Taksimies käpälöi 11-vuotiasta – puoli vuotta ehdollista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Taksimies käpälöi 11-vuotiasta – puoli vuotta ehdollista

Viesti Kirjoittaja meitzi »

mrs.Lansbury kirjoitti: Ke Marras 18, 2020 4:15 am
napalanko kirjoitti: Ti Marras 17, 2020 10:15 pm Älkääs nyt, ilman näitä somaleita meillä ei olisi takseja☝️
Näillä leveyksillä missä minä asun, en ole ikinä nähnyt somaleja taksin ratissa enkä kyllä muitakaan kuin supisuomalaisia. Ja minä kuitenkin joudun käyttämään taksia viikoittain niin aika laaja otanta on kyllä 😁
Että kyllä niitä muutkin ajaa 😉
Varmasti ja tietysti ymmärsitkin sarkasmiksi, mutta ihan kaikkialla riittäisi kyllä kuskeja jonoksi asti, mutta kun ne muut ei ole yhtä halpoja. Ei ole sen seitsemänsataa miljoonaa tukimahdollisuutta, jolla saadaan petterit, jarmot, markut yms. ajamaan taksia ilman että niille pitäisi maksaa ihan oikeaa palkkaa toimeentuloon asti.

Se, että vaihdossa saadaan "vähän" raiskauksia, puukotuksia, pahoinpitelyjä ja muuta "pientä" on vain asia, johon täytyy tottua ja opetella uimaan.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Avatar
occopution
Neuvoja-Jack
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:17 pm
Paikkakunta: NaurisMaa

Re: Taksimies käpälöi 11-vuotiasta – puoli vuotta ehdollista

Viesti Kirjoittaja occopution »

Kaukana on aika, kun mukulan uskalsi pistää taksin kyytiin, antaa rahan kuljettajalle ja luottaa, että lapsi viedään perille.
For Ever Young! 17-vuotiaita jo vuodesta 2015!
Kuhnurin orsi
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ti Loka 27, 2020 12:28 pm

Re: Taksimies käpälöi 11-vuotiasta – puoli vuotta ehdollista

Viesti Kirjoittaja Kuhnurin orsi »

occopution kirjoitti: Ke Marras 18, 2020 8:48 am Kaukana on aika, kun mukulan uskalsi pistää taksin kyytiin, antaa rahan kuljettajalle ja luottaa, että lapsi viedään perille.
Itse kun olin 80-luvulla alakoulussa, meidän koulutaksikuski ajoi usein pöhnässä. Että olisiko se mainitsemasi aika vielä kauempana. Aina kyllä päästiin perille ja vain muutaman tytön polvea taputeltiin.
canis lupus
Javier Pena
Viestit: 1889
Liittynyt: Pe Tammi 10, 2020 11:35 pm

Re: Taksimies käpälöi 11-vuotiasta – puoli vuotta ehdollista

Viesti Kirjoittaja canis lupus »

Kun taksikuski hölmöilee niin tulee mieleen Husu.

Mutta en tiedä kumpi ajatuksena on pahempi. Sekö että motoristin hengiltä tölväissyt, kehän rampissa uukkaria tekevä, asiakasta puukottava ja lapsia käpälöivä olisi yksi ja sama Husu? Sehän olisi yksittäistapaus.

Vai että eri puikuloita kaikki nämä ja useat muut tapaukset olisivatkin ei-yksittäistapauksia? Eli että nämä olisivat ihan itte maineensa ansainneet?

Pelkään että oikea vastaus on B.

Harmi kun likeavirgin on kaiketi putkassa, olisin halunnut kuulla kummasta hänen mielestään on kyse...
Mens malus in corpore sano
Avatar
occopution
Neuvoja-Jack
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:17 pm
Paikkakunta: NaurisMaa

Re: Taksimies käpälöi 11-vuotiasta – puoli vuotta ehdollista

Viesti Kirjoittaja occopution »

Kuhnurin orsi kirjoitti: Ke Marras 18, 2020 9:00 am
occopution kirjoitti: Ke Marras 18, 2020 8:48 am Kaukana on aika, kun mukulan uskalsi pistää taksin kyytiin, antaa rahan kuljettajalle ja luottaa, että lapsi viedään perille.
Itse kun olin 80-luvulla alakoulussa, meidän koulutaksikuski ajoi usein pöhnässä. Että olisiko se mainitsemasi aika vielä kauempana. Aina kyllä päästiin perille ja vain muutaman tytön polvea taputeltiin.
Ikävää kokemuksesi kannalta, mutta mukavaa silti sinulle, että pääsit pikkutyttöjen polvia sentään taputtelemaan.

*nimimerkki siirretty putkan pahnoille tästä viestistä*t:mode
For Ever Young! 17-vuotiaita jo vuodesta 2015!
Vastaa Viestiin