Naisen kaappaus ja raiskaus Kangasalla 2010

Tänne keskustelut seksuaalirikoksista. Muista että henkirikoksille on oma palstansa.
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Naisen kaappaus ja raiskaus Kangasalla 2010

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Tampereella on monta ton nimistä. Yksi valitti netissä, että ihmiset soittelee hänelle, kun nimi on sama kuin raiskaajalla.

Nuo kaksi, millä on vaimot/avovaimot, ei oo se, koska toinen on paljon nuoremman näköinen kuin 40-v, ja toinen päivittelee Facebookiaan koko ajan.

Se on kai tuo aurinkolasipäinen, jos sekään.
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Naisen kaappaus ja raiskaus Kangasalla 2010

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Tällä tekijällä näyttää olevan kaksi profiilia FBssä. Molemma tuon naisystävän (tiedä onko ex- vai nykyinen - eikä kiinnostakaan) listalla. Molempia päivitetty 2009/2010.
There are no crimes behind enemy lines
nuusku-nella
Adrian Monk
Viestit: 2745
Liittynyt: Pe Elo 06, 2010 9:14 pm
Paikkakunta: Etelämpi suomi

Re: naisen kaappaus kangasalla

Viesti Kirjoittaja nuusku-nella »

Cassandra kirjoitti:Mut ainakin se väärä paikkakunta on taivutettu oikein :mrgreen:
Viuhuen ot:tä mutta kun kyse on Kangasalasta niin tämäkin on jo melkoinen saavutus!
Inhorealisti

Re: naisen kaappaus kangasalla

Viesti Kirjoittaja Inhorealisti »

Tapsa K kirjoitti:Vanhempi tapaus, mutta laitetaan nyt kuitenkin.

Sinisalo Jari Tapani

SYYKSI LUETUT RIKOKSET
1) Huumausaineen käyttörikos 20.8.2010
2) Rattijuopumus 20.8.2010
3) Huumausaineen käyttörikos 10.9.2010
4) Kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta 10.9.2010
5) Rattijuopumus 10.9.2010
6) Lievä kavallus 24.9.2010
7) Huumausaineen käyttörikos 26.9.2010
8 ) Kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta 26.9.2010
9) Rattijuopumus 26.9.2010
10) Huumausaineen käyttörikos 28.9.2010
11) Kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta 28.9.2010
12) Rattijuopumus 28.9.2010
13) Törkeä raiskaus 28.9.2010
14) Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen 28.9.2010
Joo-o, viitsiikö edes kirjoittaa, mitä ajatuksia tällaisen lukemisesta tulee...? Silloin kun ihminen tietoisesti ja toistuvasti vähät välittää yhteiskunnan säännöistä, yhteiskunnan tulisi pistää ko. yksilö hel-VEtin ahtaalle. Ensikertalaiselle inhimillisyyttä, nälkäänsä varastavalle myös, tälle ihmisraadolle...? Se retoriikasta, toivoisin kovempia rangaistuksia moninkertaisille rikosten uusijoille. Olen ilmeisesti saavuttanut saturaatiopisteeni näissä jutuissa...
Siru83
Adrian Monk
Viestit: 2724
Liittynyt: Su Heinä 12, 2009 9:18 pm

Re: Naisen kaappaus ja raiskaus Kangasalla 2010

Viesti Kirjoittaja Siru83 »

Rezah kirjoitti:Tällä tekijällä näyttää olevan kaksi profiilia FBssä. Molemma tuon naisystävän (tiedä onko ex- vai nykyinen - eikä kiinnostakaan) listalla.
Mutta tuo aurinkolasipäinen piripään näköinen on eri näköinen kuin tuo toinen. Voisiko kyseessä kuitenkin olla kaksi eri henkilöä? Tuo, josta on kuvia naisystävän kanssa, näyttää selvästi nuoremmalta ja on muutenkin eri näköinen.
Rezah
Christopher Lorenzo
Viestit: 1581
Liittynyt: To Kesä 14, 2007 7:04 pm

Re: Naisen kaappaus ja raiskaus Kangasalla 2010

Viesti Kirjoittaja Rezah »

Kyllä ne musta näyttää ihan samalta henkilöltä- Aika sattumaa olis , jos ei olis.
There are no crimes behind enemy lines
MA78
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ti Maalis 26, 2013 1:57 am

Re: Naisen kaappaus ja raiskaus Kangasalla 2010

Viesti Kirjoittaja MA78 »

Ainakin 2010 Jarilla oli 2 profiilia FB:ssa. Toisessa sillä on aurinkolasit päässä ja ilmeisesti siinä toisessa olen minä avovaimona, mutta jätin Jarin kesäkuun 21. 2010 jonka jälkeen sekos päästään lopullisesti. Sitä ennen sekoili jo koko kevään, niin et sain asua kotona viikon ja sit taas jouduin oleen porukoilla viikon jne. viimeinen niitti meidän suhteeseen oli, kun Jari tappoi mun kalliit akvaariokalat tärpätillä ja jollain pesuaineilla.

Sanoin kyl jo huhtikuussa 2010, et nyt sun pää ei kyl oo kunnossa, et kannattaisko mennä Pitkäänniemeen "vähän lepään", niin Jari totes, et kyl hän sen itsekin tietää ettei kaikki oo kunnossa, muttei uskalla lähteä, jos ei päästetäkään enää ikinä pois. Mun mielestä olis kannattanu vaan lähteä hoitamaan pää kuntoon, niin moni ikävä juttu olis jääny tapahtumatta. Mutta kun ei vaan uskaltanu. En olis ikinä uskonut, et se kykenee tollasiin tekoihin. 13.5 vuotta kuitenkin oltiin yhdessä.

Mut mitä motiiviin tulee, niin tuli vaan mieleen, et olin edellisenä päivänä käyny hakemassa äitinä kans ekaa kertaa joitain tavaroitani. Kaikki vaatteet kyl oli ollu jo porukoilla jonkin aikaa, kun ei se tienny ollako vai eikö olla mun kans. Niin jos se tyttö on vähän näyttänyt mun näköiseltä, et olisko sit sekopäissään luullut häntä minuksi??? Tiedä sitten.

Mut eron hyvä puoli oli siinä, et sain elää 2 vuotta ja 9 kuukautta miehen kanssa joka todella sai mut elämään, vaikka te jotku pidätte häntä jonkinlaisena hirviönä. Mutta hänestä löysin itselleni todellisen sielunkumppanin. Ihmisen jota en ikinä tule enää löytämään täällä maanpäällä. Jotain tekemistä mulla kait sit on vie täällä maanpäällä. Tällä hetkellä en vain tiedä mitä. Mutta uskon, että kun tulee mun aika lähteä, tapaavani hänet vielä toisessa energiamuodossa ja toivon että hän muistaa pitää "kainalonsa" varattuna mulle.
Ne ihmiset jotka näki meidät yhdessä kyllä tietävät sen, et meil oli Arton kans ihan oma maailma. He näki sen jo pelkästään meidän katseista. Te uteliaat voitte lukea siitä taas toisella palstalla, kun etsitte nimeä Arto "Artsi" Männistö, vaikka sukunimi oli tuolloin jo Nieminen.
Ikuisesti Arton oma pikkutyttö
- MIA
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Naisen kaappaus ja raiskaus Kangasalla 2010

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Aikamoisen kriminaali type äijät sulla saannut sukat pyörimään vaikka itse kerrot olevasi korkeasti koulutettu eli tod näk suht fiksu. Joku ei mätsää. Sori jos meni sort of out topic.
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
Vastaa Viestiin