Karma Kaarinan raiskaajille

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
tallia
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2021 5:33 pm

Karma Kaarinan raiskaajille

Viesti Kirjoittaja tallia »

Olen ollut tästä hiljaa 25 vuotta. K, P. ja M. raiskasivat minut Hovirinnan rannalla Kaarinassa. Antoivat kyydin "kotiin" ja ajoivat pienellä autolla rannalle ja raiskasivat. Olin nuori ja kännissä ja sama tapahtui myös muille. Siihen aikaan ei sitä pidetty niin suurena asiana, mutta minulle se on ollut kamala taakka.

Kävin vanhalla kotipaikkakunnallani ja kuulin, että heillä kaikilla menee huonosti. K. on tuomittu pedofiili ja vankilassa, P. mielenterveyspotilas ja M. saanut aivohalvauksen ja menettänyt liikuntakyvyn. Jos he olisivat voimissaan, niin en uskaltaisi tätä edes kirjoittaa. Pari kertaa olen johonkin kirjoittanut,  mutta ottanut heti pois.

Minua helpottaa,  kun myös heillä menee huonosti.

Kuinka paljon kohtalotovereita mahtaa minulla olla Suomessa ja paljon on varmaan myös kadonneita kun väkivalta on lähtenyt käsistä. Rikos on jo vanhentunut, mutta minulle tulee parempi olo kun pääsen kirjoittamaan sen ulos. En pelkää enää kostoa.
Tukulti-Ninurta I
Hetty Wainthropp
Viestit: 488
Liittynyt: Pe Touko 23, 2008 12:26 pm

Re: Karma Kaarinan raiskaajille

Viesti Kirjoittaja Tukulti-Ninurta I »

Kuulostaapas aika inhottavalta, suorastaan kuvottavalta tapaukselta. Oletkos saanut terapiaa tapauksen jälkeen? Lähinnä kun tuntuu että teko jäänyt vaivaamaan vielä.

Ensinnäkin jos tiedetään, että näillä nilkeillä on useampi uhri, niin eikö hyvä tuomio olisi laittaa nimet julki, tuskin he enää kertomasi mukaan kenellekkään kostavat, kun eivät edes tiedä kenelle kostaa. Toiseksi minulle tulee mieleen, että ettei näillä nilkeillä olisi ollut sormet pelissä myös Piikkiöstä kadonneen Piia Ristikankereen kanssa?
Mikäli kertomasi pitää täysin paikkansa ja miksei pitäisi, niin silloin voit ihan hyvin nimet antaa julki, jos taas jutussa ei kestä päivänvaloa, niin sitten nimiä kannata julkaista ettet ole itse syytettyjen penkillä. Ja jos he nostaisivat syytteet kunnianloukkauksesta ja ovat syyllisiä raiskaukseen, niin silloin hekään tuskin uskaltavat tehdä rikosilmoitusta. Tiedä vaikka nimet julkisina kohtaisivat karman nopeammin? :roll:
" Silmä silmästä, Hammaskeiju hampaasta! "
Avatar
viinitty
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1345
Liittynyt: Ti Joulu 15, 2020 5:02 pm

Re: Karma Kaarinan raiskaajille

Viesti Kirjoittaja viinitty »

Tuollainen vaivaa lopun elämää muodossa tai toisessa terapiasta ja asian käsittelystä huolimatta. Omalla kokemuksella vuosien käsittelyn jälkeen painajaisia ei tule enää kuin ehkä max kaksi vuodessa ja pystyn asiasta puhumaan suht kepeälläkin äänellä.
Hyvä ettei tekijöillä mene hyvin, olen aidosti onnellinen siitä, että kerrankin karma on löytänyt perille. Jutun tekeminen tuskin kannattaa ihan jo rikoksen vanhenemisen kannalta.

Stemppiä ap! Puhuminen auttaa, vaikkei aluksi siltä tuntuisikaan.
Mitkä hiton salaliittoteoriat?!
Avatar
meitzi
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5166
Liittynyt: La Loka 18, 2008 8:17 am

Re: Karma Kaarinan raiskaajille

Viesti Kirjoittaja meitzi »

tallia kirjoitti: Ti Helmi 09, 2021 6:08 pmMinua helpottaa, kun myös heillä menee huonosti.
Karma helpottaa ehkä, mutta riittääkö se, onkin toinen asia.

Ei sitä turhaan sanota, että jos haluat kostoa niin kaiva kaksi hautaa. Jos ja ilmeisesti kun toi puoli helpottaa, niin asian käsittely lienee kesken ja tosiaan terapeutti voisi auttaa vielä sitäkin enemmän ja voisit ehkä päästä yli asti.
Työtön hullu ja eläkeläinen - Takkunatsi
Late6
Theo Kojak
Viestit: 1175
Liittynyt: Su Joulu 27, 2020 11:01 pm

Re: Karma Kaarinan raiskaajille

Viesti Kirjoittaja Late6 »

tallia kirjoitti: Ti Helmi 09, 2021 6:08 pm Olen ollut tästä hiljaa 25 vuotta. K, P. ja M. raiskasivat minut Hovirinnan rannalla Kaarinassa. Antoivat kyydin "kotiin" ja ajoivat pienellä autolla rannalle ja raiskasivat. Olin nuori ja kännissä ja sama tapahtui myös muille. Siihen aikaan ei sitä pidetty niin suurena asiana, mutta minulle se on ollut kamala taakka.

Kävin vanhalla kotipaikkakunnallani ja kuulin, että heillä kaikilla menee huonosti. K. on tuomittu pedofiili ja vankilassa, P. mielenterveyspotilas ja M. saanut aivohalvauksen ja menettänyt liikuntakyvyn. Jos he olisivat voimissaan, niin en uskaltaisi tätä edes kirjoittaa. Pari kertaa olen johonkin kirjoittanut,  mutta ottanut heti pois.

Minua helpottaa,  kun myös heillä menee huonosti.

Kuinka paljon kohtalotovereita mahtaa minulla olla Suomessa ja paljon on varmaan myös kadonneita kun väkivalta on lähtenyt käsistä. Rikos on jo vanhentunut, mutta minulle tulee parempi olo kun pääsen kirjoittamaan sen ulos. En pelkää enää kostoa.
Hyvä että otat asian esille, se auttaa pikkuhiljaa purkamaan vyyhtiä. Toivottavasti olet elänyt "normaalia" elämää ja hyvä että Karma on auttanut näitä ala-arvoisimpaan rikokseen syyllistyneitä sille tielle jolle kuuluvatkin. Oletko missään yhteyksissä ollut näihin muihin uhreihin, jaetut kokemukset auttaisivat myös tässä.

Ennen kaikkea minua aina näissä tapauksissa suututtaa se että kun nuoret ja naiset ylipäätään monasti jättävät nämä asiat ilmoittamatta, vaikka aikaa olisi aina 28 vuotiaaksi saakka. Monasti kuvitellaan että asian unohtuu ja sen kanssa pystyy elämään. Näin ei kuitenkaan yhdessäkään tuntemassani tapauksessa ole käynyt ja näitä on nyt vastaan tullut jo toistasataa ihmiskohtaloa. Toiset sentään selviävät siedettävästi ja toiset eivät edes niin. Mikä pahinta on että nämä tyypit jatkavat elämässä samaa rataa ja lukuisat tyttölapset joutuvat kokemaan saman ennen kuin vastaan tuli edes yksi joka pistää pedofiilin vankilaan ja estää näin uudet tapaukset, joskus jopa kokonaan mutta ainakin vankilassa olo ajaksi. Tsemppiä
tallia
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Helmi 09, 2021 5:33 pm

Re: Karma Kaarinan raiskaajille

Viesti Kirjoittaja tallia »

Tukulti-Ninurta I kirjoitti: Ti Helmi 09, 2021 10:30 pm Kuulostaapas aika inhottavalta, suorastaan kuvottavalta tapaukselta. Oletkos saanut terapiaa tapauksen jälkeen? Lähinnä kun tuntuu että teko jäänyt vaivaamaan vielä.

Ensinnäkin jos tiedetään, että näillä nilkeillä on useampi uhri, niin eikö hyvä tuomio olisi laittaa nimet julki, tuskin he enää kertomasi mukaan kenellekkään kostavat, kun eivät edes tiedä kenelle kostaa. Toiseksi minulle tulee mieleen, että ettei näillä nilkeillä olisi ollut sormet pelissä myös Piikkiöstä kadonneen Piia Ristikankereen kanssa?
Mikäli kertomasi pitää täysin paikkansa ja miksei pitäisi, niin silloin voit ihan hyvin nimet antaa julki, jos taas jutussa ei kestä päivänvaloa, niin sitten nimiä kannata julkaista ettet ole itse syytettyjen penkillä. Ja jos he nostaisivat syytteet kunnianloukkauksesta ja ovat syyllisiä raiskaukseen, niin silloin hekään tuskin uskaltavat tehdä rikosilmoitusta. Tiedä vaikka nimet julkisina kohtaisivat karman nopeammin? :roll:
Nimet oli esillä alkuperäisessä kirjoituksessa, mutta moderaattori otti ne pois. K on Naantalissa tapahtuneesta avovaimon lapsen hyväksikäytöstä tuomittu. P en tiedä muuta kuin nimen ja että mielenterveys mennyt. M on jääkiekkopoika, jota kutsuttiin myös Essiksi ja hän on saanut aivohalvauksen.

Olisihan se erikoista, jos minut tuomittaisiin nimien julkaisusta, koska itse teko on oikeusjärjestelmän mukaan vanhentunut. Minulle se ei vanhene koskaan, vaikka pahimmasta olen päässyt jo vuosia aiemmin yli. Olen myös päässyt suurimmasta ahdistuksesta eroon, mutta vanhassa kotipaikkakunnallani käynti toi muistot esiin.
Vastaa Viestiin