Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Oikeus ennen kaikkea
Sherlock Holmes
Viestit: 7426
Liittynyt: Ti Maalis 30, 2021 2:48 pm

Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja Oikeus ennen kaikkea »

Mies raiskasi tuttavansa tyttären illanvieton päätteeksi Torniossa. Rovaniemen hovioikeus piti voimassa nelikymppiselle miehelle luetun vankeustuomion.

Rikos tapahtui loppuvuodesta 2018 Torniossa, kun nelikymppinen mies päätyi kostean illanvieton päätteeksi samaan asuntoon tuttavansa parikymppisen tyttären kanssa. Kolmannen henkilön järjestämillä jatkoilla oli paikalla myös muita. Asunnolle lähdettiin yhtä matkaa baarista.
Illan aikana mies lähestyi nuorta naista saunassa, mutta tämä työnsi miehen pois.
Jossain vaiheessa iltaa nainen meni tyhjään makuuhuoneeseen nukkumaan. Mies tuli pian perästä ja kävi makuulle naisen viereen.
Mies kosketteli naista sopimattomasti ja riisui tämän yllä olleita vaatteita. Nainen yritti nousta ylös ja estää miestä, mutta tämä piti kiinni väkisin.
Lopulta mies kävi naisen kimppuun ja raiskasi. Hieman myöhemmin mies pakotti naisen uudestaan yhdyntään ja vielä myöhemmin tyydytti itseään naisen vieressä naista samalla kopeloiden.
Naisen mukaan teot kestivät kaikkiaan noin parin tunnin ajan.
Suojaamattomien sukupuoliyhteyksien aikana mies sanoi naiselle muun muassa, että tämä tulisi tekemään hänelle lapsen.

Seuraavana aamuna nuori nainen kävi ostamassa jälkiehkäisypillerin ja meni sen jälkeen vanhempansa luo.
Hänet edellisiltana raiskannut mies oli paikalla. Mies kertoi naisen vanhemmalle, että oli ollut tämän tyttären kanssa sukupuoliyhteydessä. Paikalla oli myös toinen perheenjäsen.

Oikeus piti nuoren naisen kertomusta uskottavana ja luotettavana. Muukin todistelu tuki vahvasti naisen kertomusta raiskauksesta.
Oikeus piti yleiseen elämänkokemukseen perustuen "varsin epätodennäköisenä" sitä, että nainen olisi eräät oikeudessa ilmi käyneet asiat huomioon ottaen halunnut vapaaehtoisesti olla sukupuoliyhteydessä itseään huomattavasti vanhemman perhetutun kanssa.
Oikeus piti erikoisena myös sitä, että raiskauksesta syytetty mies oli ollut kertomassa sukupuoliyhteydestä useammalle henkilölle heti tapahtuneen jälkeen.
Oikeuden mukaan tämä viittasi siihen, että mies halusi luoda vaikutelmaa siitä, että kaksikko olisi harrastanut seksiä yhteisestä halusta, vaikka näin ei ollut.
Lapin käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1979 syntyneen miehen raiskauksesta 1 vuoden ja 10 kuukauden ehdottomaan vankeuteen.

Mies valitti tuomiostaan Rovaniemen hovioikeuteen. Hovioikeus kävi asian uudestaan läpi ja totesi, ettei käräjäoikeuden ratkaisua ole syytä muuttaa. Valitus hylättiin.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mie ... #gs.dqnczl
Avatar
KokenutMies
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2021 4:07 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja KokenutMies »

Kaksi tuntia kestänyt raiskaus, jossa ei käytetty väkivaltaa ja uhri on ollut tajuissaan, sekä paikalla muita ihmisiä - ei mene minun oikeustajuuni tämä tuomio.
Avatar
ruusumaa
Alibin Kestotilaaja
Viestit: 5302
Liittynyt: Ma Elo 31, 2020 5:47 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja ruusumaa »

^No kieltämättä raiskaukseksi melko outo tapahtumien kulku.

Käynyt jo hovissakin muuttumattomana.
Suoraan sanottuna, suurin piirtein, sellaista elämä on.
Avatar
Fire
Rico Tubbs
Viestit: 1207
Liittynyt: Ti Maalis 19, 2019 10:20 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja Fire »

KokenutMies kirjoitti: Ti Syys 27, 2022 2:41 pm Kaksi tuntia kestänyt raiskaus, jossa ei käytetty väkivaltaa ja uhri on ollut tajuissaan, sekä paikalla muita ihmisiä - ei mene minun oikeustajuuni tämä tuomio.
Väkivaltaa on käytetty:
Mtv kirjoitti:Nainen yritti nousta ylös ja estää miestä, mutta tämä piti kiinni väkisin.
Lopulta mies kävi naisen kimppuun ja raiskasi.
Avatar
KokenutMies
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Pe Tammi 01, 2021 4:07 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja KokenutMies »

Vaikea sanoa tarkkaan, kun ei tiedä yksityiskohtia. Lehtijutun perusteella on kuitenkin piirteitä, jotka saavat epäilemään "Minua kaduttaa" motiivia. Jos nainen ei ole niin humalassa tai fyysisesti kykenemätön muista syistä vastustamaan, niin ei se miehen penis useaan otteeseen päädy pakolla sisään. Tuossa jutussa puhutaan useista kerroista tuntien aikana. En pysty ymmärtämään.

Vertaus.

Kauppakeskuksen siivooja neekeri raiskasi myyjän kahdesti parin tunnin aikana. Hän uhkasi uhria puukolla ja sanoi käyttävänsä, joka on hieman eriasia.
originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

Jos oma kaveri tulis kertomaan että ois nussinu mun tyttären kanssa ni vääntäsin tämän kyseisen kaverin niskat nurin, ihan sama vaikka ei ois raiskannutkaan. Ainoa asia mikä täsä ihmetyttää ettei tuo tytön isä ole pahoinpidelly tota kaveriaan
Joosua
Adrian Monk
Viestit: 2936
Liittynyt: Pe Helmi 15, 2019 11:35 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja Joosua »

Vähän viittaisi siihen että ei ihan kunnollisemmasta päästä ole tuo porukka kun tai jos on tuollainen tapahtumien kulku ollut.
VonBiden
Neuvoja-Jack
Viestit: 595
Liittynyt: La Touko 21, 2022 4:05 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja VonBiden »

Siis raiskasi kahden tunnin ajan ja naiselle ei tullut mieleen huutaa apua missään vaiheessa, kun talossa oli muitakin?

Jännä tuo oikeuden päätelmäkin.. sehän tarkoittaa ts. sitä, että 40v mies ja 20v nainen ei voi harrastaa seksiä yhteisymmärryksessä, koska 40v mies on niin paljon vanhempi? :shock: :? Tai, jos näin tekevät niin miehen kannattaa ottaa kirjallisesti lupa seksin harrastamiseen.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

originalnightstalker kirjoitti: Ke Syys 28, 2022 9:21 pm Jos oma kaveri tulis kertomaan että ois nussinu mun tyttären kanssa ni vääntäsin tämän kyseisen kaverin niskat nurin, ihan sama vaikka ei ois raiskannutkaan. Ainoa asia mikä täsä ihmetyttää ettei tuo tytön isä ole pahoinpidelly tota kaveriaan
Mites Danny? Tai Frederik,kundin 78-82v,Kummatki on pannu seiskan mukaan kavereiden lastenlapsiaki.

Ainiin,ne on julkkiksia,niille se sallitaan.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
originalnightstalker
Martin Riggs
Viestit: 645
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2018 7:10 pm

Re: Mies raiskasi tuttavansa tyttären Torniossa – puhui karmeuksia kesken teon: "Teet minulle lapsen"

Viesti Kirjoittaja originalnightstalker »

tokkaukko kirjoitti: Ma Loka 10, 2022 12:47 am
originalnightstalker kirjoitti: Ke Syys 28, 2022 9:21 pm Jos oma kaveri tulis kertomaan että ois nussinu mun tyttären kanssa ni vääntäsin tämän kyseisen kaverin niskat nurin, ihan sama vaikka ei ois raiskannutkaan. Ainoa asia mikä täsä ihmetyttää ettei tuo tytön isä ole pahoinpidelly tota kaveriaan
Mites Danny? Tai Frederik,kundin 78-82v,Kummatki on pannu seiskan mukaan kavereiden lastenlapsiaki.

Ainiin,ne on julkkiksia,niille se sallitaan.
mistäköhän päättelet että sallisin tämmöisen jos olisin dannyn tai frederikin kaveri?
ihan samallailla leikkaisi pallit irti vaikka se kaveri julkkis oliski
Vastaa Viestiin