Kolmelle tuomiot lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
jukuripää
Christopher Lorenzo
Viestit: 1598
Liittynyt: Pe Loka 05, 2012 6:30 am
Paikkakunta: Nyhtänköljä

Re: 2-5v lasten raiskauksesta ja tallomisesta 3v 10kk

Viesti Kirjoittaja jukuripää »

Minuakin hämmästytti uutisen nouseminen esiin. Mutta kun kaksi kertaa latasin sivun uudelleen, tilalle vaihtui normaali tämän päivän lehtisivu. Ilmeisesti jokin tekninen virhe lehden toiminnassa.
Kaikki eiliset ovat menetettyjä päiviä.

dlf
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 108
Liittynyt: To Elo 04, 2011 12:59 pm

Re: 2-5v lasten raiskauksesta ja tallomisesta 3v 10kk

Viesti Kirjoittaja dlf »

Mulla näkyy uutinen IS:n "Näitä luetaan - Juuri nyt" -listan toisena, äsken oli vielä ykkösenä. Olisikohan linkattu juttu jostain syystä jollekin suurelle foorumille, tai sitten porukka on persu-uutisen* myötä googletellut seksuaalisia hyväksikäyttöjä ja päätynyt sankoin joukoin juttuun.

* Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaana - puoluesihteeri järkyttyi

Torstai 16.3.2017 klo 17.39

Lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu mies on päässyt perussuomalaisten kuntavaaliehdokkaaksi Etelä-Pohjanmaalla.

Etelä-Pohjanmaan käräjäoikeuden tuomiolauselmasta käy ilmi, että keski-ikäinen mies sai viime vuonna 5 kuukauden vankeusrangaistuksen lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.

Vankeusrangaistus on ehdollinen. Koeaika päättyy 31.12.2017.

Tuomio on lainvoimainen.

Miehelle on mittava rikosrekisteri. Hänellä on mm. lainvoimainen pahoinpitelytuomio vuodelta 2014.

"Nyt heitit sellaisen viestin"

Uhrin suojelemiseksi Iltalehti ei kerro miehen nimeä eikä kuntaa, jossa hän on ehdolla.

Iltalehti tavoitti tänään miehen listoilleen ottaneen perussuomalaisten paikallisyhdistyksen puheenjohtajan.

- Tuota, nyt heitit sellaisen viestin, että minä en ollut edes tietoinen tällaisesta asiasta eikä minulle ole kukaan asiasta kertonut. Tämä tuli täysin puun takaa, paikallisyhdistyksen puheenjohtaja kommentoi asiaa Iltalehdelle torstaina.

Iltalehti ei kerro hänenkään nimeä uhrin suojelemiseksi.

- Siinä vaiheessa kun hänen ehdokkuutensa tuli ilmi, olemme lähettäneet jäsenillemme, kuten muiden ehdokkaiden kohdalla, jopa sähköpostikyselyn, jossa tiedustelin, onko kellään mitään tietoa, joka vaikuttaisi tämän ja tämän henkilön ehdokkuuteen. Ja kukaan ei minulle ole tällaisesta viestittänyt, puheenjohtaja lisäsi.

Kysyittekö te tai joku muu suoraan ehdokkaalta itseltään tämän taustoista?

- En kyllä jaksa muistaa, kuka tämän ehdokkaan lomakkeet on täyttänyt. Mutta kyllähän siinä sellainen kohtakin on.

Niin?

- Onko se nyt sitten jäänyt huomioimatta, jos kaveri ei siihen itse kiinnittänyt huomiota. Se on nyt sitten valitettava asia. Ja sillehän ei nyt enää mitään voi, kun keskusvaalilautakunta on ehdokkuudet siunannut.

Puoluesihteeri järkyttyi

Perussuomalaisten puoluesihteeri Riikka Slunga-Poutsalo kuuli asiasta Iltalehdeltä torstaina.

Miltä tällainen kuulostaa?

- No, aika järkyttynyt olen, siis ihan oikeasti tosi järkyttynyt, Slunga-Poutsalo kommentoi.

Hänen mukaansa asian olisi pitänyt tulla esiin ehdokassopimusta tehdessä.

- Ehdokassopimus on ehdokkaan ja yhdistyksen välinen asiakirja. Siinä käydään läpi muun muassa se, että ollaan kerrottu taustoista rehellisesti, mahdollisista tuomioista, vireillä olevista oikeuskeisseistä ja muuta.

- Ja nyt vaikuttaa siltä, että jos tällainen ihminen on listalla, niin hän on valehdellut yhdistykselle taustoistaan. Mitään muuta syytä minä en tähän löydä.

http://www.iltalehti.fi/kuntavaalit-201 ... 0_wa.shtml

multsi
Sabrina Duncan
Viestit: 368
Liittynyt: Ti Touko 08, 2012 5:11 pm

Re: 2-5v lasten raiskauksesta ja tallomisesta 3v 10kk

Viesti Kirjoittaja multsi »

Aika sattuma, että löytyy kolme tuon ikäistä hyvää kaverusta, joilla on yhteisenä harrastuksena pikkulasten raiskaaminen. Missähän lienevät tavanneet ja tulleet tietoisiksi, että kaikilla on sama intohimo.

Saga
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: Ti Marras 18, 2008 2:49 pm

Re: 2-5v lasten raiskauksesta ja tallomisesta 3v 10kk

Viesti Kirjoittaja Saga »

dlf kirjoitti:Mulla näkyy uutinen IS:n "Näitä luetaan - Juuri nyt" -listan toisena, äsken oli vielä ykkösenä. Olisikohan linkattu juttu jostain syystä jollekin suurelle foorumille, tai sitten porukka on persu-uutisen* myötä googletellut seksuaalisia hyväksikäyttöjä ja päätynyt sankoin joukoin juttuun.
Juuri näin veikkaan että on käynyt. Googlen mukaan Vauva-lehden foorumilla on ollut tänään kaksi eri viestiä jotka ovat linkanneet tuohon Iltasanoman uutiseen. Nuo keskusteluketjut on nyt ainakin minun nähdäkseni poistettu.

Joku on siis tänään, mistä sitten lie syystä, levittänyt kyseisen uutisen linkkiä ja siksi se on noussut luetuimmaksi.

Smirre
Jack Bauer
Viestit: 929
Liittynyt: Su Syys 25, 2011 11:16 pm

Re: 2-5v lasten raiskauksesta ja tallomisesta 3v 10kk

Viesti Kirjoittaja Smirre »

Taas korvausta tilapäisestä haitasta!Koska se menee noitten muka-viisaitten kaaliin,että haitta ei ole tilapäinen,vaan uhri kantaa sitä vammaa psyykkeessään loppuikänsä! (Itä-suomen hovilta sitä järkee saattaapi olla turha oottaa.....ko?) Mutta suoraan sanoen vituttaa nää korvaukset "tilapäisestä haitasta".Auttaisko lainmuutokseen,jos jokaista vastaavan armon raiskarille antanutta henkilöö kunnolla viikon verran raiskailtais ilman rasvoja persiiseen-olkoon mies eli nainen.Ei pakotietä,ei tietoo,mitä tapahtuu seuraavaksi-vain nautinnon ääniä,kun itteen sattuu niin perkeleesti ja enemmänkin.Se pitäis kuulua "hovin" jatkokoulutukseen,että tietävät,mitä se käytännössä on .Niinhän sitä muillakin aloilla on niitä koulutustilaisuuksia.Itä-suomen hovissa varmaankin on harjoteltu kaikkee monta vuotta,eikä mikään enää tunnu miltään,niin ei voi tuntua uhristakaan,ku on ite kokeillu.

jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: 2-5v lasten raiskauksesta ja tallomisesta 3v 10kk

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Fbllä on iso vaikutus uutisen leviämiseen, toi uutinen tuli eilen monessa paikassa vastaan. Tasan vuoden vanhat uutiset ymmärtää kun joku jakaa vuoden vanhan "muiston" minkä muut jakavat uutena uutisena eteenpäin.
Maakuntalehtien uutisissa ei taas ole vuotta merkitty säännöllisesti, joten ne nousevat googlehakujen kautta tasan vuoden päästä uusinta kierrokselle facebookkiin.
Tämän uutisen kohdalla pintaan nousu näin voimakkaasti on outo asia.

ernobyl

Re: Kolmelle tuomiot lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä

Viesti Kirjoittaja ernobyl »

Mitenköhän tällä kolmikolla on kiven sisässä sujunut? Oisko jollakin tietoa?

Derby
Susikoski
Viestit: 42
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2014 4:32 pm

Re: Kolmelle tuomiot lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä

Viesti Kirjoittaja Derby »

Facebookin pedofiilin metsästäjien ryhmässä huhutaan että Teemu Kolu olisi nähty Tampereella Lielahden Citymarketissa.
Työttömyystilastot kaunistuu
Kun yksi raudoissa, toinen laudoissa poistuu

WannabeH
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 96
Liittynyt: Ti Elo 28, 2018 11:54 pm

Re: Kolmelle tuomiot lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä

Viesti Kirjoittaja WannabeH »

Minä olen alkanut minfoilemaan vasta äskettäin ja tällänen keskustelu meinannut mennä kokonaan ohi! Voi noita aikoja kun Kolun kanssa samalla ala-asteella oltiin!

Kyllä pojasta näki jo silloin, että on erilainen kun muut. Kultaisella 90-luvulla ei diagnooseja jaettu eikä erityisluokkia ollut, ei varsinkaan pienellä kyläkoululla. Nyt jälkeenpäin tulee tempauksista mieleen lähinnä ADHD.
En muista että varsinaisesti kiusattu olisi ollu. Ehkä jollain tasolla, mutta oppilaita koko koulussa vuodesta riippuen 30-40, niin kaikki olivat kavereita keskenään. Ehkä ennemminkin karkotti omalla vilkkaalla käytöksellään muut pois läheltään.

Perheessä oli neljä lasta, kaksi näitä 90-luvun taitteessa syntyneitä ja kaksi ehkä kymmenisen vuotta vanhempaa. Ja JOS en ihan väärin muista, niin äitinsä toimi tuohon aikaan perhepäivähoitajana...

Avatar
Jukka50
Sabrina Duncan
Viestit: 363
Liittynyt: Ke Helmi 24, 2016 6:46 pm
Viesti:

Re: Kolmelle tuomiot lapsen seksuaalisista hyväksikäytöistä

Viesti Kirjoittaja Jukka50 »

Siellä Kolukin jo vapaana koluaa katuja.
Lause "tapan aikaa" on ironista, koska oikeasti aika tappaa sinua.

Vastaa Viestiin