Opettaja harrasti seksiä viiden teinin kanssa-6v Linnaa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Opettaja harrasti seksiä viiden teinin kanssa-6v Linnaa

Viesti Kirjoittaja otus »

Opettaja harrasti seksiä viiden teinin kanssa
20.2.2008 10:00
Amerikkalaisopettaja tuomittiin kuudeksi vuodeksi vankeuteen.



SAALISTAJA Opettaja Allenna Ward etsi aktiivisesti seksiseuraa nuorista pojista. (AP / LK)Entinen peruskoulun opettaja tuomittiin eilen kuudeksi vuodeksi vankeuteen hänen harrastettuaan seksiä viiden teini-ikäisen pojan kanssa.

Viranomaisten mukaan Allenna Ward, 24, tapasi 14-15 -vuotiaat pojat koulussa jossa hän oli opettamassa, sekä motellissa, puistossa ja ravintolan takana.

- Pyydän anteeksi sydämeni pohjasta, Ward sanoi oikeudessa.

Poliisit ryhtyivät tutkimaan Wardin toimia viime vuonna, kun koulun työntekijät löysivät viestin, jonka Ward oli kirjoittanut yhdelle uhreistaan. Ward sai välittömästi toimintansa paljastuttua potkut.

Psykiatrien mukaan Ward ei ole pedofiili, mutta hän kärsii useista persoonallisuuden häiriöistä ja vaikeasta lapsuudesta.

Uhrien omaiset olivat tyytyväisiä Wardin tuomioon. Aluksi hänet tuomittiin 15 vuoden vankeuteen jokaisesta tapauksesta erikseen, mutta lopulta tuomio väheni yhteensä kuuteen vuoteen vankeutta.

- Oikeus on nyt mielestäni toteutunut. Olemme tyytyväisiä, että kaikki on vihdoin ohi, erään uhrin sisko kertoi amerikkalaisviestimille.

- Tämä on karmea tapaus, mutta Allenna Ward ei ole karmea nainen, hänen asianajajansa Donald Hocker sanoi.

Eukon kuva IL-jutussa ->

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200802 ... 8_ul.shtml
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^Kovinpa on nuoren näköinen tämä tekijäkin. Ja jotenkin tuntuu, ettei nuo uhrit nyt niin kovin ole kärsineet...
Voin tietysti olla väärässäkin.
Mutta veikkaanpa, että itse tuskin ovat tästä valitusta tehneet. :oops:
luukkomi
Nikke Knakkertton
Viestit: 159
Liittynyt: Su Helmi 03, 2008 1:26 am
Paikkakunta: Keskusta

Viesti Kirjoittaja luukkomi »

Itse ainakin olisin muutaman opettajan kohdalla vaan ollu onnellinen jos tollain olis käynyt tossa iässä :oops:
Born to raise hell!!
joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Ennustan, että muutaman tunnin sisällä joku vaahtoaa tähän ketjuun siitä, että jos kyseessä olisi ollut miesopettaja, olisi hänet täysin varmasti leimattu pedofiiliksi.
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

Uhrien omaiset olivat tyytyväisiä Wardin tuomioon.
Näinköhän itse uhrit olivat tyytyväisiä?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Primavera
Jane Marple
Viestit: 1020
Liittynyt: To Touko 10, 2007 1:28 pm

Viesti Kirjoittaja Primavera »

Luulisin kyllä, että tuonikäiset pojat ovat olleet tyytyväisiä saadessaan tällaista opetusta. Helppoja saaliita varmaankin.

Mahtaakohan tuo ope parantua 6 vuoden aikana vankilassa? Sen verran olen tuonkin ikäisiä opettanut, että eipä ymmärrystä löydy tekijälle. Muutenkin open kyllä kuuluu pitää näpit irti oppilaista ja opiskelijoista, vaikka olisivat minkäikäisiä ja kuinka ihania tai komeita vaan tai vaikka kuinka paljon himottaisi.
ville69
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 98
Liittynyt: Su Joulu 09, 2007 5:56 am
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja ville69 »

Itse olisin tuossa iässä ainakin halunnut. Vähän rupsahtaneemmatkin opettajat alkoivat näyttää erittäin haluttavilta, kun olivat ainoa liikkuva asia murrosikäisessä näkökentässäni pitkien tylsien tuntien ajan.
pretty-teddy
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ti Tammi 29, 2008 5:26 pm

Viesti Kirjoittaja pretty-teddy »

Eipä tainneet pojat saada traumoja kun "ihanan open kanssa seksiä ja rahaakin kaupanpäälle" :roll:
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

joey kirjoitti:Ennustan, että muutaman tunnin sisällä joku vaahtoaa tähän ketjuun siitä, että jos kyseessä olisi ollut miesopettaja, olisi hänet täysin varmasti leimattu pedofiiliksi.
Jos kyseessä olisi ollut miesopettaja, olisi hänet täysin varmasti leimattu pedofiiliksi!!! 8)

Joo-o... voi mikä karmea kohtalo teinipojalle? Tästä tuleekin mieleeni yläasteen kuvaamataidon opettajattareni. Voi kun olisin toivonut hänen käyttäneen minua häikäilemättömästi seksuaalisesti hyväkseen. Mieluiten vuosikaupalla ja lukuisin kerroin 8) Ei taatusti olisi tullut "traumoja". Tietysti olisi pysynyt muistoissa loppuelämän! :wink:
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Minulla kyllä oli yläasteella sellaisiakin naisopettajia joiden hyväksikäyttämisen uhriksi joutuminen olisi taatusti aiheuttanut elinikäiset traumat, Ruotsin opettaja hhrrrrrrrrhrrrrr.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Bombay kirjoitti:Minulla kyllä oli yläasteella sellaisiakin naisopettajia joiden hyväksikäyttämisen uhriksi joutuminen olisi taatusti aiheuttanut elinikäiset traumat, Ruotsin opettaja hhrrrrrrrrhrrrrr.
Just say no!
ShipWreck
Martin Beck
Viestit: 789
Liittynyt: Ma Elo 06, 2007 11:58 pm

Viesti Kirjoittaja ShipWreck »

Bombay kirjoitti:Minulla kyllä oli yläasteella sellaisiakin naisopettajia joiden hyväksikäyttämisen uhriksi joutuminen olisi taatusti aiheuttanut elinikäiset traumat, Ruotsin opettaja hhrrrrrrrrhrrrrr.
Hahhah. :lol: Sama täällä, ja nimenomaan ruotsinope kyseessä. Ei sillä, ihan kiva täti hän oli.
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

ShipWreck kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Minulla kyllä oli yläasteella sellaisiakin naisopettajia joiden hyväksikäyttämisen uhriksi joutuminen olisi taatusti aiheuttanut elinikäiset traumat, Ruotsin opettaja hhrrrrrrrrhrrrrr.
Hahhah. :lol: Sama täällä, ja nimenomaan ruotsinope kyseessä. Ei sillä, ihan kiva täti hän oli.
Tarkemmin muisteltuani, eri kouluissa ollessani ruotsinkielen opettajia on aina yhdistänyt yksi seikka, nimittäin rumuus. Sen sijaan englantia opettaneet ovat olleet "hyvää materiaalia".... hmmmm....
EuroJR
Jessica Fletcher
Viestit: 3334
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 7:26 pm
Paikkakunta: Costa del Crime

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

Hahah...

Tähän ketjuun on suorastaan pakko hakea linkkejä tämän saman "Seksuaalirikokset" -osion alta. Muistelisin hämärästi, kun miesopettaja on tehnyt samanlaista, niin johan pullisteli palsta lynkkausmielialaa ja "munat pois" -mentaliteettia.

Jos jollakulla on aikaa, voisi kaivaa noita linkkejä. Tai sitten itse koitan paremmalla ajalla. Nyt pitää lähteä, kun pukkaa keikaa. Moe.
Tiina
Sherlock Holmes
Viestit: 7241
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 6:48 pm
Paikkakunta: Suomessa ollaan.

Viesti Kirjoittaja Tiina »

^ :lol:
Tässä sen huomaa, että miehet on Marsista ja naiset Venuksesta.
Itselläni ei ollut, (eikä tietääkseni kellään kavereillanikaan) minkäänmoisia fantasioita miesopettajistamme.
Hyi kauhea mikä ajatuskin. :lol:
Vastaa Viestiin