Yhteytesi "järjestöihin"?

Sana on vapaa, jos uskaltaa...

Mitenkä on?

En tunne ketään, enkä haluakaan.
188
42%
Kaverin kummin kaima on hangaround.
115
26%
Lähipiirissä (jopa sinä?) on member tms.
144
32%
 
Ääniä yhteensä: 447

Munkka
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Touko 21, 2009 9:48 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Munkka »

Meni poikuus; eka postaus tänne.

En varsinaisesti tunne ketään näistä firmoista mutta työskennellesäni 90 luvun loppupuoliskolla Hamburger Börsissa, oli siellä kokki joka ajeli HD:llä, veti kainaloon HD:tä ja vapaalla ollessaan puketui kuulien liiviin. Mukava tyyppi kyllä, en minä sitä liivin takia miksikään ammattirikolliseksi leimais, mutta eihän sitä koskaan voi olla varma.

Toisenkin turkulaisen kuulaporukkaan kuuluvan/kuuluneen tiedän, sellanen puolikahjo uusnatsi. Ihmetyttää muutenkin et miksi noissa porukoissa nämä ns rotuopit on niin kova sana.

Ainakin 10 vuotta sitten liivihemmot tykkäs pörrätä jääkiekkostarojen porukoissa ja ainakin Elomon pojilla oli jotain kontakteja kuulajengiin. Ei tarttenu kaivolla häätää ylimääräisiä pöydästä kun liivimiehiä oli porukassa, kukaan ei yrittäny vallata pöytää. Muijia tosin pyöri ympärillä ihan mukavasti.
LilyValley
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: To Kesä 04, 2009 8:45 pm
Paikkakunta: Tampere

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja LilyValley »

Onhan noita lähipiiristä ja sitten tuttavia yms kavereiden kavereita. Itse en kyllä ole ikinä ajatellut että se olisi jonkinlainen suhde järjestöön. Minulle se on ihan sama onko liivit vai ei kunhan ei heti ala kiehuu ku naaman näkee :) Tosin puoleni olen valinnut hiljaa pääni sisällä.
Potilas kuuro, muuten asiallinen.
kati
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Helmi 20, 2008 9:13 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja kati »

Löytyy tuttuja,hyviä kavereita .
Maybrick
Perry Mason
Viestit: 3828
Liittynyt: Ti Loka 23, 2007 4:44 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Maybrick »

En tunne, ei ole yhteyksiä ja jos epäilen jotain, liukenen äkkiä. Tunnen epäluuloisuutta kaikenlaisia (myös poliittisia) kuppikuntia kohtaan, ihan sama millaista uskollisuusporukkaa on kyseessä ja erityisesti inhoan rikollisuutta ja siihen kallistuvaa porukkaa. Mielestäni niistä ei seuraa mitään hyvää, ainakaan itselleni. Uskon että samalaiset linnut lentävät yhdessä parvessa, ja ihmisestä voi päätellä melkoisesti seuransa perusteella. Olen harvoin jos koskaan erehtynyt tällaisissa arvioinneissa.
Nothing is quite what it seems
hipsulainen
Axel Foley
Viestit: 2377
Liittynyt: Pe Elo 24, 2007 2:29 pm
Paikkakunta: Lahti

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja hipsulainen »

En tunne ketään enkä haluakaan 8)
Olet sietämätön tyyppi ja mielipiteesi ovat vääriä
Älä soita tänne enää koskaan - Ultra Bra
HerloCCi Solmunen
Theo Kojak
Viestit: 1137
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2009 12:37 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja HerloCCi Solmunen »

Ei mitään mielenkiintoa kuulua.
Olemme kaikki syyllistyneet suureen rikokseen-suureen rikokseen olla elämättä elämää täydesti. (H. Miller)
PitBull
Martin Beck
Viestit: 839
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 2:05 am
Paikkakunta: Uusimaa

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Ei ole enää omia tunnuksia, eikä tule enää ikinä :roll:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Kakira
Sabrina Duncan
Viestit: 360
Liittynyt: To Touko 14, 2009 9:17 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Kakira »

hipsulainen kirjoitti:En tunne ketään enkä haluakaan 8)
Samat sanat :)
ELÄ ja anna toisten elää
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Tunnen edelleen vaikka kuinka monta eikä kenessäkään ole mitään sellaista piirrettä ettenkö haluaisi tuntea jatkossakin.Kavereita voi aina olla,joka asiaan ei tarvitse olla kuitenkaan sekaantumassa.Typerää arvostelua ketään tuntematta.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
white_trash
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 2:20 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja white_trash »

^no eihän niihin paskat jätkät, rotat, vasikat yms yms pääse ni kai niiden kans tulee toimeen. :lol:
"Ei uskoon tulo anna sulle mitään anteeksi, haulikko suuhun, syö pillereitä tarpeeksi"
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja loneliness »

white_trash kirjoitti:^no eihän niihin paskat jätkät, rotat, vasikat yms yms pääse ni kai niiden kans tulee toimeen. :lol:
Kaikki on niin suhteellista ja rotta voi olla monella tapaa, mutta jos oletetaan, että jossain jengissä on huomattavan paljon rikollisuutta ja esim. pahoinpidellään törkeästi normaaleja pyöräharrastajia ja varastetaan omaisuutta niin minun mielestä kyseisen tempauksen tekijä on aika paska jätkä. Jos minulla olisi lähellä aikuisuutta oleva lapsi, sanotaan vaikka 16-vuotias ja jossain jengissä sanotaan vaikka 20% jäsenistä pyörii huumebisneksissä, jengin jäsen myisi mun lapselle paskaa kamaa ja se delais...mun mielestä se ois myös paska jätkä.

Eli tekeekö se pelkästään hyvän jätkän, että sulla on tietyt 100 tyyppiä, joiden tekemisestä sä et puhu poliisille ja sä hengaat, dokaat ja pahoinpitelet niiden kanssa ihmisiä?

Sori kärjistys.

En tunne jengiläisiä.
Paavo Arhinmäki on äijä!
white_trash
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 2:20 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja white_trash »

^


Ei mitään sori."Ymmärrän" kantasi, viimeinen lause kruunaakin sen.

Mutta omin silmin.. Harvemmin kukaan lähtee randomina "normaaleja" pyöräharrastajia pahoinpitelemään tai varastamaan omaisuutta,
yleensä on aina jokin syy mistä lumipallo lähtee pyörimään.. oli se sitten väärinkäsitys tai ihan "hyväksytty" syy.
Jos on "hyväksytty" syy niin se leikin kestäköön jos on leikkiin lähtenyt. Jos on kysymys väärinkäsityksestä niin sehän on inhimillistä vaikkakin valitettavaa. Kyllä "hyvätkin" jätkät erehtyy välistä.

Humaisaineisiin on paha muuta kantaa ottaa kuin että kun omassa tuttavapiirissä tiedetään minun kantani aineisiin niitä ei tulla tuputtamaan eikä niitä pyöritetä mun näkökentässä taikka sitten olen sokea tai en halua myöntää :D

Eli tekeekö hyvän jätkän.... no tekeehän se niiden 100 tyypin keskuudessa ja se riittää hyvin monelle.
"Ei uskoon tulo anna sulle mitään anteeksi, haulikko suuhun, syö pillereitä tarpeeksi"
retkeilija
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: Pe Marras 14, 2008 7:30 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja retkeilija »

Minä kuulun Nordeaan. Olen myös osallistunut ALKO nimisen Suomen pahimman huumekartellin toimintaan joskus. Vaalien kautta minulla on myös yhteys näihin meidän voideltuihin puolueisiin. Joudun jopa murhaamaan tarpeen vaatiessa tämän kaiken edestä asevelvollisena. Olen siis ajautunut aika syvälle JR piireihin tahtomattani.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Veroparatiisi

"Rahanpesuun liittyvää väitöskirjaa valmistelevan Matti Korhosen ja asiaa tutkineen tietokirjailija Matti Ylösen mukaan Nordealla on laajat veroparatiisiverkostot Jerseyssä, Luxemburgissa ja Liechtensteinissa... Korhonen ja Ylönen laskevat Merrill Lynchin tekemän sijoitusten keskimääräisen rahanpesuarvion ja Tilastokeskuksen omaisuuslukujen perusteella, että suomalaisilla voi olla veroparatiiseissa jopa 5,1 miljardia euroa..."
Canaris
Frank Drebin
Viestit: 389
Liittynyt: Ke Heinä 15, 2009 1:02 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Canaris »

No, minä olen Women's MC:n hangaround -jäsen. :lol:

Ei ole mitään yhteyttä järjestöihin, eikä tule.
Kaikki ovat vähän hulluja, paitsi Te ja minä..... ja joskus tuumin, että etteköhän Tekin.
Thomas Fuller
Pöysti
Jack Taylor
Viestit: 19
Liittynyt: La Maalis 21, 2009 4:57 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Pöysti »

En tuntisi ketään, jos vastaan tulisi. Minut voi joku vielä muistaa. Tosin ulkonäkö muuttunut jonkin verran.
Sellainen molemminpuolinen vihakatkeruussuhde lienee lähimpänä kuvailemaan tilannetta.
Vastaa Viestiin