Hi-viruksella uhannut raiskasi

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Hi-viruksella uhannut raiskasi vastaanottokodin asukkaan maastossa

Espoon käräjäoikeus on tuominnut 34-vuotiaan Tuomo Tapani Tillin lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä, pahoinpitelystä ja raiskauksesta kolmen vuoden ja kahden kuukauden pituiseen vankeusrangaistukseen.

Espoon käräjäoikeus määräsi tuomitun heti vangittavaksi ja passitettavaksi Vantaan vankilaan.

Mies puhui mukaansa mielenterveysongelmista kärsineen naisen vastaanottokodin ulkopuolelta.
Naisen kieltäydyttyä seksistä mies hakkasi hänen päätään maata vasten ja raiskasi hänet.
Sama mies kähmi 14-vuotiasta tyttöä kotonaan edellisenä vuonna.
Tillillä oli kolme uhria, 14-vuotias tyttö, nuori nainen sekä mies jota hän löi nyrkillä. Kaikki rikokset ovat erilisiä.

14-vuotiaan tytön Tilli oli kutsunut asunnolleen kesällä 2014. Hän painautui parvekkeella tyttöä vasten ja kähmi tätä. Tytön kaverit soittivat poliisin paikalle.

Miespuolista uhria Tilli iski nyrkillä tämän kotona. Uhrin silmäkulma piti ommella umpeen.

Törkein teko oli raiskaus, joka sattui Espoossa Olarin kirkon lähellä maastossa. Tilli oli tavannut Olarinluoman vastaanottokodin lähellä siellä asiakkaana olleen naisen, jonka houkutteli mukaansa.

"Piti mennä kaljalle"
Nainen lähti vapaaehtoisesti matkaan, mutta seksiä hän ei entuudestaan tuntemattoman Tillin kanssa halunnut. Naisen käsityksen heidän piti mennä nauttimaan kaljaa.

Oli kaunis päivä. He istuivat alas. Siinä istuessaan Tilli ehdotti naiselle yhdyntää. Nainen kieltäytyi.

Tilli painoi hänet kuitenkin maata vasten ja vetäisi housut hänen jalastaan. Tilli tuli hänen päälleen mainiten samalla, että hänellä on hiv. Nainen koki hi-viruspuheen uhkaksi.

Sitten Tilli käänsi naisen toisin päin ja hiuksista pitäen hakkasi hänen päätään maahan sekä lopulta raiskasi kahteen kertaan.

Lopulta nainen pääsi irti Tillin otteesta. Hän juoksi läheiselle Teboil-huoltoasemalle, josta sai soitettu poliisille.

"Halusi rajua seksiä"
Käräjäoikeudessa Tilli kiisti seksuaalirikokset. Hän myönsi halanneensa 14-vuotiasta, koska piti tätä kauniina. Tyttö oli ylireagoinut tähän tekoon.

Olarinluoman naisen kanssa Tilli myönsi olleensa sukupuoliyhteydessä, mutta seksiä harjoitettiin molempien yhteistä halusta.

Naisen vammat johtuivat siitä, että hän itse halusi rajua seksiä. Tilli läpsäisi siksi naista kerran kasvoihin. Tilanne meni hänen mukaansahiukan liian pitkälle.

Hi-viruspuhe oli Tillin mukaan väärinkäsitys. Hän oli ehkä maininnut, ettei hänellä ole hi-virusta.

Yhdynnän jälkeen nainen sai jonkun paniikkikohtauksen. Naisen mielenterveysongelmat kävivät ilmi Tillille vasta tässä vaiheessa.

Mieheen kohdistuneen pahoinpitelyn Tilli myönsi.

Oikeus katsoi kaikki syytteet näytetyksi toteen.

Tillin tulee maksaa 1 500 euroa korvausta raiskatulle naiselle.

Torstaina antamallaan päätöksellä oikeus määräsi Tillin heti vangittavaksi ja passitettavaksi Vantaan vankilaan. Käräjäoikeuden tuore päätös ei ole vielä lainvoimainen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016051 ... 8_uu.shtml

Onko jollakulla tietoa että onkos toi vastaanottokoti enempi VOK vai turvakoti? Miten vaan olikaan, pääsi raiskaaja halvalla taas.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Avatar
Rescuer
Perry Mason
Viestit: 3647
Liittynyt: Ti Heinä 08, 2008 8:15 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

^Päihdeongelmaisille asunnottomille tarkoitettu tilapäisasuntola, jonne voi mennä myös päihtyneenä.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
WalkingDisaster
Javier Pena
Viestit: 1785
Liittynyt: Pe Huhti 19, 2013 8:43 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Eikö tuosta 2014 tapahtuneesta alaikäisen kähmimisestä ollut mitään tuomiota aiemmin?
Annetaan kulkea vapaana, kunnes tapahtuu törkeä raiskaus?
On muuten yllättävän lyhyt ketju tähän saakka. Ainiin, tekijähän ei ollut Muhamed, joten tätä ei varmaan edes tapahtunut. (Sarkasmia, mutta olen silti vakavissani: Berlin, Ärrkele, damfin, Gurney, Anti-Bini Laden, Jukka Siintonen ja muutama muu, joilla ei ole mitään sanottavaa mihinkään muuhun aiheeseen, vaikenevat täysin näissä kotimaisten musulmaanien tekosissa.)
Sonja S.
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: Ti Elo 18, 2015 11:14 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja Sonja S. »

WalkingDisaster kirjoitti:On muuten yllättävän lyhyt ketju tähän saakka. Ainiin, tekijähän ei ollut Muhamed, joten tätä ei varmaan edes tapahtunut. (Sarkasmia, mutta olen silti vakavissani: Berlin, Ärrkele, damfin, Gurney, Anti-Bini Laden, Jukka Siintonen ja muutama muu, joilla ei ole mitään sanottavaa mihinkään muuhun aiheeseen, vaikenevat täysin näissä kotimaisten musulmaanien tekosissa.)
Näinpä. Tuolla oli aihe vapaassa keskustelussa tmv. siitä, että minkä takia eri roduilla on erilainen "ÄÖ". Ei ihan tarkalleen tuolla otsikolla, mutta jopa tämä älykäs kehitysmaalainen, eli oletettavasti suomalainen oli senkin topicin kehitellyt. Kyllä, olen tosissani - Suomi on kehitysmaa. Ainoa ero maihin, joissa on näkyvää korruptiota, on se - että tyhmät kansalaisemme eivät huomaa korruptiota, joka tapahtuu hyvässä hengessä ja ennen kaikkea piilossa tavan tallaajan ajatuksista. Ja jos joku joskus jotakin piilokorruptiota havaitseekin, niin asialle ei uskalleta tehdä mitään. Paitsi korkeintaan humalassa kirjoittaa nettiin anonyyminä jotakin. Toki niitä kirjoituksia saisi olla sen paskan tilalla, mitä suollatte ulkomaalaisista nettiin.

Ilmeisesti tämä tapaus ei ole niin kamala, koska tekijänä on spermanaama, ja heillä on keskiarvoltaan penis erektiossa vain kolmetoista senttiä. Tavallisella suomalaisella miehellä on myös usein veltto erektio, varsinkin jos sitä kaljaa oltiin oikeasti juotu. Sillä verukkeella raiskattu nainen ainakin saatiin houkuteltua mukaan. Juomaan kaljaa siis. On siis todennäköisesti kivuttomampi raiskaus fyysisesti, kun tekoväline ei ole niin iso. Ja koska uhri oli ei ollut kiltti ja kaikkien suosima suomalainen salibandymissi, tai mitään muutakaan traagista, niin nämä edellä mainitsemasi nimimerkit, ja monet muut eivät ole asiasta niin kiinnostuineita.

Kyseisillä nimimerkeillä on myös tapana ulista omissa natsiketjuissaan, että missäs vihervassarikukkahatut nyt on, jos joku neekeri on raiskannut jonkun spermanaaman. Me viisaat neutraalisti asioihin kantaa ottavat ihmiset emme yleensä alennu vajoamaan äärioikeistolaisiin ketjuihinne, koska se on yhtä tyhjän kanssa, kuin selittää uskovaiselle sitä, että Jumalaa ei ole olemassa. Tosin uskovaiset yleensä tajuavat alkeelliset käytöstavat sentään.

Jos äärioikeistolaisten kanssa ei olee samaa mieltä, niin on ehdottomasti suvakki. Joopasenjoo.
Minä en esim. hyväksy sitä, että ne ulkomaalaiset on siellä lasten kerhotiloissa pidelleet lapsia syleissään ja ottaneet heistä kuvia jne. Minä en hyväksy kenenkään tekemään vakavaa rikosta. Mutta olenhan kuitenkin suvakki, jos en ole äärioikeistolaisten pillua vailla olevien syrjäytyneiden keski-ikäisten ja masentuneiden kaljamahojen kanssa samaa mieltä siitä, että suomalaisella on oikeus mennä ulkomaille lomailemaan, mutta että ulkomaalaisella ei olisi oikeutta tulla meidän maahamme. Paitsi ryssät, virolaiset, kiinalaiset, japsit jne. on toki tervetulleita, koska he eivät ole islameita. Ja Thaikuista saa halpoja jalkavaimoja, sekä Virosta puoli-ilmaista viinaa. Ero ei mielestäni ole kovin suuri, jos joku 60-vuotias kaljamaha hakee Thaikuista kahdeksantoista vuotiaan naisen, jonka kanssa menee Suomessa naimisiin, ryyppää Viro-viinojaan ja hakkaa ja raiskaa "naistaan" toistuvasti. Samat tyypit, tai joilla on samankaltaisia fantasioita, itkee kossupullon kanssa megafooniin Tornion tullissa, että rajat kiinni.

Kerroin jonkun neron tekemässä "ÄÖ" -ketjussa vasta, että olen huolissani normaalia älykkyysosamäärää huomattavasti korkeammilla lukemilla olevana yksilönä, että minua huolestuttaa se, että ihmiset eivät tajua mitään - mistään. Poikkeuksia toki löytyy, mutta ihan tuolta nuorisosta - vanhuksiin tuntuu kuitenkin enemmistöllä olevan jokin sairaalloinen pelko tiettyjä ulkomaalaisia kohtaan. Toki varuillaan pitää olla kaiken suhteen, mutta pelkäätte heitä yhtä paljon, kuin homoja ja meitä älykkäämpiä ihmisiä. Homous ei esim. tarkoita sitä, että homoseksuaali olisi kiinnostunut persereiästäsi. Yleensä homomiehet esimerkkinä ajautuvat omiensa seuraan. Vai pelätäänkö heitä sen takia, että heistäkin enemmistö on ns. omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä, jotka eivät pelkää erilaisuutta. Jos muutama neekeri taas raiskaa ihmisiä, niin totta kai jokaista neekeriä pitää sen jälkeen kohdella alentavasti. Silleenhän sitä rakkautta rakennetaan? Itse jos olisin neekeri, enkä olisi tehnyt mitään rikollista, ja aina kuulisin huutelua kaduilla kulkiessani, työpaikalla jne. niin jossakin vaiheessa olisin niin katkeroitunut, että se tulisi todennäköisesti purkautumaan väkivaltana. Toki hakeutuisin omieni seuraan ja liikkuisin porukassa, kuten he tekevätkin. Ei heillä olisi tarve liikkua jengeissä, jos pilottitakkinatsit ei olisi toisena osapuolena. Sitten kun rautaputkilla varustautunut skinilauma saa selkään pelkkiä puukeppejä aseita käyttäviltä (itsepuolustukseen) neekereiltä, niin itkuvirsi menee "Vittu mä vaan sanoin sille, et painu vittuun täältä Suomesta vitun neekeri". Sitä yleensä saa mitä tilaa. Vittuilu ei lopeta väkivaltaa, mutta väkivalta lisää väkivaltaa ja vittuilua.

Missähän ne äärioikeistopojat tosiaan nyt on? Kaljanokosilla Peran sohvalla, vaiko jossakin neekeriketjussa? Tulkaa toki tänne, kyllä me foliohattusuvakit sallimme teidän kiukunpurkaukset tännekin seksirikosketjuun, vaikka tekijänä onkin vain tavallinen spermanaama. Ja uhrikaan ei välttämättä ollut tangokuningatar tmv.

Ei mulla muuta. Paitsi hyvää viikonloppua kaikille.
Paa
Jane Marple
Viestit: 1009
Liittynyt: Ti Huhti 09, 2013 8:19 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja Paa »

No ainakin minä, maahanmuuttokriittinen, tulin kauhistelemaan tämän sekopään tekoja. Taas kerran tapaus jota kolmen vuoden täyshoito ei tule parantamaan. Sitten on vapaalla jatkamaan touhujaan. Se onkin sitten toinen juttu mitä tekijän kaltaisille pitäisi tehdä (jos jätetään nämä saunan taakse vaihtoehdot veke).
Niin kuin kasvot kuvastuvat vedessä, niin ihmisen sydän toisessa ihmisessä. (Snl.27:19)
murur0a
Remington Steele
Viestit: 240
Liittynyt: Su Touko 18, 2008 2:01 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja murur0a »

Sonja S. kirjoitti:olen huolissani normaalia älykkyysosamäärää huomattavasti korkeammilla lukemilla olevana yksilönä, että minua huolestuttaa se, että ihmiset eivät tajua mitään - mistään.
:lol: :lol: No epäilemättä juuri näin, sen verran vahvaa tekemistä että vaikea tuota on kyseenalaistaakaan.

Tajunnanvirtatekniikalla toteutetusta ragesta vailla päätä tahi häntää arvosanaksi ihan hyvä 4/5, lukisin uudestaan.
Tweetie
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Pe Marras 27, 2015 1:25 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja Tweetie »

Sonja S. kirjoitti: Kerroin jonkun neron tekemässä "ÄÖ" -ketjussa vasta, että olen huolissani normaalia älykkyysosamäärää huomattavasti korkeammilla lukemilla olevana yksilönä, että minua huolestuttaa se, että ihmiset eivät tajua mitään - mistään. Poikkeuksia toki löytyy, mutta ihan tuolta nuorisosta - vanhuksiin tuntuu kuitenkin enemmistöllä olevan jokin sairaalloinen pelko tiettyjä ulkomaalaisia kohtaan. Toki varuillaan pitää olla kaiken suhteen, mutta pelkäätte heitä yhtä paljon, kuin homoja ja meitä älykkäämpiä ihmisiä. Homous ei esim. tarkoita sitä, että homoseksuaali olisi kiinnostunut persereiästäsi. Yleensä homomiehet esimerkkinä ajautuvat omiensa seuraan. Vai pelätäänkö heitä sen takia, että heistäkin enemmistö on ns. omilla aivoillaan ajattelevia ihmisiä, jotka eivät pelkää erilaisuutta. Jos muutama neekeri taas raiskaa ihmisiä, niin totta kai jokaista neekeriä pitää sen jälkeen kohdella alentavasti. Silleenhän sitä rakkautta rakennetaan? Itse jos olisin neekeri, enkä olisi tehnyt mitään rikollista, ja aina kuulisin huutelua kaduilla kulkiessani, työpaikalla jne. niin jossakin vaiheessa olisin niin katkeroitunut, että se tulisi todennäköisesti purkautumaan väkivaltana. Toki hakeutuisin omieni seuraan ja liikkuisin porukassa, kuten he tekevätkin. Ei heillä olisi tarve liikkua jengeissä, jos pilottitakkinatsit ei olisi toisena osapuolena. Sitten kun rautaputkilla varustautunut skinilauma saa selkään pelkkiä puukeppejä aseita käyttäviltä (itsepuolustukseen) neekereiltä, niin itkuvirsi menee "Vittu mä vaan sanoin sille, et painu vittuun täältä Suomesta vitun neekeri". Sitä yleensä saa mitä tilaa. Vittuilu ei lopeta väkivaltaa, mutta väkivalta lisää väkivaltaa ja vittuilua.

Missähän ne äärioikeistopojat tosiaan nyt on? Kaljanokosilla Peran sohvalla, vaiko jossakin neekeriketjussa? Tulkaa toki tänne, kyllä me foliohattusuvakit sallimme teidän kiukunpurkaukset tännekin seksirikosketjuun, vaikka tekijänä onkin vain tavallinen spermanaama. Ja uhrikaan ei välttämättä ollut tangokuningatar tmv.

Ei mulla muuta. Paitsi hyvää viikonloppua kaikille.
Ensinnäkin; jokainen normaalia huomattavasti korkeamman älykkyysosamäärän omaava tietää että se on ÄO ei ÄÖ.
Toiseksi: itsekin omaan hyvin korkean ÄO'n ja silti olen maahanmuuttokriittinen ihan ilman kaljamahaa ja sukupuolikin poikkeaa sohvan Perasta. Kaiken huipuksi en edes pelkää homoja.
Kolmanneksi: Ei kukaan ole kiistänytkään sitä, ettäkö kantaväestö ei seksuaalirikoksia tekisi, ongelma vaan on että muslimit syyllistyvät seksuaalirikoksiin huomattavasti todennäköisemmin ja yleensä toteuttavat sen porukalla. Sille kaljamahaiselle lääppivälle Peralle kun yleensä riittää se "Mee ny helvettihin siittä!" - ja Perahan menee. Huutelepa samaa puolelle tusinalle muslimeita, joille sinulla ei ole pienintäkään arvoa.
USkon että seuraavaksi vetoat: että kantaväestön tekemiä raiskauksia ei ilmoteta poliisille, johon vastaan: Kuinka moni maahanmuuttajanainen ensinnäkin edes tietää, että puolisoon kohdistuva raiskaus on Suomessa rikos ja jos tietävätkin niin kuinka moni heistä ilmoittaa rikoksen. Tämä huomioon ottaen tilastot vääristävät niin monella tavalla. Tähän kun sekoitetaan maahanmuuttajien Suomessa syntyneet lapset, jotka tilastoissa merkitään suomalaisiksi (kansalaisia kun ovat)... Soppa on valmis ja kukaan ei tiedä tarkkoja lukuja, mutta olen aivan varma että kesästä ei tule rikostilastollisesti kaunis.
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

triple t tilli.
Ärrkele
Adrian Monk
Viestit: 2593
Liittynyt: To Helmi 05, 2015 6:12 am

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja Ärrkele »

WalkingDisaster kirjoitti:On muuten yllättävän lyhyt ketju tähän saakka. Ainiin, tekijähän ei ollut Muhamed, joten tätä ei varmaan edes tapahtunut. (Sarkasmia, mutta olen silti vakavissani: Berlin, Ärrkele, damfin, Gurney, Anti-Bini Laden, Jukka Siintonen ja muutama muu, joilla ei ole mitään sanottavaa mihinkään muuhun aiheeseen, vaikenevat täysin näissä kotimaisten musulmaanien tekosissa.)
Aika vaikea bannattuna kirjoitella mitään, joten olet taas väärässä vaikkakin ehkä "vakavissasi."

Kuka on "Muhamed" ja miten hän liittyy näihin rikoksiin?

Tuomio on ainakin ehdoton tälle pedofiiliraiskaajalle, mutta sehän voi vielä lieventyä hovissa, kuten on tapana Suomessa. Merkille pantavaa on, että ilmeisesti kantasuomalaiselle on langetettu heti ehdoton tuomio toisin kuin esim. somaleille jotka selviävät ehdollisella törkeästä joukkoraiskauksestakin. Koska "Unelma."
PaxCow kirjoitti:Vaikka miten yritän, en kuule allahu akbaria.
Chefile kirjoitti:Minulla on kuule munaa lyödä pelkästään sillä munalla sinut taju kankaalle, sinä mielisairas hinaaja.
Seppo Räty: ”Suomalainen keihäänheitto on mennyt polvien nosteluksi”
humulus
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2013 9:19 am

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja humulus »

tunnen tapauksen, aivan kaheli...
PeeJii
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Marras 02, 2015 7:33 pm

Re: Hi-viruksella uhannut raiskasi

Viesti Kirjoittaja PeeJii »

Ärrkele kirjoitti:
WalkingDisaster kirjoitti:On muuten yllättävän lyhyt ketju tähän saakka. Ainiin, tekijähän ei ollut Muhamed, joten tätä ei varmaan edes tapahtunut. (Sarkasmia, mutta olen silti vakavissani: Berlin, Ärrkele, damfin, Gurney, Anti-Bini Laden, Jukka Siintonen ja muutama muu, joilla ei ole mitään sanottavaa mihinkään muuhun aiheeseen, vaikenevat täysin näissä kotimaisten musulmaanien tekosissa.)
Aika vaikea bannattuna kirjoitella mitään, joten olet taas väärässä vaikkakin ehkä "vakavissasi."

Kuka on "Muhamed" ja miten hän liittyy näihin rikoksiin?

Tuomio on ainakin ehdoton tälle pedofiiliraiskaajalle, mutta sehän voi vielä lieventyä hovissa, kuten on tapana Suomessa. Merkille pantavaa on, että ilmeisesti kantasuomalaiselle on langetettu heti ehdoton tuomio toisin kuin esim. somaleille jotka selviävät ehdollisella törkeästä joukkoraiskauksestakin. Koska "Unelma."
Hovioikeus hylkäsi valituksen ja korotti kärsimyskorvausta:

Houkutteli uhrin vastaanottokodista - Hivillä uhannut raiskasi sairaan naisen

Tapahtumasarja sai alkunsa Espoossa sijaitsevassa vastaanottokodissa, jonka asiakkaaksi skitsofreniaa sairastava nainen oli hakeutunut.

33-vuotias humalainen mies hakeutui vastaanottokotiin, missä hän tapasi kyseisen naisen. Henkilökunta huomasi, kun nainen poistui pian paikalta vieraan miehen kanssa.

"Minä en ainakaan"

Noin puolen tunnin kuluttua mies palasi kysyen, oliko naista näkynyt. Hetken kuluttua poliisi soitti ja kertoi, että vastaanottokodin asiakas oli ilmoittanut raiskauksesta.

- Minä en ainakaan ole raiskannut ketään, mies totesi, vaikka kukaan ei edes maininnut hänelle tapahtuneesta. Mies oli poistumassa paikalta, kun poliisi toi kasvoihin ruhjevammoja saaneen naisen lääkäristä. Poliisit olivat löytäneet pahasti järkyttyneen naisen rikospaikan läheiseltä huoltamolta.

Kun mies näki poliisit, hän ilmoitti heti myös näille, ettei ollut "sitä raiskannut". Mies otettiin kiinni ja vietiin putkaan.

Hakkasi ja löi

Tutkinnassa selvisi, että mies oli houkutellut itselleen täysin tuntemattoman naisen mukaansa kaljalla. He olivat menneet läheiseen puistoon, missä mies oli ehdottanut seksiä.

Kun nainen kieltäytyi, mies kävi häneen väkivaltaisesti käsiksi. Mies painoi uhrin maata vasten ja repi tämän alushousut pois. Mies istui uhrinsa päälle ja alkoi uhkailla tätä hivillä. Hän tarttui naista hiuksista ja hakkasi tämän päätä maahan samalla raiskaten tämän. Hän myös löi uhria nyrkillä ohimoon.

Kun nainen raiskauksen jälkeen pääsi nousemaan ja yritti lähteä pakoon, mies kaatoi hänet vielä kerran maahan.

Oikeus ei uskonut

Mies puolestaan väitti poliisille, että nainen oli flirttaillut hänelle ja ollut aloitteellinen. Seksiä oli hänen mukaansa harrastettu yhteisymmärryksessä. Mies arveli naisen vammojen voineen syntyä tilanteessa, jossa tämä pyysi kovempaa seksiä. Käräjäoikeus ei kuitenkaan selityksiä uskonut. Se tuomitsi Tuomo Tapani Tillin, 34, kolmeksi vuodeksi ja kahdeksi kuukaudeksi vankeuteen raiskauksesta sekä aiemmin tapahtuneesta lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja pahoinpitelystä. Hyväksikäytössä oli kyse toisen, 14-vuotiaan tytön kopeloimisesta.

Helsingin hovioikeus hylkäsi tuoreessa päätöksessään raiskaajan tekemän valituksen ja korotti uhrille maksettavaksi määrätyt 7 000 euron kärsimyskorvaukset 15 000 euroksi.

Raiskaus tapahtui elokuussa 2015.

Oikaisu 2.1. kello 21.40: Raiskauksen uhri oli täysikäinen, toisin kuin jutussa aiemmin virheellisesti kerrottiin. Tuomittu oli sen lisäksi käyttänyt hyväkseen 14-vuotiasta tyttöä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2017010 ... 6_uu.shtml
Vastaa Viestiin