tarkemmin, voisivat ämmät miettiä kahteen kertaan, kannattaako tehdä perättömiä raiskuasilmoituksia siksi, etteivät voi selittää yön poissaoloa poikaystävälleen tai kaipaavat huomiota.
Taidan kantaa oman korteni kekoon tässä uskottavuusasiassa. Joo, siis kaikkihan me tiedämme, että naiset tekevät perättömiä rikosilmoituksia raiskauksista. Myös joukkoraiskauksista. Tämä on valitettava fakta.
Koko Suomen tasolla ehkä joka viides raiskauksesta tehtävä rikosilmoitus on perätön ja Helsingissä ehkä jopa joka kolmas.
Olemme myös nähneet lähihistoriassa minfossakin tutuksi tulleen tapauksen, parikymppisen lakia opiskelevan neitokaisen, joka on tehtaillut miesopiskelijoista perättömiä rikosilmoituksia raiskauksista ja saanut yhden menemään jopa tuomioonkin asti.

Sitten se kolikon toinen puoli... Tapasin taannoin suomi24 sivuston kautta erään naisen, jonka kanssa aloin tapailemaan. Sittemmin paljastui, että naisella oli muitakin miehiä kuvioissa. Hän oli alkanut kesken seurustelumme tapailemaan suomi24 kautta tutustumaansa Helsingissä asuvaa virolaista miestä, jonka kanssa nainen oli kirjoitellut sähköpostia jo vuoden ajan ennen, kuin olin naisen kanssa lähettänyt ensimmäistäkään viestiä.
Naisen ja virolaisen miehen neljänsillä treffeillä mies oli laittanut naisen kahviin jotain treffiraiskaushuumetta ja naiselta lähti tolkku pois. Tapaaminen oli ollut naisen ystävättären asunnossa Tampereen keskustassa, Stockmannin takana sijaitsevassa kerrostalossa.
Omien sanojensa mukaan nainen oli herännyt X pitkän ajan kuluttua siten, että hänet oli sidottu sänkyyn niin, että jalat ja kädet oli sidottu yhteen niin, että nainen oli perse pystyssä naamalteen siinä sängyllä. Silmät oli teipattu ilmastointiteipillä kiinni ja suu tungettu täyteen kangasta ja teipattu myös ilmastointiteipillä kiinni.
Naisen mukaan häntä oli tässä vaiheessa jo pantu. Mitään muistikuvaa naisella ei kuitenkaan ollut siitä, miten hän oli sängylle joutunut...
Kun nainen jonkin aikaa oli sängyllä ihmettelemässä tilannettaan, oli asuntoon tullut toinen mies, joka kuulosti puheeltaan siltä, että hän oli kantasuomalainen. Miehet olivat jonkin aikaa naureskelleet ja ilmeisesti kahvitelleet keittiössä. Tämän jälkeen tämä toinen äijä oli tullut makkariin ja nussinut muijaa oikein kunnolla. Myös jonkinlaista väkivaltaa oltiin raiskauksen aikana käytetty.
Sitten toinen mies lähti pois asunnosta. Lopulta nainen päästettiin vapaaksi.
Minulle nainen oli kertonut olevansa tuona ajankohtana Jyväskylässä koulutuksessa ja, että hän ei tule käymään koko päivänä Tampereella. Nainen kuitenkin yllättäen soitti minulle iltapäivällä puoli neljän aikaan, kertoi olevansa Tampereella ja pyysi minua syömään.
Muija saapui Lielahden Subwayn pihaan autolla, hän oli pukeutunut sen näköisesti, että tarkoitus oli tehdä vaikutus johonkin mieheen ja huomasin heti, että nainen oli jonkin päihdyttävän aineen vaikutuksen alaisena.

Nainen ei tehnyt tapauksesta rikosilmoitusta. Hän kertoi raiskauksesta minulle vasta puoli vuotta sen tapahtumisen jälkeen.
Uskoin raiskauksen tapahtuneen siksi, että tekijä oli kirjoitellut minulle suomi24 kautta viestejä ennen raiskausta, joissa hän oli siteerannut Nietzscheä "menetkö naisten luo? älä unohda piiskaa" ja raiskauksen jälkeen kerskailuita "tietsää, olin oikeesti aika hellä, olisin voinut olla paljon julmempikin" ja uhkailuita "seuraavaksi sun sisko".

Aloin tekemään selvityksiä tämän miehen suhteen. Olin ollut suomi24 kautta yhteyksissä aika moneen naiseen ja myös tämä virolainen äijä oli ollut monen saman naisen kanssa yhteyksissä.
Mies oli pilannut välini ehkä kolmeen naiseen siten, että hän oli herjannut naisia keskustelupalstalla rekisteröitymättömänä ja väittänyt näille naisille, että minä olisin ollut tämä herjaaja ja naiset olivat uskoneet häntä.
Minulle selvisi, että mies oli käyttänyt useita eri henkilöllisyyksiä ja antanut eri naisille eri henkilöllisyyden. Käytetyt nimet olivat olleet Jaani H, Jani H ja Jari H. Hän oli antanut naisille pre-paid liittymän numeron, eikä yksikään nainen ollut käynyt miehen asunnolla.
Varmahkoja tietoja miehestä oli lähinnä se, että hän oli virolainen, osa-aikaisesti työtön rakennussiivooja ja, että oli innokas rock-musiikin harrastaja. Mies oli päihdeongelmainen, mutta hän oli ruumiinrakenteeltaan urheilullinen ja hän oli kertonut naisille harrastaneensa nuorempana nyrkkeilyä ja aloittaneensa hiljattain juoksuharrastuksen.
Miehellä vaikutti olevan suomi24 kautta useita naisystäviä. Eri puolilta Suomea... Hän joko tapaili, seurusteli, tai vain paneskeli näiden naisten kanssa.

Jonkin ajan kuluttua minuun otti suomi24 kautta yhteyttä oululainen nainen, joka ehdotti minulle treffejä Tampereelle. Suostuin tapaamaan hänet ja meillä oli ihan mukava ilta. Illan jälkeen ämmä kuitenkin antoi nimeni tälle virolaiselle paskalle. Nainen oli pyytänyt minut treffeille ilmeisesti vain saadakseen nimeni ja tehdäkseen sillä jonkinlaisen vaikutuksen tähän viron äpärään.

Mies ei todellakaan päättänyt toimintaansa tähän vaan hän pyrki tutustumaan myös muihin naisiin, joiden kanssa olin ollut yhteyksissä suomi24 kautta ja mies raiskasi samaan tyyliin kaksi muutakin naista seuraavien parin vuoden aikana.
Raiskaukset oli tehty aina psykologista silmää hyödyntäen. Uhreiksi valitut naiset olivat aina sellaisia, että he pettivät toista miestä raiskaajan kanssa, minkä vuoksi naiset halusivat mieluummin salata raiskauksen, kuin tehdä rikosilmoituksen. Huumaaminen taas aiheutti sen, että naiset eivät tajunneet heti raiskauksen jälkeen tehdä rikosilmoitusta ja todisteet raiskauksesta ehtivät mennä viemäriin ennen, kuin nainen olisi rikosilmoituksen tehnyt. Näin ollen huumaaminen itsessään johti siihen, että se teki naisista epäuskottavia poliisin silmissä. Ja kuten tiedämme, niin harva raiskaus etenee oikeuteen ilman todisteita, jotka ovat olemassa vain heti raiskauksen jälkeen.

Minua alettiin herjaamaan suomi24ssa nimelläni ja kuvallani psykopaatiksi ja pedofiiliksi ja siellä väitettiin, että esiinnyn siellä naisena. Väite naisena esiintymisestä upposi näihin suomi24 idiootteihin täysin ja siellä puhutaan vissiin vieläkin tästä, kuinka "jotkut miehet esiintyvät siellä naisena".
Miehellä oli jotain kontakteja suomi24 ylläpitoon ja ylläpito poisti aina minuuteissa kaikki viestit, joissa oli jotain tämän miehen kannalta negatiivista materiaalia ja keskustelupalstat näyttivät aina siltä, kuin kyseinen mies olisi universumin historian kovin panomies ja kaikkien naisten unelma.
Vahvana epäilynä oli, että miehellä olisi itsellään ollut sheriffin pahvit, joilla hän pääsi muokkaamaan keskustelupalstoja. Ilmeisesti ylläpidossa oli kuitenkin myös nainen, jota mies paneskeli.
Otin pariin kertaan yhteyttä poliisiin ja otin yhteyttä kolmeen eri asianajajaan ja nämä kaikki sanoivat, että herjaajaa on mahdotonta saada oikeuteen, ellen tiedä, kuka herjaaja on. Minun olisi siis pitänyt tietää herjaajan henkilöllisyys, että poliisi olisi katsonut, että tapausta kannattaa tutkia. Samaan muuriin törmäsivät kaksi muutakin miestä, jotka tulivat saman syndikaatin herjaamiksi suomi24ssa.
Poliisi myös totesi, että minä en voi tehdä raiskauksista rikosilmoituksia naisten puolesta, vaan naisten täytyy ne itse tehdä. Jos naiset tekisivät rikosilmoitukset, niin sitten poliisi voisi kuulemma tutkia myös nettiherjoja. Poliisi kuitenkin arveli, että jos raiskauksista tehtäisiin rikosilmoitukset pitkän ajan päästä raiskauksesta, saattaisi ilmoituksesta olla naiselle jopa haittaa.

Ratkaisu koko paskaan tuli sitten lopulta miehen juoksuharrastuksen kautta. Mies oli kertonut suomi24ssa osallistuneensa kahteen eri juoksutapahtumaan. Etsin näiden juoksutapahtumien osanottajalistoilta virolaista mieshenkilöä. Löysin kaksi virolaista miestä, jotka olivat olleet mukana molemmissa juoksutapahtumissa. Toinen näistä oli tämä raiskaaja. Miehen nimi ei ollut mikään niistä, mitä hän oli antanut naisille, vaan se oli Ivar. Pian löytyi myös todennäköinen henkilö raiskauksissa mukana olleeksi toiseksi mieheksi, riihimäkeläinen Hannu.
Ivarilla ei ollut lainkaan nimellään olevaa puhelinnumeroa, vaan hän käytti pelkästään pre-paid liittymiä ja hänen osoitetietonsa olivat salaiset. Mies myös muutti ulkonäköään tiuhaan tahtiin, kuin Ted Bundy ikään. Välillä oli partaa, välillä ei ja välillä oli pitkät hiukset, välillä lyhyet.
Miehellä on ollut suomi24 kautta kymmeniä naisystäviä. Jopa toistasataa. Raiskattuja naisia voi olla valtava määrä.
Rikosrekisteriä Ivarilla ei taida olla tänäkään päivänä.
Suomen on ottanut otteeseensa USAsta ja Venäjältä johdettu alt-right oikeisto ja USAsta johdettu vihervasemmisto, jotka toteuttavat USAn ja Venäjän sisäpolitiikkaa Suomessa ja ovat näin tehneet Suomesta ks. maiden jatkeen ja vieneet Suomelta itsenäisyyden

Rubiskreebeli
Jack Bauer
Viestit: 966
Liittynyt: Ti Marras 25, 2014 5:53 pm

Re: 17-vuotias suomalaistyttö joukkoraiskattu Fuengirolassa

Viesti Kirjoittaja Rubiskreebeli »

dazu kirjoitti:Sitten se kolikon toinen puoli... Tapasin taannoin suomi24 sivuston kautta erään naisen
Mielenkiintoista settiä mutta itselleni heräsi kysymys mistä tiedät, että nuo raiskaukset todella tapahtuivat? Perustuuko kaikki siihen mitä nainen/naiset ovat sinulle kertoneet+s24 viesteihin vai onko sinulla jotain oikeita todisteita raiskauksista?

Vastaa Viestiin