Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Milloin lie feministi-Juhon oikeudenkäynti?
Taas yksi seksuuaalirikollinen Turun vassareissa.jpg
Taas yksi seksuuaalirikollinen Turun vassareissa.jpg (36.36 KiB) Katsottu 7599 kertaa
Vasemmistoliiton Turun kuntavaaliehdokas Juho Pylvänäinen.
Vasemmistoliiton Turun kuntavaaliehdokas Juho Pylvänäinen.
ULLATUUS - homofeministikersantti olikin seksiahdistelija.jpg (55.52 KiB) Katsottu 7653 kertaa
Tiedote: Miehet ry ottaa hallituksen jäsenen tekemän seksuaalisen häirinnän ja ahdistelun vakavasti
miehetry | kesä 23, 2021 | Blogi |

Kuva

Tiedote: Miehet ry ottaa hallituksen jäsenen tekemän seksuaalisen häirinnän ja ahdistelun vakavasti
Miehet ry:n hallituksen jäsen Juho Pylvänäinen on 21.6.2021 julkaissut sosiaalisen median tilillään ulostulon tekemästään seksuaalisesta häirinnästä ja ahdistelusta. Teot eivät ole olleet yhdistyksen tiedossa.

Miehet ry tuomitsee seksuaalisen häirinnän ja ahdistelun niiden kaikissa muodoissa, eikä yhdistyksen toiminnassa ole edellytyksiä olla mukana, mikäli ei kunnioita toisten ihmisten koskemattomuutta ja rajoja. Minkäänlainen häirintä, ahdistelu tai muu asiaton käytös ei ole hyväksyttävää, eikä se ole feminististä toimintaa.

Olemme keskustelleet Pylvänäisen kanssa ja hän eroaa luottamustehtävistään yhdistyksessä. Samalla tarkastelemme ja luomme uusia sisäisiä käytäntöjä mahdollisten vastaavien tilanteiden varalle. Yhdenvertaisuusvastaavan valitseminen yhdistyksen kevätkokouksessa 30.6.2021 on yksi konkreettinen tapa vahvistaa Miehet ry:n sisäistä työtä turvallisempien tilojen luomiseksi.

Miehet ry ja sen toimijat ovat sitoutuneet turvallisempien yhteiskunnallisten tilojen luomiseen ja ylläpitämiseen myös omalla esimerkillään, eli omalla toiminnallaan kunkin arjessa. Se tarkoittaa muun muassa oman valta-aseman tunnistamista ja sensitiivisyyttä eri sosiaalisissa tilanteissa, joissa on mahdollisuuksia käyttää omaa henkilökohtaista asemaa väärin alisteisessa asemassa olevia kohtaan.

Miehet ry haluaa omalta osaltaan rakentaa sellaista yhteiskuntaa, jossa häirintään, ahdisteluun ja muuhun väkivaltaan syyllistyvät miehet voivat käsitellä käytöstään ja päästä siitä eroon. Yhdistys on samalla ennen kaikkea uhrien puolella. Miesten tekemän väkivallan käsittelemisen ja siihen puuttumisen tulee ennen kaikkea olla miesten itsensä vastuulla, yhteiskunnan ja sen palveluverkon tukemana.

Tunnetyön ja itsereflektion lisääminen on ensisijaisen tärkeää muutostyötä kohti yhteiskuntaa, jossa muut voivat olla turvassa miesten tekemältä häirinnältä, ahdistelulta ja muulta väkivallalta. Lisäksi tarvitaan järjestelmällisiä ja aktiivisia poliittisia toimia sukupuolistunutta väkivaltakulttuuria vastaan. Näissä on vielä valtavasti tekemistä, sillä naisiin kohdistuva häirintä ja ahdistelu on valtava ongelma yhteiskunnassamme.

Apua ja tukea häirinnän, ahdistelun sekä muun väkivallan uhreille tarjoaa esimerkiksi Nollalinja. Jos olet huolissasi omasta väkivaltaisesta käytöksestäsi, ota yhteyttä esimerkiksi Lyömätön Linjaan tai Ensi- ja turvakotien liittoon.

https://miehetry.fi/2021/06/23/tiedote- ... vakavasti/
Yllätyneitä olivat:
-
-
-
ja


Pohjatietoja julkisuudenhaluisesta ja julkiuhriutuvasta sateenkaarikultin feministikersantista:
https://yle.fi/uutiset/3-9007563
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Haisulit ne vipeltää vallan ylimmillä porteilla. Satuillen haaveillen yhteiskuntautopioista, jotka ovat päinvastaisia siihen mitä he ovat. Ei kannata ottaa vakavasti. Toki verot menevät noille, mutta minkäs teet.

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja Villeri »

Pylvänäinen näkyisi kirjoittaneen Voimaan artikkelin seksuaalisesta häirinnästä:"Seksuaalisen häirinnän ympärillä oleva hiljaisuuden kulttuuri on rikottava, ilmiön vähättely on lopetettava ja rakenteita muutettava, jotta häirintään voidaan puuttua ja sitä voidaan ehkäistä. Seksuaalinen häirintä ei ole vain yksilöiden vaan koko yhteiskunnan ongelma."
https://voima.fi/artikkeli/2017/seksuaa ... ilon-asia/

Avatar
CharlesBronson
Jessica Fletcher
Viestit: 3090
Liittynyt: Su Touko 10, 2015 4:58 pm

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja CharlesBronson »

Villeri kirjoitti:
Ke Kesä 23, 2021 6:03 pm
Pylvänäinen näkyisi kirjoittaneen Voimaan artikkelin seksuaalisesta häirinnästä
Tuosta artikkelista huokuu erittäin vahva empiirinen kokemus ahdistelusta.

Ei kalastuksestakaan voi kirjoittaa asiantuntevasti, jos ei ole kalastanut.
it's my car !

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Vasemmistotakkuseksuaalirikolliset (etenkin Turusta) ovat koko yhteiskunnan ongelma!
Kuva
Prototyyppi, vasemmistotakku.
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
On Anoi Kaa
James Bond (George Lazenby)
Viestit: 11798
Liittynyt: To Kesä 23, 2011 8:04 pm
Paikkakunta: Syvä joki

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja On Anoi Kaa »

Feministinä itsensä näkevä seksuaalinen ahdistelija ja ties mikä muu Juho Pylvänäinen "reflektoi toksista maskuliinisuuttaan" näillä sanoilla:
SV: Seksuaalinen ahdistelu

Keskustelu seksuaalisesta ahdistelusta on jälleen kerran nostanut päätään, kun Miisa Nuorgam kertoi kokemuksistaan stand up -piireissä. Tälläkin kertaa keskustelua käydään täysin aiheellisesti ja keskustelussa toistuvat täysin samat elementit kuin yleensä aiemminkin on. Syytetyt kiistävät kaiken tai eivät muista tapahtuneita ja valittelevat, että miksei olla aiemmin puhuttu ja toteavat että nyt on vain sana sanaa vastaan. Keskustelupalstoilla ja sosiaalisessa mediassa toistuu myös aiemmasta tuttu kaava, jossa keskustelun aloittanutta syyllistetään ja haukutaan kaikin mahdollisin halventavin ja alentavin tavoin. Toistaiseksi ei voida siis sanoa, että Me too -liikehdintä olisi erityisemmin muuttanut keskustelukulttuuria parempaan suuntaan.

Tarkastelen mediassa näkynyttä Sami Hedbergin ja Zaanin tapausta nyt ennen kaikkea omasta näkökulmastani. Tämä kirjoitus olisi varmasti pitänyt tehdä jo yli vuosi sitten. Minäkin olen nimittäin syyllistynyt seksuaaliseen ahdisteluun. Minulle on myös tultu tästä sanomaan päin naamaa jälkikäteen. Lisäksi kuulin aivan hiljattain tutultani, että käytökseni on ollut jossain määrin yleistä tietoa. Olen omalla toiminnallani tehnyt tilasta turvattoman ja luonut siihen pelon ilmapiirin. Tästä asiasta olen edelleen syvästi pahoillani, kuten olin silloinkin kun asiasta minulle sanottiin. Alkoholi ja vakava päihtyminen on ollut vahvasti läsnä, mutta ryyppääminen ei kuitenkaan ole mikään perimmäinen syy. Itsehän minä viinaa olen kurkkuuni kaatanut eikä alkoholijuomien mukana mystisesti tule ihmiseen mitään sellaisia kemikaaleja, jotka itsessään aiheuttaisivat ahdistelua. Alkoholi on mitä ilmeisimmin ollut läsnä myös nyt käynnissä olevassa Hedbergin ja Zaanin tapauksessa.

Kännillä näitä ei siis voi kuitata pois ja sivuuttaa. On kuitenkin selvää, että ainakaan minun tapauksessa, ahdistelua ei olisi tapahtunut ilman humalaa. En kuollaksenikaan muista mitä olen tehnyt, mutta minulla ei missään vaiheessa ole ollut syytä epäillä kuulemaani enkä ole sitä tehnytkään. Sen sijaan olen pyrkinyt muuttamaan omaa toimintaani. Ensin vähentämällä alkoholia, jolloin tilanteet joissa voisin käyttäytyä ahdistelevasti poistuisivat. Se nyt ei varsinaisesti riitä mihinkään, vaan näissä on syytä pohtia itseään paljon enemmän ja syvemmältä. Mistä kumpuaa sellainen käytös, joka kuoriutuu esille liiallisen päihtymisen myötä? Sitä en täysin tiedä vieläkään. Alkoholinkäytön radikaali vähentäminen ei ole ollut erityisen helppoa, mutta se on tullut loogiseen johtopäätökseensä osaltani vasta tänä keväänä, kun olen luopunut siitä kokonaan ja hakeutunut Turun A-klinikalle päihdehuollon piiriin hoitamaan melko vakavaksi päässyttä alkoholiongelmaani. Ainakaan nyt kenenkään ei tarvitse pelätä minun takiani.

Olen jo useamman vuoden puhunut julkisesti seksuaalisen häirinnän vakavuudesta ja pyrkinyt edistämään tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta julkisuudessa ja kulisseissa. On päivänselvää, että edellä kuvaamani käytös on räikeässä ristiriidassa kaiken sen työn kanssa. Kaikki tekemäni työ on kuitenkin täysin aitoa ja vilpitöntä ja seison sanojeni takana hyvin vahvasti ja tukevasti edelleenkin. Julkinen profiilini on varmasti myös osaltaan lisännyt ihmisten luottamusta minuun, olin sitten humalassa tai en, mikä on osaltaan todennäköisesti vaikuttanut siihen, että seurani on lähtökohtaisesti voitu kokea turvalliseksi päihtymystilasta riippumatta. Sen luottamuksen olen itse pettänyt.

En ole näistä asioista puhunut edes lähimmille ystävilleni aiemmin. Syynä siihen lienee se musertava häpeän ja epäonnistumisen tunne, joka on ollut vahvasti läsnä. Toisaalta myös pelkuruus. Samalla olen virheellisesti miettinyt, että se riittää kun keskityn muuttamaan omaa toimintaani. Yksilötasolla se on toki olennainen askel, mutta laajemman yhteiskunnallisen perspektiivin kannalta se ei riitä oikeastaan mihinkään. Häpeissäni olen edelleen, mutta tiedostan nyt paremmin senkin, että minun on kannettava asiasta myös julkisempi vastuu.

Meidän miesten tulee kyetä parempaan keskusteluun ja itsereflektioon. Roope Salminen totesi viime kuussa ilmestyneessä Apu-lehdessä, että seksuaalirikostuomio pysäytti, korkki meni kiinni ja alkoi itsetutkiskelun aika. On mielestäni tärkeää, että Salminen on puhunut tästä julkisesti. Miksikään miesten selkääntaputteluksi se ei tietenkään voi eikä saa mennä, vaan keskustelun tulee säilyä vahvan kriittisenä. Näistä asioista pitää myös puhua vaikka teot eivät olisi täyttäneet nykyisen rikoslain mukaisia rikoksen tunnusmerkkejä tai niistä ei olisi joutunut rikosoikeudelliseen vastuuseen. Meidän pitää myös kyetä paremmin käsittelemään omia tunteitamme, mutta ennen kaikkea ottamaan huomioon muiden ihmisten kokemukset ja tunteet.

Kuten totesin aiemmin, keskustelu seksuaalisesta ahdistelusta ei lopulta ole edistynyt tai kehittynyt erityisen paljon. Edelleen vaaditaan nimiä tiskiin, koska rakenteellisesta ja yhteiskunnallisesta ilmiöstä keskustelu ei mukamas muuten saa mitään konkretiaa. Mediakin tarttuu usein helpommin, kun saadaan henkilöistä rakennettua sopivanlainen narratiivi julkaistavaksi. Toisaalta sitten, kun niitä nimiä vihdoin isketään pöytään, aletaan puhua kuinka nämä nyt ovat yksittäisiä tapauksia eikä voi yleistää ja cancel-kulttuuri ja sössönsöö. Hetken päästä keskustelu hiljenee ja nousee taas esille, kun joku kiinnostava esimerkki saadaan otsikoihin. Uhrienkin pitäisi tulla omilla nimillään esiin, mutta kuka helvetti haluaa altistaa itselle julkiselle huorittelulle ja tappouhkauksille?

Ahdistelijan löytäminen itsestään on aivan helvetin raskasta, mutta se on asia joka on käsiteltävä, jotta yhteiskunnallista edistystä saadaan toteutettua. Se ei ole helppoa, mutta ei sen tarvitsekaan olla helppoa. Pisto sydämessä on paljon pienempi asia kuin ne kokemukset, joita ahdistelulla saadaan aikaan. Kaikesta huolimatta uskon siihen, että moni meistä miehistä on käynyt tätä keskustelua itsensä kanssa kaikessa hiljaisuudessa. Se keskustelu on kuitenkin syytä siirtää yksityiseltä yksilötasolta julkiseen yhteiskunnalliseen. Samalla on tietysti pidettävä huoli siitä, että keskustelussa ei viedä muilta tilaa. Sitä kun on tapahtunu jo aivan tarpeeksi ja myös minun toimestani.

Olen syvästi pahoillani omasta käytöksestäni ja siitä, että olen rikkonut ihmisten rajoja ja ollut osaltani luomassa pelon ilmapiiriä ja turvattomuutta. Aion kantaa tästä kaiken vastuun ja keskittyä entistä paremmin yksilö- ja yhteiskunnallisen tason toimintaan, jotta kenenkään ei tarvitsisi enää pelätä. Jos tunnet piston sydämessäsi tätä lukiessa niin hyvä.

Yhteiskunnan patriarkaaliset rakenteet vaikuttavat tasan tarkkaan jokaiseen ihmiseen. Poliittisen toimenpiteet ja lainsäädäntöuudistukset ovat ensiarvoisen tärkeitä keinoja rakenteiden muuttamiseksi, mutta niitä odotellessa meidän on käytävä laajamittaista ja syvällistä julkista keskustelua. Ajatus ei suinkaan ole minun omani, vaan sitä on vaadittu laajasti Me toon alusta lähtien ja jo pitkään ennen sitäkin. Jospa nyt viimeistään sitten. “Olin kännissä enkä muista” ei ole keskustelun päätepiste, vaan sen alku.

LISÄYS: Tämä ei siis ole mikään syy nostaa ahdistellutta miestä, tässä tapauksessa minua, minkäänlaiselle jalustalle. Tämä on pikemminkin bare minimum.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =627418144
Kuinka sekaisin nämä somevaikuttajat oikein ovat, pientä harhakuvitelmaa näyttää tältäkin feministilarppaajalta löytyvän:
Samalla olen virheellisesti miettinyt, että se riittää kun keskityn muuttamaan omaa toimintaani. Yksilötasolla se on toki olennainen askel, mutta laajemman yhteiskunnallisen perspektiivin kannalta se ei riitä oikeastaan mihinkään.
  • Niin, ehkä seksuaalirikoksiin taipuvaisen yksilön täytyy tosiaankin muuttua ihan itse ja hakeutua hoitoon vai pitäisikö sinun mennä kivitalon liskolle muuttumaan eli vaatia yhteiskuntaa parantamaan sinut, koska seksirikoksesi ovat yhteiskunnan rakenteiden syytä?
Uhrienkin pitäisi tulla omilla nimillään esiin, mutta kuka helvetti haluaa altistaa itselle julkiselle huorittelulle ja tappouhkauksille?
  • Älä sitten itse vaadi uhrien julkisuutta, kun kaikki aikuiset talossa tietää, että nämä asiat hoitaa poliisi, ei sometuomioistuin ja vihapuhujat siellä.
Rinnastaa toki itsensä tapaus valesaamelainen-Nuorgam vs. koomikot Hedberg&Zaaniin:
Keskustelu seksuaalisesta ahdistelusta on jälleen kerran nostanut päätään, kun Miisa Nuorgam kertoi kokemuksistaan stand up -piireissä. Tälläkin kertaa keskustelua käydään täysin aiheellisesti
  • Sanoo kuka?
    - Nuorgamin lisäksi ainakin metoo-feministiaktivistit ja seksuaalinen ahdistelija Pylvänäinen itse.
Syytetyt kiistävät kaiken tai eivät muista tapahtuneita ja valittelevat, että miksei olla aiemmin puhuttu
  • Ja ovat tässä aivan oikeassa — miksi Nuorgam avautuu vuosien jälkeen somen kautta ja on niin, että tekemätöntä on vaikeaa muistaa vuosien jälkeen, kun olisi vaikka olisi jotain tehnytkin?
Alkoholi on mitä ilmeisimmin ollut läsnä myös nyt käynnissä olevassa Hedbergin ja Zaanin tapauksessa.
Tarkastelen mediassa näkynyttä Sami Hedbergin ja Zaanin tapausta nyt ennen kaikkea omasta näkökulmastani.
  • Eikö Zaanilla ole muita nimiä, oletko valkoisen ylivallan rasisti, kun kuvittelet ettei kehitysmaataustaisilla ole kuin yksi nimi?
  • Feministinä larppaava homoaktivisti pitää selvänä kaksikon Hedberg&Zaan syyllisyyttä ja olettaa lisäksi, että kaikki hetero- ja homomiehet käyttäytyvät kuin hän.
  • Feministilarppaajan logiikka: Alkoholin läsnäolo = seksirikollisuus.

Lopulta laajentaa feministinä larppaavan, seksuaalisesta häirinnästä ja homosyrjinnästä vuosia vauhkonneen persoonansa käytöksen KAIKKIIN MIEHIIN sanoessaan näin:
Meidän miesten tulee kyetä parempaan keskusteluun ja itsereflektioon.
  • Reflektoi vaan omaa peräreikämäistä toimintaasi ja tee lisää seksuaalirikoksia samalla feministiä larpaten. Niin saa kuulemma piparia/pebareikää aktivistipiireissä
  • Sinulla ei ole oikeutta vaatia MIELTÄ MIEHILTÄ mitään, koska olet Feministiaktivisti! Vai nytkö haluat olla taas "miesten joukkueessa", kun perseilit jotakuta kohtaan — oliko uhri peräti nainen?
  • Mihin UNOHTUI viiteryhmäsi eli LGBTQ-aktivistien puheet siitä, että miehellä ja naisella ei ole eroja, nyt kuitenkin syyllistät vain miehiä?
  • #RUSINATPULLASTA #KAKSILLARAITEILLA
Yhteenvetona voisi sanoa, että feministiä larppaava kapiaisseilori ulkoistaa oman käytöksensä alkoholille, "meille miehille" ja "yhteiskunnan rakenteille".
Ei tällaista sketsihahmoa voisi koomikkokaan keksiä! :D

Tässä hän on kuitenkin realisti ja havainto mielestäni oikea, piste siitä, vaikka oletankin, että hän ei tarkoita vuosien jälkeen ilman todisteita esitettyjä perättömiä väitteitä somessa:
Toistaiseksi ei voida siis sanoa, että Me too -liikehdintä olisi erityisemmin muuttanut keskustelukulttuuria parempaan suuntaan.
Feministiaktivistin muutosprosessia mieheksi toksisesta homostelufeminismistä voi seurata tuolta, sieltä myös IG-tili tästä kiinnostuneille:
https://mobile.twitter.com/Juho_p
Kapiainen ja
Kapiainen ja
Feministi Juho Pylvänäinen.jpg (53.98 KiB) Katsottu 5275 kertaa
Ironiainjektio: Mitä enemmän injektiot, sitä enemmän infektoit (tuore tutkimus). Tästä syystä virustaudit ja syövät saavat usein vallan boostaamisen jälkeen. Olkaa viisaita ja pysähtykää hetkeksi.

Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4188
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Tästä tapauksesta ja kuviosta tulee ihan hämmentävissä määrin mieleen jo ilmeisesti omaan katumukseensa edesmennyt "palkittu toimittaja", Rikun ja Tunnan kaveri, vasemmistosymppari Ari Lahdenmäki. Oli kovasti myös naisten ja vähäosaisten asialla, mitä nyt sitten aina tilaisuuden saatuaan vähän raiskaili näitä vasemmisto- ja feministipiirien ystävättäriään.

Tää uhrien kokemuksia avaava juttu oli karuudessaan aika "Jekyll ja Hyde": https://www.journalisti.fi/artikkelit/2 ... salaisuus/

Lahdenmäen oma ketju:
viewtopic.php?f=5&t=23895&start=90

Avatar
Villeri
Adrian Monk
Viestit: 2998
Liittynyt: Ke Joulu 26, 2018 8:40 am

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja Villeri »

On Anoi Kaalta hyvä huomio, miten kukkamekkoihin pukeutuva vähemmistöseksuaali muuttuukin me miehiksi, kun karkaa käytös seksuaalisen häirinnän puolelle. Juho, se olit sinä, ei miehet, ei edes kukkamekolliset miehet, vaan sinä. Emme ole kollektiivisessa vastuussa toiminnastasi.

Me miehet
Me miehet
DyaQM1jWoAAD8LR.jpg (69.16 KiB) Katsottu 4013 kertaa
Aivan eri tasolle tällaisen toiminnan vei feministiksi profiloitunut poliisijohtaja Göran Lindberg, joka kuittasi tuomion mm. useista raiskauksista: viewtopic.php?t=8591&start=10

Kuvan kokoa kohtuullistettu
-NILS-

Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

Onko tullut selvyyttä, miksi homomies ahdistelee nimenomaan naisia seksuaalisesti? :roll:

Veijo Neste
Neuvoja-Jack
Viestit: 576
Liittynyt: La Maalis 20, 2021 7:00 pm

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja Veijo Neste »

”Tämä ei siis ole mikään syy nostaa ahdistellutta miestä, tässä tapauksessa minua, minkäänlaiselle jalustalle.”
No siitä tuskin on pelkoa, että jalustalle nostetaan. Pelkkä asian mainitseminen paremminkin kertoo siitä, ettei asiasta ole opittu mitään.

Tuollainen käytös on sairaus, josta ei parane. Terapialla voi oppia hallitsemaan käytöstään.

”Aion kantaa tästä kaiken vastuun ja keskittyä entistä paremmin yksilö- ja yhteiskunnallisen tason toimintaan, jotta kenenkään ei tarvitsisi enää pelätä.”
Ketä hän tällä yksilötasolla tarkoittaa? Jos itseä ja oman käytöksensä suitsimista, hyvä niin. Toivottavasti jättää muut yksilöt rauhaan jatkossa.

TuskaistaTietoa
Axel Foley
Viestit: 2312
Liittynyt: Ke Touko 20, 2015 9:34 pm

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja TuskaistaTietoa »

Onkos puolustusvoimien johdolta kysytty miten nämä suhtautuvat asiaan? Vai onko kyseessä sellainen poissa silmistä, poissa mielestä asia?

Eki-setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 578
Liittynyt: Ma Joulu 17, 2018 8:27 am

Re: Vasemmistoliiton feministi-homokersantti tunnusti olevansa seksuaalirikollinen

Viesti Kirjoittaja Eki-setä »

TuskaistaTietoa kirjoitti:
To Heinä 01, 2021 3:19 pm
Onkos puolustusvoimien johdolta kysytty miten nämä suhtautuvat asiaan? Vai onko kyseessä sellainen poissa silmistä, poissa mielestä asia?
Ainakaan toimittajat eivät kysy PV:lta kommenttia. Sellainen olisi sateenkaariaatteen vastaista, ehkä PV ajattelee samoin. Vähemmistöryhmän kuuluminen suojaa tätä kersanttia.

Vastaa Viestiin