16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1445
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Pidätetty ei ole kantis vaan musta

Uutinen, jossa heti oli kerrottu tekijän olevan maahanmuuttaja
Likeavirgin kirjoitti:
Su Touko 31, 2020 11:18 pm
Pidätetty ei ole musta vaan kantasuomalainen.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti

Papa Legba
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1305
Liittynyt: Ke Elo 22, 2018 8:43 pm

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja Papa Legba »

Kannattaa odotella luotettavia tietoja tästä raiskarista, niitähän tulee vääjäämättä.

entieda
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2021 7:27 pm

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja entieda »

Cielo kirjoitti:
Ma Heinä 19, 2021 2:33 pm
laakerinena kirjoitti:
Ma Heinä 19, 2021 1:59 pm
Etnistä värinää ilmassa taas.

Voisiko tosiaan olla? En muista törmänneeni kantasuomalaisen tuonikäisenä tekemään raiskaukseen, jäin ihmettelemään. No, ehkä niitäkin on. Jos toisaalta on etnistä värinää, ikä voikin olla sitten ihan muuta mitä ilmoitettu.
Nyt törmäsit, tiedän että oli kantasuomalainen ja 16- vuotias hyväksykää se fakta

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja damfin »

entieda kirjoitti:
Ti Heinä 20, 2021 8:24 pm
Cielo kirjoitti:
Ma Heinä 19, 2021 2:33 pm
laakerinena kirjoitti:
Ma Heinä 19, 2021 1:59 pm
Etnistä värinää ilmassa taas.

Voisiko tosiaan olla? En muista törmänneeni kantasuomalaisen tuonikäisenä tekemään raiskaukseen, jäin ihmettelemään. No, ehkä niitäkin on. Jos toisaalta on etnistä värinää, ikä voikin olla sitten ihan muuta mitä ilmoitettu.
Nyt törmäsit, tiedän että oli kantasuomalainen ja 16- vuotias hyväksykää se fakta
Minä en tiedä onko tapauksen tekijä kantis vai mamu, mutta sinunkin väitteesi on pelkkä sinun väitteesi eikä fakta ellei sinulla ole jotain todistetta väitteellesi, ei varsinkaan minfon kaltaisella palstalla mikään asia faktaksi muutu sillä että joku sanoo sen olevan fakta.

entieda
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2021 7:27 pm

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja entieda »

damfin kirjoitti:
Ke Heinä 21, 2021 9:34 am
entieda kirjoitti:
Ti Heinä 20, 2021 8:24 pm
Cielo kirjoitti:
Ma Heinä 19, 2021 2:33 pm



Voisiko tosiaan olla? En muista törmänneeni kantasuomalaisen tuonikäisenä tekemään raiskaukseen, jäin ihmettelemään. No, ehkä niitäkin on. Jos toisaalta on etnistä värinää, ikä voikin olla sitten ihan muuta mitä ilmoitettu.
Nyt törmäsit, tiedän että oli kantasuomalainen ja 16- vuotias hyväksykää se fakta
Minä en tiedä onko tapauksen tekijä kantis vai mamu, mutta sinunkin väitteesi on pelkkä sinun väitteesi eikä fakta ellei sinulla ole jotain todistetta väitteellesi, ei varsinkaan minfon kaltaisella palstalla mikään asia faktaksi muutu sillä että joku sanoo sen olevan fakta.
olen itse Rovaniemeläinen , nuori ja nuorten keskuudessa nimi on tullut jo ennen tuomiota ennenkuin uhrilla oli salassapito velvollisuus ja minä tiedän myös uhrin nimen , taustan jne:)

damfin
James Bond (David Niven)
Viestit: 10561
Liittynyt: Ke Elo 10, 2011 1:04 am

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja damfin »

entieda kirjoitti:
Ke Heinä 21, 2021 7:56 pm
damfin kirjoitti:
Ke Heinä 21, 2021 9:34 am
entieda kirjoitti:
Ti Heinä 20, 2021 8:24 pm

Nyt törmäsit, tiedän että oli kantasuomalainen ja 16- vuotias hyväksykää se fakta
Minä en tiedä onko tapauksen tekijä kantis vai mamu, mutta sinunkin väitteesi on pelkkä sinun väitteesi eikä fakta ellei sinulla ole jotain todistetta väitteellesi, ei varsinkaan minfon kaltaisella palstalla mikään asia faktaksi muutu sillä että joku sanoo sen olevan fakta.
olen itse Rovaniemeläinen , nuori ja nuorten keskuudessa nimi on tullut jo ennen tuomiota ennenkuin uhrilla oli salassapito velvollisuus ja minä tiedän myös uhrin nimen , taustan jne:)
Väitteesi ja tietosi voi aivan hyvin pitää paikkaansakin, mutta silti ainoa fakta väitteessäsi on se että se on ainoastaan sinun väitteesi, ellei sinulla ole esittää mitään tukea väitteellesi, eli tarkoitan vaan sanoa että pelkästään esittämällä jonkin tuollaisen väitteen on ihan turha tällaisella sivustolla vaatia muita hyväksymään se faktana, varsinkin kun näissä ketjuissa lähes aina joku tulee uudella nimimerkillä esittämään mukamas faktana jotain joka ei sitten lopulta ollutkaan fakta vaan silkka vale, tyyliin "kuulin varmana tietona että kyseessä oli matu" tai "kuulin varmana tietona että kyseessä oli kantis"

entieda
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Heinä 20, 2021 7:27 pm

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja entieda »

damfin kirjoitti:
To Heinä 22, 2021 7:53 am
entieda kirjoitti:
Ke Heinä 21, 2021 7:56 pm
damfin kirjoitti:
Ke Heinä 21, 2021 9:34 am


Minä en tiedä onko tapauksen tekijä kantis vai mamu, mutta sinunkin väitteesi on pelkkä sinun väitteesi eikä fakta ellei sinulla ole jotain todistetta väitteellesi, ei varsinkaan minfon kaltaisella palstalla mikään asia faktaksi muutu sillä että joku sanoo sen olevan fakta.
olen itse Rovaniemeläinen , nuori ja nuorten keskuudessa nimi on tullut jo ennen tuomiota ennenkuin uhrilla oli salassapito velvollisuus ja minä tiedän myös uhrin nimen , taustan jne:)
Väitteesi ja tietosi voi aivan hyvin pitää paikkaansakin, mutta silti ainoa fakta väitteessäsi on se että se on ainoastaan sinun väitteesi, ellei sinulla ole esittää mitään tukea väitteellesi, eli tarkoitan vaan sanoa että pelkästään esittämällä jonkin tuollaisen väitteen on ihan turha tällaisella sivustolla vaatia muita hyväksymään se faktana, varsinkin kun näissä ketjuissa lähes aina joku tulee uudella nimimerkillä esittämään mukamas faktana jotain joka ei sitten lopulta ollutkaan fakta vaan silkka vale, tyyliin "kuulin varmana tietona että kyseessä oli matu" tai "kuulin varmana tietona että kyseessä oli kantis"
niin no uskokaa mitä uskokaa, mutta uutisessa aika varmasti oisi sanottu jos olisi ollut ulkomaalainen koska aina niistä uutisoidaan ja näin on paljon rasismia. Valkosia suojellaan loppuun asti:)

aumari
Vic Mackey
Viestit: 1976
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 1:46 pm

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja aumari »

entieda kirjoitti:
To Heinä 22, 2021 4:05 pm
niin no uskokaa mitä uskokaa, mutta uutisessa aika varmasti oisi sanottu jos olisi ollut ulkomaalainen koska aina niistä uutisoidaan ja näin on paljon rasismia. Valkosia suojellaan loppuun asti:)
Jopas osasit kääntää asiantilan päinvastaiseksi.

Lainaustornia lyhennetty
-NILS-

HarminPaikka
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Marras 22, 2016 8:50 pm

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja HarminPaikka »

Blackened kirjoitti:
Ma Heinä 19, 2021 3:05 pm
Rovaniemellä ei taida ulkomaalaisia pahemmin olla. Oulussa sen sijaan....
Ensimmäiset sotaa karanneet taisi olla Jugoslaviasta aika kauan sitten. Itse sain ensimmäiset kokemukseni ulkomaalaisista Rovaniemellä heistä. Valitettavasti.

Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: 16-vuotias raiskasi 14-vuotiaan Rovaniemellä

Viesti Kirjoittaja Fire »

Iltalehti - Petri Elonheimo, maanantai 19.7.2021 klo 13:23 kirjoitti:Perjantaina annettu tuomio ei ole lainvoimainen.
Onko tämä mennyt hoviin vai miten tässä on käynyt. Ei ole uutisointia tainnut olla tästä. Elonheimo voisi jatkaa koko prosessin seuraamista loppuun asti kuten journalistin ohjeet määrittelevät.

Vastaa Viestiin