Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Tosin toiset tykkäät harrastaa seksiä vain kerran kuukaudessa,saunan jälkeen,pimeässä ja peiton alla niin eihän voi olettaa että he ymmärtävät muunlaisesta mitään :roll:
Eli, jos ei jaksa ymmärtää kyseisen tapauksen taustoja niin kuuluu sitten tähän toiseen ryhmään minkä mainitset. Ompas avarakatseista ja asiaan perehtynyttä kommentointia näinkin päin. Eikö?
Niinkö olen väittänyt? Totesin vain että on tuollaisiakin ihmisiä olemassa ja on ihan normaalia ettei he välttämättä käsitä muusta mitään. Miten paljon enemmän avarakatseisuutta tarvitset siihen lisää? Minulle ihan sama vaikka joku eläisi selibaatissa,oma valinta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2648
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Vaikka uhri olisi hakenut alistavaa seksiä, ei se tarkoita että hän on pöyhmiys.

http://www.hear.fi/pedia/Miehimys

Fingerpori johdatteli opiskelemaan näitä harvinaisempia sanoja.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Chopper kirjoitti:Niinkö olen väittänyt? Totesin vain että on tuollaisiakin ihmisiä olemassa ja on ihan normaalia ettei he välttämättä käsitä muusta mitään.
Kommenttisi minun kommenttini perään antoi kyllä vahvasti viittauksen siihen suuntaan. En lähde väittämään, että olisit niin väittänyt, mutta ikään kuin esimerkinomaisesti halusit kertoa tietyn tyypin ihmisistä.
Jos joku harrastaisikin mainitsemaani lajia pimeässä peiton alla jne. ei pidä mennä vetämään siitä taas sellaisia johtopäätöksiä, että henkilö ei käsitä muunlaisesta seksin harrastamisesta mitään. Minusta se on taas ajattelematonta yleistystä. Ja ikään kuin annetaan ymmärtää, että perinteisen seksin harrastajat ovat jotain tynnyrissä kasvaneita.

On normaalia ymmärtää kaikenlaista kirjoa mitä kukakin seksin muodossa saa päähänsä harrastaa, mutta epänormaalia harrastaa seksiä vain niillä välineillä ja aukoilla mitkä alun pitäen sitä varten on luotu? :roll: :roll:
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
Valdovas
Axel Foley
Viestit: 2433
Liittynyt: Ke Syys 24, 2008 12:25 pm
Paikkakunta: Paikallinen ryhmä, Orionin haara 4 B 13

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Valdovas »

HerloCCi Solmunen kirjoitti: On normaalia ymmärtää kaikenlaista kirjoa mitä kukakin seksin muodossa saa päähänsä harrastaa, mutta epänormaalia harrastaa seksiä vain niillä välineillä ja aukoilla mitkä alun pitäen sitä varten on luotu? :roll: :roll:
En ole ihan varma olenko ymmärtänyt tuon argumentin oikein, mutta ei kai kukaan ole ollut kieltämässä keneltäkään seksin harrastamista "vain niillä välineillä ja aukoilla mitkä alun pitäen sitä varten on luotu"? Ongelmiahan nimen omaan on tullut siitä kun jotkut ovat osoittaneet huomattavan suurta kiinnostusta ja harrastusta kontrolloida ja rajoittaa toisten ihmisten seksin harrastamismuotoja ja varsinkin jos ne eroavat tuosta yllämainitusta. Toistan itseäni, mutta kehotan pohtimaan tuota ylläkin mainitsemaani epäsymmetriakysymystä ja miten se näkyy ihmisten asenteissa ja taipumuksissa puuttua toisten ihmisten asioihin.

Sitä paitsi, jos tuo "vain niillä välineillä ja aukoilla mitkä alun pitäen sitä varten on luotu" tulkitaan kirjaimellisesti ja sovelletaan johdonmukaisuuden vuoksi muuhunkin elämään kuin vain seksiin (sillä miksi sillä pitäisi olla mitään erityisasemaa?), niin silloinhan kaikki "keinotekoiset" ja "epäluonnolliset" tavat vaikuttaa ruumiiseen ja elämään pitäisi olla yhtälailla pannassa mukaanlukien ehkäisyvälineet, lääkkeet, leikkaukset, tekonivelet ja muut tekniset apuvälineet ja itse asiassa kaikki ihmisen elämään enemmän tai vähemmän vaikuttava teknologia. On aika huvittavaa, kuinka epäjohdonmukaisesti uskonnolliset kellokkaat ja muut moralistit niin mielellään puuttuvat ihmisten seksuaalisuuteen ja sen enemmän tai vähemmän "normaaleihin" ja "epänormaaleihin" muotoihin, mutta eivät juurikaan ulota vastaavaa huolta muille elämänalueille.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Chopper »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:
Chopper kirjoitti:Niinkö olen väittänyt? Totesin vain että on tuollaisiakin ihmisiä olemassa ja on ihan normaalia ettei he välttämättä käsitä muusta mitään.
Jos joku harrastaisikin mainitsemaani lajia pimeässä peiton alla jne. ei pidä mennä vetämään siitä taas sellaisia johtopäätöksiä, että henkilö ei käsitä muunlaisesta seksin harrastamisesta mitään. Minusta se on taas ajattelematonta yleistystä. Ja ikään kuin annetaan ymmärtää, että perinteisen seksin harrastajat ovat jotain tynnyrissä kasvaneita.
Toivottavasti korostus tekstissäni ymmärretty,sillä ei ei ole yleistämistä. En esim.itse harrasta S&M:a mutta ymmärrän jos se jotain kiihottaa ja tuo seksuaalista lisänautintoa. Mitä taas on perinteinen seksi? Sitäkö että peiton alla pimeässä kerran kuussako? Niin tuosta sinun tekstistäsi saa ymmärtää (minä vain mainitsin että toiset tykkää sellaisesta). Jos sellainen perinteinen seksi jollekkin riittää eikä kaipaa muuta niin eihän siinä ole mitään ongelmaa,eikö?

Se mikä tässä huolestuttaa on juurikin se että sinä et ymmärrä mikä ero asioilla on näillä asioilla on.
HerloCCi Solmunen kirjoitti:Minä en kyllä ihan tarkkaan ymmärrä, että jos ihminen hakee alistajaa itselleen netistä ja saa sellaisen niin miksi siitä pitää käräjille mennä? :roll:
Vai onko esim. raiskaus ulkosalla yllättäen sama asia? Ei mielestäni laisinkaan.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

HerloCCi Solmunen kirjoitti:Minä en kyllä ihan tarkkaan ymmärrä, että jos ihminen hakee alistajaa itselleen netistä ja saa sellaisen niin miksi siitä pitää käräjille mennä? :roll:
Vai onko esim. raiskaus ulkosalla yllättäen sama asia? Ei mielestäni laisinkaan.
Eli jos hakee itselleen naista, jonka kanssa haluaa harrastaa miestä alistavaa seksiä ja lopputulos onkin se, että joutuu miehen raiskaamaksi, niin kyseessä ei ole ihan oikea raiskaus? Vai mitä tarkoitat?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Kampamaneetti
Poliisikoira Rex
Viestit: 282
Liittynyt: Ti Elo 10, 2010 9:11 am

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Kampamaneetti »

Luin juuri tämn ketjun ja täytyypi kyllä sanoa että vakavasta aiheesta huolimatta nauru tuli parissa kohtaa. :D Toivottavasti "uhri" kuitenkin on selvinnyt tästä koettelemuksesta...
Jag har talat :)
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

Mites tää keissi, onkos kellään tietoa millaisen tuomion sai?
Everything in the world is either a potato or not a potato
Kaamos
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Loka 17, 2014 4:11 pm

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Kaamos »

HerloCCi Solmunen taitaa olla aika solmussa kirjoitustensa perusteella. En ole S&M-harrastaja, mutta kyllä usein läpsiminen sun muu kuuluu aktiin. Se on ok jos molemmat sitä haluavat, mutta ei todellakaan verrattavissa kyseisen miehen saamaan kohteluun.

Ei se ole ok Viktorinkaan tapauksessa. Mies lienee kokenut kovia tai on muuten vaan daiju, kun menee tekemään rikosilmoitusta asiassa jonka setviminen asettaa hänetkin syytteeseen.
Tapsa K
Harjunpää
Viestit: 331
Liittynyt: To Elo 18, 2011 7:34 pm

Re: (K) Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Tapsa K »

Pirkanmaan käräjäoikeus antoi tästä raiskauksesta tuomion 30.9.2010, 3 vuotta vankeutta.
Teossa käytetyt käsi- ja jalkaraudat, 2 tietokonetta ja kameraan muistikortti tuomittiin valtiolle menetetyksi.
Korvauksia tuomittiin maksettavaksi yhteensä 21019,80€ (13 eri korvauskohtaa).
Aizerbaidzan
Angus MacGyver
Viestit: 6659
Liittynyt: Su Touko 13, 2007 12:22 pm

Re: Mies raiskattiin väkivaltaisesti Viialassa

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Tapsa K kirjoitti:Pirkanmaan käräjäoikeus antoi tästä raiskauksesta tuomion 30.9.2010, 3 vuotta vankeutta.
Tämä poikkeuksellinen raiskaustapaus löytyy Poliisi kertoo 2013 -kirjasta nimellä Kun fantasia muuttui painajaiseksi. Artikkelin mukaan Turun hovioikeus kovensi käräjäoikeuden tuomiota vuodella, eli rangaistukseksi tuli neljä vuotta. Koventamisperusteita ei tiedetä, koska tuomion yksityiskohdat on salattu. KKO:ssa juttua ei käsitelty.
Vastaa Viestiin