Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitten

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
JosefMengele

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja JosefMengele »

John Kimble kirjoitti:On kyllä saatanan ruma muslimi ja pedofiili.

Eikö tuon voisi laittaa eläintarhaan aggressiivisten apinoiden sekaan jolloin luonto hoitaisi hommansa.
Muutenhan se varmaan onnistuis mut on siin eläintarhal selittämist miks neekeri raiskaa siel apinoit.

Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1007
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Hippihopin eli puhe"musiikin" syytä tämäkin. Nuoret ja lapset miksei valitettavasti vanhemmatkin ihannoivat jotain ghettogangsta kulttuuria silmät ummessa ja ollaan niin helvetisti valkoisia neekereitä että oikein sylettää ja siksi on vaan niin jännän hienoa kun jotkut wannabe räpättäjät lähestyvät ja tarjoavat seuraansa. Ihmetellä täytyy missä on nykyajan mukuloiden itsekunnioitus ja tilannetaju kun kuitenkin samaan aikaan väitetään että nykynuoriso olisi aikaisempia fiksumpia mutta tajuhan usein kanttu vei höpöheinstä tai muista aineista.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.

Iivis
Perry Mason
Viestit: 3946
Liittynyt: Ti Kesä 23, 2015 11:50 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Iivis »

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mie ... io/7469572
Mies oli vastustanut vangitsemista sillä perusteella, että hänen 4-vuotias poikansa asuu pääasiassa hänen luonaan. Oikeus ei kuitenkaan pitänyt vangitsemista kohtuuttomana seuraamuksena.
On valikoitunut oikein loistoyksilö lapsen isäksi.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17032
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Iivis kirjoitti:https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mie ... io/7469572
Mies oli vastustanut vangitsemista sillä perusteella, että hänen 4-vuotias poikansa asuu pääasiassa hänen luonaan. Oikeus ei kuitenkaan pitänyt vangitsemista kohtuuttomana seuraamuksena.
On valikoitunut oikein loistoyksilö lapsen isäksi.
Lapsikortti esitetty! Ehkä tässä on sellainen oleskeluluvan mahdollistanut lapsi. Mutta mites tilanne kotona, oliko/onko tämä 4-vuotias turvassa, sillä...
...omien sanojensa mukaan Emanuel ei tiedä suojaikärajoista
...tarjoilee alaikäisille alkkoholia, kannabista ja savukkeita
...ei välitä vaikka tytöt kertoivat ikänsä
...hän on ehdottoman vakuuttunut siitä, että lapset ovat halukkaita näkemään hänen "jöötinsä".
...on muslimi, joten lapseen kohdistuu mm. aivopesua ja lapsi opetaan muslimien tavoille, mm. vihamielinen tuijottelu, suomalaisten halveksunta.

Tietysti nyt luullaan, että vankilassa Emanuel saa "runtua", mutta se on menneen talven lumia. Hänellä ja kaltaisillaan on vankilassa paljon samanlaisiin rikoksiin syyllistyneitä uskontovereita, että he pyörittävät suomalaisrikollisia mennen tullen. Kun Emanuel pyytää, niin nämä eikkalehtosaaret sun muut palvelevat heitä.
- Vai luuleeko joku, että nämä 60-kiloiset päihdeongelmaiset suomipojat laittavat emanuelit ojennukseen?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

JammuSetä

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Minäkään en usko että nämä saastat sais vankilassa mitään sakinhivutusta. Pitävät erillään muista ihan omalla osastollaan. Siellä sitten ringissä kertoilevat tarinoitaan ja runkkaavat niille.

Avatar
John Kimble
Michael Knight
Viestit: 4124
Liittynyt: La Helmi 03, 2018 5:19 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja John Kimble »

Kaizer Sose kirjoitti:Hippihopin eli puhe"musiikin" syytä tämäkin.
Rap-artist = rapist. Hassu yhteensattuma eikö totta.
Radiopuhelin kirjoitti:
Ma Heinä 30, 2012 2:01 pm
Ulkomaalaisia ei tuomita heppoisimmilla perusteilla kuin suomalaisia. Korostuminen raiskaustilastoissa johtuu vain siitä että maahanmuuttajat yksinkertaisesti raiskaavat enemmän.

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Suomimuija kirjoitti:
janita kirjoitti:Työluvalla Ghanasta pääsääntöisesti tullaan. Puutarharyhmässä tuli vastaan sama kaveri työssä.
Olet joko idiootti tai tyhmä internet kiusaaja. Vaikka hän olisi tehnyt väärin, sinä tulet poistamaan tämän kuvan. Ja se ei ollut pyyntö vaan käsky. Ja mulla on lapsi tämän miehen kanssa joka on viaton tähän paskaan jos mun lapsen takia ystävällisesti poistat tämän kuvan. Yt. Johanna
Siitähän se kärsimys alkaakin, kun törkeisiin seksuaalirikoksiin syyllistyneen kehitysmaajokerin ja puetun puutarhatuolin rinnastaa toisiinsa.

Eikö sitä parisuhteen onnea voi koskaan mennä elämään sinne ghanoihin ja gambioihin? Täällä nämä menevät aika järjestään veronmaksajien piikkiin.

Porin

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Porin »

Suomimuija kirjoitti:. Ja mulla on lapsi tämän miehen kanssa joka on viaton tähän paskaan jos mun lapsen takia ystävällisesti poistat tämän kuvan. Yt. Johanna
Sanot aika selkeästi että mies on ”viaton tähän paskaan”. Uskotko siihen itse noin vahvasti?

JammuSetä

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja JammuSetä »

Suomimuija kirjoitti:
janita kirjoitti:Työluvalla Ghanasta pääsääntöisesti tullaan. Puutarharyhmässä tuli vastaan sama kaveri työssä.
Olet joko idiootti tai tyhmä internet kiusaaja. Vaikka hän olisi tehnyt väärin, sinä tulet poistamaan tämän kuvan. Ja se ei ollut pyyntö vaan käsky. Ja mulla on lapsi tämän miehen kanssa joka on viaton tähän paskaan jos mun lapsen takia ystävällisesti poistat tämän kuvan. Yt. Johanna

Paneeko se sitäkin lasta?

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Porin kirjoitti:
Suomimuija kirjoitti:. Ja mulla on lapsi tämän miehen kanssa joka on viaton tähän paskaan jos mun lapsen takia ystävällisesti poistat tämän kuvan. Yt. Johanna
Sanot aika selkeästi että mies on ”viaton tähän paskaan”. Uskotko siihen itse noin vahvasti?
Taitaa viitata 'viattomalla' lapseen. Toivottavasti.

Itq
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Pe Touko 19, 2017 1:29 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Itq »

Suomimuija kirjoitti:
janita kirjoitti:Työluvalla Ghanasta pääsääntöisesti tullaan. Puutarharyhmässä tuli vastaan sama kaveri työssä.
Olet joko idiootti tai tyhmä internet kiusaaja. Vaikka hän olisi tehnyt väärin, sinä tulet poistamaan tämän kuvan. Ja se ei ollut pyyntö vaan käsky. Ja mulla on lapsi tämän miehen kanssa joka on viaton tähän paskaan jos mun lapsen takia ystävällisesti poistat tämän kuvan. Yt. Johanna
Silloin tällöin pienessä rasistisessa mielessäni mietin että:"perhana kun ne vie meidän naiset", mutta jos tämän hermannin mukaan olet joskus lähtenyt, niin eihän tässä voi muuta kuin nauraa.
Kuva

Avatar
sikakoira
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 25883
Liittynyt: Ke Kesä 07, 2017 8:50 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja sikakoira »

^
Robin Hood ??? Viedään rikkailta ja annetaan köyhille pakolaisille :lol:
(vittu tekis mieli hirttää tämmöset lähimpään tolppaan)
Maailma avautuu aivan toisella tavalla kuin jos yritätte rakentaa kuvaa maailmasta pelkän suomalaisen valtamedian varassa Se kuva on täysin virheellinen ja harhainen tarkoituksellisesti Se on mediapoolin ja hybridikeskuksen hybridisotaa teitä kohti

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Itq kirjoitti:
Suomimuija kirjoitti: Olet joko idiootti tai tyhmä internet kiusaaja. Vaikka hän olisi tehnyt väärin, sinä tulet poistamaan tämän kuvan. Ja se ei ollut pyyntö vaan käsky. Ja mulla on lapsi tämän miehen kanssa joka on viaton tähän paskaan jos mun lapsen takia ystävällisesti poistat tämän kuvan. Yt. Johanna
Silloin tällöin pienessä rasistisessa mielessäni mietin että:"perhana kun ne vie meidän naiset", mutta jos tämän hermannin mukaan olet joskus lähtenyt, niin eihän tässä voi muuta kuin nauraa.
Rakkaus on sokea. Joidenkin kohdalla kirjaimellisesti.

Mutta joo, nyt maksellaan tämänkin elämä - kuten varmaankin tähänkin mennessä - ja karkoittaa ei voida, kun on perhettä ja ihmisoikeudet. Sitten vaan odotellaan, kuten Porvoon puukottajankin kohdalla, mitä kaikkea sontaa suolletaan kunnon ihmisten päälle.

Poistettu kuvan toistoa
-NILS-

kaarmis
Hetty Wainthropp
Viestit: 466
Liittynyt: To Tammi 10, 2019 5:21 pm

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja kaarmis »

Suomimuija kirjoitti:
janita kirjoitti:Työluvalla Ghanasta pääsääntöisesti tullaan. Puutarharyhmässä tuli vastaan sama kaveri työssä.
Hei please, voitko poistaa tämän kuvan koska en halua että mun ja frank emanuel 4 vuotias poika näkee tätä. Hän on vähän shokissa että isä on vankilassa yms yritän suojella mun omaa poikaa, yritä ymmärtää. Mulla on hirvee stressiä ja ahdistusta mun 4 vuotiaan pojan takia. En kestä. Tunnen frank emanuel jo 6 vuotta ja se on pitkä tarina... Mut jos ymmärrät mun 4 vuotias poikaa vähän vaikka sua ärsyttää yritä ymmärtää mun poikaa. Kiitos
Öö. Vaikka olisitkin tehnyt kakrun lastenraiskaajalle, niin eikö ole silti sen lapsen etu tietää millaisiin tekoihin isukki yltää?

Avatar
Pieni liekki
Frank Columbo
Viestit: 9122
Liittynyt: Ke Joulu 25, 2013 10:38 am

Re: Frank Emanuel groomasi instassa lapsia ja raiskasi sitte

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

kaarmis kirjoitti:
Suomimuija kirjoitti:
janita kirjoitti:Työluvalla Ghanasta pääsääntöisesti tullaan. Puutarharyhmässä tuli vastaan sama kaveri työssä.
Hei please, voitko poistaa tämän kuvan koska en halua että mun ja frank emanuel 4 vuotias poika näkee tätä. Hän on vähän shokissa että isä on vankilassa yms yritän suojella mun omaa poikaa, yritä ymmärtää. Mulla on hirvee stressiä ja ahdistusta mun 4 vuotiaan pojan takia. En kestä. Tunnen frank emanuel jo 6 vuotta ja se on pitkä tarina... Mut jos ymmärrät mun 4 vuotias poikaa vähän vaikka sua ärsyttää yritä ymmärtää mun poikaa. Kiitos
Öö. Vaikka olisitkin tehnyt kakrun lastenraiskaajalle, niin eikö ole silti sen lapsen etu tietää millaisiin tekoihin isukki yltää?
Käsittääkseni 4-vuotiaan lapsen ei kuulu tietää mitään siitä, mistä täällä murhainfossa keskustellaan.
Pauli Kuusiranta kirjassaan "Ulvilan murha - Kadonneen tekijän jäljillä" sivulla 23:

"Murhaajan kiinnisaaminen mahdollisimman nopeasti on aina poliisin tärkein tehtävä."

Vastaa Viestiin