Hells Angels MC (ketju 2)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
tukija
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 10:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tukija »

El Pajarito kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 9:54 pm
Sivustamulkoilija kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 1:54 pm Onko sillä jotain merkitystä jos joku täälä katsoo punavalkoisten lasien läpi?tämähän on just oikea paikka puhua omista asioistaan jos haluaa.jokainen katselee minkä väristen lasien takaa tai sitten ei katsele......

Amen to that!

Nämä eri kerhojen ketjut pitäisi olla varattu keskustelulle kerhosta tai sen edesottamuksista kiinnostuneille. Kaikkien kerhojen osalta. Nyt joka kerhon ketjut on enemmän tai vähemmän paskottu joidenkin white trash-runkkareiden itseään toistavilla dissausviesteillä. Jos on pakko dissata mitä tahansa kerhoa, niin keksikää nyt herrajumala jotain muutakin kuin sitä samaa liivispede-diipadaapaa.

Tuo Oulun HA on joko poikkeuksellisen hyvin johdettu Criminal Empire, tai sitten vain yksinkertaisesti joukko pitkän linjan bikereita. Ne tietää jotka tietää. Minä en.
Pitkän ja vähän lyhyemmän linjan baikkereita. Oulu on kyllä ollut vähiten uutisissa, ja taitaa olla paljon yrittäjiä, joten aika menee omien hommien parissa. Toki myös paljon menetettävää jos narahtaa jostain. Tai sit eivät vaan jää kiinni. Tiedä häntä...

Oliko se Hells Angels MC Kajaani(?) Vai Kainuu vai mikä tää Oulun osasto oli, ennenku muuttivat Ouluun? Muistaakseni oon joskus nähnyt yhden jäsenen puhelimen kuoressa tarran jossa luki jotain Hells Angels MC Kajaani, tai jotain?

Edit: Joo, hyvä saada ihan oikeata keskustelua tähän aiheeseen, eikä vaan pelkkää mollaamista. Enkelit kiinnostaa ilmiönä ja kerhona. Myös minua. Olen heitä tavannut ja ollut tekemisissä vuosien ajan, mutta kerhosta he ovat aina olleet todella vaitonaisia. Ei kyllä toisaalta ole tullut mieleen kyselläkkään kauheesti joka asiasta 😃

Olen saanut käsityksen, että ei tarvitse montaa liian arkaa kysymystä kerhosta kysyä, niin välit on poikki. Epäilevät siis kaikkia. Todella varuillaan olevan tuntuisia kavereita. Toisaalta noin se varmaan pitääkin mennä kv kerhossa. Parempi, että jokainen jätkä on vähän liian varovainen, jos yksi tai kaksi tekee hämärähommia...

Taannoin oli se Carelian kerhotalon ammuskelu. Istuin autoon apparin paikalle, kuskina oli eräs HA jäsen toisesta osastosta, ei siis Careliasta. Taidettiin olla menossa lounaalle tai kahville tai jotain. Hymähdin ja mainitsin asiasta jotain, että
"siellä Lappeenrannassa oli jotain ammuskelua teidän kerholla..."

Vastaus: onko sulla puhelin taskussa mukana?
Minä: Joo, kuin niin?
Hän: sit oo hiljaa, älä puhu kerhosta puhelin mukana.

En omaa rikosrekisteriä, en käytä huumeita, en edes polta tupakkaa.
Olen kahdesti ollut juoppoputkassa. En koskaan tekemisissä virkavallan kanssa muuten. Eikä kiinnosta edes semmonen sekoilu, mitä on nähnyt parin tutun tekevän...

Mietin vaan, että tuskimpa Poliisi jaksaisi minun puhelinta kuunnella (jos semmonen on edes mahollista).

Ja olen tämän kaverin tuntenut jo vuosia, jopa ennen tuota lounasta oltiin kavereita oltu pitkään. Muuten kaikki on ok ja ihan normi tallaajalta tuo vaikuttais, mutta jos puheenaiheeksi tulee kerho, tai mikään muukaan moottoripyöräkerho, juttelu loppuu siihen. Hän vielä sanoi tuon minulle aika painavasti, jopa ehkä tiuskaisten, että "älä ikinä enää kysy kerhon asioista mitään" tai jotenkin noin.

Sit syötiin lounaat ja juteltiin ja kaikki oli ok. Tuli vaan vähän vainoharhanen fiilis siitä kännykkä kommentista 😃 mut eipä siinä, jokainen tyylillään.
jalmari68
Armas Tammelin
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Tammi 20, 2009 6:49 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja jalmari68 »

tukija kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 11:51 pm Oliko se Hells Angels MC Kajaani(?) Vai Kainuu vai mikä tää Oulun osasto oli, ennenku muuttivat Ouluun? Muistaakseni oon joskus nähnyt yhden jäsenen puhelimen kuoressa tarran jossa luki jotain Hells Angels MC Kajaani, tai jotain?
Jep. Backwoods mc Kajaani. Oli Overkillin kannattajakerho ja sai värit 90-luvun lopulla. Muutti Ouluun 2000-luvun alkupuolella.
tukija
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 10:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tukija »

jalmari68 kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 12:27 am
tukija kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 11:51 pm Oliko se Hells Angels MC Kajaani(?) Vai Kainuu vai mikä tää Oulun osasto oli, ennenku muuttivat Ouluun? Muistaakseni oon joskus nähnyt yhden jäsenen puhelimen kuoressa tarran jossa luki jotain Hells Angels MC Kajaani, tai jotain?
Jep. Backwoods mc Kajaani. Oli Overkillin kannattajakerho ja sai värit 90-luvun lopulla. Muutti Ouluun 2000-luvun alkupuolella.
Joo, eli Kajaani se oli. Kiitti!
Taisin jotain vielä mainita asiasta, että "mikä ihmeen Kajaani?" Että eikös kaikki viralliset osastot oo niiden sivuilla näkyvissä? Jotain se tais vittuilla, että "joo tää on semmonen salainen HA osasto" tai jotain 😃 sit heti kyllä korjas ja kertoi että se on nyt Oulun osasto.
tukija
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 10:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tukija »

On hienoa nähdä, kuinka historia elää ja kerhot pitää sitä hengissä. Satoja kuvia on kerhojen seinällä edesmenneistä jäsenistä. Suomessa Red Riverin sinällä tais olla koko seinän kokoinen kuva toisen maailmansodan pommittajasta. Siis se mistä Hells Angels on lähtöisin. Vai oliko Careliassa, en muista...
Myös jäsenten kotona olen nähnyt paljon kuvia kerhosta, ajoista ja tapahtumista. Kehystettyjä kuvia seinällä. Tuntuvat elävän henkeen ja vereen tuota kerhoaan ja sen ympärillä...

Tunnen paljon kerholaisia. Kukaan ei ole kerhossaan yhtä lujasti, kun Hells Angelsin jäsen.
tukija
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 10:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tukija »

overdose kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 3:50 pm
tukija kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 12:43 pm
Aina olen kerhoilla käynyt jäsenen kutsumana ja heidän seurassaan.
Mutta mikäänhän ei estä ketään menemästä koputtamaan oveen ja tutustumaan jos haluaa. Toki en usko, että kovin monesti avaavat ovea, kun kameroista näkevät että tuntematon henkilö koputtelee. Joskus oli Helsingissä palaveria, itse istuin baarin puolella. Neuvo oli, että jos kamerasta ei näy kerhon logoa vaatteissa tms. ovea ei avata. Jäsenet siis olivat pitämässä jotain palaveria toisessa huoneessa, ja itse tietenkään en sinne saanut mennä vaan jäin syömään baarin puolelle. Joku sinne tuli koputtelemaan, ja hän odotti ulkona sen melkein tunnin siinä ovella, että yksi jäsenistä kävi avaamassa oven palaverin jälkeen. Ei ollut jäseneen viittaavia vaatteita, mitä kamerassa näin, joten en avannut ovea. Kuten oli neuvottu.
Juurikin näin se toimii. Mutta mikään ei tosiaan estä ketään menemästä koputtelemaan oville, mutta ajatellaanpa asiaa nyt vaikka näin. Kerhotila on jäsenelle toinen koti, joillekkin se on kirjaimellisesti ainut koti, siellä siis asutaan. Enkä nyt tarkoita vain HA:n kertsejä, vaan näin on muillakin kerhoilla. Haluaisitko sinä että sinun kotisi ovelle tulee joku random tyyppi koputtelemaan milloin haluaa? Onhan hiukan eri asia jos random tyyppi tulee jo sinun tuntemasi ystävän kanssa, tai että random tyyppi on kutsuttu kylään jonkun ystäväsi toimesta.
Jos siis täällä foorumilla muutaman kuukauden kuluttua siintä, kun itse olet käynyt kertsillä ensimmäistää kertaa, kehoitat ihmisiä menemään koputtelemaan milloin huvittaa kerhon ovia, olet ehkä käsittänyt jotain väärin. Mutta tämä nyt on vaan minun mielipide, jos joku haluaa käydä ovien takana koputtelemassa se heille suotakoon. Mutta jos haluat tutustua ihmisiin, monesti ensivaikutelmalla on suuri merkitys. Se että menee randomina jonkun oven taakse koputtelemaan ei välttämättä aiheuta hyvää sellaista.
Voi olla joillekkin koti. Kaikille jäsenille on kuin koti. Vertaus on silti hölmö. Minä en ole henk koht ihmisenä maailmalla tunnettu ja tiedetty henkilö. Hells Angels on tunnettu ja tiedetty. Heidän tilansa on merkitty tunnuksin ja monesti he vielä kertovat osoitteen, missä tilat sijaitsevat. Sinne voi kuka tahansa mennä koputtelemaan, jos mieli tekee tutustua.

Minun oveani ei ole tunnuksin merkattu. Eikä minun kotonani ole mitään kiinnostavaa muutenkaan.
Vespamies
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: La Helmi 29, 2020 8:44 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Vespamies »

tukija kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 2:37 am On hienoa nähdä, kuinka historia elää ja kerhot pitää sitä hengissä. Satoja kuvia on kerhojen seinällä edesmenneistä jäsenistä. Suomessa Red Riverin sinällä tais olla koko seinän kokoinen kuva toisen maailmansodan pommittajasta. Siis se mistä Hells Angels on lähtöisin. Vai oliko Careliassa, en muista...
Myös jäsenten kotona olen nähnyt paljon kuvia kerhosta, ajoista ja tapahtumista. Kehystettyjä kuvia seinällä. Tuntuvat elävän henkeen ja vereen tuota kerhoaan ja sen ympärillä...

Tunnen paljon kerholaisia. Kukaan ei ole kerhossaan yhtä lujasti, kun Hells Angelsin jäsen.
Varmasti vaatii mieletöntä sitoutumista tuo kerhoelämä, myös jäsenen mahdolliselta perheeltä. Ei onnistuisi meillä kotona :mrgreen:
Silloin kun vaalitaan historiaa ja pyörien ympärillä hääräämistä, ollaan ytimessä. Poliisin mukaan ydin on tietty muualla.
mr58
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mr58 »

Vuosi sitten pidetyn ison HD rallin aikaan menin erään Enkelin juttusille. Tarinaa riittikin sitten reilun parin tunnin ajan. Pääasiassa pyörien rakentamisesta, säädöksistä, josta tuntui olevan perillä. Poliisia arvosteli siitä että kiusallaan pitivät monia pitkiäkin aikoja ratsiassa, eivätkä silti tienneet oikein mistään mitään.
No paljon tuli juteltua pyöristä yleensä ja niiden rakentamisesta, joka vuosi tehdään aina jotain uutta. HD mallien eri ominaisuuksista, mikä kestää mikä ei. Minkälainen pyörä käyttäytyy erilailla, eri olosuhteissa ja tienpinnoilla. Kerhohommista ei puhuttu oikein mitään, eikä se ollut tarkoituskaan. Ihan mielenkiintoinen pointti oli se kun sanoin että taidan olla liian vanha aloittamaan uudestaan. Hän sanoi ettei koskaan ole liian vanha. Tunsi kavereita jotka ovat jopa 70 aloittaneet uudestaan. Tarpeeksi pienellä pyörällä alku ja sitten omien kykyjen mukaan kasvattaa kun tulee rutiinia. Apua saa kaikista kerhoista, jopa heiltä kun uskaltaa kysyä. Näki mikä on se juttu miksi kerhossa ollaan. Kyseessä oli jo vanhempi herrasmies ja käteltiin lopuksi ja toivotettiin hyviä jatkoja. Minä vielä turvallisia ajokilometrejä.
tukija
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 10:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tukija »

mr58 kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 7:46 pm Vuosi sitten pidetyn ison HD rallin aikaan menin erään Enkelin juttusille. Tarinaa riittikin sitten reilun parin tunnin ajan. Pääasiassa pyörien rakentamisesta, säädöksistä, josta tuntui olevan perillä. Poliisia arvosteli siitä että kiusallaan pitivät monia pitkiäkin aikoja ratsiassa, eivätkä silti tienneet oikein mistään mitään.
No paljon tuli juteltua pyöristä yleensä ja niiden rakentamisesta, joka vuosi tehdään aina jotain uutta. HD mallien eri ominaisuuksista, mikä kestää mikä ei. Minkälainen pyörä käyttäytyy erilailla, eri olosuhteissa ja tienpinnoilla. Kerhohommista ei puhuttu oikein mitään, eikä se ollut tarkoituskaan. Ihan mielenkiintoinen pointti oli se kun sanoin että taidan olla liian vanha aloittamaan uudestaan. Hän sanoi ettei koskaan ole liian vanha. Tunsi kavereita jotka ovat jopa 70 aloittaneet uudestaan. Tarpeeksi pienellä pyörällä alku ja sitten omien kykyjen mukaan kasvattaa kun tulee rutiinia. Apua saa kaikista kerhoista, jopa heiltä kun uskaltaa kysyä. Näki mikä on se juttu miksi kerhossa ollaan. Kyseessä oli jo vanhempi herrasmies ja käteltiin lopuksi ja toivotettiin hyviä jatkoja. Minä vielä turvallisia ajokilometrejä.
Jep, samoja aiheita käsitelty paljon. Ja todella ammattitaitoisia ukkoja kerhossa. Rattaista ja letkuista lähtien osanneet neuvoa kaikki, mikä sopii mihinkin parhaiten.

Mulla tais olla -09 tai -10 custom Dyna ajossa kun kävin joskus kertsillä. Oli useampi ukko siinä ympärillä ihmettelemässä pyörää ja kommentoimassa sitä sun tätä. Siis tietävät ja ovat kiinnostuneita harrikoista ihan tosissaan.
Sivustamulkoilija
Jack Bauer
Viestit: 967
Liittynyt: To Kesä 21, 2018 1:57 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sivustamulkoilija »

El Pajarito kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 9:54 pm
Sivustamulkoilija kirjoitti: Ti Maalis 17, 2020 1:54 pm Onko sillä jotain merkitystä jos joku täälä katsoo punavalkoisten lasien läpi?tämähän on just oikea paikka puhua omista asioistaan jos haluaa.jokainen katselee minkä väristen lasien takaa tai sitten ei katsele......

Amen to that!

Nämä eri kerhojen ketjut pitäisi olla varattu keskustelulle kerhosta tai sen edesottamuksista kiinnostuneille. Kaikkien kerhojen osalta. Nyt joka kerhon ketjut on enemmän tai vähemmän paskottu joidenkin white trash-runkkareiden itseään toistavilla dissausviesteillä. Jos on pakko dissata mitä tahansa kerhoa, niin keksikää nyt herrajumala jotain muutakin kuin sitä samaa liivispede-diipadaapaa.

Tuo Oulun HA on joko poikkeuksellisen hyvin johdettu Criminal Empire, tai sitten vain yksinkertaisesti joukko pitkän linjan bikereita. Ne tietää jotka tietää. Minä en.
Juu kyllä,ja mun mielestä jos jotakin oikein vituttaa tai ärsyttää joku ryhmittymä,niin sillon sinne ovelle voi mennä koputteleen ja pyytää et joku tulis vaikka siinä pihalla käymään ja silloin sitten kertoa oma näkemyksensä niiden toiminnasta/elämäntyylistä.siitä pihalta pääsee helpommin karkuun jos menis väittelyksi :D Mutta joo oikeesti,jos ihmisellä on yhtäänkään itsesuojeluvaistoa,niin ehkä kannattaa jättää jättää sittenkin väliin :D
Sen verran vielä,että en ole nähnyt/kuullu että jonkun porukan ovelle olisi joku piesty ihan vaan siitä syystä että on kouluttanut oveen.yhden erään poppoon ovelle ilmaantui joskus aikanaan koputtavia ihmisiä aika paljon kun siinä kiinteistössä oli muutakin toimintaa ja tämä kyseinen poppoo ei ollut vielä kerenny merkitseen tunnuksillaan ovea,niin kävivät avaan välillä oven koputtelijalle ja kysyyn että mitä asiaa ja tarvittaessa ohjeisti tätä muualle ovelle,että ei ne välttämättä niin muikkuja ole kun monet luulee ja nimenomaan luulee :mrgreen:
tukija
Nikke Knakkertton
Viestit: 161
Liittynyt: Pe Joulu 22, 2017 10:13 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tukija »

Totta. Sillä sanoinkin aikaisemmin, että ovelle voi mennä koputtelemaan kuka vaan, ei tarvitse pelätä mitään. Luulen, että eivät avaisi ovea. Tai sitten joku jäsenistä tulisi ulos kysymään, mitä asiaa. Sisälle eivät varmasti päästäisi heti. Varmasti kyllä vastaisivat kysymyksiin jos haluat jotain tietää kerhosta, historiasta, pyöristä yms. Saattavat kutsua sisäänkin, riippuu onko jotain vieraita sillä hetkellä tai muuta juttua menossa.

Aikanaan Saksassa ajellessa ajattelin pyörähtää paikallisella kerholla ja otin yhteyttä Suomalaiseen kaveriini joka on jäsen, ja kysyin että saisikohan täällä Saksassa käydä kerholla vaikka oluen juomassa tai ostamassa jonkin lippiksen tai muuta. Ihan sillä kysyin, että tietääkö hän millainen käytäntö Saksassa on.

Sanoi heti, että älä missään nimessä mene. Silloin oli jotain isompaa kahakkaa Bandidoksen ja HA välillä juuri Saksassa. Jotain ammuskelua sun muuta... ei kuulemma kannattanut silloin tuntemattomana mennä kerhon ovelle pyörimään.

Vaikeahan se tietty on ihan normi naapurin mummon tietää, milloin on tilanne päällä mut joo... Eivät vaan avaa ovea.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Mikä hinku teillä on mennä toisten "kotiin" koputteleen ovia jos ette edes tunne sieltä ketään?
Menettekö te jonku tuntemattoman perheen ovelle vaan pimpotteleen että saanko tulla sisälle katseleen?

no et saa,painu vittuun siitä.

Ihme sakkia olette.Ei ole ihme että voi tulla turpaan joku päivä.
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
tokkaukko
Christopher Lorenzo
Viestit: 1694
Liittynyt: Su Syys 15, 2019 1:12 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja tokkaukko »

Voin kuvitella mitä ne kelaa "joku jätkä koputti ja pyys päästä sisälle,ei se tunne ketään mutta olis tullu katselemaan ja ryyppäämään tänne.."

Luulettako te että nämä tallit on jonkulaisia matkailu-matkamuisto- ja kaljottelu kohteita ohimeneville turisteille?

"Joo,mä tulin tähän Hells Angelsille viikonlopuksi"
Jos peli on epäreilu,älä pelaa.
overdose
Harjunpää
Viestit: 333
Liittynyt: To Tammi 12, 2012 7:23 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja overdose »

tukija kirjoitti: To Joulu 19, 2019 7:57 pm
Naureskelivat vähän kun ensikertalaista kerholla kävijää vähän jännitti (en ihan tiennyt mitä saa tehdä ja mitä ei, etten vahingossa mokaa jotain minkä baikkerit tietää mutta minä en, mutta ei sekään kuulemma olisi haitannut
tukija kirjoitti: To Maalis 19, 2020 3:02 am Mulla tais olla -09 tai -10 custom Dyna ajossa kun kävin joskus kertsillä. Oli useampi ukko siinä ympärillä ihmettelemässä pyörää ja kommentoimassa sitä sun tätä. Siis tietävät ja ovat kiinnostuneita harrikoista ihan tosissaan.
Jep jep, joulukuussa ensikertalaisena kertsillä, sitten maaliskuussa ollaankin jo pyörällä käyty paikalla pyörähtelemässä. Aika kalsat pyöräilykelit mutta juu, varmasti olet käynyt...
tukija kirjoitti: To Maalis 19, 2020 2:56 pm Aikanaan Saksassa ajellessa ajattelin pyörähtää paikallisella kerholla ja otin yhteyttä Suomalaiseen kaveriini joka on jäsen, ja kysyin että saisikohan täällä Saksassa käydä kerholla vaikka oluen juomassa tai ostamassa jonkin lippiksen tai muuta.
tukija kirjoitti: Ke Maalis 18, 2020 3:48 am Minä en ole henk koht ihmisenä maailmalla tunnettu ja tiedetty henkilö. Hells Angels on tunnettu ja tiedetty. Heidän tilansa on merkitty tunnuksin ja monesti he vielä kertovat osoitteen, missä tilat sijaitsevat. Sinne voi kuka tahansa mennä koputtelemaan, jos mieli tekee tutustua.
Miksi sun piti kaverillesi soittaa? Miksi et vaan menny koputtelemaan ovelle? Niinhän olet täällä foorumilla kehoittannut muitakin tekemään. Kuten sanoit HA on tunnettu kansainvälisesti, ja kerhotilojen osoitteet löytyvät jos haluaa ne saada selville.
Kannattaisiko sinun muuten kysyä HA:n jäseniltä, nyt kun kerran heitä paljon tunnet, että haluavatko he että kehoitat täällä foorumilla tuntemattomia menemään koputtelemaan heidän kertsien ovia? Saatat yllättyä vastauksesta :o
"Weak men threaten, real men act"
- Varg Vikernes
Piirunverran
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Su Touko 06, 2018 9:48 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Piirunverran »

Ja on niitä koputtelijoita ollut jotka siinä ovella on sitten saanut avarin päähänsä koska liian aikaisin aamulla oli mennyt koputtelemaan ja kyselemään, samalla herättäneet nukkuneen jäsenen.
On saanut vieras nokkaansa kun oli tullut isompaan juhlaan pyörimään pihalle vaikka oli ns avoimet ovet juhla, kaikki tervetulleita. Näin siis oli somessa pyörineessä bannerissa lukenut. Kukaan ei kyseistä tyyppiä ollut tuntenut ja jossain kohtaa turpaan tuli kun oli alkanut kyselemään.
mr58
Remington Steele
Viestit: 233
Liittynyt: Ke Syys 09, 2015 8:14 pm

Re: Hells Angels MC (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mr58 »

En minäkään menisi koputtelemasn ovelle mutta noi kokoontumisajot on vähän eri asia. Sitten se turpaan vetäminen voi olla myös hauskanpitoa, tai on ainakin ollut joskus. Berdoon Dougie Poo kertoi että olivat istuneet jonkun baarin ulkopuolella. Siinä oli ollut lisäksi Buzzard, Hambone ja joitain muita. Aina kun joku käveli siitä nämä "veijarit" kysyivät jotain ja jos vastaus ei miellyttänyt niin vetivät turpaan. Monet jäsenet ovat sanoneet että varuillaan saa olla kokoajan, jostain voi tulla nyrkkiä yhtäkkiä. Berdoon, Oaklandin ja Friscon jäsenet tappelivat kokoajan, jos ei muiden niin toistensa kanssa. Erimielisyyksiä tulee aina, ollaan missä seurueessa tahansa. Enkeleillä on ainakin ennen ollut tapana ratkaista monet asiat tappelemalla, omien tai ulkopuolisten kanssa. Ainakin tuolla Amerikan mantereella, tuskin se muuallakaan niin kovasti eroaa.
Vastaa Viestiin