Mongols Mc Probationary Finland

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Canna
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Marras 19, 2012 2:18 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Canna »

Poeka kirjoitti:Tekijä on sama kuka piti siinä eräässä kuvassa sitä revolveria.
Ei muuten ollut Siideri-Kari se puukottaja sillähän on pyssy muutenkin.
Haluan olla presidentti, vaikka olen tyhmä, ei ole väliä, jos piispat ovat kiertueella kaikkiin seuroihin? Haluan, mutta porattiin ass...
McLovin
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Maalis 12, 2013 4:04 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja McLovin »

Tämän Janin sukunimi alkaa muistaakseni K:lla. Ei ollut kovin kauan Loimaalla vielä pyörinyt. Tuli ilmeisesti loimaalaisen muijansa mukana sieltä Vaasasta. Sellaista kärhämää ehti jo olla aiemmin, että tämä Jani paiskattiin lasin läpi ja silmä oli mustana kun viimeisen kerran näin. Sen verran otan myös kantaa näihin kun ollaan sitä mieltä että puukotus oli oikein joidenkin mielestä... Olisiko se puukotus myös oikein silloin kun teidän omainen tai kaveri olisi ollut vastaavassa tapauksessa puukotettavana??? Tuskin... Sanoisiko joku esim. "että ihan oikein oli mun isälle kun tapettiin, kerran meni liivejä repimään"? Jonkun tuntemattoman teot on niin helppo tuomita.
Spurgumies
Neuvoja-Jack
Viestit: 544
Liittynyt: Ti Elo 28, 2012 10:13 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Spurgumies »

BIKER meininki ja RAP-musa kuuluu yhtä paljon yhteen kuin kala ja moottoripyörä. RAP-kulttuuri on elvistelyä ja isottelua ja mokomaa JOUJOU-skeidaa.. Mutta parempi ois muuttaa Mongols MC Mongols SC:ksi eli Skede Clubiksi. Siihen sopii paremmin JOUJOU-honotus..


OIKEA BIKER ei raplevyjä stereoihinsa laita! OIKEA BIKER kuuntelee Rockia,Hard Rockia ja Heavya!
Canna
Armas Tammelin
Viestit: 79
Liittynyt: Ma Marras 19, 2012 2:18 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Canna »

McLovin kirjoitti:Tämän Janin sukunimi alkaa muistaakseni K:lla. Ei ollut kovin kauan Loimaalla vielä pyörinyt. Tuli ilmeisesti loimaalaisen muijansa mukana sieltä Vaasasta. Sellaista kärhämää ehti jo olla aiemmin, että tämä Jani paiskattiin lasin läpi ja silmä oli mustana kun viimeisen kerran näin. Sen verran otan myös kantaa näihin kun ollaan sitä mieltä että puukotus oli oikein joidenkin mielestä... Olisiko se puukotus myös oikein silloin kun teidän omainen tai kaveri olisi ollut vastaavassa tapauksessa puukotettavana??? Tuskin... Sanoisiko joku esim. "että ihan oikein oli mun isälle kun tapettiin, kerran meni liivejä repimään"? Jonkun tuntemattoman teot on niin helppo tuomita.
Ei ala K:lla vaan L kirjaimella

Ei ole tietenkään kivaa että kukaan kuolee mutta mahdollisuudet siihen paranevat huomattavasti jos haastat kadulla riitaa mikä on aivan turhaa kun aikuiset äijät uhoilee tuolla kännissä :roll: Itse vältän kyseisiä tilanteita viimeiseen asti koska eihän siinä voi voittaa joko saat turpaan tai pahimmillaan käy niin kun tässä keississä että henki lähtee ja jos voitat niin kytät tulee :|
Haluan olla presidentti, vaikka olen tyhmä, ei ole väliä, jos piispat ovat kiertueella kaikkiin seuroihin? Haluan, mutta porattiin ass...
McLovin
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Maalis 12, 2013 4:04 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja McLovin »

Kyllä se oli K ja seuraava kirjain A. Ei mikään tavallinen nimi.
McLovin
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Maalis 12, 2013 4:04 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja McLovin »

Tai ei siis kovin yleinen nimi. Itse en ole aikaisemmin kuullutkaan saman nimisistä.
Porin

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja Porin »

Nimi ruutuun.
Väsyttää nämä sana- ja kirjainleikit.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

Ei taida tyypit tajuta, että se nimi kyllä tulee julki aikanaan. Itse veikkaan noilla vihjeillä K.A. Fagerholmia...
McLovin
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ti Maalis 12, 2013 4:04 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja McLovin »

En kerro hänen koko nimeään, se ei ole minun asiani kertoa. Kyllä lehdet sen sitten julkaisee kun tuomio tulee. Ainoa motiivi miksi edes kirjauduin tänne ja osallistuin tähän keskusteluun oli tuoda tapaus julki niin kuin se meni. Alkoi ärsyttää ne puheet, että nyt on löytynyt ensimmäinen kova sankari mongooli, joka puolustaa liivejä arkkuun asti jne.. Kyllä tästä tapauksesta ei sankareita löydy miltään kantilta katsottuna. Kovan hinnan toinen jo maksoi ja toinen tulee maksamaan ratkaisuistaan.
urpo
Alibin satunnaislukija
Viestit: 55
Liittynyt: Pe Joulu 28, 2007 5:26 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja urpo »

Uhrilla oli myös ex-liivikerho taustaa ainakin kahdesta MC-kerhosta.

Suunnitelmissa hänellä oli myös jotain uutta...., siihen liittyi myös tämä "riisuminen".

Kaveri oli tosiaan kova supporttaa 81:siä, ja siitä voikin sit jokainen päätellä mitä haluaa....
Aiemmin jokin vkonloppu oli ollut samoilla tyypeillä jo kärhämää keskenään, ja tää yhteenotto oli odotettavissa, lopputulos olikin sit hieman harmillinen.

R.I.P. J.M.
James Thompson
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Maalis 13, 2009 9:35 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja James Thompson »

urpo kirjoitti:Uhrilla oli myös ex-liivikerho taustaa ainakin kahdesta MC-kerhosta.

R.I.P. J.M.
Toinen J.M. n kerhoista taisi olla http://www.7soulsmc.net/ ja oliko mukana myös aikoinaan Boars MC ssä ?
SYLM
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: La Elo 11, 2012 7:22 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja SYLM »

Tässä oli kyseessä kahden kauppa joka päättyi kuin antiikin kreikassa, eli heikompi
menehtyi. Näin siinä vaan valitettavasti käy kun yrittää Mongolsin liivit riistää.
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja corppi »

SYLM kirjoitti:Tässä oli kyseessä kahden kauppa joka päättyi kuin antiikin kreikassa, eli heikompi
menehtyi. Näin siinä vaan valitettavasti käy kun yrittää Mongolsin liivit riistää.
Kaveri hätäpäissään vahingossa osu liivin viejää pahaan kohtaan ja nyt te ootte kaikki maailman kovimpia motoristijengiläisiä(ihan niin ku silloin alussa kun tän ketjun aloitin)??

Ei tolla tempulla nyt ihan vielä taida taivaanportit aueta...
-Hooligan-
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ti Elo 07, 2012 3:44 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja -Hooligan- »

"En kerro nimeä, ei ole mun asia" Kuitenkin spekuloinnissa olet mukana ja arvuuttelet? "Kyllä se K:lla alkaa" "Kyllä se alko K.A" kertokaa se nimi jos tiedätte, ei se ole rikos. Tai sitten ette kerro, ja lopetatte ton nimiarvuuttelun.
holmes32
Scooby-Doo
Viestit: 27
Liittynyt: To Loka 18, 2012 10:21 pm

Re: Mongols Mc probationary finland

Viesti Kirjoittaja holmes32 »

Ne jotka tietää niin tietää :roll:
eikös se jotenkin noin mennyt
Vastaa Viestiin