Mika Moring (ent. Olander) - 8 vuoden tuomio useista seksuaalirikoksista ja epäily kahdesta taposta

Otsikon mukaisesti. Myös onnettomuudet pienistä suuriin. Pohjustamattomat keskustelunavaukset.
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Täällä muutamaan kerran mainittu ton jannun BDSM harrastus. Mistä moinen on tullut ilmi kun itsellä mennyt ainakin ohi? Se että äijä vaikuttaa psykolta sadistilta joka vetelee naisia pataan ei kuitenkaan sitä tarkoita että hän pasteeraisi jossain BDSM Baari sivustolla tai olisi muutenkaan ns alan harrastaja mutta ei se tietenkään mahdotonta ole että harrastelee noita juttuja muuten.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2010
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Katja Miinalainen, 28 - Nähty viimeksi Kiikalassa 14.8.2022

Viesti Kirjoittaja Murheli »

NeitiEtsivätär kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 3:59 am Siis kai nää naapurit on edes hätänumeroon soittaneet näissä tapauksissa jolleivat ole sisään uskaltaneet päästää.
Hienoa evätä pääsy hädissään apua etsiviltä.
Kertovat vielä mediassa. Oksettavaa.
Samaa mieltä olen. Vaikka kuinka sekaisin olevalta vaikuttava nainen pyytäisi oven takana apua, niin vähin mitä voi tehdä, on soittaa sitä paikalle. Tuntuu muutenkin vähän oudolta asuinpaikalta, jos tuollainen touhu saa jatkua vuosikausia, ilman että siitä tehdään ilmoituksia mihinkään. Kuunnellaan vain mäiskettä ja meteliä, ja pelätään käytävässä kulkevia pahoinpideltyjä naisia. Mikalla on käynyt aikamoinen tuuri, kun on löytänyt tuollaisen asuinpaikan. Voisi jopa sanoa, että naapurit ovat toimineet pahoinpitelyjen mahdollistajina
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2010
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Jossain noista lehti artikkeleissa se kerrottiin. Halusi häntä kutsuttavan BDSM-piireissä "Suolistajana", ja piti naisten sitomisesta auton konepellille
Voi voi, kun päättyi elämän koi
petteri poloinen
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: La Elo 22, 2020 2:44 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja petteri poloinen »

Mutuna heitän väliin, että BDSM., siihen väitetysti liittyvä lempinimi "suolistaja", muu lempinimet "manki-mika" .., jne oli kai Ylilaudalta ja yksikään lehti ei ole noita kirjoitellut? .. sekä myös tarinat että olisi nuorempana varastellut automankkoja ja olsi vankilassa ollut "liskolla" "rottana" .. ja olisi tunnetusti halveksittu "rotta".

Jostain syystä poliisi ei ole yhtään valaissut mitä Mika "teki työkseen", muita oikeudellisia tuomioita ei ole mainittuna kuin naisiin kohdistuneet väkivallanteot ja rattijuopumukset?

Sekin taisi olla tarinaa että SM-sessioissa olsi bravuurinaan sitonut naisia autonsa konepellille tai katolle Audinsa vanteisiin kiinnitetyillä köysillä.

Poliisi siis pyytää vain apua siihen että onko kukaan muu kokenut väkivaltaa Moringin toimesta maakuntamatkoilla ja siitä varmaan saisivat vähän lisää tietoa siitä että mitä heille kahdelle kahdonneelle on voinut tapahtua.

Yksi nainenhan oli jo kertonut että Moring oli pakottanut yöpymään mukanaan Helsingin metsissä, vaikka naisella oli 1-vuotias lapsi, mutta siinä tapauksessa ei tainnut käydä muuta kuin että yöpyivät sitten Helsingin metsässä ja nainen ei ollut tyytyväinen ja ei tullut enää toista kertaa.
Hauki
Agentti Scully
Viestit: 655
Liittynyt: Ma Elo 15, 2011 9:13 am

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Hauki »

Jukka50 kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 12:56 am
Skloddi kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 12:43 am
ässähai kirjoitti: La Joulu 10, 2022 11:53 pm Mitä mieltä olette mikamoring-tapauksen yhteydessä esillä olleista kasvovalokuvista (Mikä, Saara ja Katja)

Pistääkö niissä mikään silmäänne?
Kun tämän näin kysyt, niin leikitään mukana. Yhdennäköisyyttä tietyllä tavalla. Teoriassa ulkonäön ja iän puolesta Mika voisi olla molempien biologinen siittäjä.
Olen samaa mieltä. Mitähän tästä tyypistä vielä paljastuu.
Jos jatketaan leikkiä, niin epäilen vahvasti, että lopulta ilmenee, että uhrien elämäntapa ja ulkomuoto hiusten värityksen suhteen saattaa paljastua aika määrääväksi tekijäksi, vähän niinkuin viiltäjä-Jack :shock: Tosin tämän kämpillä taisi pyöriä muunkin väristä naista.
Mutta todella sairas tyyppi, ei voi kuin ihmetellä, miten niin vikaan voi mennä psyyken ja persoonallisuuden kehityksessä, mutta onhan näitä.
petteri poloinen
Martin Riggs
Viestit: 620
Liittynyt: La Elo 22, 2020 2:44 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja petteri poloinen »

Gonzo kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 12:14 am Näyttäsi olevan kaksi naista ja yksi mies. Tosin nykyaikana sukupuolesta ei voi olla varma kokeilematta. Ehkä tuo Mikä ei kuulu joukkoon?
Älkää suuttuko, muuten vain, Mika Moring voisi lasit päässä olla MTV3:n uutiasnkkuri Keijo Leppänen, Saara Arva MTV3-sääennustaja Miina Manninen, Katja Miinalainen MTV3-sääennustaja Mette Mannola.

MTV3-teksti-tv-chat oli Mikan bravuuri
Jatula M
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 2:02 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Jatula M »

Jukka50 kirjoitti: La Joulu 10, 2022 11:42 pm
Touhupuntti kirjoitti: La Joulu 10, 2022 11:17 pm Katsokaas fb hausta keille on kommentteja jättänyt. Sielläkin moni nainen toistaa samaa kaavaa ulkonäöllisesti+ selkeästi laitellut myös aivan mielenterveyspotilaille jotain "naiveja" kommentteja, tyyliin hienon värinen pöytäliina
Itse löysin yhden kuvallisen fb profiilin ja monta kuvatonta.
Miten ne näkee? Itse en löytänyt tapaa millä näkisi.

Katsottuna tuota heijastettua kuvaa siinä näkyisi kaksi kasvoa? Vai mikä tuo kasvon alapuolella oleva heijastus on?
Touhupuntti
Agentti Scully
Viestit: 654
Liittynyt: Ke Heinä 29, 2020 11:21 am

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Touhupuntti »

Jatula M kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 10:53 am
Jukka50 kirjoitti: La Joulu 10, 2022 11:42 pm
Touhupuntti kirjoitti: La Joulu 10, 2022 11:17 pm Katsokaas fb hausta keille on kommentteja jättänyt. Sielläkin moni nainen toistaa samaa kaavaa ulkonäöllisesti+ selkeästi laitellut myös aivan mielenterveyspotilaille jotain "naiveja" kommentteja, tyyliin hienon värinen pöytäliina
Itse löysin yhden kuvallisen fb profiilin ja monta kuvatonta.
Miten ne näkee? Itse en löytänyt tapaa millä näkisi.

Katsottuna tuota heijastettua kuvaa siinä näkyisi kaksi kasvoa? Vai mikä tuo kasvon alapuolella oleva heijastus on?

Mä löysin kun hain kännykällä fb haussa nimellä ja selasin hakutuloksia alaspäin kunnes tulee epämääräisiä/satunnaisia kuvaneilöitä rivissä. Mm. Joku suoraan naisten ulkonäköön rinnastettavissa oleva Jonna. Kuvia kun klikkaa näkee mitä Moring on niihin kommentoinut.
Mun mielestä rattikuvan heijastuksen huulet ei täsmäisi tuohon mikaan

Muoks en enää tiedä miten päädyin löytämään. Se haku arpoo alla joka haulla uudet kuvat? Sitä kautta kuitenkin pääsi selaamaan kuvia johon oli jättänyt kommentteja. Äsken kun kokeilin oli siinä vain niitä Audin kuvia

edit 2. Joo, eli niiden haun antamien audikuvien jälkeen klikkaa kohtaa "näytä kaikki" tulee miraa ja jonnaa ja labradoria
peteme
Neuvoja-Jack
Viestit: 572
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:10 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja peteme »

Moringin meno asunnossaan on ollut kuin Dahmerin johon naapuritkaan ei oo puuttunut tai sitten poliisit.
Jatula M
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Elo 23, 2011 2:02 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Jatula M »

Touhupuntti kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 11:04 am
Jatula M kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 10:53 am
Jukka50 kirjoitti: La Joulu 10, 2022 11:42 pm

Itse löysin yhden kuvallisen fb profiilin ja monta kuvatonta.
Miten ne näkee? Itse en löytänyt tapaa millä näkisi.

Katsottuna tuota heijastettua kuvaa siinä näkyisi kaksi kasvoa? Vai mikä tuo kasvon alapuolella oleva heijastus on?

Mä löysin kun hain kännykällä fb haussa nimellä ja selasin hakutuloksia alaspäin kunnes tulee epämääräisiä/satunnaisia kuvaneilöitä rivissä. Mm. Joku suoraan naisten ulkonäköön rinnastettavissa oleva Jonna. Kuvia kun klikkaa näkee mitä Moring on niihin kommentoinut.
Mun mielestä rattikuvan heijastuksen huulet ei täsmäisi tuohon mikaan

Muoks en enää tiedä miten päädyin löytämään. Se haku arpoo alla joka haulla uudet kuvat? Sitä kautta kuitenkin pääsi selaamaan kuvia johon oli jättänyt kommentteja. Äsken kun kokeilin oli siinä vain niitä Audin kuvia

edit 2. Joo, eli niiden haun antamien audikuvien jälkeen klikkaa kohtaa "näytä kaikki" tulee miraa ja jonnaa ja labradoria
Katohan nyt näkyy. Mikähän toi alempi heijastus tosiaan on. Minusta kanssa eka olisi naisen kasvot
NeitiEtsivätär
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 119
Liittynyt: Su Maalis 24, 2013 4:48 pm

Re: Katja Miinalainen, 28 - Nähty viimeksi Kiikalassa 14.8.2022

Viesti Kirjoittaja NeitiEtsivätär »

Murheli kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 6:37 am
NeitiEtsivätär kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 3:59 am Siis kai nää naapurit on edes hätänumeroon soittaneet näissä tapauksissa jolleivat ole sisään uskaltaneet päästää.
Hienoa evätä pääsy hädissään apua etsiviltä.
Kertovat vielä mediassa. Oksettavaa.
Samaa mieltä olen. Vaikka kuinka sekaisin olevalta vaikuttava nainen pyytäisi oven takana apua, niin vähin mitä voi tehdä, on soittaa sitä paikalle. Tuntuu muutenkin vähän oudolta asuinpaikalta, jos tuollainen touhu saa jatkua vuosikausia, ilman että siitä tehdään ilmoituksia mihinkään. Kuunnellaan vain mäiskettä ja meteliä, ja pelätään käytävässä kulkevia pahoinpideltyjä naisia. Mikalla on käynyt aikamoinen tuuri, kun on löytänyt tuollaisen asuinpaikan. Voisi jopa sanoa, että naapurit ovat toimineet pahoinpitelyjen mahdollistajina
Juuri näin. Mahdollisesti kaveri olisi voitu saada kiinni aikaisemmin tai ainakin muutama nainen säästynyt tuon käsittelyltä jos ihmisillä ei olisi se oma napa tärkein.
Ihan käsittämätöntä.
AlmaR
Nikke Knakkertton
Viestit: 151
Liittynyt: Ma Heinä 29, 2019 11:28 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja AlmaR »

Neo7 kirjoitti: Su Joulu 11, 2022 12:54 am Miksiköhän on kuvaillut niin paljon kojelaudan valoja, ajotietokonetta tai mikä onkaan?
Ehkä hän on julkaissut noita kuvia jossain, tuskin hänen elämässään kovin paljoa muuta julkaisukelpoista on ollut.

Mm. audismiin sairastuneiden terapiaryhmässä on tapana julkaista kaikenlaisia ulko- ja sisäkuvia: https://www.audiclub.fi/audifinns/forum ... -3/page172
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2010
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Voisiko ne kuvat olla "trophyja" onnistuneilta reissuilta? Eivät oikein kävisi todisteena, mutta voisi itse hekumoida muistoillaan niitä katsellessa?
Voi voi, kun päättyi elämän koi
MissMaapl
Frank Drebin
Viestit: 395
Liittynyt: Pe Helmi 25, 2022 1:32 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja MissMaapl »

Kyllä siinä heijastuskuvassa on Mika itse. Pieni linssivääristymä muuttaa mittasuhteita, mutta nenän terävä muoto ja alahuulen mutka näkyy selvästi tuossa peilikuvasta kääntämässäni samoin kuin Mikan lehdissä julkaistussa kuvassa. Alhaalla on puhelinta pitelevä käsi painamassa kuvausnappia peukalolla, katse on siihen kuvaruutuun suunnattu.
Avatar
MissMallard
Axel Foley
Viestit: 2469
Liittynyt: Ke Syys 16, 2015 4:24 pm

Re: Saara Arva, 35, nähty viimeksi Vesannolla elo-syyskuun vaihteessa 2019

Viesti Kirjoittaja MissMallard »

No olisiko sellaista "esittelyä"? Mitä enemmän on valoja koelaudassa sitä "hienompaa" ja kertoo jotakin autosta tms. Ajotietokonekin voi olla sellainen esittelyn arvoinen asia. Siis henkilölle itselleen edustavat jotakin "hienoa ja erikoista". Vähän sama kuin esittelee vaikka vanhaa Ladaansa jollekin; joku ajattelee että mitäpä tuosta mutta se Lada on sille omistajalle itselleen joku merkityksellinen asia tai että omistaa auton ylipäätään.
Vastaa Viestiin