Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Juujaa
Olivia Benson
Viestit: 703
Liittynyt: Ke Elo 08, 2012 8:21 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Juujaa »

Nyt tää aukes mulle, nää yrittää selkeesti tehdä itsaria.. Itsensä ampuminen olisi liian helppoa niin pojat valinneet vähän trendikkäämmän ratkaisun..
karvakemoni
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 5:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja karvakemoni »

Joko on vinkattu Kyläsaareen??

Eikös ton Mäkisen joku linnatuttu, dollariexpress tjsp soittanu sille ja sano ettei todellakaan oo mukana missään Mongols kuviois, perheellinen mies.
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Mä luulen, että Mongot on eka vinkannu Pasilaan ja omien miesten puuttuessa luottavat Blue Knightsien backuppiin. Kun ei niitä omiakaan miehiä ole.

Eihän nyt voi kukaan alamaailman ukko puuttua asiaan, kun nämä julkisesti haastavat riitaa ja se tietää aika tiivistä seurantaa Pasilan poikien taholta.
Omerta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 2:46 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Omerta »

karvakemoni kirjoitti:Joko on vinkattu Kyläsaareen??

Eikös ton Mäkisen joku linnatuttu, dollariexpress tjsp soittanu sille ja sano ettei todellakaan oo mukana missään Mongols kuviois, perheellinen mies.
Jos mä olen yhtään ymmärtänyt oikein, niin de on aikamoinen tarinaseppo. Tosin voihan jokainen puhua paskaa silmät ja suut täyteen.
Oderint, tum metuant.
karvakemoni
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 5:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja karvakemoni »

chaostar kirjoitti:Voi voi,kyl on maailma mallillaan.tunnen ton Mäkisen jo koulukoti ajoilta.silloin oli ihan täysis järjissä.sittemmin tavannut hänet viimeksi juuri lusimassa sörkässä 2010-2011.lusi siellä idän kakkosella joka ei ole lisko,idän kolmosella oli hatut ja ainakaan siihen aikaan ei mitään eripuraa ollut (kai?).muistelisin että lensi idästä pois jonkun kamapalon takia...näinkin kaveria n.2kk sitten ja ei maininnut mitään mongolsista.nyt kun luin nuo aiemmat viestit niin soitin em.jannulle,hän mainitsi et tuntee norjan porukkaa ajalta kun itse työskentwli siellä.ja skinijuttua kommentoi niin et ei ollu enää ryhmäs ku kidutus tapahtui.ja bandiiteilta ei kuulema ole turpaan tullut kun ei edes tunne heitä..tiedä sit.mongols mc finlandin kans ei kuulema missään tekemisis ollu.no,ainahan näitä puheita on,mut ihmettelen suuresti jos perheellinen mies tohon mukaan lähtee.
Pahoitteluni DollariExpresislle, se olikin chaostar.
obeliski
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Su Joulu 30, 2007 3:33 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja obeliski »

Onko mitään näyttöä näillä? Toinen aika pehmee ja toinen melkosen hoikka vaikka silmiät hieman ilkeät. Kertokaa te isommat ja ilkeemmät immeiset että miks tää pelleily jatkuu?
Omerta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 2:46 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Omerta »

obeliski kirjoitti:Onko mitään näyttöä näillä? Toinen aika pehmee ja toinen melkosen hoikka vaikka silmiät hieman ilkeät. Kertokaa te isommat ja ilkeemmät immeiset että miks tää pelleily jatkuu?
Euroopan asiat on ihan sekaisin, koko pohjoinen puoli on vitsi (paitsi saksa jos siihen kuuluu), joten niillä ei ole mitään käsitystä mitä täällä tapahtuu, eikä oikeasti edes resursseja tehdä oikein mitään.

Siivekkäät keskittyvät O:hon ja pientä kitkaa on ollut havaittavissa myös B:n kanssa.

B:llä ei ole ollut intressiä kiinnostua mongoista, koska ne on enemmän A:n päänsärky. Tähän on muutama muukin syy, mutta jääköön unholaan.

Veikkaisin hommien hoituvan tavattaessa, jaksaako ne lähteä noita metsästämään, en tiedä.
Oderint, tum metuant.
Kaahari
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Syys 30, 2011 9:22 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Olen todella pelkkä sivustaseuraaja ja oikeastaan vieläpä yritän pysyä lain suojassa, mutta ihmettelen tätä puuhastelua kyllä suuresti. Onkohan nuorten herrojen tarkoituskin aiheuttaa joku suurempi konflikti?

Siksikö, että saisi ammuttua jotain itsepuolustukseen vedoten?

Saavuttaisiko sillä minkään sortin respectiä vai ainoastaan piileskelyn tarpeen loppuiäkseen?
Patriarkka
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Kesä 06, 2012 4:17 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Patriarkka »

Olen seurannut tätä ketjua toisinaan nauraen ja toisinaan aivan muilla mielialoin. Aloin kesällä seuraamaan rantautumista ja kauhukseni sain huomata, että eronneita/erotettuja kuulia on lähdössä mukaan. Make kävi siellä sun täällä pyörimässä ja ihan joka paikkaan ei Make uskaltanut mennä ideoitaan kertomaan vaikka kutsuttiin kyllä. Liivejä ja johtopaikkoja jaettiin aina Euroopan huipulle asti. No kaikkihan tietää kuinka siinä sitten kävi.

Nyt on tilanne se, että naurut on naurettu ja olikin pakko ottaa yhteyttä rapakon taakse ja kehoittaa Mongolsseja jättämään Suomen valloitus väliin. Tiedonkulku näyttää katkeavan Norjan kohdalla, sillä lätäkön takana ei ilmeisesti olla tietoisia siitä mitä täällä tapahtuu tai ainakin esitetään, että ei tiedetä.

Tämä tarina hakee vertaistaan. Tämä tarina ei tule hyvin päättymään..
"Olisi säädytöntä lyödä kaikki kortit pöytään" -Nietzche
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

RealPitti kirjoitti:
Poeka kirjoitti:Itse tiedän että tällä Jari Huligaanilla oli eastsiderin liivit viime kesänä.Meinaan oli turpaan tulo Jarilla espoossa lähellä mutta onneksi poliisi kerkesi väliin.
Eikai sentään Kivenlahdessa?
Jarno-T kirjoitti:Siis onks huligaani toi kaljasta pöhöttynyt pojan vesseli? miks sillä oli Eastsidersien liivit?
Oli kerhossa mukana, siksi varmaankin :roll:

Ei tuossa ollu kyse siitä että olisi kuulunut johonkin kerhoon.Turpaan Jarille meinasi tulla sen takia että alkoi väärässä paikassa väärään aikaan näyttelemään liivejänsä.Ja kuten totesin oli onni että sattui sheriffit olemaan vieressä.Itse seurasin tilannetta sivusta. 8)
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Zodiac Killer
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: La Heinä 28, 2012 1:04 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Zodiac Killer »

oon koko ajan ollu sitä mieltä et isommat prossa kerhot tuskin jaksaa kiinnostua näitten pikkupoikien pelleilystä mutta kyllähän tollanen julkinen ns värien dissaus pitäisi jotenki noteerata, euroopan mongollsit ainakin näytti noteeraavan ja ihan syystä, eikös hatut kuulu tätä nykyään mongojen ystävä kerhoihin maailmalla?
lonkeroinen
Lauri Hanhivaara
Viestit: 148
Liittynyt: La Helmi 14, 2009 4:52 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja lonkeroinen »

Voishan isommat kerhot antaa julkisen varoituksen. Vaikka vähän niinku huomautus. Toistuvasta kirjoittamattomien sääntöjen rikkomisesta tulisi sakko.
Rokkijäbä
Armas Tammelin
Viestit: 70
Liittynyt: Pe Syys 03, 2010 10:34 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Rokkijäbä »

Näähä saa tehä mitä vaan, vaikka dissaa HA'ta julkkisesti. ''Ei meitä kiinnosta''! :lol:
,,;`Rikollinen mieli, hyvä mieli!`;,,
me
Scooby-Doo
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2009 2:14 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja me »

Kieltämättä alkaa haisemaan että eikö isoilla jengeillä ole kuitenkaan kanttia puuttua Mongoloidien touhuihin? :shock:
Onko rauhallisten vuosien aikana pehmennyt linja niin paljon että julkinen Enkeleiden ja Bandiittien herjaaminen ohitetaan vaan sillä että ei meitä kiinnosta noi pellet.
Todennäköisesti joku sekakäyttäjä kuitenkin hakattaisiin baarissa porukalla jos jotain vastaavaa sanoisi.
Elämme mielenkiintoisia aikoja ja voisin kuvitella että kannattaisi lopettaa toi Mongoloidien touhu alkuunsa ja keskittyä sen jälkeen sinne Outlawsin suuntaan jos mielii vanhat "reviirinsä" pitää.
Omerta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 2:46 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Omerta »

Onhan tässä sekin kulma, että kansainvälisten kerhojen ollessa kyseessä, B:t eivät tee mitään, jos Tanska näyttää punaista valoa,siivekkäillä sama homma Hollannin kanssa.

Eli vaikuttaa tässä isommat kuviot, kuin muutama piripää pohjolan perukoila.
Oderint, tum metuant.
Vastaa Viestiin