Aasi tappoi raiskaajansa?

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Saudimies löytyi kirjaimellisesti housut kintuissa aasin läheisyydestä. Kuolleena. Asiasta uutisoinut julkaisu esittää epäilyksen, että mies oli yrittänyt raiskata aasin ja aasi oli ns. käyttänyt oman käden oikeutta :lol: Kerrankos tuota sattuu. Katso kuva:

http://www.cairoscene.com/viewArticle.aspx?Aid=13778
Mman
Agentti Scully
Viestit: 689
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 7:55 pm

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Mman »

Onkohan "perinteinen" yksittäistapaus vai yleinen tapa näillä nykästä varvit aasin,lampaan
kaa kun emäntä ei ole näkösällä :mrgreen:
Avatar
Tuomion Pasuuna
Jessica Fletcher
Viestit: 3484
Liittynyt: Ma Heinä 18, 2011 10:43 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Tuomion Pasuuna »

Miksei tämä ole Henkirikokset ulkomaat -osiossa? Hätävarjelun liioitteluna tehty tappo.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

Tuomion Pasuuna kirjoitti:Miksei tämä ole Henkirikokset ulkomaat -osiossa? Hätävarjelun liioitteluna tehty tappo.
Usko pois, mietin sitäkin vaihtoehtoa. Samoin kuin Seksuaalirikokset -osiota :P
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Missä kerrotaan, Black Faraday, että mies olisi ehtinyt raiskata aasin? Uskotko todellakin jokaisen uutisen ja/tai lärvikirjapäivityksen jonka näet tai kuulet (vrt. "kissa heitetty autosta kuolemaan", niimpä niin, uskokoon ken tahtoo, jokainen ajokortin omistava tietää miten helposti pieni eläin voi vahingossa jäädä auton alle, onneksi oma saldoni on vain yksi loukkaantunut fasaani joka pääsi karkuun..), todennäköisesti väitetty aasin raiskaus on jäänyt yritykseksi ja kyllä tämä kuuluisi selvästi joko ulkomaisiin henkirikoksiin tai seksuaalirikoksiin koska tässä sellaista (seksuaalista) motiivia epäillään kun yhden mainitsemattoman yli-innokkaan eläinkeskustelijan vuoksi ei vielä ole perustettu erillistä eläinrikokset-osiota, eikä toivottavasti perusteta, siellähän olisi kohta noin 90 prosenttia lemmikkieläimen omistavan suomalaisen nimi ja mahdollisesti jopa kuva ja osoite, sen verran harvinaisia ne julmimmat eläinrääkkäykset kuitenkin loppujen lopuksi (suomessa) ovat vaikka yksikin tapaus on liikaa ja tuomiot naurettavia, julmasta eläinrääkkäyksestä sakkoja tai enintään ehdollista.

Minulle riittää että pidän omista lemmikeistäni huolta ja niillä on hyvä olla sekä hoidan omat asiani (siirrän joskus jos jaksan, lopun sanomisistani lautamies-osioon), tarve ei ole alkaa leikkimään sankaria esimerkiksi hajottamalla auton ikkunaa jossa koira on kuumissaan, soitan tietenkin silloin häkeen (onneksi sellaista tilannetta ei ole tullut vielä vastaan *koputtaa puuta*) ja vastuu siirtyy välittömästi poliisille jolla on parhaat mahdolliset oikeudet ja välineet hoitaa ja selvittää asia.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

matlockb kirjoitti:yhden mainitsemattoman yli-innokkaan eläinkeskustelijan vuoksi ei vielä ole perustettu erillistä eläinrikokset-osiota, eikä toivottavasti perusteta, siellähän olisi kohta noin 90 prosenttia lemmikkieläimen omistavan suomalaisen nimi ja mahdollisesti jopa kuva ja osoite.../

/...Minulle riittää että pidän omista lemmikeistäni huolta ja niillä on hyvä olla sekä hoidan omat asiani (siirrän joskus jos jaksan, lopun sanomisistani lautamies-osioon), tarve ei ole alkaa leikkimään sankaria esimerkiksi hajottamalla auton ikkunaa jossa koira on kuumissaan, soitan tietenkin silloin häkeen (onneksi sellaista tilannetta ei ole tullut vielä vastaan *koputtaa puuta*) ja vastuu siirtyy välittömästi poliisille jolla on parhaat mahdolliset oikeudet ja välineet hoitaa ja selvittää asia.
Ikävä, että sinun mielestäsi eläinsuojelurikokset ovat asia, joista ei saisi puhua. Mun mielestä taas juuri niistä pitää puhua, siksi että niitä ei juurikaan tutkita ja että niistä vielä vähemmän rangaistaan.

Tässä taas yksi syy miksi asioista pitää puhua ja juurikin oikeilla nimillä:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=17236
Lumienkeli
Martin Beck
Viestit: 830
Liittynyt: To Helmi 05, 2009 6:01 pm
Paikkakunta: Hells Ladder

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Lumienkeli »

Black Faraday kirjoitti:
matlockb kirjoitti:yhden mainitsemattoman yli-innokkaan eläinkeskustelijan vuoksi ei vielä ole perustettu erillistä eläinrikokset-osiota, eikä toivottavasti perusteta, siellähän olisi kohta noin 90 prosenttia lemmikkieläimen omistavan suomalaisen nimi ja mahdollisesti jopa kuva ja osoite.../

/...Minulle riittää että pidän omista lemmikeistäni huolta ja niillä on hyvä olla sekä hoidan omat asiani (siirrän joskus jos jaksan, lopun sanomisistani lautamies-osioon), tarve ei ole alkaa leikkimään sankaria esimerkiksi hajottamalla auton ikkunaa jossa koira on kuumissaan, soitan tietenkin silloin häkeen (onneksi sellaista tilannetta ei ole tullut vielä vastaan *koputtaa puuta*) ja vastuu siirtyy välittömästi poliisille jolla on parhaat mahdolliset oikeudet ja välineet hoitaa ja selvittää asia.
Ikävä, että sinun mielestäsi eläinsuojelurikokset ovat asia, joista ei saisi puhua. Mun mielestä taas juuri niistä pitää puhua, siksi että niitä ei juurikaan tutkita ja että niistä vielä vähemmän rangaistaan.

Tässä taas yksi syy miksi asioista pitää puhua ja juurikin oikeilla nimillä:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?f=11&t=17236
Minä en bongannut matlockb:n tekstistä tuota boldaamaani ajatusta. Ennemminkin luin rivien välistä, että tietynlaisesta fanatismista eläinsuojeluasioissa ei ole mitään muuta kuin haittaa. Järki ja tunteet tekevät helposti yhteistyötä tämän lajin parissa ja sillä yhdistelmällä saadaan aikaan enemmän haittaa kuin hyötyä.

Black Faraday on selvästi asialle hyvin omistautunut. Kannattaisiko harkita oman foorumin perustamista jossa ruodittaisiin ainoastaan näitä juttuja? Tapauksia ja juttuja riittää pilvin pimein ja varmasti myös asiasta kiinnostuneita. En tiedä, onko murha.info välttämättä paras kanava. Ja ennen kuin herneitä menee erinäisiin ruumiinaukkoihin; tämä ei edes ollut kettuilua.
ofoni
Remington Steele
Viestit: 234
Liittynyt: Ti Marras 12, 2013 3:45 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja ofoni »

Matlock ei varmaan mene pelastamaan ihmistäkään joka on hädässä vaan soittaa häkeen, pitäkööt jokainen omista asioistaan huolta, kyllä viranomaiset hoitaa?

Lumienkeli, miksi murha.infossa ei saisi keskustella eläinsuojelurikoksista,vaan sitä varten pitäisi perustaa oma palstansa, kun täällä keskustellaan monista eri rikollisuuden muodoista. Sinun mielestäsi siis seksuaalirikoksissa pitäisi keskustella vain perinteisistä raiskauksista, vai miten määrität minkälaisisia seksuaalirikoksia tänne saa SINUN mielestäsi postata?
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

Lumienkeli ymmärsi täydellisesti, mitä tarkoitin. On toki hyvä että Black Faraday on noin omistautunut asialleen mutta ennen avauksen tekemistä ehkä kannattaisi hetki jos toinenkin miettiä kannattaako avaus heti tehdä vai odottaa seuraavaan päivään tai pari tuntia edes ennen kuin aletaan pelkkien huhujen perusteella ketään täällä tuomitsemaan.

Itse todellakin, ofoni, olen sitä mieltä että jokainen kun hoitaa omat asiansa niin elämä on paljon helpompaa, minä en puutu siihen miten vaikkapa naapuri kasvattaa koiraa eikä naapuri puutu siihen annanko kissojeni hyppiä pöydällä, pääasia että ovat tyytyväisiä ja terveitä (niin naapurin koira kuin minun kissat).
Kuitenkin olet ofoni valitettavan väärässä kun väität etten välitä eläimistä tai ihmisistä, olen auttanut useammankin kerran eläintä pulassa ja lukuisia kertoja auttanut hätään joutunutta ihmistä, mutta näin maallikkona ilman hoitovälineitä ja niiden käyttöä osaamatta (EA-kurssit kyllä on suoritettu) on minulla hyvin rajalliset keinot auttaa sen enempää ihmistä kuin eläintäkään.
Se paras keino auttaa kun usein on se soitto sinne häkeen joka tapauksessa ja auttaa pulaan joutunutta ihmistä tai eläintä sieltä saatavien ohjeiden mukaan.

Jatkuva avaus jokaisesta pienestäkin epäillystä eläinsuojelurikoksesta vain on liioittelua.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

matlockb kirjoitti:Jatkuva avaus jokaisesta pienestäkin epäillystä eläinsuojelurikoksesta vain on liioittelua.
Voisitko Matlock kertoa mikä/mitkä postauksistani on hänen mielestään liioittelua? Kyllä noita kuitenkin on luettu ja niistä keskusteltu.
matlockb
Michael Knight
Viestit: 4476
Liittynyt: Ma Maalis 29, 2010 6:17 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja matlockb »

^Voin kertoa mielelläni, vaikka menee nyt vähän ot:ksi (pahoittelut siitä!). Liioittelua oli varsinkin tuo kissan kidutus-yliajo-juttu, jonka fb:stä luit.
Muista, että ihmiset eivät aina ajattele järjellä vaan tunteella ja kun tapausta liioitellaan tarpeeksi, kuten tuossa tapauksessa (alkuperäisen kertojan taholta) on vaarana, että "vääränlaisen" auton omistajat/kuljettajat joutuvat vihan ja koston kohteeksi, tuskin kukaan sitä haluaa?
Itselläni ei ole Bemaria mutta en todellakaan haluaisi että autoni renkaat olisi yön aikana puhkottu koska "samannäköisellä" autolla oli ajettu tahallaan kissan päälle.

Aikoinaan eräs ukko sanoi että kaikki kissat pitäisi tappaa niin katsoin ukkoa hetken aikaa ja sanoin että selvä homma, tapa vaan minun kissa niin minä tapan sut! Luonnollisesti en tuota aivan kirjaimellisesti tarkoittanut mutta jos joku todellakin minun (sisä)kissoille, jotka ovat äärimmäisen kilttejä, tekisi pahaa, ei siitä selviäisi pelkällä käräjäreissulla (eläinsuojelurikos ja pikkusakot) vaan hoitaisin sen kaverin kyllä pitkälti periaatteella "silmä silmästä".
Yllättäen kyseinen herra ei ole tuon jälkeen eli moneen vuoteen sanonut edes negatiivista sanaa kissoista tai koirista (eikä muistakaan lemmikeistä) minun kuullen.

Samoin kävisi jos joku pedofiili tekisi lapsilleni pahaa (pl. esim. naapurin isännän aikanaan antama luunappi kun aikansa olivat häntä häirinneet ennen kuin sain asiasta tietää, kotiarestissa oltiin kuukausi).
Avatar
rane
Remington Steele
Viestit: 238
Liittynyt: Ti Tammi 10, 2012 5:17 pm
Paikkakunta: Espoo

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja rane »

^-Tuossa asiaa! Kuva
Suurinta suvaitsemattomuutta esiintyy siellä, missä omasta mielestä ollaan kaikista suvaitsevaisimpia.
Black Faraday
Remington Steele
Viestit: 214
Liittynyt: To Maalis 28, 2013 11:06 am

Re: Aasi tappoi raiskaajansa?

Viesti Kirjoittaja Black Faraday »

matlockb kirjoitti:Liioittelua oli varsinkin tuo kissan kidutus-yliajo-juttu, jonka fb:stä luit.
En olisi tuosta niinkään varma. Oli outoa että auton omistaja tuli esiin vasta silloin kun eräs kaupunginosa tuli esiin spekuloinneissa. Ja kun poliisi ilmoitti alkavansa sittenkin tutkia juttua.

Pennullehan ei tehty ruumiinavausta. Eikä sitä ole kukaan kaivannut-

Nyt heitän taas peliin toisen sinisen auton, toisessa ketjussa kylläkin :lol:
Vastaa Viestiin