Vesa Kosonen ja veljekset

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
smigel
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 9:29 pm

Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja smigel »

Olisikoha jo aika saada oma ketjunsa Kososen veljeksille, tiedän että joissain ketjuissa jo paljon juttua mutta olisi kiva kuulla enemmän näistä sekopäistä!

Puoskari Catajisto
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: La Touko 17, 2008 2:43 pm
Paikkakunta: Irkutsk

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Puoskari Catajisto »

Kosonen.jpg
Kosonen.jpg (11.98 KiB) Katsottu 28079 kertaa
Vesa Kosonen kuvassa vasemmalla. Kuva ns. Pähkinärinteen paloittelusurmien oikeudenkäynnistä.

Kuva oli kadonnut. Palautettu
-NILS-
Valoa on enemmän kuin ikkuna näyttää.

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja otus »

Onhan tuon lärvi myös täällä ja ihan livekuvassa, jos nyt jotain edes kiinnostaa..

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/l ... edia=77214
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

smigel
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Ti Elo 19, 2008 9:29 pm

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja smigel »

Ilmeiseti Kososen veljeksillä on ollut 'värikäs' historia Martsari/Myyrmäki alueella, ja jos oikein olen ymmärtänyt niin kaikilla vähintään yksi henkirikos takanaan??

BrassKnuckle
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: To Joulu 08, 2011 9:00 am

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja BrassKnuckle »

N.B.K. - ketjussa on noista veijareista tarinaa.

Tuo pähkinärinteen keissi on vanhemman kososen ensimmäinen henkirikos, muut ollut tapon yrityksiä. Keskimmäinen puukotti kerrostalon pihalla kuoliaaks jonku ja nuorin pahoinpiteli hengiltä, viimeiseks mainittuun olen vantaalla joskus törmännytki..

Sasse75
Sabrina Duncan
Viestit: 357
Liittynyt: Ma Helmi 04, 2008 4:48 pm

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Sasse75 »

Kaikki veljekset mulle tuttuja nuoruudesta.. Nuorempien kanssa enemmän tekemisissä, eikä ole pahaa sanottavaa henkilökohtaisella tasolla. Mukavia tyyppejä ovat. Vesku nyt välillä flippaili silloinkin.
"Every saint has a past. Every Sinner has a future."

häirikkö
Hetty Wainthropp
Viestit: 470
Liittynyt: Ke Maalis 25, 2009 8:56 pm

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja häirikkö »

Kyllähän kaikki kriminaalit jonkun poikia ja sisaruksia jne. aina ovat, mutta ei näitä sekopäitä nyt herranjumala mukaviksi tyypeiksi voi yleisellä tasolla sanoa!

Karvaperuna
Nikke Knakkertton
Viestit: 195
Liittynyt: Pe Marras 18, 2011 8:13 pm

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Karvaperuna »

Juu. Ihan mukavia murhamiehiä ovat.
Koht sattuu Juhaa leukaan! KopS! Noniin, nyt on Juhalla leuka kipeä.

Eazy
Nikke Knakkertton
Viestit: 157
Liittynyt: Ti Heinä 09, 2013 5:27 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Eazy »

Tosiaan tossa tapasin yhtä kaveria perjantaina, niin toinen näistä pähkinärinteen machetella viipaleiksi laitettu oli hänen kaverinsa ollu nuoruudessa.Ei siis tää elinkautis kaveri,vaan Esa.

Mitens tämä näiden murhien ilmeinen arkkititehti pärjäilee nykyyän? jos ek 14,7v tänä päivänä keskimäärin ja UB säännöissä lukee kenttäoikeuden toimeksilaittaja on vesku, niin se varmaa lisää vuosia tonne lähemmäs 20v.

Tässä on muuten videopätkää iltasanomat-tv, missä tuomittu parin poliisin kanssa hoippuu saliin, vähän toi ruumiinele on tommonen että machete voi heilahdella sinne tänne.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 46925.html
Bein me is so neat!

Sehnsucht
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Heinä 28, 2008 8:35 pm

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Sehnsucht »

Joku spekuloi täällä, että tämä Pähkinärinteen Der Metzgermeister olisi itse asiassa ollut Sami Huhtimon surman takana, koska hänelle ilmestyivät NBK:n liivit heti kyseisen tapauksen jälkeen.

Uskon kuitenkin itse, että Johansson todella surmasi Huhtimon. Ei ole loogista, että Johansson olisi puhunut itselleen elinkautisen tekemättömästä teosta!
I'm not the greatest; I'm the double greatest. Not only do I knock 'em out, I pick the round. -Muhammad Ali

flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

Sehnsucht kirjoitti:Joku spekuloi täällä, että tämä Pähkinärinteen Der Metzgermeister olisi itse asiassa ollut Sami Huhtimon surman takana, koska hänelle ilmestyivät NBK:n liivit heti kyseisen tapauksen jälkeen.

Uskon kuitenkin itse, että Johansson todella surmasi Huhtimon. Ei ole loogista, että Johansson olisi puhunut itselleen elinkautisen tekemättömästä teosta!
Kannattaa muistaa että johansson olisi saanut elinkautisen myös muista murhista, oli Huhtimon surma mukana tai ei.. voi olla että kyseessä on johanssonin diili... ottaa myös tämän murhan nimiinsä ja pääse nbk:sta eroon ongelmitta.. tai jotain vastaavaa..

Yfx

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Yfx »

flynt-one kirjoitti:
Sehnsucht kirjoitti:Joku spekuloi täällä, että tämä Pähkinärinteen Der Metzgermeister olisi itse asiassa ollut Sami Huhtimon surman takana, koska hänelle ilmestyivät NBK:n liivit heti kyseisen tapauksen jälkeen.

Uskon kuitenkin itse, että Johansson todella surmasi Huhtimon. Ei ole loogista, että Johansson olisi puhunut itselleen elinkautisen tekemättömästä teosta!
Kannattaa muistaa että johansson olisi saanut elinkautisen myös muista murhista, oli Huhtimon surma mukana tai ei.. voi olla että kyseessä on johanssonin diili... ottaa myös tämän murhan nimiinsä ja pääse nbk:sta eroon ongelmitta.. tai jotain vastaavaa..
Älä sekoile, Huhtimon murha oli se josta sai alunperin EK:n, nämä kaksi uutta tunnustusta ja tuomio tuli sitten uskoontulon jälkeen.

Latehan tunnusti Huhtimon murhan käräjäoikeuden käsittelyn jälkeen, kun kaksi muutakin(barba&vesku)oli saanut tuomion murhasta.

aasintappi
Armas Tammelin
Viestit: 77
Liittynyt: Ti Huhti 30, 2013 2:04 am

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja aasintappi »

Jos nyt ihan tarkkoja ollaan ja ollaankin: kaksi uutta tunnustusta mutta EI tuomiota uskoontulon jälkeen. Oikeus katsoi, että aiemmin langetettu elinkautinen kattoi myös nämä kaksi myöhemmin tunnustettua henkirikosta.

Omerta
Alibin satunnaislukija
Viestit: 67
Liittynyt: Pe Loka 28, 2011 2:46 am

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Omerta »

Mitäs Barballe nykyään kuuluu?
Oderint, tum metuant.

Puoskari Catajisto
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: La Touko 17, 2008 2:43 pm
Paikkakunta: Irkutsk

Re: Vesa Kosonen ja veljekset

Viesti Kirjoittaja Puoskari Catajisto »

Alamaailman tietäjät:

Mitä kuuluu nykyään Kososen Vesalle? Onko vielä Riihimäellä ja minkälaisessa hapessa?
Valoa on enemmän kuin ikkuna näyttää.

Vastaa Viestiin