Yhteytesi "järjestöihin"?

Sana on vapaa, jos uskaltaa...

Mitenkä on?

En tunne ketään, enkä haluakaan.
188
42%
Kaverin kummin kaima on hangaround.
115
26%
Lähipiirissä (jopa sinä?) on member tms.
144
32%
 
Ääniä yhteensä: 447

joffa84
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ma Joulu 10, 2012 3:10 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja joffa84 »

Yks suomen pahimmista jengeistä on täälä kokonaan jäänyt mainitsematta.. mc maitoparrat!! Kannattaa varoa.. =)
selvänäkijä
Jack Taylor
Viestit: 15
Liittynyt: La Tammi 30, 2010 5:05 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja selvänäkijä »

Olipas hauska tää sankari Porista, joka on oliko se supportina kahdessa jengissä ja kohta tosimies Banditosissa. :)
Zemppiä vaan valitsemallesi urallesi.

Luulisi jokaisen itseään ja läheisiään arvostavan pysyvät kaukana rikollisjengeistä.
Ihme että sellaisellakin täytyy kehua?
Musta se on kova mimmi ja kundi kun menee aamuisin töihin ja hoitaa perheensä.

No itse kysymykseen tunnetko tai kuulutko oliko se rikollisjengiin.
Täytyy myöntää, että venäjänmafia ja yhden toisen maan mafia ovat tulleet tutuiksi.
Minusta riippumattomista syistä.
En koskaan halua olla tekemisissä kenenkään rikollisen kanssa, mutta ainahan se ei ole omassa kädessä.
Eli taustaa tähän jakomieliseen tilanteeseen.
Tein ja teen ihan rehellistä yritystoimintaa niin Suomessa kuin ulkomailla.
En tiennyt yhden firman olevan kytköksissä mafiaan.
Joku konflikti kerran tuli jossain hotelissa ja mminuun ei kukaan koskenut ja ihmettelin sitä kovasti.
Kysyin sitten liikekaveriltani, että miksi ne ei mun kimppuun käynyt kun kaikki tappeli.
Niin hän sanoi minun olevan suojeluksessa.
Ihmettelin tietty ihan hitosti.
Jälkikäteen olen saanut sitten tietää olevani aika ison porukan ns. suojeluksessa, johon kylläkin lopetin kaiken yhteydenpidon asian kuultuani.
En siis tee liiketoimia heidän kanssaan, enkä muutenkaan välitä olla heihin yhteydessä.

Useimmat näistä ns. isoista mafiosoista on ihan tavallisia yrittäjiä.
Ne jotka tekee varsinaista businestä eivät pidä itsestään melua, mutta sitten on nämä katutason miehet jotka on välillä vankilassa välillä vapaana ja supporteina ja ties minä.
Varmaankin moni liikemies on tietämättään mafian kanssa tekemisissä useastikkin sitä tiedostamatta.
Täytyy kyllä myöntää, että kaikki mielenkiinto olla tekemisissä häviää, kun joku katsoo sua kuin bullterrieri valmiina käymään kimpuun, kuten minulle kävi. Onneksi kaverini sanoi minun olevan suojeluksessa.

Äänestykseen tulisi kai laittaa, että tunnen, mutta en missään nimessä halua kuullakkaan näistä mafiosoista.
Oikeasti nämä Suomen moottoripyöräjengit ja muut jengit on kovia, mutta oikein paatunutta vihaista psykopaattia mitä tosi rikollisissa on harvoin Suomessa tapaa.
naavala
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 95
Liittynyt: Su Touko 13, 2012 12:57 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja naavala »

edit: otetaan turha quote pois...

Ei ole yhteyksiä enkä tunne enkä haluakaan tuntea.

Jäjestäytynyt rikollisuus kun ei ole kovin nasta juttu vaikka jotkut sitä sellaisena tuntuu täällä pitävän. Kysymykseen ovatko kotimaiset konnat ammattilaisia vastaisin että toivottavasti eivät ole. Rikollisuuden laatu nimittäin määrittää pitkälle yhteiskunnan tilan. Mitä vahvempia, fiksumpia, tehokkaampia jne. rikollisjärjestöt ovat, sitä surkeammassa jamassa on myös koko yhteiskunta.

Joskus on vaikea ymmärtää tällä palstalla kovin yleistä rikollisuuden ihannointia. Tai okei, ymmärrän jos kyseinen ihailija on itse edunsaaja eli JRn jäsen. Tavallinen lainkuuliainen veronmaksaja sen sijaan kustantaa sanamukaisesti omalla selkänahallaan noi rikollisten perseilyt. Varsinkin jos on keskiluokkainen veronmaksaja joka on riippuvainen yhteiskunnan palveluista kuten terveyspalvelut, päiväkodit, koulut ym. infra niin kaikenlainen rikollisuus pitäisi nähdä pelkästään uhkana. Suomihan on jo hyvää vauhtia ajautumassa samaan tilaan kuin missä itänaapurikin on. Järjestäytynyt rikollisuus kasvaa ja kunhan viisumivapaus Venäjän kanssa toteutuu niin rajan yli alkaa lapata varmasti ammattimaisuuden kriteerit täyttävää kriminaalia. Kyllähän ryssämafia toki Suomessa jo on muttei sentään vielä johda poliisia ja oikeuslaitosta kuten itänaapurissa. Sitten kun se päivä koittaa meilläkin niin eiköhän ala JR:n ihailijat kummasti täälläkin harventua.

Sitäkin voi kukin tahollaan miettiä miten hienoa on se että tällä hetkellä käytännössä joka veroeuro valuu Euroopan kriisimaiden tukemiseen. Siis maiden joita johtavat erinäiset vahvat rikollisorganisaatiot. Suomessa painetaan pitkää päivää töissä ja maksellaan helvetillisiä veroja plus tietysti otetaan armottomasti syömävelkaa jotta Italian mafia voisi paksusti jatkossakin.
HammelmanN420
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Marras 28, 2011 1:37 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja HammelmanN420 »

Miksköhän ihmisillä on pakottava tarve tietää/ kertoa "yhteyksistään"? Etkö sää tiä ketä mää tunnen jutuista suurimmat pellet on oppinu tunnistaan jo teini-iässä.. Eiku niin, nää virtuaali kovispisteet :D
Intruder
Armas Tammelin
Viestit: 88
Liittynyt: Ti Elo 17, 2010 8:38 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Intruder »

On yhteyksiä mutta ei niistä täällä jutella
Porin

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Porin »

Intruder kirjoitti:On yhteyksiä mutta ei niistä täällä jutella
Mutta halusit kuitenkin kertoa?
Pientä ristiriitaa havaittavissa.
INES 7
Axel Foley
Viestit: 2301
Liittynyt: Pe Elo 13, 2010 5:57 pm
Paikkakunta: Koiruohon kaupunki

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja INES 7 »

En paljasta, että onko ja haluanko kertoa, jos on, niin mihin, olettaen, että on (mutta siitä en hiisku täällä).
Bröder
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 21, 2012 10:52 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Bröder »

oon ollut monessa mukana ja vielä on monta keitosta jäljellä. mutta ei niistä sen enempää.
mutta Gazoo Rockers MC:stä on lämpimimmät muistot.
we dont need glid. we can spit in ass.
kille
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 11:30 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja kille »

Lähes kaikkiin hyvät yhteydet/välit;-)
lepajoki
Olivia Benson
Viestit: 727
Liittynyt: Su Tammi 13, 2008 10:56 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja lepajoki »

Itselläni on korkeammat yhteydet vapaakirkkoon ja betaniaan. Vapaamuurareiden kanssa ei niinkään, kun olen enemmän putkimiehiä.
Perttu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 12:53 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Yks mun kaukainen sukulainen kuului 70luvulla teddyjengiin. Sitte olen ollut ruotsinristeilyllä samaan aikaan kun siellä oli Panraiserin ukkoja.
M@llory
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Touko 24, 2013 9:47 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja M@llory »

Paljon on porukkaa ympärillä ;)
You stupid bitch? You stupid bitch? You stupid bitch? Mickey, that's what my father used to call me! I thought you'd be a little more creative than that!
M@llory
Alokas
Viestit: 5
Liittynyt: Pe Touko 24, 2013 9:47 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja M@llory »

Bröder kirjoitti:Tiedän että kun kerron että mullaon yhteyksiä italian mafiaan niin kukaan ei usko, mutta totta se on. Di Laurojen perheen kanssa olen hyvää pataa, lapseni on ollu au pairina heidän kodissansa ja on tullut sitä kautta vierailtua paljonkin italiassa. Voin sanoa että sielltä saa fiatin varaosat pilkka hintaan.
Peukutan :)
You stupid bitch? You stupid bitch? You stupid bitch? Mickey, that's what my father used to call me! I thought you'd be a little more creative than that!
Vastaa Viestiin