Jyväskylä: Hasan Al-Aubaidy

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Poravasara
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2022 9:39 pm

Jyväskylä: Hasan Al-Aubaidy

Viesti Kirjoittaja Poravasara »

Jyväskylässä puhutaan, että irakilainen somevaikuttaja Hasan Al-Aubaidy oli avovankilassa lasten seksuaalisesta hyväksikäytöstä, mutta mikä on totuus? Al-Aubaidyn somekanavilla oli videoita, joissa hän häiritsi poliisia, oksenteli kadulla ja repi esimerkiksi autonsa taustapeilin irti. Onko kukaan tilannut vielä hänestä tuomiolauselmia?

Uutisissa ei ole ainakaan mainittu tästä jutusta mitään toisin kuin esimerkiksi Farhan Piruzdelan tapauksessa, josta on viestiketju myös täällä murha.infossa. Al-Aubaidystä puhutaan, että hän olisi syyllistynyt myös lukuisiin näpistyksiin ja järjestystä ylläpitävien henkilöiden vastustamisiin. Hasan Al-Aubaidyn isä Naajeh Kassim Jassim Al-Aubaidy on ainakin todistettavasti tuomittu useista seksuaalirikoksista.

Alla lainauksia reddit.com sivuston kommenteista:
Suosittelen kaikkia uhreja ja henkilöitä ketä kohtaan tää on tehnyt väärin tekemään rikosilmoituksen niin saataisiin edes vastuuseen teoistaan. Kaikille uhreille voimia tälläinen käytös ei todellakaan ole okei!
Suosittelen kaikkia alaikäsiä ja muita tän uhreja tekee rikosilmotuksen.
n. 3v sitte nii tää flirttaili mulle snäpissä vaikka sanoin että ei kiinnosta ja kun ignoorasin niin tuli monta snäppiä et miks en vastaa, olin tolloin ala-ikäinen
Tää saa oikeesti mun veren kiehumaan. Mun postauksen kommenteissa oli monta muuta joilla oli samoja kokemuksia tästä ihmisestä, ja mulle tuli yksityisviesteihin vielä lisää.

Nuorimmat ketä tää on pannut on 14, tähän en ota tosiaan paljoa kantaa koska et tiiä tästä tapauksesta paljoakaan, mutta eniten näitä 15-16 vuotiaita on härnätty ja ahdisteltu.
https://www.reddit.com/r/snappijuorut/c ... t/ho46f0o/


Kuva

Sulo Hänninen, Eemeli Taivassalo, Joel Rinne, Luukas Mykkänen ja Hasan Al-Aubaidy järjestivät muistoajon kuolleille ystävilleen. [Mika Rinne]

Hasan Al-Aubaidy kuvassa oikealla. Hän liikkuu Jyväskylän mopomiittiläisten kanssa. Mopomiitti on näitä satojen osallistujien järjestyshäiriötä aiheuttava nuorisojengi. Iltalehti tosin pyrki tuossa kolaritapauksessakin tekemään syyllisistä sankareita.
17-vuotiaat pojat saivat surmansa moottoripyöräturmassa – ystävien koskettava ele täytti kadut Jyväskylässä: ”Ensimmäisenä tuli epäusko”
Törmäyksessä kuolivat moottoripyörän kuljettaja ja matkustaja. Henkilöauton kuljettajalle ei aiheutunut fyysisiä vammoja. Poliisin mukaan moottoripyörä oli rekisteröimätön ja siinä ei ollut ajovaloja. Poliisi jatkaa onnettomuuden tutkimista.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b095 ... 8b6f36f87b

Hasan Al-Aubaidyn isä Naajeh Kassim Jassim Al-Aubaidy:
56-vuotias jyväskyläläismies on tuomittu viideksi vuodeksi ja yhdeksäksi kuukaudeksi ehdottomaan vankeuteen 14-vuotiaan tytön törkeästä raiskauksesta ja muista seksuaalirikoksista. Keski-Suomen käräjäoikeus totesi Naajeh Kassim Jassim Al-Aubaidyn syyllistyneen törkeän raiskauksen lisäksi raiskauksen yritykseen, pahoinpitelyyn, kahteen seksuaaliseen tekoon pakottamiseen sekä kahteen lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, joista toinen oli törkeä.
https://hommaforum.org/index.php?topic=78291.0

Uutisartikkelin koko teksti löytyy vielä Hommaforumilta, mutta Keskisuomalainen ja Iltalehti ovat poistaneet artikkelit omilta sivuiltaan.

Naajeh Kassim Jassim Al-Aubaidyn tapaus on murha.infossa alueella Seksuaalirikokset ja siellä ketjussa Ulkomaalainen raiskaajana, sivu 7. Keskisuomalainen-lehden uutinen tuomiosta on saatavilla. viewtopic.php?t=10415&start=90
Lisäksi Kassim Jassim-nimi mainitaan Ulkomaalainen raiskaajana-kartassa sekä Jyväskylässä että Helsingissä. Nimihakutoiminnalla saa esiin tietoruudun, josta ilmenee lisää. https://www.murha.info/2020/06/10/turva ... irikokset/
-NILS-
Avatar
Mind Over Matter
Martin Riggs
Viestit: 622
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2011 5:33 pm

Re: Jyväskylä: Hasan Al-Aubaidy

Viesti Kirjoittaja Mind Over Matter »

Kuvassa mopojonnet ja Hasse 40 v.?
Poravasara
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Joulu 14, 2022 9:39 pm

Re: Jyväskylä: Hasan Al-Aubaidy

Viesti Kirjoittaja Poravasara »

Poravasara kirjoitti: Ma Tammi 02, 2023 10:32 pm Alla lainauksia reddit.com sivuston kommenteista:
Suosittelen kaikkia uhreja ja henkilöitä ketä kohtaan tää on tehnyt väärin tekemään rikosilmoituksen niin saataisiin edes vastuuseen teoistaan. Kaikille uhreille voimia tälläinen käytös ei todellakaan ole okei!
Suosittelen kaikkia alaikäsiä ja muita tän uhreja tekee rikosilmotuksen.
n. 3v sitte nii tää flirttaili mulle snäpissä vaikka sanoin että ei kiinnosta ja kun ignoorasin niin tuli monta snäppiä et miks en vastaa, olin tolloin ala-ikäinen
Tää saa oikeesti mun veren kiehumaan. Mun postauksen kommenteissa oli monta muuta joilla oli samoja kokemuksia tästä ihmisestä, ja mulle tuli yksityisviesteihin vielä lisää.

Nuorimmat ketä tää on pannut on 14, tähän en ota tosiaan paljoa kantaa koska et tiiä tästä tapauksesta paljoakaan, mutta eniten näitä 15-16 vuotiaita on härnätty ja ahdisteltu.
https://www.reddit.com/r/snappijuorut/c ... t/ho46f0o/
Selvennyksenä vielä, että nuo kommentit koskevat siis Hasan Al-Aubaidya, ei hänen isäänsä. Hänen isä on kyllä saanut todistettavasti tuomioita seksuaalirikoksista, mutta niin on Hasan itsekin, koska tuollaista puhutaan. En usko, että noin moni lämpimikseen puhuisi. Hasan Al-Aubaidyllä on ainakin osoite ilmoitettu poste restante. Uskoakseni käy Jyväskylän keskustan postissa kyselemässä postinsa. Ehkä jossain vaiheessa laitan tuomiolauselmat tilaukseen. Kuulemma vaikuttaa Jyväskylän, Salon ja Lohjan alueella.
Vastaa Viestiin