Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Tapsa K
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: To Elo 18, 2011 7:34 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Tapsa K »

Siru83 kirjoitti: Epäselvät:

Antonio ?

Kaaleb ?

Viktor?

Handren?
Antonio luultavasti Espanjasta.
Kaaleb Virosta.
Viktor Venäjältä.
Amin Handren, arabinimi. Nimi ollut lehdessäkin (ess).

Raami ei ole Virosta, vaan kalasatamassa sosiaalikeskus sataman suojissa asustellut Bulgarian romani.
1. törkeä raiskaus 14.8.2010 (ryöstösyyte hylättiin), tuomio annettu 10.11.2010, 2v 8kk
2. raiskaus + varkaus 3.10.2010, tuomio annettu 20.12.2011, 1v 8kk
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Jatkoa tuolta:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 3&start=15
VPY kirjoitti:Mutta, että väität noita kuvien naisia maailman upeimman näköisiksi naisiksi?
Kaksi on Playboy-mallia ja yksi huippumalli, että jos ne eivät ole sinun makuusi, niin ainakin suuri osa maailman miehistä heistä pitää.
VPY kirjoitti:Sitä kyllä ihmettelen, että noiden mustien miesten ja arabien suomalaiset vaimot ja naiset ovat kaikki sellaisia kotoperäiselle väestölle kelpaamattomia "jyriä". Eikö normaalin ulkonäön omaavalle naiselle kelpaa "Mustafit ja Abdullahit"?
Kyllä ainakin minun kotikaupungistani yksi paikallisen kauneuskilpailun voittanut nuori nainen lähti mustan miehen mukaan Britteihin. Tällä miehellä oli yliopistokoulutus, joten osittain se menee varmasti mustienkin kohdalla niin, että jotkut miehet saavat hyvätasoisia naisia, toiset ei. Mutta näin se menee suomalaistenkin miesten kohdalla: aika monen miehen nainen on pullukka ja jotkut sellaisen haluavatkin. Toisekseen osa afrikkalaisista miehistä ja arabeista ihailee pyöreitä naisia: heidän naismakunsa saattaa olla vähän erilainen kuin täällä.

Mutta fakta nyt vaan on, että kyllä Suomessakin monella mustalla miehellä on kaunis paikallinen nainen, ja vielä useampi nainen tapailee salaa ulkomaalaista, koska esim. afrikkalaisen tapailuun liittyy tietty stigma, eikä välttämättä mennä heti perheelle esittelemään afrikkalaista poikaystävää.
VPY kirjoitti:Tuolta vain tiirailemaan raakaa faktaa mamujen osuudesta raiskauksiin ja muihin rikoksiin, ihan normaalia ei huolestuta sinua naisena?
No ei itse asiassa lainkaan, koska edelleenkin levittelet tilastoa, jossa on kaikki TURISTIENKIN tekemät rikokset. Eli kun Pjotr Venäjältä ja Raivo Virosta käyvät täällä ryöstämässä ja joskus satunnaisesti raiskaamassakin, niin se kirjautuu tuohon tilastoon ulkomaalaisen tekemänä rikoksena. Ihan kivasti muuten viime vuonna oli vain näiden kahden kansallisuuden tekemiä seksuaalirikoksia: peräti 10 vähän päälle 40:stä ulkomaalaisten tekemästä seksuaalirikoksesta. Ja näistä jäljelle jäävistäkin osa oli balkanilaisten ym. ei-arabien tai mustien tekemiä. Kivasti kuitenkin leimataan kaikki ulkomaalaisten tekemät raiskaukset afrikkalaisten ja arabien tekemiksi.

Onkohan paljon puhutuissa Norjan raiskauksissa kyse samasta tilanteesta? Että kun sanotaan, että Oslossa suuri osa rikoksista on maahanmuuttajien tekemiä, niin käytännössä läheskään kaikki ei kuitenkaan ole arabien tai mustien tekemiä, vaan mukaan mahtuu eri maista esim. öljyteollisuuteen tulleita siirtotyöntekijöitä ym.?
VPY kirjoitti:Mutta itse asiaan, vähän minua harmittaa sinun kaltaiset puusilmät jotka sulkevat silmänsä tosiasioilta.
Niin minuakin harmittaa sinun kaltaisesi rajoittuneet yksilöt, jotka leimaavat esim. mustat tietyn tyyppiseksi massaksi, vaikka heidän joukostaan löytyy variaatiota yhtä paljon kuin valkoistenkin. Veikkaan, että usein hyvin välittömien, sosiaalisten ja mukavan oloisten afrikkalaisten suhtautuminen sinuun ei ole lainkaan yhtä ankeaa. Mutta sinä siinä tietysti itse menetät, jos rajoitat elämääsi/tuttavapiiriäsi tuolla tavalla.
VPY kirjoitti:Minua vituttaa myös aivan suunnattomasti, että oma lapseni(tyttö alle 16v) on joutunut jo kolme kertaa elämässään näiden sinun ihanien mustiaisten ahdistelemaksi ihan vain kulkiessaan jalankulkuväylällä, odottaessaan bussia ja jopa keskellä päivää.
Ja ennen, kuin tyttäresi joutui ahdistelluksi (mitä se tässä ikinä tarkoittaakaan), niin sinä suhtauduit ihan normaalisti esim. mustiin? Joo niin varmaan. Kyse on omasta asenteestasi. Afrikkalaiset eivät kansallisuutena näytä korostuvan lasten hyväksikäyttötapauksissa (en tiedä, tuomittiinko esim. viime vuonna yhtäkään). ja esim. Jenkeissä vankiloissa on monta kertaa enemmän valkoisia pedofiileja kuin mustia, vaikka monessa muissa rikoksissa mustat ja valkoiset ovat tasoissa, joten afrikkalaisten yleistäminen lastenahdistelijoiksi ei ole missään tapauksessa perusteltua. Omaan silmäänkin näyttää siltä, että vaikka yksittäisiä poikkeavia mustien joukossa on, niin erilaiset seksuaaliset poikkeavuudet (pedofilia, homous) näyttävät olevan enemmän valkoisten miesten ongelma.

Tyttäresi voi vaikka vielä jatkossakin joutua jonkun mustan tai arabin ahdistelemaksi, mutta kyse on sinun omasta asenteestasi ja ongelmasta, joka on varmasti ollut ennen kuin tytärtäsi on ahdisteltu kertaakaan. Koska suhtaudut negatiivisesti myös niihin valtaenemmistön muodostaviin afrikkalaisiin, jotka eivät Suomessa ole koskaan raiskanneet tai ahdistelleet naisia. Kun vaikkapa kenialaisten työllisyyslukuja katsoo (työttömyys vain 4%), niin he ja monet muut afrikkalaisryhmät kuuluvat Suomen parhaiten menestyneisiin maahanmuuttajaryhmiin ainakin työllistymisen valossa. Lähinnä vain somaleilla ja sudanilaisilla on korkeat työttömyysluvut. Tuossa on kaavio, josta näkyy kenialaisten työttömyys; olen nähnyt STAKESin tarkempiakin tilastoja, ja niistä näkyi, että kenialaisten lisäksi ghanalaiset ja melkeimpä kaikki muutkin afrikkalaiset somaleja, sudanilaisia ja jotakin kolmatta ryhmää lukuunottamatta, jota en muista, olivat hyvin työllistyneitä:

http://yle.fi/uutiset/news/2010/05/majo ... 63217.html

Pointti on, että sinä VPY, joka muuten joissakin asioissa vaikutat ihan fiksultakin ihmiseltä, et ole täällä antanut mitään perusteltua syytä hyvin vihamieliseen suhtautumiseesi esim. afrikkalaisia kohtaan. Arabit taas ovat rodullisesti valkoisia. He ovat geneettisesti paljon lähempänä VPY sinua kuin ketään mustaa. Joten arabien niputtaminen samaan ryhmään afrikkalaisten kanssa, kuin heillä olisi jotain yhteisiä geneettisiä ominaisuuksia, on vain typerää.

90% rasistisista suomalaisista miehistä kokee jollakin tavalla ulkomaalaiset miehet uhaksi itselleen tai syyttää heitä omista ongelmistaan. Minun mielestäni he tarvitsevat terapiaa heikon itsetuntonsa kohottamiseksi, koska sinällään tämä eri etnisten ryhmien näkeminen uhkana joko alitajuisesti ja tietoisesti ei ole perusteltua.
Kivireki
Sofia Karppi
Viestit: 410
Liittynyt: Ti Loka 11, 2011 3:13 pm
Paikkakunta: Mierontie 666, Hunninko 420247

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Kivireki »

Siru83 kirjoitti:Jatkoa tuolta:

http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 3&start=15
VPY kirjoitti:Mutta, että väität noita kuvien naisia maailman upeimman näköisiksi naisiksi?
Kaksi on Playboy-mallia ja yksi huippumalli, että jos ne eivät ole sinun makuusi, niin ainakin suuri osa maailman miehistä heistä pitää.
Kuule Siru, sulla on hiukan kumma mielipide miehistä ja varsinkin naismausta... Katsotaanpas noita kuvia.
Mielipiteet menee ekasta kuvasta alkaen seuraavasti: Onks toi muovia, perus naapurin yh, mjaa, ihan nätti, emmänytiiä, lol. En kyllä tunnistanut yhtäkään noista, Playboy ei mitenkään edusta edes keskiarvoa miesten naismausta, saati enemmistöä. Huippumallit harvoin on edes nättejä, saati kauniita. Sikäli kun yleisesti määritellään kauneus, voidaan usein määritellä myös persoonattomuus.
bibo ergo sum
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

JiiJoo kirjoitti:Tietyistä kulttuureista tulleilla, ikävä kyllä, on taipumus näihin tekoihin sekä muutenkin erilainen tyyli kuin kantaväestöllä naisten vonkailussa, kuultujen ja koettujen kokemusten perusteella(pakkaudutaan seuraan, eikä tiedetä mitä on EI).
Niin. Minä olen ainakin kohdannut vain suomalaisia itsensäpaljastajia. Tarkoittaako tämä, että itsensäpaljastelu on suomalaisen miehen ominaisuus? Jos sinua ovat ahdistelleet vain ulkomaalaiset miehet, niin voisiko se tarkoittaa, että et ole suomalaisten miesten silmissä kovin viehättävä?
JiiJoo kirjoitti:BTW itse en tunne henkilökohtaisesti yhtään alkuperäissuomalaista raiskaajaa tai raiskattua, mutta tunnen yhden raiskatun, jonka raiskaaja oli somali.
Ja mitä tämä kertoo? Yksi somali raiskasi yhden suomalaisen. Vuoden 2007 tilastojen mukaan noin 450 poliisin tietoon tulleista raiskaustapauksissa kuudessa epäiltynä oli somalilaistaustainen henkilö. Somali raiskaajana on siis käytännössä harvinainen.
JiiJoo kirjoitti:En koe itseäni rasistiksi. Mamuista varmasti osa käyttäytyy asiallisesti, mutta se loppuosa väkisinkin tuhraa muidenkin maineen.
Kuule kun maahanmuuttajarikolliset ei normaalien ihmisten mielissä millään tapaa määritä maahanmuuttajia eikä mitään yksittäistä etnistä ryhmää kokonaisuutena. Maahanmuuttajissa on rikollisia, maahanmuuttajissa on pervoja ym. ihan kuten ihmisten joukossa yleensäkin. Periaatteessa maahanmuuttajilla on samanlainen oikeus olla kusipäitä kuin kantaväestönkin: ei heidän tarvitse olla täydellisiä eikä pienen rikollisen vähemmistön toiminta määritä mitään kansanosaa kokonaisuutena. Ja miksi jonkun maahanmuuttajan edes pitäisi välittää siitä, mitä sinä hänestä ajattelet? Et sinä tai sinun mielipiteesi kenenkään ihmisarvoa määritä.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Lukijana kirjoitti:Jos tarkoitat jotain eläinmaailmasta tuttuja metodeja jossa uros raiskaa naaraan niin onpa hienoja vaistoja. Nuo luonnon vaistot liittyy muuten lisääntymiseen, eli tuollaisella ajattelulla oikeutat myös alaikäisen sukukypsän tytön seksuaalisen hyväksikäytön.
Ei ole samaa ajattelua, koska tytöt ovat olleet sukukypsiä alle 17-vuotiaina niin lyhyen aikaa, ettei kyse voi olla mistään "vaistoista". Vielä 200 vuotta sitten alle 17-vuotiaat eivät olleet sukukypsiä. Se, että mies haluaa dominoida ja hallita naisia, kuuluu miehen luonnollisiin vaistoihin, lapsiinsekaantumisella ei ole luonnollisten vaistojen kanssa mitään tekemistä sen enempää kuin vaikkapa homoudella.
Vielä 1800-luvun puolivälissä oli ihan tavallista, että tyttö ehti täyttää 17 vuotta, ennen kuin hänen kuukautisensa alkoivat. Nykyään tytöt saavuttavat saman kehitysvaiheen usein jo 13-vuotiaina. Yhtä suuri aikaistuminen on tapahtunut rintojen kasvussa. Muutosvauhti on vain kiihtynyt kahden viime vuosikymmenen aikana. Vuonna 2009 tehdyn tanskalaistutkimuksen mukaan tyttöjen rinnat alkavat yhä useammin kasvaa jo kymmenen vuoden iässä.
http://tieku.fi/elimistoe/miksi-murrosi ... us-lyhenee
Lukijana kirjoitti:Säälittävää tummaihoisten raiskaajien puolustelua Sirulta jälleen. Ja valkoisen miehen syyttelyä. Onko sinulla muuten jotain todisteita sille että valkoisissa on enemmän pedofiileja? Homot minua ei edes kiinnosta, ne saa keskenään puuhata ihan mitä haluaa. Ne eivät syyllisty seksuaalirikoksiin kuten pedofiilit ja raiskaajat.
Olen laittanut joskus aiemmin linkin Yhdysvaltojen vankilatilastoihin, jotka näyttävät, että valkoisten osuus lapsiin kohdistuneista seksuaalirikoksista tuomittujen joukossa korostuu selvästi mustiin verrattuna. Se oli joku Norjan raiskauksia koskeva ketju, voit itse hakea, jos kiinnostaa.
Lukijana kirjoitti:Homot minua ei edes kiinnosta, ne saa keskenään puuhata ihan mitä haluaa. Ne eivät syyllisty seksuaalirikoksiin kuten pedofiilit ja raiskaajat.
Etkös sinä itse täällä ole sanonut tai ainakin myötäillyt niitä, jotka ovat sanoneet, että teineihin sekaantujat eivät ole pedofiileja. No, siinä tapauksessa tämäkin on vain homo:
Oululainen 14-vuotias poika raiskattiin ja pahoinpideltiin Oulun Maikkulassa lauantaina aamuyöllä.

Rikosylikomisario Kari Rantanen kertoo, että poika oli tulossa kävellen Maikkulan Nesteen suunnasta, kun kaksi miestä alkoi huudella hänelle. Miehet kävivät pojan kimppuun kävelytiellä noin 100 metriä Maikkulan Salelta Kangasrinteen suuntaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020 ... 7_uu.shtml

Ja kyllä homot ovat raiskanneet ja surmanneetkin seksuaalirikosten yhteydessä Suomessa.
Lukijana
Sofia Karppi
Viestit: 422
Liittynyt: Pe Helmi 06, 2009 4:38 am

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Lukijana »

Siru83 kirjoitti:Ei ole samaa ajattelua, koska tytöt ovat olleet sukukypsiä alle 17-vuotiaina vain hyvin lyhyen aikaa, ettei kyse voi olla mistään "vaistoista". Vielä 200 vuotta sitten alle 17-vuotiaat eivät olleet sukukypsiä. Se, että mies haluaa dominoida ja hallita naisia, kuuluu miehen luonnollisiin vaistoihin, lapsiinsekaantumisella ei ole luonnollisten vaistojen kanssa mitään tekemistä sen enempää kuin vaikkapa homoudella.
Sukukypsyyshän näkyy vartalon muodoissa. Jos 200 vuotta sitten 20-vuotiailla oli samankokoiset rinnat kuin nykyään 16-vuotiaalla, niin se kertoo jo jotain. Tässä puhutaan siis nyt puhtaasti fyysisistä "luonnon vaistoista" ja ne ei katso henkistä ikää. Minä vastustan jyrkästi sellaista, että "vaistoilla" voisi selittää seksuaalirikoksen, ja sen takia tartuin siihen. Ei ole mitään "luonnollisia vaistoja" jotka oikeuttaa raiskaamaan toisen ihmisen.
Siru83 kirjoitti:Etkös sinä itse täällä ole sanonut tai ainakin myötäillyt niitä, jotka ovat sanoneet, että teineihin sekaantujat eivät ole pedofiileja.
Olen täällä muistaakseni kahdessa eri aiheessa keskustellut siitä, että onko väite raiskauksesta ollut tekaistu vai aito, vai oliko seksi vapaaehtoista. Kummassakaan niistä syytetty ei lopulta saanut tuomiota, eli olin ainakin jonkun verran oikeilla jäljillä.
Siru83 kirjoitti:Ja kyllä homot ovat raiskanneet ja surmanneetkin seksuaalirikosten yhteydessä Suomessa.
Tarkoitin tietenkin sitä, että homous, kuten ei heterouskaan tee ihmisestä seksuaalirikollista. Tottakai on homopedofiileja ja homoraiskaajia aivan kuin on heteropedofiileja ja heteroraiskaajia. Nuo etuliitteet on siis mielestäni turhia. On pelkkiä pedofiileja ja raiskaajia.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja VPY »

Oletko sinä Siru noin vitun tyhmä? Vertaat mustaihoisia amerikkalaisia ja valkoihoisia amerikkalaisia, kyseessähän on kulttuurikysymys, ei ihonvärikysymys :shock: :mrgreen: Taidat olla pahin rasisti johon olen tällä palstalle törmännyt :shock:

Jos on suomalaisessa perheessä kasvanut esim.värillinen ottolapsi, hänellä on suomalaiset arvot ja moraalikoodisto. Kuten todettua, mulle on aivan sama minkävärinen ihminen on. Sinulle se ei ole, kun itse tykkkäät mustasta jöötistä, niin sinulle on käynyt kuten monelle käy, sinusta on tullut "mustan jöötin" kiihkomielinen puolestapuhuja, joka ummistaa silmänsä tosiasioilta ja vaadit kiihkomielisesti muitakin omaksumaan muita "mustan jöötin ihanuuden"-ideologian :roll:

Yksi näistä tyttöni ahdistelijoista oli ilmeisesti somali, se että, nämä mustaihoiset ja arabit ahdistelevat varsinkin nuoria tyttöjä, on ihan nuorten tyttöjen tiedossa oleva juttua ainakin meille päin. Heillä on näet siitä omakohtaisia kokemuksia.

Ottaapa koville sinulle, jos sinä tykkäät mustasta letkusta, ei se poista silti faktoja, että nämä AFRIKKALAISPERÄISET mustat letkut ahdistelevat ja raiskaavat naisia Suomessa.

Mitä tulee linkittämiisi kuviin, en panisi kuin yhtä niistä. Vai Playboy-malleja :mrgreen: Kata Kärkkäinenkin oli Playboy-malli, karsea haahka mun mielestä.

Mitä tulee Suomessa pyöriviin afrikkalaisiin ja arabeihin, enpä ole sattunut koskaan huomaamaan YHTÄÄN pariskuntaa, joissa suomalainen vaimo/tyttöystävä ei olisi ollut "jyrä/norsu".
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja VPY »

Siru83 kirjoitti:
Kuule kun maahanmuuttajarikolliset ei normaalien ihmisten mielissä millään tapaa määritä maahanmuuttajia eikä mitään yksittäistä etnistä ryhmää kokonaisuutena. Maahanmuuttajissa on rikollisia, maahanmuuttajissa on pervoja ym. ihan kuten ihmisten joukossa yleensäkin. Periaatteessa maahanmuuttajilla on samanlainen oikeus olla kusipäitä kuin kantaväestönkin: ei heidän tarvitse olla täydellisiä eikä pienen rikollisen vähemmistön toiminta määritä mitään kansanosaa kokonaisuutena. Ja miksi jonkun maahanmuuttajan edes pitäisi välittää siitä, mitä sinä hänestä ajattelet? Et sinä tai sinun mielipiteesi kenenkään ihmisarvoa määritä.

Arvelinkin sinun olevan yksinkertaisesti vain tyhmä :cry:
Mutta kun ne maahanmuuttaja syyllistyvät moniverroin kantaväestöa useammin rikoksiin kuin kantaväestö, sinä ummistat silmäsi tosiasioiltahttp://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135233947201.jpeg

Olet siis sitä mieltä, ettei meillä ole tarpeeksi paljon kotoperäistä rikollisuutta, vaan sitä täytyy tuoda ulkomailta lisää? Sinun mielestäsi on ihan hyväksyttävää ja normaalia, että maahanmuuttajat syyllistyvät esim.4-kertaa useammin rikoksiin, kuin kantaväestö? Käyppäs kysymässä, mitä mieltä näiden mamujen rikosten uhrit ovat asiasta, vaikkapa heidän raiskaamansa naiset.

Vai on mamulla sama oikeus olla kusipäitä tms. tässä yhteiskunnassa? :roll: No eipä ole, mamu ei ole maksanut Suomeen esim.veroja kuin korkeintaan vähän aikaan kantaväestöön verrattuna, joten hänen oikeutensa esim.verovaroilla pyöritettävään yhteiskuntaamme on ovat mielestäni varsin hyvästä syytä rajoitettuja. Suurin osa mamuista ei tule maksamaankaan veroja. Jos kysyttäisiin kummalla on suurempi oikeus olla kusipää, 70-vuotiaalla ikänsä veroja Suomeen maksaneella ja yhteiskuntaa rakentamassa olleella vaiko tänne mamuilemaan tulleella, niin epäilemättä suurimman osan mielestä tällä 70-vuotiaalla olisi suuremmat oikeudet. Vaan ethän sinä tuollaisia ymmärrä, kun musta jööti on vienyt sulta aivotkin :mrgreen:

Ja tottahan mamujen täytyy ottaa minun ja muiden tämän yhteiskunnan asukkaiden mielipide huomioon, me olemme äänestäjiä, jotka äänestävät esim. siitä kuinka täällä mamuillaan. Ja noin muutenkin, maassa maan tavalla.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja VPY »

Siru83 kirjoitti:
Ja mitä tämä kertoo? Yksi somali raiskasi yhden suomalaisen. Vuoden 2007 tilastojen mukaan noin 450 poliisin tietoon tulleista raiskaustapauksissa kuudessa epäiltynä oli somalilaistaustainen henkilö. Somali raiskaajana on siis käytännössä harvinainen.
Onko sitä mustaa jöötiä työnnetty sun korvasta sisään, alkaa tuntumaan siltä? :roll:
Sunhan pitää suhteuttaa kuinka moni suomalainen syyllistyy raiskaukseen ja kuinka moni somali syyllistyy raiskaukseen. Paljonkos somaleja oli Suomessa vuonna 2007? Suhteutat tuon 6 siihen lukuun ja suhteutat kantaväeston tekemät raiskaukset kantaväestön asukaslukuun. SItten voit tehdä päätelmät, onko somaleiden keskuudessa raiskaaminen harvinaista,verrattuna siihen minkälainen osa kantaväestöstä syyllistyy raiskauksiin.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

VPY kirjoitti:Arvelinkin sinun olevan yksinkertaisesti vain tyhmä :cry:
Mutta kun ne maahanmuuttaja syyllistyvät moniverroin kantaväestöa useammin rikoksiin kuin kantaväestö, sinä ummistat silmäsi tosiasioiltahttp://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135233947201.jpeg
Miksi vieläkin sanot tuota MAAHANMUUTTAJIEN rikostilastoksi, kun kyseessä on KAIKKIEN ULKOMAALAISTEN, myös TURISTIEN tekemistä rikoksista. Käsket siis ihmisten katsoa lukuja, joissa on myös turistien tekemät rikokset (ja niitä turisteja, joihin lukeutuu esim. suuri osa virolaisrikollisista, on paljon) ja verrata maahanmuuttajien määrään. Mikä logiikka siinä on? Ja vastaa, ennen kuin taas copypastetat saman kuvion.
VPY kirjoitti: Paljonkos somaleja oli Suomessa vuonna 2007? Suhteutat tuon 6 siihen lukuun ja suhteutat kantaväeston tekemät raiskaukset kantaväestön asukaslukuun. SItten voit tehdä päätelmät, onko somaleiden keskuudessa raiskaaminen harvinaista,verrattuna siihen minkälainen osa kantaväestöstä syyllistyy raiskauksiin.
Ei se riitä. Pitää laskea kuinka paljon enemmän somalialaisten joukossa on nuoria miehiä verrattuna suomalaisiin. Niitähän on paljon enemmän, ja nuoret miehet niin somalialaisten kuin suomalaistenkin joukossa raiskaavat enemmän kuin vanhat. Se selittää osan suhteellisista eroista.
VPY kirjoitti:Yksi näistä tyttöni ahdistelijoista oli ilmeisesti somali, se että, nämä mustaihoiset ja arabit ahdistelevat varsinkin nuoria tyttöjä, on ihan nuorten tyttöjen tiedossa oleva juttua ainakin meille päin. Heillä on näet siitä omakohtaisia kokemuksia.
Ihan tätä foorumia selailemalla huomaat, että on hyvin paljon 35-45-vuotiaita suomalaismiehiä, jotka olisivat kovin halukkaita viemään tyttäresi ajelulle tai hotellihuoneeseen ja tarjoamaan hänelle alkoholia. Tällaista nimenomaan suomalaisten miesten taholta tapahtuu koko ajan. He tekevät sen hienovaraisemmin kuin tökerösti käyttäytyvät ja näkyvästi ahdistelevat nuoret ulkomaalaiset, mutta se juuri tekee heistä vaarallisempia.
VPY kirjoitti:Olet siis sitä mieltä, ettei meillä ole tarpeeksi paljon kotoperäistä rikollisuutta, vaan sitä täytyy tuoda ulkomailta lisää? Sinun mielestäsi on ihan hyväksyttävää ja normaalia, että maahanmuuttajat syyllistyvät esim.4-kertaa useammin rikoksiin, kuin kantaväestö? Käyppäs kysymässä, mitä mieltä näiden mamujen rikosten uhrit ovat asiasta, vaikkapa heidän raiskaamansa naiset.
Ihmiset liikkuvat VPY. Maailma on sellainen paikka. Ja kun ihmiset liikkuvat, myös rikolliset liikkuvat. Ei sille mitään voi. Jos esim. Suomen kenialaisista (työvoimasta) 96% on töissä, niin harvempi heistä silloin on rikollinen. Mutta sinun mielestäsi Suomen kenialaisten tänne tulo pitäisi estää kokonaan siksi, että joku heistä voi olla rikollinen? Tutkiskeleppa itseäsi ja mieti, mikä on oikea syy, miksi et halua tänne afrikkalaisia. Se tuskin on rikollisuus.

Tietysti naisten kannattaa käyttäytyä fiksusti ja suhtautua varautuneesti eri kulttuureista tuleviin, mutta tällä ei ole esim. tällä foorumilla esiintyvän rasismin kanssa mitään tekemistä.

Minun mielestäni vihamieliset ihmiset ovat vihamielisiä, eivätkä negatiiviset tai positiiviset kokemukset yleensä käännä sitä asiaa suuntaan tai toiseen. Itselläni on yksittäisiä huonoja kokemuksia yhdestä ulkomaalaisesta ja myös suomalaisista: ainakaan toistaiseksi yksikään ulkomaalainen ei ole hypännyt puskasta ja vetänyt vehjettään esiin.
VPY kirjoitti:Vai on mamulla sama oikeus olla kusipäitä tms. tässä yhteiskunnassa? :roll:
Kyllä on niin kuin sinullakin, ja selvästi myös käytät sitä oikeutta.
VPY kirjoitti:Suurin osa mamuista ei tule maksamaankaan veroja. Jos kysyttäisiin kummalla on suurempi oikeus olla kusipää, 70-vuotiaalla ikänsä veroja Suomeen maksaneella ja yhteiskuntaa rakentamassa olleella vaiko tänne mamuilemaan tulleella, niin epäilemättä suurimman osan mielestä tällä 70-vuotiaalla olisi suuremmat oikeudet.

Älä viitsi tota paskaa. Jo lapsena kuuntelin radiosta, kun sinne soittivat katkerat ihmiset ja vetosivat sotaveteraaneihin valittaessaan, kuinka somalit vievät sotaveteraanien rahat. On todella alhaista ja halpaa käyttää hyväksi jotain, vaikkapa sotaveteraaneja, kun oikeasti on kyse vain vihasta tiettyjä etnisiä ryhmiä kohtaan.

Edelleenkään et ole millään tavalla perustellut tuota vihamielisyyttäsi esim. afrikkalaisia kohtaan. Suosittelen vähän tutkimaan itseäsi ja omia motiivejasi. Tuota sinun suurta ja kontrolloimatonta vihamielisyyttäsi ulkomaalaisia kohtaan on vaikea ymmärtää, kun muuten monissakin asioissa sinulla on ihan fiksuja mielipiteitä. Vihamielisyytesi ei perustu todellisuuteen.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja VPY »

Minä en näitä asioita tunteella käsittele, perustan mielipiteeni silkkaan faktaan, sinä painat menemään mutulla ja omilla mieltymyksillä, sekä kieltäydyt näkemästä tosiasioita. Sinä tunnet valkoihoisia ja kantaväestöä kohtaan selvästi vihaa, koskapa ole hurahtanut tuohon musta jööti-uskoosi fanatismilla ja fanaatikon kanssa on turha väitellä koska hän ei välitä eteen tuoduista faktoista, vaan paahtaa sitä omaa -ismiään.

Sinulla on ilmiselvästi musta mies ystävä, ei siinä mitään, ihan OK. Mutta älä sulje silmiäsi tosiasioilta ja kulje laput silmillä, vain sen vuoksi, että musta on sinusta aivan ihanaa, ei se tarkoita, että jos sinä tykkäät, muutkin tykkävät. Vai oletko sitä mieltä,etteivät suomalaiset naiset ymmärrä omaa parastaan ja heidät on ensin raiskattava, ennen kuin he tajuavat mustan miehen ylivertaisuuden?

Kuten sanoin, että kaikilla näkemilläni mustilla, sekä arabimiehillä on ollut kauheita traktoreita vaimoina/tyttöystävinä,joihin en koskisi vaikka minulle maksettaisiin hyvin, joten ei minulla ole mitään syytä olla heille "mustasukkainen/kateellinen". Saalistamme ihan eri vesissä ja markkinoilla :mrgreen:

Mikset Siru tutustu ihan raakaan faktatietoon missä maissa tapahtuu eniten raiskauksia asukaslukuun suhteutettuna, voin sen verran vinkata että kärjessä ovat Afrikan- maat ja Slobo-maat. Siitä voi tehdä varsin hyvin johtopäätöksen missä maissa naisia pidetään esineinä, joita miehillä on oikeus käyttää hyväkseen milloin tahansa, noissa maissa naisilla ei ole ihmisarvoa, tasa-arvosta puhumattakkaan.
Käy kysymässä mamujen rikoksien uhreilta miltä heistä tuntuu, tuossa edellisessä ketjussa saitkin jo hyvän vinkin, mistä kannattaa aloittaa. Kerro nuo musta jööti-soopasi hänelle ja katso mitä hän on asiasta mieltä?

Katsotaanpa nyt sitten mitä vastaansanomattomat faktat sanovat asiasta, otetaan tuo piirakka esimerkki tarkempaan syyniin seuraavassa viestissä.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja VPY »

Helsingin väestöstä ulkomailla syntyneitä oli vuonna 2007 8,3% asukasmäärästä (46 888) ja kotoperäistä väestöä 91,7% (517 633). Yhteensä helsinkiläisiä oli siis 563 966.

Otetaan tarkasteluun ne raiskaukset.Vuonna 2007 tapahtui 34 raiskausta (siis joista tuli tuomio, muusta emme tiedä). Näistä 20 oli ulkomailla syntyneen henkilö tekemiä! 14 kotoperäisen väestön tekemiä. Eli väestöosuudeltaan 8,3% oleva ryhmä syyllistyi 58,8% raiskauksista, aivan todella iso luku, siis 7-kertaa useammin kuin väestön osuus edellyttäisi :shock:

Jos katsotaan millainen osuus ulkomailla syntyneestä väestöstä ja kotoperäisestä väestöstä syyllistyi raiskaukseen, saamme
Ulkomailla syntyneet 0,043% osuus ulkomailla syntyneistä syyllistyi raiskaukseen
Kotoperäiset ainoastaan 0,002% kotoperäisistä syyllistyi raiskaukseen.

Ero on valta, vai mitä sanot Siru? :roll:
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

VPY kirjoitti:Sinulla on ilmiselvästi musta mies ystävä, ei siinä mitään, ihan OK. Mutta älä sulje silmiäsi tosiasioilta ja kulje laput silmillä, vain sen vuoksi, että musta on sinusta aivan ihanaa, ei se tarkoita, että jos sinä tykkäät, muutkin tykkävät.
Ei ole enkä ole koskaan tapaillut mustaa miestä. Usko tai älä, mutta mustat korkeakoulutetut miehet ovat oman kokemukseni mukaan suomalaisia miehiä kiinnostuneempia naisista ystävinä ja naisten mielipiteistä, ja heidän kanssaan voi keskustella pitkäänkin neutraalisti ilman, että keskustelukumppanilla on mitään taka-ajatuksia. Ja minä nyt vain pidän mustista heidän itsevarmuutensa, iloisuutensa, sosiaalisuutensa ym. vuoksi. Harvoin näkee masentunutta mustaa, kun taas suomalaisten miesten ongelmana on epävarmuus, heikko itsetunto ym. Skandinaaviset maat tarvitsevat mustia vähentämään näille maille ja maiden ihmisille ominaista synkkyyttä. Ja nimenomaan skandinaaviset miehet voivat hyötyä mustien läsnäolosta. Heillähän täällä on enemmän itsetunto- ym. ongelmia kuin naisilla.
VPY kirjoitti:Mutta älä sulje silmiäsi tosiasioilta ja kulje laput silmillä
Sinä se olet sokea, et vain tajua sitä. Valitettavasti rasismi on hyvin syvään juurtunut monilla ihmisillä. Mustan rodun sisällä on variaatiota yhtä paljon kuin valkoisenkin. Kenialaisen ja somalin erot ovat yhtä suuria tai suurempia kuin ruotsalaisten ja venäläisten. Sokeaa on puhua kaikista näistä ihmisistä samana suurena massana.
VPY kirjoitti:Siitä voi tehdä varsin hyvin johtopäätöksen missä maissa naisia pidetään esineinä, joita miehillä on oikeus käyttää hyväkseen milloin tahansa, noissa maissa naisilla ei ole ihmisarvoa, tasa-arvosta puhumattakkaan.
No voi kamala sentään. Ja paskat se on mitään tasa-arvoa, että Suomessa on naisten PAKKO mennä kouluun ja töihin, kun joissakin maissa he SAAVAT jäädä kotiin miehen elätettäväksi.
VPY kirjoitti:Käy kysymässä mamujen rikoksien uhreilta miltä heistä tuntuu, tuossa edellisessä ketjussa saitkin jo hyvän vinkin, mistä kannattaa aloittaa.
Ja suomalaisten miesten raiskaamista sitten tuntuu paljon paremmalta vai? Ei se ole rotu, mikä raiskaa vaan ihminen.

Ja tuskinpa itsekään suhtautuisit vihamielisesti mustiin, jos tutustuisit heihin enemmän. Sinulla on erilaisia vääristyneitä syvään juurtuneita ajatusmalleja, joista et luovu, jäärä kun olet.

Noihin tilastoihisi en ota mitään kantaa, koska lasket myös turistien tekemät rikokset maahanmuuttajien tekemiksi.
Viimeksi muokannut Siru83, Ma Huhti 16, 2012 6:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
VPY
Martin Riggs
Viestit: 609
Liittynyt: Ke Huhti 13, 2011 9:33 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja VPY »

Siru83 kirjoitti:
VPY kirjoitti:Arvelinkin sinun olevan yksinkertaisesti vain tyhmä :cry:
Mutta kun ne maahanmuuttaja syyllistyvät moniverroin kantaväestöa useammin rikoksiin kuin kantaväestö, sinä ummistat silmäsi tosiasioiltahttp://www.hs.fi/kuvat/iso_webkuva/1135233947201.jpeg
Miksi vieläkin sanot tuota MAAHANMUUTTAJIEN rikostilastoksi, kun kyseessä on KAIKKIEN ULKOMAALAISTEN, myös TURISTIEN tekemistä rikoksista. .

Tietysti naisten kannattaa käyttäytyä fiksusti ja suhtautua varautuneesti eri kulttuureista tuleviin, mutta tällä ei ole esim. tällä foorumilla esiintyvän rasismin kanssa mitään tekemistä.

Älä jauha tuota Astrid-paskaa turisteista jotka tulevat tänne raiskaamaan, ota sinä nyt vain tosiaan selvää, missä maissa tehdään eniten raiskauksia asukaslukuun suhteutettuna.

Miksi ihmisen täytyisi suhtautua varautuneesti eri kulttuurista tuleviin ihmisiin, jos näissä ei ole mitään syytä? Siis pitäisi suhtautua varautuneesti, eli naisen olla varuillaan ettei joudu raiskatuksi tietyn kulttuurin edustajan läsnäollessa? :roll: Miksi???? Naisen ei tarvitse olla varautunut kotoperäisen edustajan läheisyydessä esim. työpaikalla, mutta afrikkalaisen siivojan läsnäollessa kyllä?

Olla varuillaan kuin vihaisen koiran läheisyydessä? :roll: OK, olet musta jööti-fasisti aivan ilmiselvästi. Mene nyt vain kysymään näiltä mamujen rikosten uhreilta mitä mieltä he ovat mamuista :wink:

Olen minä tutustunut mustiin,olen tutustunut keltaisiin, onpa minulla ollut myös venäläisiä tuttuja, mutta en minä nyt sen vuoksi sulje silmiäni tosiasioilta, kuten sinä, sinun mielestä musta kikkeli on ihana, joten tosiasioilta voi sulkea silmänsä ja elää laput silmillä.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Yleistä keskustelua seksuaalirikoksista

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Jaksan väitellä tuollaisten kanssa yleensä vain hyvin lyhyen aikaa ja niin tässäkin tapauksessa. Teiltä puuttuu aivoista joku osa, joka saa ymmärtämään, että se ei ole rotu, mikä raiskaa vaan IHMINEN. 99,99999% Suomen afrikkalaisista miehistä ei ole koskaan raiskannut tai ahdistellut ketään, niin minua ei tosiaan paskaakaan kiinnosta se, että 0,000001% joskus on, koska kun täällä on päälle 20 000 afrikkalaista (kaikki etniset mukaan laskettuna varmaan enemmänkin), niin väkisin täällä on silloin afrikkalaisia rikollisiakin.

Kulttuurierot on kulttuurieroja, ja ne tasoittuvat sukupolvien päässä.

Kaltaisillasi ihmisillä vihamielisyys ja vääristyneet ajatusmallit ovat syvään juurtuneita. Viha on tuhoava voima, etenkin silloin, kun se on aiheetonta ja perusteetonta. Mutta jos sinä haluat antaa oman vihamielisyytesi rajoittaa elämääsi tuolla tavalla, niin se on tosiaan ihan sinun ongelmasi.
Vastaa Viestiin