Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
aarpora
Scooby-Doo
Viestit: 22
Liittynyt: Ti Elo 14, 2012 11:25 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja aarpora »

minusta on mahtavaa kun pittiä epäillään lähes joka ketjussa. Minä taidan ruveta epäilemään kaikki RealPittiksi, myös oikeessa elämässä...=D

hahahaha rapulassa on taas hauskaa! minfo ftw

pahoittelut ot:sta mut tää on jos niin täynnä et tuskin ketään kiinnostaa
pimpernautti
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2012 9:42 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja pimpernautti »

Mulla on vahva epäilys että RealPitti kuuluu NAMBLA-järjestöön... :P
Ja itsehän kuulun Jari Sillanpään funclubiin, itseasiassa olen siinä presidentti!
sedusamuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 9:47 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

Hyvin huomaa,että porukka on turhautunut.Alkaa jutut olemaan senmukaisia,mutta miksi RealPittiä pitää härnätä.
Lapsellista vänkäämistä.
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Kuka Realpittiä on härnänny? minä olen itse keskustellut hänen kanssaan asioista ja kysyin hänen kuulumisiaan.Hän itse kertoi kuuluvansa kopra järjestöön.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
perus3000
Armas Tammelin
Viestit: 85
Liittynyt: Ma Helmi 14, 2011 7:32 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja perus3000 »

Haluan korostaa että pitti kuului kopraan , ei ole aktiivijäsen tätä nykyä.
Luulen et perus3000 ei juo missään puistolan dominossa.Kyseessä on kumminkin taistelulajien asiantuntija sekä sodanjumala.
http://teamnarcwear.blogaaja.fi/
sedusamuli
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 109
Liittynyt: Ti Syys 20, 2011 9:47 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja sedusamuli »

Ja miten tämä kopra liittyy monkkuihin
Koskenkorvan kivennäisvesi on valmistettu kirkkaasta, vähänatriumisesta lähdevedestä, siksi sen maku on niin päähännousevan raikas.

Maista Koskenkorvan kivennäisvettä. Tulet hyvälle tuulelle!( Pahkasika).
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

sedusamuli kirjoitti:Ja miten tämä kopra liittyy monkkuihin

Ei varsinaisesti liitykkään.Sukulaissuhteita on kyllä olemassa.Jonten äiti on kopran johdossa ja Jontte itse johtaa Suomen mongols mc:tä.Nykyinen tilanne ei ole tiedossa ja se olisikin kiva kuulla.Huhut kertovat että Jontte olisi siirtynyt kopraan.Kopran julkisuus kuva antaa ymmärtää että se palvelisi yhteiskuntaa.Jos huhu Jonten siirtymisestä kopraan pitää paikkansa niin Jontte on ilmeisesti tehnyt parannuksen ja siirtynyt pois rikollisilta poluilta.Kaikki ei aina ole tietysti sitä miltä näyttää.Kopran antama kuvaus toiminnastaan voi myös olla harhautus poliisia kohtaan.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Keksin? kaikki aihetodisteet löytyy tästä ketjusta.Videolla 2 näkyy kirjahyllyssä Jonten kuva jonka eräs henkilö on tunnistanut Jonteksi.Jonten oikea nimi on Teemu Suomi.Kopran perustajan ja johtajan nimi on Marita Suomi.Alamaailmasta tulleen tiedon mukaan kyseessä on äiti ja poika.Lisäksi löytyy lukematon määrä muita todisteita.En viitsi alkaa sen kummemmin asiaa enempää tuomaan esille jos et itse ole viitsinyt seurata tilannetta.Laitan tähän nyt videon kopran johtajasta.Videolla hän laulaa ja siitä voi huomata yhteläisyyden Jonten ja tämän Maritan välillä.

http://www.youtube.com/watch?v=tX9_fJdnj7g

Videolla esiintyy vaarallisen kopran johtaja Marita Suomi.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Minä kysyin sinulta realpitti että kiistätkö kuuluvasi kopra järjestöön.Vastasit että:joo,toki kuulun.Samalla myös kerroit perustaneesi jonkun rasistiliikkeen ym.

Ei se mitään laitoin sulle yv:tä.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
luppis-wh
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: To Elo 09, 2012 4:05 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja luppis-wh »

Pitäisikö tästä Realpitt-jutusta avata oma ketju, kun ei tunnu tähän oikein mahtuvan...

Onkos kenelläkään mitään mongo-uutisia viikonlopun tiimoilta?
elämä on nastaa
JohnRambo
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: Su Huhti 05, 2009 5:49 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja JohnRambo »

RealPitti kirjoitti: Sarkasmia, mun kerhotausta on jostain ihan muualta kuin tuosta pelleilystä :wink:
Mistä se kerhotausta sitten on? Bandidos, Diablos, X-Team vai joku muu? Miksi erosit kerhosta (tai erotettiin?)
TaikaJim
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: Ke Elo 29, 2012 4:55 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja TaikaJim »

Pitkään tätä foorumia lukeneena häpeän julkasta kirjotusta tähän mongo ketjuun mutta miten Realpittiä vastaan on noussu kapinaa täällä kun tyyppi kumminkin kirjottelee suht asiallisesti ja vieläpä tuntuu tietävän asioista?
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Mongolsseihin liittyen kuulin että heitä olisi useampi ukko helsingin seudulla.Ja nyt ei kuulemma puhuta näistä londeeneista ym.Huhu on uskottava koska tiedän myös outlawsilla olevan menossa kerhonrakennus puuhia pk-seudulla.Mielenkiinnolla odottelen koska helsinkiin aukeaa mongols mc finland kerhotila.Epäilen että samaan aikaan aukeaa outlawsin kerhotila ja he tukevat toinen toisiaan.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
Antsah
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: Ti Syys 22, 2009 8:33 am

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Antsah »

Poeka kirjoitti:Mongolsseihin liittyen kuulin että heitä olisi useampi ukko helsingin seudulla.Ja nyt ei kuulemma puhuta näistä londeeneista ym.Huhu on uskottava koska tiedän myös outlawsilla olevan menossa kerhonrakennus puuhia pk-seudulla.Mielenkiinnolla odottelen koska helsinkiin aukeaa mongols mc finland kerhotila.Epäilen että samaan aikaan aukeaa outlawsin kerhotila ja he tukevat toinen toisiaan.
Outlaws- ketjussa oli jo tieto tuosta kerhotilahommasta, samoiten väleistä monkkuihin.
Kaahari
Armas Tammelin
Viestit: 74
Liittynyt: Pe Syys 30, 2011 9:22 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Kaahari »

Mitenköhän se sitten menee, jos joku porukka saa aikaan katu-uskottavan osaston, velvoittaako kerhokulttuuri heidät toivottamaan nämä pioneereina toimineet mösjööt värien varjolla tervetulleiksi?
Vastaa Viestiin