Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

ntam34 kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:Vahinko, että hyvä opettaja on henkilökohtaisessa elämässään näin sekaisin päästään. :(
Tule juttelemaan ig @ntam34
Olet niin väärässä
En ole ig:n käyttäjä. Missä asiassa olen väärässä?
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
L'amourha
Jessica Fletcher
Viestit: 3073
Liittynyt: To Elo 24, 2017 8:02 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja L'amourha »

Kissankello kirjoitti:
ntam34 kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:Vahinko, että hyvä opettaja on henkilökohtaisessa elämässään näin sekaisin päästään. :(
Tule juttelemaan ig @ntam34
Olet niin väärässä
En ole ig:n käyttäjä. Missä asiassa olen väärässä?
Se luulee sua 12wee tytöksi ja haluaa vähän "jutella"
Surfin' USA - Parasta waterboarding-musaa ikinä
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

ntam34: minkä verran sä jouduit maksamaan vanhemmat.comin ylläpitäjälle vai maksatko säännöllisesti siitä, että sun nimeä ei näy sillä palstalla? Tuskin nuo sun puhelinhaastattelut siihen riittää? Tiedätkö, että se vedättää sua: MV:ssä susta olleet jutut on mitä todennäköisimmin sen kirjoittamia.
Martti Kyttä
Remington Steele
Viestit: 216
Liittynyt: La Helmi 22, 2014 1:07 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Martti Kyttä »

ntam34 kirjoitti:Toivon, että ennen ihmisen tuomitsemista, asioihin voitaisiin perehtyä kunnolla.
Ainakin yksi ihminen on tuomittu:
Ollijoki kirjoitti:Pohjois-Savon käräjäoikeus on tuominnut 48-vuotiaan miehen seksuaalirikoksista, kunnianloukkauksista ja vainoamisesta ehdottomaan vankeusrangaistukseen.
Eikö asioihin perehdytty oikeudessa kunnolla?
Ei ole olemassa totuutta, on vain tulkintoja totuudesta
-Friedrich Nietzsche
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

ntam34: odotan edelleen vastausta kysymykseeni!
jaskajokunen
Jane Marple
Viestit: 1053
Liittynyt: To Touko 15, 2014 4:20 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja jaskajokunen »

Pizzaman kirjoitti:ntam34: minkä verran sä jouduit maksamaan vanhemmat.comin ylläpitäjälle vai maksatko säännöllisesti siitä, että sun nimeä ei näy sillä palstalla? Tuskin nuo sun puhelinhaastattelut siihen riittää? Tiedätkö, että se vedättää sua: MV:ssä susta olleet jutut on mitä todennäköisimmin sen kirjoittamia.
Sinä kun teet noita ilmiantoja viranomaisille ja syytät ketä milloinkin mv-lehden toimittajiksi, niin eikö vituta yhtään kun ilmosi eivät johda mihinkään?
Muuten nuo sinun kirjeesi pedofiileille ovat todella huvittavia, aika alas olet vajonnut...ne tulevat myös julkaisuun jossain vaiheessa. Tiesithän että kun jutuissa tehdään tutkinnan lopettamispäätös niin aiheettomien ilmiantojen kohteesi saavat postissa koko esitutkinmateriaalin, sieltä löytyy hauskoja epätoivoisen harhaisia sähköposteja.
Pizzaman
Sofia Karppi
Viestit: 433
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2016 8:49 am

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Pizzaman »

En tiedä kuin yhden mv:n "toimittajan". MV on julkaissut sanasta sanaan yhtäpitäviä kirjoituksia, joita Ari Savolainen on aiemmin julkaissut vanhemmat.comilla. Suomen Kuvalehden jutussa hän kertoo itse Janitskinin tilaavan (käytän preesensiä koska jutun ilmestymisaikana näin vielä oli) kuvia Savolaiselta:

https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotima ... kesakuuta/

Juttu on maksullinen, mutta olen sen lukenut ja voin kertoa, että Savolaisesta käytetään siinä pseudonyymiä Karjalainen :roll:

Mitä tulee "kirjeisiini pedofiileille": ovatko mahdolliset kirjeet fanipostia vai onko ne tulleet esiin tutkinnoissa, joissa esim. joitain tuntemiasi pedofiilinmetsästäjiä on epäilty kunnianloukkauksesta, yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämisestä tms.? Onko sinut itsesi mahdollisesti joskus tuomittu jostain tuon tapaisesta?
Avatar
Moderaattorit
Moderaattori
Viestit: 1492
Liittynyt: Ke Kesä 27, 2007 3:20 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Keskinäiset tappelut lautamiehiin, tai tulee bannia.
Pysykää aiheessa.
Ne tietää, jotka tietää...
Avatar
Kissankello
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1401
Liittynyt: To Loka 23, 2014 8:46 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Kissankello »

Aika säälittävää, ettei sitten sen enempää keskustelua saatu täällä aikaiseksi nimimerkin ntam34 kanssa.
"Before you embark on a journey of revenge, dig two graves."
- Confucius (Chinese philosopher & reformer, 551 BC - 479 BC)
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: ex- miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksist

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

1,5 vuotta myöhemmin hovi vahvisti vankeustuomion mutta pienensi korvaussummia.
Ilta-Sanomat kirjoitti:https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006143027.html

Lapsen hyväksikäytöstä vankilaan tuomittu entinen Mr. Scandinavia valitti hoviin – sai maksettaviin korvauksiin roiman alennuksen

Julkaistu: 14.6. 16:07

Aalto-yliopiston luennoitsijanakin toiminut mies hyväksikäytti 12-vuotiasta tyttöä ja häiritsi viesteillään kolmea professoria.

VUONNA 1993 Mr. Scandinaviaksi valittu Juhana Kristian Hursti ei saanut kumotuksi käräjäoikeuden hänelle määräämää vuoden ja viiden kuukauden ehdotonta vankeusrangaistusta. Hovioikeus piti nyt 50-vuotiaan Hurstin vankeustuomion ennallaan, mutta alensi rikosten uhreille maksettavaksi määrättyjä korvauksia reilusti.

Hursti tuomittiin käräjillä 12-vuotiaan tytön seksuaalisesta hyväksikäytöstä ja seksuaalisen hyväksikäytön yrityksestä. Lisäksi Hursti levitti tytöstä kolme kertaa tämän yksityiselämää loukkaavaa tietoa ja syyllistyi näin myös kolmesti kunnianloukkaukseen.

Hurstin katsottiin syyllistyneen tytön osalta myös vainoamiseen ja lähestymiskiellon rikkomiseen. Tyttöön kohdistuneet rikokset tapahtuivat runsaan kahden vuoden aikana vuosina 2015–17.

Asianomistajana oikeudessa oli myös tytön äiti. Hurstin syyksi luettiin äidin osalta vainoaminen, kolme yksityiselämää loukkaavan tiedon levittämistä ja kunnianloukkausta sekä vainoaminen ja lähestymiskiellon rikkominen.

Aalto-yliopistossa luennoitsijanakin toiminut Hursti tuomittiin lisäksi kolmeen yliopiston professoriin kohdistuneesta viestintärauhan rikkomisesta.

HURSTI vaati hovioikeudelta lähes kaikkien kymmenen syytekohdan hylkäämistä. Ainoa syytekohta, jonka hylkäämistä hän ei vaatinut, koski tytön äitiin kohdistunutta lähestymiskiellon rikkomista. Toissijaisesti Hursti vaati ehdottoman vankeusrangaistuksen lieventämistä sakkorangaistukseksi, ehdolliseksi vankeudeksi tai yhdyskuntapalveluksi.

Hovioikeus päätyi kuitenkin syyksi lukemisessa täsmälleen samaan ratkaisuun kuin alempi oikeusaste. Muutoksia tuli vain Hurstin maksettavaksi määrättyihin kärsimyskorvauksiin.

Hurstin on maksettava tytölle yhteensä 5 000 euroa käräjäoikeuden määräämän 15 500 euron sijaan. Myös muille maksettavat korvaukset putosivat reippaasti. Yhteensä Hurstin on maksettava kolmelle asianomistajalle 8 000 euroa. Käräjäoikeuden määräämät korvaukset olivat 30 000 euroa.
Marokonsoturi
Javier Pena
Viestit: 1865
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 3:38 pm

Re: ex- miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksist

Viesti Kirjoittaja Marokonsoturi »

Aalto-yliopisto erotti luennoitsijanakin toimineen miehen uhkauksien vuoksi vuodeksi, mutta hiljattain mies on saanut opinto-oikeutensa takaisin. Wihurin rahasto ja Suomen kulttuurirahasto ovat myöntäneet miehen väitöskirjaa varten apurahaa yhteensä 46 000 euroa.
Lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstäkö tämä teki väitöskirjaa vai mistä?
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: Ex-miesmalli/korkeakoulun ope tuomittiin seksirikoksista

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

Kristian Hursti on syyttömänä vankilassa. Hän ei ole käyttänyt minua hyväkseen, ei ole ollut edes puhelinseksiä. Hän ei ole myöskään vainonnut minua. Hän on aina pyrkinyt suojelemaan, ja vain ja ainoastaan suojelemaan minua. Toivon, että asioista voitaisiin puhua rehellisesti. Molemmat oikeudenkäynnit olivat täysiä farsseja, joissa lopputulos oli jo ennaltamäärätty. Tuomio pohjautuu väärinkäsityksiin, virhepäätelmiin ja valheisiin. Tällaiset viestiketjut ovat sellaisten ihmisten aloittamia, jotka eivät tiedä koko keissistä mitään. Olisin kiitollinen jos jotakuta kiinnostaisi se, mitä on todella tapahtunut. Terveisin kyseisen tapauksen 16-vuotias, valheellisesti uhriksi leimattu nuori. Sähköpostini on [email protected]. Minulle saa laittaa viestiä.
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

Kissankello kirjoitti: To Touko 17, 2018 8:57 pm
ntam34 kirjoitti:
Kissankello kirjoitti:Vahinko, että hyvä opettaja on henkilökohtaisessa elämässään näin sekaisin päästään. :(
Tule juttelemaan ig @ntam34
Olet niin väärässä
En ole ig:n käyttäjä. Missä asiassa olen väärässä?
Sähköpostini on [email protected]. Laita viestiä niin voimme keskustella. Kristian Hursti on syyttömänä vankilassa. Hän ei ole käyttänyt minua hyväkseen, ei ole ollut edes puhelinseksiä. Hän ei ole myöskään vainonnut minua. Hän on aina pyrkinyt suojelemaan, ja vain ja ainoastaan suojelemaan minua. Toivon, että asioista voitaisiin puhua rehellisesti. Molemmat oikeudenkäynnit olivat täysiä farsseja, joissa lopputulos oli jo ennaltamäärätty. Tuomio pohjautuu väärinkäsityksiin, virhepäätelmiin ja valheisiin. Olisin kiitollinen jos jotakuta kiinnostaisi se, mitä on todella tapahtunut. Terveisin kyseisen tapauksen 16-vuotias, valheellisesti uhriksi leimattu nuori.
Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

nellamarkkanen kirjoitti: To Loka 24, 2019 5:26 pm
Kissankello kirjoitti: To Touko 17, 2018 8:57 pm
ntam34 kirjoitti: Tule juttelemaan ig @ntam34
Olet niin väärässä
En ole ig:n käyttäjä. Missä asiassa olen väärässä?
Sähköpostini on [email protected]. Laita viestiä niin voimme keskustella. Kristian Hursti on syyttömänä vankilassa. Hän ei ole käyttänyt minua hyväkseen, ei ole ollut edes puhelinseksiä. Hän ei ole myöskään vainonnut minua. Hän on aina pyrkinyt suojelemaan, ja vain ja ainoastaan suojelemaan minua. Toivon, että asioista voitaisiin puhua rehellisesti. Molemmat oikeudenkäynnit olivat täysiä farsseja, joissa lopputulos oli jo ennaltamäärätty. Tuomio pohjautuu väärinkäsityksiin, virhepäätelmiin ja valheisiin. Olisin kiitollinen jos jotakuta kiinnostaisi se, mitä on todella tapahtunut. Terveisin kyseisen tapauksen 16-vuotias, valheellisesti uhriksi leimattu nuori.
Mitään ei ole tapahtunut? Tuosta tuomion selostuksesta mediassa saa kyllä aivan toisen käsityksen. Olisipa koko tuomio jossakin nähtävissä.
nellamarkkanen
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: To Loka 24, 2019 1:01 pm

Re: Menestynyt miesmalli tuomittiin kahden lapsen hyväksikäy

Viesti Kirjoittaja nellamarkkanen »

Mind Over Matter kirjoitti: Ti Loka 29, 2019 11:51 am
nellamarkkanen kirjoitti: To Loka 24, 2019 5:26 pm
Kissankello kirjoitti: To Touko 17, 2018 8:57 pm

En ole ig:n käyttäjä. Missä asiassa olen väärässä?
Sähköpostini on [email protected]. Laita viestiä niin voimme keskustella. Kristian Hursti on syyttömänä vankilassa. Hän ei ole käyttänyt minua hyväkseen, ei ole ollut edes puhelinseksiä. Hän ei ole myöskään vainonnut minua. Hän on aina pyrkinyt suojelemaan, ja vain ja ainoastaan suojelemaan minua. Toivon, että asioista voitaisiin puhua rehellisesti. Molemmat oikeudenkäynnit olivat täysiä farsseja, joissa lopputulos oli jo ennaltamäärätty. Tuomio pohjautuu väärinkäsityksiin, virhepäätelmiin ja valheisiin. Olisin kiitollinen jos jotakuta kiinnostaisi se, mitä on todella tapahtunut. Terveisin kyseisen tapauksen 16-vuotias, valheellisesti uhriksi leimattu nuori.
Mitään ei ole tapahtunut? Tuosta tuomion selostuksesta mediassa saa kyllä aivan toisen käsityksen. Olisipa koko tuomio jossakin nähtävissä.

Äläpä. https://areena.yle.fi/1-50320548 puhun tässä 17:23-25.55 ”Pitäisikö netti räjäyttää?”
Vastaa Viestiin