Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008632747.html

Rikosepäily: Pizza­­tilauksen tuoja tunkeutui naisen asuntoon ja ahdisteli seksuaalisesti

HÄMEEN POLIISI tutkii tapausta, jossa Lahdessa nuorelle naiselle pizzan luovuttanut henkilö tunkeutui väkisin tämän asuntoon ja ahdisteli häntä. Pizza oli tilattu Wolt-sovelluksella, mutta vielä ei tiedetä, onko tilauksen toimittanut henkilö Woltin yhteistyökumppani eli yhtiön ruokalähetti.

Woltin näkemyksen mukaan lähettikumppani olisi toimittanut tilauksen asiakkaan oven eteen kontaktittomana tilauksena. Toimituksen jälkeen tuntematon henkilö olisi ottanut pizzan, luovuttanut sen asiakkaalle ja tunkeutunut hänen asuntoonsa.

Poliisi ei tässä vaiheessa tutkintaa ota kantaa Woltin näkemykseen. Poliisin mukaan tapahtumien kulku on vielä epäselvä ja tapauksen tutkinta on käynnissä.

-------
Woltin mukaan yllättäen kuski ei ollutkaan itse paikalla vaan joku randomi oli ottanut pizzan ja tunkeutunut asuntoon. :D molemmat ULKOMAALAISIA, tietenkin. iRakieja jotka saaneet kortin Kouvolan Ajovarmasta

Alkuperäinen kertomus:

Mun poikaystävä tilas mulle pitsaa woltin kautta.

Se pitsa kuski sit alko siin kehumaan et oon niin kaunis.
Naapuri oli just tulossa ovesta nii se tyyppi änkäs ovesta sisää tänne mun asuntoon ja laitto oven kiinni perässänsä.
Sit se oli sillee et hän laittaa numeronsa mun puhelimeen ja oli sillee: "Can I look around? Do you live alone?"
Sit se siin kiers kengät jalassa mun koko kämpän ja ite seisoin siin ovella. Sit se kysy et: "Do you have a boyfriend?" Vastasin et Yes. No sit se alko halaa mua ja sano et: "You smell so nice, give me a kiss!"
Sit se kokoajan yritti halaa ja pussaa mua kaulalle ja kaikkee vaikka työnsin kädellä pois. Oli hyvin ahistavaa.
Sit lopulta sanoin kun hän jankkasi et millon se tulee hakee mut nii sanoin vaa kuudelta. Haluun vaa et se lähtee mun asunnosta.
No lopulta se lähti saatesanoin et se tulee hakee mut illalla kahville sen autolla.

Ei mulla muutaku tällänen kokemus Woltin Pizzakuskista.
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
Tiinas
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1452
Liittynyt: Su Helmi 11, 2018 11:00 am

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Tiinas »

Samassa ketjuss kymmeniä samanlaisia kokemuksia karvaranteista wolttikuskina:

Mikä näitä woltteja vaivaa🙄 mullakin on tällä hetkellä tällänen ahdisteleva wolttikuski riesana, oon siis kauppakeskuksessa töissä ja se tulee tänne ihan muuten vaan norkoilemaan ja kyselemään henkilökohtaisia, on myös kirjottanut ylös tarkkaan sen mitä aina oon subista tilannut🙄 katotaan miten homma etenee

oliko haitari kyseessä? Meinaa täysin sama kokemus itsellä! Juuri samoilla sanoilla puhui ja lähenteli. Ei edes ruokaa antanu jos en halannut ja hissiin yritti ängetä väkisin kehumalla yms mutta en antanu ni sit alko tää halailu ja ehdotin et annan nron ja treffit sovittiin ni pääsin eroon mutta äiten ovella kävi useamman kerran mua kyselemässä. Tästä pari vuotta aikaa ja en oo kyt hetkeen nähny häntä ravintola haitarissa. En sit tiiä onko muualla nykyään töissä

Mul vähän samantyyppinen kokemus. Siis oon tilannut pizzaa tosi hyvästä paikasta ja jotenki se sama kuski on tuonut sitä aina. Kerran kysymys onko mulla jotain Samsungin laturia,sanoin ei. Seuraavan kerran kysy saako käyttää mun vessaa,sanoin ei,vesi katkos(ei ollu kyllä mutta enivei) sit kolmannen kerran se toi pizzan mulle ja yritti tulla väkisin sisään
Tackleberry kirjoitti: ↑
Eli tänä vuonna poliisi on ampunut 42 valkoista ja 31 mustaa.
Valkoisia maassa on sellaiset 234 miljoonaa ja mustia 40 miljoonaa, mutta ongelma tässä on se, että "valkoisia tapetaan enemmän, saatana!"
Ei helvetti
weisses fleisch
Harjunpää
Viestit: 309
Liittynyt: To Loka 20, 2016 5:53 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja weisses fleisch »

Olen ihmetellyt, miten tää wolttaaminen on niin helvetin suosittua, varsinkin näin korona-aikana. Matuillahan tunnetusti on koronaa enemmän kuin suomalaisilla, plus kaikki eksoottisemmat taudit siihen päälle. Maskeja noilla kuskeilla ei ole näkynyt koskaan, tuskin on hygieniakaan kummoisella tolalla. Kerran näin, kun wolttimatu tilausta odotellessaan raapi persettään, housujen sisäpuolelta. En ihmettelisi, vaikka sylkisivät vääräuskoisten safkoihin. Lisäksi nämä kusipäät töpeksivät liikenteessä, jättävät autojaan varatuille paikoille, seisottavat joutokäynnillä yli sallitun rajan, ja ajelevat fillarilla jalkakäytävillä. Ei tulisi itselläni mieleenkään käyttää näin paskan lafkan palveluja ikinä.
Paikalla
Samira
Theo Kojak
Viestit: 1130
Liittynyt: Pe Marras 22, 2019 1:33 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Samira »

Pistä sinne ketjuun kysymys, että vieläkö uskovat suomalaisten miesten ahdistelevan samalla lailla? Nuoret naiset on kyl helvetin naiiveja.
Sikis:
Faktahan on kuten NATO:kin tunnustaa ettei jonkin Ukrainan haltuunottoon mene puoltatuntia kauempaa. Näin ei kuitenkaan ole näillä näkymin tapahtumassa vaikkakin länsipropagandakoneisto nyt yrittää muuta surkuhupaisasti esittää.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja poikani »

Tätä on haluttu ja tätä on saatu.

Älkää muuten ahmiko niitä pizzoja, vaan syökää jotakin terveellisempää. Tietysti satakiloinen nainen pystyy paremmin pistämään hanttiin potentiaaliselle raiskarille.
????? ?? ??????.
Kräki
Olivia Benson
Viestit: 732
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 8:34 am

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Kräki »

Inhottavaa,ettei nuo ählämit osaa käyttäytyä. Ovat semmoista niinsanottua paskasakkia. Vai mitä Like?
He eivät kuulu tänne sivistyksen pariin millään tavalla,normaali-ihmisten joukkoon.
Avatar
PiikkiSika
Adrian Monk
Viestit: 2808
Liittynyt: To Tammi 14, 2016 11:52 pm

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja PiikkiSika »

Ihme et ei oo videoo näist väitetyistä?

Puppua siis.
! ! ! Eläköön EU-direktiivit ja kansan syväkyykky ! ! !
Monster
Andy Sipowich NYPD
Viestit: 1426
Liittynyt: Pe Kesä 08, 2018 2:12 pm

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Monster »

PiikkiSika kirjoitti: Ti Maalis 15, 2022 11:10 am Ihme et ei oo videoo näist väitetyistä?

Puppua siis.
Joo näin on. Ei neekerit ja ählämit raiskaile. Rasistien keksimää koko juttu.
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Wolt kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja poikani »

PiikkiSika kirjoitti: Ti Maalis 15, 2022 11:10 am Ihme et ei oo videoo näist väitetyistä?
Sellaisten videoiden tai kuvien julkaiseminen on Suomessa rangaistava teko.
????? ?? ??????.
Avatar
Pmäki37
Remington Steele
Viestit: 221
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2020 12:03 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Pmäki37 »

Mulla on myös ollut tällainen pitkään ajateltu juttu, mitä miettinyt tästä wolt yms touhusta.
Tai siis pidän tätä touhua nykyaikaisena orjatyönä jota vihervasemmisto on toivonut ja nämä läskit ämmät jotka ei saa sellaista miestä joka tekee oikeita töitä yms.
Eli tänne roudataan ulkomailta jengiä tuomaan meille valkoisille ruuat ovelle, kauppaostokset, siivoukset, taksikuskit, eli kaikki ns paska hommat ettei meidän niitä tarvitsisi tehdä.
Ne saa siitä minimipalkkaa, saihan muutkin orjat ruuan yms ylläpidon.
Eli miten tämä toiminta eroaa entisaikojen orjuuttamisesta, muuta kuin sillä että nyt eletään 2000-lukua ja asiat joudutaan tekemään vielä järjestelmällisemmin.

Mä en tänne kaipais yhtään alisuorittajaa enää ja tulleetkin voi palata rakentamaan sitä omaa valtiota, ne joilla on oikeasti jotain antaa muuta kun se paperikassi täynnä rasvaa sille läskille voi tulla ja mennä miten haluaa.
Mutta onhan tämä joku saatanan suunitelma.
Those who don't know history are destined to repeat it.
satakunta
Harjunpää
Viestit: 299
Liittynyt: Ke Loka 27, 2021 10:27 am

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja satakunta »

Eipä olisi millään uskonut .
Avatar
poikani
Telkkaridekkareiden asiantuntija
Viestit: 9987
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 8:50 pm
Paikkakunta: ?? ???????

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja poikani »

Pmäki37 kirjoitti: Ti Maalis 15, 2022 1:30 pm Mulla on myös ollut tällainen pitkään ajateltu juttu, mitä miettinyt tästä wolt yms touhusta.
Tai siis pidän tätä touhua nykyaikaisena orjatyönä jota vihervasemmisto on toivonut ja nämä läskit ämmät jotka ei saa sellaista miestä joka tekee oikeita töitä yms.
Eli tänne roudataan ulkomailta jengiä tuomaan meille valkoisille ruuat ovelle, kauppaostokset, siivoukset, taksikuskit, eli kaikki ns paska hommat ettei meidän niitä tarvitsisi tehdä.
Ne saa siitä minimipalkkaa, saihan muutkin orjat ruuan yms ylläpidon.
Eli miten tämä toiminta eroaa entisaikojen orjuuttamisesta, muuta kuin sillä että nyt eletään 2000-lukua ja asiat joudutaan tekemään vielä järjestelmällisemmin.
No, toisin kuin orjilla, näillä raiskareilla on sentään mahdollisuus lopettaa hommat, mutta ymmärrän kyllä pointtisi.

Tässähän tuetaan verovaroin sitä, että joku uusavuton Kallion hippi voi tilata etnoruokansa siihen kodiksi kutsumaansa siivouskomeroon (ja olen siis itse helsinkiläinen, mutta toisenlainen) ja saada ehkä vähän yllätysseksiä samalla. Jonkin vientiyrityksen suorista veroista ja välillisesti maksamista veroista kustannetaan sitten tämän työvoimapulanpaikkaajan kuukausiansioiden ja hänen plus aviottomien lastensa elättämisen välinen erotus. Ilman näitä tukia 9/10 Wolt-kuskista ei tekisi niitä hommia. Touhu ei voi mitenkään kannattaa yhdellekään myynnin puolella olevalle - ei Woltille, ei työntekijälle, ei ravintolalle. Ainoa hyötyjä on se äänestäjä, joka tahtoo ja saa lisää kansainvälistä säpinää kotikulmilleen, ja veronmaksajien tukeman roskaruoan toimituksen. Roskaruoalla viittaan tässä siihen jätteen määrään, enkä ravintosisältöön.

Kannattaa jättää Woltit väliin, niin ei tue näitä ahdistelijoita, eikä pasko Suomen taloutta. Jos on pakko vaikka sairauden vuoksi tilata jotakin, sen voinee tehdä vaikka K-kaupan kautta ennemmin.
????? ?? ??????.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4536
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

Miksi kukaan tilaa näiden ruokakuskien kautta yhtään mitään?

En usko, että yhdenkään ravintola-annoksen taso paranee kuljetuksen aikana. Mitä useampi välikäsi ruoan tekijän ja syöjän välissä on, sitä suurempi riski on, että ruokaan päätyy jotain mikä ei sinne kuulu. Yhdysvalloissa pikaruokaravintoloissa työskennelleet tietävät, että joskus hampurilaisten väliin syljetään yms. Jokainen ymmärtää, että kuljetuksen aikana ruoka käytännössä aina viilenee ja erittäin usein myös ns. mössööntyy.

Ravintola-alalla työskentelee paljon alipalkattuja, ylitöihin pakotettuja, huonoissa työoloissa kärvisteleviä ja jopa työperäisen riiston kohteena olevia ihmisiä. Osa heistä työskentelee nimenomaan ruokalähetteinä. Onko ihme, jos heillä on joskus huono päivä? Onko ihme, jos heitä ei p@skaakaan kiinnosta se työ, työn lopputulos tai jekkuilun seuraukset? Ja kun safka-annos kulkee välikäsien kautta, työntekijöiden vastuukin hämärtyy ja kiinnijäämisen riski pienenee. Osa ulkomaalaisista suorastaan nauttii, kun saa kiusata valkonaamaa vaikka ruoka-annoksen avulla.

Kaiken lisäksi ravintola-alalla on muutenkin ollut sen miljoona skandaalia. Alla muistutuksena muutamia.
Pizzeriaselvityksen tulos: Likaa, listeriaa ja kolia

Jos pizzaa tekee mieli syödä jatkossakin, ei ehkä kannata lukea seuraavaa. Helsingin ympäristökeskuksen selvitys paljastaa, että hygienia on huono suuressa osassa pääkaupungin pizzerioista.

Lähde: https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000001740042.html
Pitkä vuoro

Suomalaisten suosimilla nepalilaisilla ravintoloilla on synkkä puoli. HS:n selvityksen perusteella ravintoloissa tapahtuu laajaa ja systemaattista työntekijöiden hyväksikäyttöä. Taustalla toimii pieni omistajien joukko, jolla on tiivis yhteys toisiinsa.

Lähde: https://www.hs.fi/talous/art-2000006052937.html
Ruokamyrkytykset yleistyvät Helsingin sushiravintoloissa – yhdelle ketjulle kovat uhkasakot: ruokaa tehtiin likaisessa keittiössä, käsihygieniaa laiminlyötiin

Hygienia: Sushiravintoloiden ruokamyrkytyksistä aiempaa enemmän ilmoituksia.

Lähde: https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/4493126
Kouvolan gluteenittomat pitsat eivät suurimmaksi osaksi olleetkaan gluteenittomia

Asia kävi ilmi Kouvolan terveysvalvonnan projektin myötä.

Lähde: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6be9 ... 4e4f122a74
Yötöitä 190 tuntia kuussa, ruskeaa vettä hanasta, kuskaamista kesärenkailla pakkasilla – Espresso Housen keskuskeittiön työntekijät kertovat kokemuksistaan

Ylen MOT-toimituksen haastattelemat Espresso Housen keskuskeittiön entiset työntekijät pitävät työoloja pahimmillaan jopa hengenvaarallisina ja tuotteiden hygieniatasoa heikkona. Espresso House myöntää ongelmat, mutta kertoo ratkaisseensa niitä.

Lähde: https://yle.fi/uutiset/3-12257339
No nyt on savolaista menoa! – SS: Miehen tilaamasta pizzasta löytyi kännykkä

Maanantai-iltana kuopiolainen mies koki elämänsä yllätyksen, kun hän tilasi pizzan kotiinkuljetuksella. Mies ja hänen kaverinsa tilasivat pizzat, jotka aikanaan saapuivatkin.

Kun toinen pizzalaatikko avattiin, sen keskellä lötkötti kaikessa rauhassa kännykkä. Asiaa selviteltiin, jolloin kävi ilmi, että kännykkä kuuluu pizzan tuoneelle lähetille.

Pizzeria toi korvauksena miehille uuden pizzan, mutta otti kuitenkin kännykän mukaansa. Uudessa pizzalaatikossa ei ollut kännykkää. Asiasta kertoi Savon Sanomat

Lähde: https://www.nurmijarvenuutiset.fi/paikalliset/1674895
Epämiellyttävä kebab-paljastus Suomesta: Evira julkaisi listan 49 paikasta

Suomessa on paljastunut poikkeuksellinen kebabskandaali. Tuotteet eivät täytä vaatimuksia.

Lihaliike Agali Oy on toimittanut lihaa ja siitä valmistettuja tuotteita, kuten kebab-lihavalmisteita, eri puolilla maata sijaitseviin vähittäismyymälöihin ja ravintoloihin.

Tuotteet eivät täytä elintarvikkeille asetettavia vaatimuksia ja on syytä epäillä että niiden turvallisuus ja hygieeninen laatu ovat puutteelliset.

Virheellisyyksiä on todettu jäljitettävyydessä, merkitsemisessä sekä elintarvikkeiden säilytys- ja käsittelyolosuhteissa.

Yrityksiä epäillään myös talous- ja terveysrikoksista. Niitä tutkii keskusrikospoliisi, muita rikoksia rajavartiolaitos.

Evira kielsi Agalin tuotteiden käytön tänään.

Lähde: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000467752.html
Asiakirjat paljastavat: näin pieniä palkkoja sukulaisiaan lähes orjatyössä pitänyt kaksikko maksoi

Syyttäjä vaatii kahdelle vietnamilaiselle rangaistusta Kemissä elokuun 2007 ja toukokuun 2015 välisenä aikana tapahtuneista törkeästä kirjanpitorikoksesta, törkeästä veropetoksesta ja kiskonnantapaisesta työsyrjinnästä.

Lähde: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201710092200449196
Pizzamafia terrorisoi yrittäjiä Oulun seudulla - Nyt puhuvat uhrit

Ilkivaltaa, väkivallalla ja raiskaamisella uhkailua, kyttäämistä ja jopa pahoinpitelyitä. Kaikkea tätä ovat kokeneet oululaisyrittäjät, jotka ovat uskaltaneet vastustaa turkkilaistaustaisen pizzeriasuvun liiketoimia viime vuosina.

Lähde: https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2016060421656214
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Avatar
H.Moilanen
David Starsky
Viestit: 4536
Liittynyt: Ti Marras 12, 2019 2:30 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja H.Moilanen »

poikani kirjoitti: Ti Maalis 15, 2022 2:18 pm Kannattaa jättää Woltit väliin, niin ei tue näitä ahdistelijoita, eikä pasko Suomen taloutta. Jos on pakko vaikka sairauden vuoksi tilata jotakin, sen voinee tehdä vaikka K-kaupan kautta ennemmin.
Nimenomaan! Kotiinkuljetus esim. K- tai S-ketjulta, jos on ihan pakko sellainen saada.

Myös ruoan ostopaikalla on merkitystä. Ensisijaisesti kannustan opiskelemaan ruoanlaittoa. Se ei ole ollenkaan niin hankalaa kuin moni kuvittelee. Jos ruoanlaitto ei kuitenkaan suju, suosittelen ostamaan ruokakaupoista tehdas valmisteisia tuotteita (esim. pakastepizzat, keitot, mikroruoat, paistopisteen tuotteet, savustetut & grillatut kalat ja lihat, salaattibaarit). Jos ravintolaan haluaa mennä, kannattaa suosia esim. S-ryhmän ravintoloita tai Tradekan ravintoloita. Niiden takana on suurempi suomalaisjohtoinen firma, joten heille maineella on niin paljon merkitystä, ettei hygienia-asiat ole ihan päin p€rsettä eikä työntekijöinä käytetä laittomasti maassaolevia yms. Kyseisten ravintoloiden työntekijöiltä vaaditaan myös alan koulutusta.
Etsivän Keskuspoliisin mukaan Suomeen jääneet emigrantit olivat poliittisesti epäluotettavia. Lisäksi monet olivat juutalaisia, joita Etsivä Keskuspoliisi luonnehti lausunnoissaan ”epämieluisiksi henkilöiksi”.
Aiheesta lisää täällä.
Likeavirgin
Ainesta Watsoniksi
Viestit: 4632
Liittynyt: Su Huhti 19, 2020 8:18 pm

Re: Lahti: Wolt-kuski yritti raiskata naisen

Viesti Kirjoittaja Likeavirgin »

H.Moilanen kirjoitti: Ti Maalis 15, 2022 5:46 pm Miksi kukaan tilaa näiden ruokakuskien kautta yhtään mitään?

En usko, että yhdenkään ravintola-annoksen taso paranee kuljetuksen aikana. Mitä useampi välikäsi ruoan tekijän ja syöjän välissä on, sitä suurempi riski on, että ruokaan päätyy jotain mikä ei sinne kuulu. Yhdysvalloissa pikaruokaravintoloissa työskennelleet tietävät, että joskus hampurilaisten väliin syljetään yms. Jokainen ymmärtää, että kuljetuksen aikana ruoka käytännössä aina viilenee ja erittäin usein myös ns. mössööntyy.

Osa ulkomaalaisista suorastaan nauttii, kun saa kiusata valkonaamaa vaikka ruoka-annoksen avulla.
Osa suomalaisista suorastaan nauttii, kun saa kiusata tummanaamaa vaikka ruoka-annoksen avulla.

Yhdenkään ruoka-annoksen taso ei parane kuljetuksen aikana, mutta ei se sen enempää siitä pahenekkaan ellei itse viitsi mennä paikan päälle syömään ja tilaa annoksen kotiin. Ihan yhtä kauan sen annoksen hakemiseen ja kuljetukseen menee, jos sen tekee tilaaja itse keskenään.
Lihaliike Agali Oy on turkulainen lihatukku, joka on erikoistunut halal-lihan markkinoihin. Se valmistaa kebabvartaansa noudattaen islamin halal-säännöstöä, joka on käytännönläheinen ohjeistus ruuan hygieenisyyden varmistamiseen.[1] Agalin leikkaamossa on käsitelty muun muassa lammasta, siipikarjaa ja kypsennettyjä lihatuotteita.[2] Liikkeen toiminta keskeytyi loppuvuodesta 2011.[3]
Agalin tapauksessa näyttää olevan kyse siitä, että samassa teurastomassa on käsitelty montaa eri eläintä, mikä Suomessa kiellettyä.

Agalista on olemassa oma ketjunsa: viewtopic.php?f=11&t=11980 Turku: kebabkeisarin talousrikokset
Jatketaan Wolt-aiheella
-NILS-
Vastaa Viestiin