Mies raiskasi avopuolisonsa törkeästi Helsingissä

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
saliukko
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Elo 31, 2023 6:44 pm

Re: Mies raiskasi avopuolisonsa törkeästi Helsingissä

Viesti Kirjoittaja saliukko »

Collie kirjoitti: La Joulu 09, 2023 1:14 am
saliukko kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 3:56 pm
Collie kirjoitti: To Joulu 07, 2023 11:50 pm Onko tuollaista rikoksesta tuomitun henkilön uhrien 'saalistamista tuomitun nimen perusteella' tapahtunut koskaan Suomessa?
On.
Sinulla on varmaan sitten esimerkkejä tai vaikka jotain tilastotietoa tuollaisesta laittaa tänne?
En minä mikään google ole. Tämä keskustelu on nyt karannut itse aiheesta täysin sivuraiteille, joten lienee parempi lopettaa ohi asiasta keskustelu tähän paikkaan.
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Mies raiskasi avopuolisonsa törkeästi Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Collie »

saliukko kirjoitti: La Joulu 09, 2023 3:08 pm
Collie kirjoitti: La Joulu 09, 2023 1:14 am
saliukko kirjoitti: Pe Joulu 08, 2023 3:56 pm
On.
Sinulla on varmaan sitten esimerkkejä tai vaikka jotain tilastotietoa tuollaisesta laittaa tänne?
En minä mikään google ole. Tämä keskustelu on nyt karannut itse aiheesta täysin sivuraiteille, joten lienee parempi lopettaa ohi asiasta keskustelu tähän paikkaan.
Mihin tuo väitteesi ketjun ensimmäisellä sivulla sitten perustuu jos et löytänyt Googlellakaan mitään, vaikka se on sinun mukaasi kuitenkin 'varsin yleistä', mutuun? Tämä keskustelu ei ole sivuraiteilla, vaan liittyy ketjun aiheeseen oleellisesti koska media salasi törkeästä raiskauksesta tuomitun nimen uutisistaan jollain verukkeella, ja jota sinä yritit sitten puolustella. Totta tietenkin, että on varmaan helpompi 'lopettaa keskustelu' jos ei pysty perustelemaan kirjoituksiaan.
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
saliukko
Susikoski
Viestit: 35
Liittynyt: To Elo 31, 2023 6:44 pm

Re: Mies raiskasi avopuolisonsa törkeästi Helsingissä

Viesti Kirjoittaja saliukko »

Collie kirjoitti: Ma Joulu 11, 2023 12:03 am
saliukko kirjoitti: La Joulu 09, 2023 3:08 pm
Collie kirjoitti: La Joulu 09, 2023 1:14 am
Sinulla on varmaan sitten esimerkkejä tai vaikka jotain tilastotietoa tuollaisesta laittaa tänne?
En minä mikään google ole. Tämä keskustelu on nyt karannut itse aiheesta täysin sivuraiteille, joten lienee parempi lopettaa ohi asiasta keskustelu tähän paikkaan.
Mihin tuo väitteesi ketjun ensimmäisellä sivulla sitten perustuu jos et löytänyt Googlellakaan mitään, vaikka se on sinun mukaasi kuitenkin 'varsin yleistä', mutuun? Tämä keskustelu ei ole sivuraiteilla, vaan liittyy ketjun aiheeseen oleellisesti koska media salasi törkeästä raiskauksesta tuomitun nimen uutisistaan jollain verukkeella, ja jota sinä yritit sitten puolustella. Totta tietenkin, että on varmaan helpompi 'lopettaa keskustelu' jos ei pysty perustelemaan kirjoituksiaan.
Tarkoitin sitä, että googlettelepa itse, tästä kirjoittelusta ei minulle niin paljoa makseta, että alkaisin toimimaan palvelijanasi. Mutta onhan näitä tapauksia ihan pilvin pimein, jossa esim. ex-mies stalkkaa somen kautta entistä puolisoaan ja pyytää numerotiedustelusta hänen läheisten puhelinnumeroja, jos entisellä kumppanilla itsellään on salattu numero. Vastahan oli sekin tapaus, jossa oli esiinnytty jonkin kadonneen tavaran palauttajana ja sitä kautta saatu uhrin numero. Myös tapauksissa, joissa on kaapattu jonkun rikkaan henkilön läheinen, niin on esiselvitykset tehty somejen kautta. Nyt ihan vasta oli poliisilla varoitustiedote, kun autojen rekisterinumerojen kautta selvitettiin ampumaharrastajien parkkipaikalla pysäköityjen osoitteita mahdollisia murtovarkauksia varten.

Rikolliset hyödyntävät kaikkea mahdollista tietoa, jonka käsiinsä saavat. Samalla tavalla erityyppisissä rikoksissa, tässä tapauksessa seksuaalirikolliset selvittävät sopivia uhreja etsimällä jo kerran vastaavan rikoksen uhriksi joutuneita. Tämän faktan myöntäminen voi olla hankala myöntää, jos on itse saalistaja. On selvää, että asian haluaa varmasti kieltää sellainen henkilö, joka itse pyrkii saalistamaan, vaikkapa raiskauksen uhreja. Silloinhan toivoo, että kaikki mahdolliset tiedot ovat julkisia, jotta pystyy valikoimaan huolella uhrin, jota lähestyä.
Tessu
Christopher Lorenzo
Viestit: 1594
Liittynyt: La Tammi 05, 2013 2:51 am

Re: Mies raiskasi avopuolisonsa törkeästi Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Tessu »

Nämä pahoinpitelijä miehet ja hyväksikäyttäjä naiset kyllä paljastuu jo ennen aikojaan,ennne kun on edes muutettu yhteen asumaankaan.
Mutta kun kukaan ei koskaan tahdo uskoa pahaa siitä juuri NIIN ihanasta löydetystä miehestä tai naisesta,se jokakerran lyö tai hyväksi käyttää tekee sen varmasti useamminkin.
Monet raha huijaritkin on päässeet jopa naimisiin naisen kanssa lyhyessä ajassa,kellojen pitäs alkaa soida jos homma menee liian nopeasti eteepäin ja kaikki alkaa tuntua liian hyvältä!
Collie
Christopher Lorenzo
Viestit: 1688
Liittynyt: Ma Huhti 15, 2019 7:16 pm

Re: Mies raiskasi avopuolisonsa törkeästi Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Collie »

↑↑
En tiennytkään että sinulle maksetaan tänne kirjoittelusta, mutta 'ei tarpeeksi'. Mielenkiintoista. Tuollaisille varsin uskomattomille väitteille olisi hyvä esittää jonkinlaista lähdettä ja kuten kirjoitin jo tuossa yllä Googlella ei löytynyt mitään joka tukisi väitteitäsi. Minäkin voisin väittää että UFO:ja on laskeutunut eduskunnan eteen pilvin pimein ja sitten todeta että googlaa itse lähteet väitteelle.

Mainitsemasi esimerkki 'ex-mies stalkkaa somen kautta entistä puolisoaan' ei päde tähän ollenkaan, koska ex-mieshän tietäisi jo uhrinsa nimen ja on oletetusti itse se tuomittu henkilö ja tietää luultavammin oman nimensäkin. Tässä oli kyse täysin ulkopuolisista henkilöistä. Kovasti esität tietäväsi noita 'tapauksia', mutta yhtään uutislinkkiä et pysty kopioimaan tänne väitteidesi tueksi.

Asia menee oikeasti niin, että tuomitut 'saalistajat', kuten tämän ketjun tuomittu, eivät varmasti halua omaa nimeään julki että pystyvät jatkamaan saalistustaan, koska silloin mahdollisimman vähän ihmisiä tietää keitä he ovat. Mainitsemasi 'saalistajat' nimenomaan toivovat tietoja salaisiksi kuten varmasti tämänkin ketjun tapaus, jolloin he pystyvät valikoimaan uuden tietämättömän uhrinsa huolella. Jos taasen tuomitun nimi ja kuvakin olisi julkaistu medioissa, näiden 'saalistajien' toiminta hankaloituisi huomattavasti tai kävisi jopa mahdottomaksi.

Lainaustorni korvattu nuoliviittauksella
-NILS-
Knobster kirjoitti: Ke Joulu 27, 2023 12:31 amPaskon jatkuvasti pihalleni kun en vain osaa tehdä sitä muuten. Jostain syystä pihallani on ollut paskaa vuodesta 2007. Sen määrä on myös jotenkin lisääntynyt.
Vastaa Viestiin