Yhteytesi "järjestöihin"?

Sana on vapaa, jos uskaltaa...

Mitenkä on?

En tunne ketään, enkä haluakaan.
188
42%
Kaverin kummin kaima on hangaround.
115
26%
Lähipiirissä (jopa sinä?) on member tms.
144
32%
 
Ääniä yhteensä: 447

Kemper Boyd
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: To Marras 08, 2007 12:33 pm

Viesti Kirjoittaja Kemper Boyd »

Ei kauheasti huvita moisia kavereita tuntea. Jotenkin lapselliselta vaikuttavaa tuo jengien touhu liiveineen ja menoineen.

Manual
Lauri Hanhivaara
Viestit: 130
Liittynyt: Su Marras 11, 2007 11:09 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Manual »

Paha MC kirjoitti:Oletko millaisissa
väleissä "rikollisiin moottoripyöräkerhoihin" tai muihin prosenttijengeihin?
Lisään vielä, itselläni on ehkä mahdollisesti tekemistä jonku ehkä mahdollisesti kerhon kanssa.
Voi olla ,voi olla ettei ole ,viisas vaikenee 8)

ArcticEli
Harjunpää
Viestit: 298
Liittynyt: Pe Marras 09, 2007 4:18 pm

MItä?

Viesti Kirjoittaja ArcticEli »

Koskaan kuullutkaan mistään....

joey
Angus MacGyver
Viestit: 6783
Liittynyt: La Marras 10, 2007 9:55 pm

Viesti Kirjoittaja joey »

Viisas vaikenee juu, ja lapsellista tai muuten aika lähinäköistä (en keksinyt parempaakaan kuvausta :lol: ) taitaa jengiläisten touhut suurimmilta osin olla, mutten itse ainakaan soita ensimmäisenä poliisille, jos ongelmia tulee.

On sattunut ja tapahtunut kaikennäköistä (lähinnä töissä), ja poliisilla on aina kestänyt vähintään tunti saapua paikalle, jos ovat tulleet. Lisäksi usein virkavallan yleinen asenne tapahtunutta kohtaan on aika nihkeä, ellei kenestäkään vuoda verta tai mitään suurempaa ole väkivalloin anastettu. Muualle soittamalla saa apua nopeammin ja tehokkaammin.

Halusin siis tuoda näkemykseni esille, vaikka vaikenemisen viisauden tiedostankin, koska on minunkin mielestäni (kuten joku mainitsi edellä) erittäin surullista, että muualta saa apua virkavaltaa paremmin. Vaikkakin, onhan se ihan ymmärrettävää.

Lisää virkoja virkavallalle!

Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

TMK666:lle

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

tmk666 kirjoitti:
Kalessin kirjoitti:^jaa miksi hymyilyttää?
Tuon Shakaalin "tiedot" MC kerhojen yhteyksistä toisiinsa hymyilyttää,suorastaan naurattaa. Vaikka tietysti kaikki mikä lukee Iltiksessä ON FAKTAA :shock:
Kyse oli lehtijutun tiedoista, ei minun. Eikä perustu minun mielipiteeseen, vaan toimittaja Mölsän. Ei millään pahalla.
I just..

murhatutkija
Alibin satunnaislukija
Viestit: 64
Liittynyt: Pe Heinä 20, 2007 1:31 pm
Paikkakunta: HELSINKI <

ei tekemisissä

Viesti Kirjoittaja murhatutkija »

ei tekemisissä

remo
Susikoski
Viestit: 36
Liittynyt: La Marras 10, 2007 12:44 am
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja remo »

Mulla Support paita ja pari kertaa sitä pitäneenä on ollut valtava kunnioitus ja porukka tullu juttelee. Aika outoa ja nyt paita pysyy kaapissa tai päätyy rätiksi. Homma muuten ok, mutta kun en kuulu mihinkään porukkaan, niin rispektit vaan heille, ei mulle.....
Tieto luo tuskaa

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

ehkäpä, tai sitten ei :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

Mariella
Rico Tubbs
Viestit: 1295
Liittynyt: Ke Marras 21, 2007 3:03 pm

Viesti Kirjoittaja Mariella »

Tunnen kyllä muutamista. Avomies on entinen 1%-kerhon jäsen.

Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

1990-luvun lopussa minä satuin tuntemaan joitakin helkkareita oman brittipyöräharrastukseni kautta. Kerran minulla oli etuoikeus ja kunnia päästä Espoon helkkarien kerholle juhlimaan. Siinä vanhassa rapatussa omakotitalossa.
Muuten ei mitään tekemisiä 1%-jengien kanssa.
Viimeksi muokannut Mäsä-Masa, Su Joulu 09, 2007 6:35 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.

metallikukko
Neuvoja-Jack
Viestit: 535
Liittynyt: Ma Huhti 09, 2007 8:47 pm

Viesti Kirjoittaja metallikukko »

Olen samaa mieltä Mustan Nuolen kanssa tuosta miten ei ole koiraa karvoihin katsominen varsinkaan metallimusiikkiväen kanssa.

Itsekkin seitsemän Tuska-festivaalia vailla mitään ongelmia kolunneena ja ensimäisinä vuosina tuli oltua ne neljä päivää aivan ympäripäissään.

Ainoat ongelmat ovatkin sitten tulleet kaupungilla aamuyöstä kännisten tavisurpojen kanssa, mutta aina on puhumalla selvitty.

Mutta asiaan :Työkaveri hengaa muistaakseni Bandiittojen kanssa.
Ei uskoisi äkkiseltään ulospäin normaalin näköisestä perheenisästä.

verilöyly
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ma Marras 26, 2007 2:50 pm
Paikkakunta: Pikkupaikka

Viesti Kirjoittaja verilöyly »

En tunne kuin yhden mp-jengiläisen nykyään ja sekin jengi taitaa koostua huumorimiehistä (ei mitään laitonta toimintaa)
Sic vis pacem, 9x19 mm

Kaljukostaja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 57
Liittynyt: Su Syys 02, 2007 11:54 am

Viesti Kirjoittaja Kaljukostaja »

En tunne, mutta en tunne yhtään jääkiekkoilijaa, putkimiestä, taksikuskia tai poliisiakaan :)

Opiskeluaikoina tein yhden harjoittelun päiväkodilla ja sieltä yksi "liivi-hemmo" aina välillä haki lastaan. Oli aika hurjan näköistä, kun tyyppi nappasi pikkupoikansa pyörän kyytiin ja kaasutti menemään :roll: No, oli pojalla kyllä kypärä (niin ja nahkavermeet...) :shock:

PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Kaljukostaja kirjoitti:En tunne, mutta en tunne yhtään jääkiekkoilijaa, putkimiestä, taksikuskia tai poliisiakaan :)

Opiskeluaikoina tein yhden harjoittelun päiväkodilla ja sieltä yksi "liivi-hemmo" aina välillä haki lastaan. Oli aika hurjan näköistä, kun tyyppi nappasi pikkupoikansa pyörän kyytiin ja kaasutti menemään :roll: No, oli pojalla kyllä kypärä (niin ja nahkavermeet...) :shock:
Muakin katsellaa aika pitkään kun haen muksua päikkäristä. Ekalla kerralla ne meinasi soittaa poliisit kun luuli et kidnappaan oman muksun kun hain sen :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI

-Kilgore-
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Tammi 01, 2008 9:28 pm
Paikkakunta: Somewhere

Viesti Kirjoittaja -Kilgore- »

Vähän suuremmissa kaupungeissa näitä on tullut joskus bongattua, eivät täälläpäin muuten pärise.
" Dyin's too good for 'em "

Vastaa Viestiin