Yhteytesi "järjestöihin"?

Sana on vapaa, jos uskaltaa...

Mitenkä on?

En tunne ketään, enkä haluakaan.
188
42%
Kaverin kummin kaima on hangaround.
115
26%
Lähipiirissä (jopa sinä?) on member tms.
144
32%
 
Ääniä yhteensä: 447

mariolla
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 4:05 pm

Viesti Kirjoittaja mariolla »

Tunnen pari kaveria eri porukoista, ihan normi kavereitahan nuo on, perheet niillä on kuten muillakin. Se mitä kaverit tekee "työkseen" on eri asia, mutta mitäs sillä on väliä kun ei ne meitä tavallisia pulliaisia kosketa ellei välttämättä halua tulla "kosketetuksi" :D
kille
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 90
Liittynyt: Ti Syys 09, 2008 11:30 pm

Viesti Kirjoittaja kille »

tunne itte ja kaikkii jäseniä tosi hyvin omasta suvusta lähtien ja jot nbk:jannui kans :roll:
Avatar
Marsalkka
Horatio Caine
Viestit: 6317
Liittynyt: To Elo 30, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

mariolla kirjoitti:Tunnen pari kaveria eri porukoista, ihan normi kavereitahan nuo on, perheet niillä on kuten muillakin. Se mitä kaverit tekee "työkseen" on eri asia, mutta mitäs sillä on väliä kun ei ne meitä tavallisia pulliaisia kosketa ellei välttämättä halua tulla "kosketetuksi" :D
Onko niin, että rikollisuus ei koske meitä tavallisia pulliaisia?
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Clara
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Pe Loka 17, 2008 5:17 pm

Viesti Kirjoittaja Clara »

No kyllähän noita nyt tullu tunteen, valitettavasti.
Onhan niitä mukavii, mut suurin osa mun milestä täysin niinkun olis jotai isompiikin herroi...Henk.koht. mielipide et noi kerhot on suunnattu luusereille, kun kerran ilman kättä pidempää eikä "tukiverkostoo" pysty mtn tekee, sama se mun mielestä on noiden (en ole rasisti) romanien kanssa.
tommyboy
Scooby-Doo
Viestit: 24
Liittynyt: Su Syys 14, 2008 8:25 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja tommyboy »

Tunnen kyllä. Kaveripiirissä ja yksi sukulainen myös. Nyt oon oman korteni kantanu kekoon. 8)
rogues

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja rogues »

onhan noita mutta mitä niistä huutelemaan. red and gold!!
LeathaFace
Alibin satunnaislukija
Viestit: 54
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2009 7:45 am
Paikkakunta: La La Land

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja LeathaFace »

Laitoin tuohon kakkoskohtaan. Jonkinlaisia kaverinkaverinkaverin kautta tulleita "suhteita" on. Sukulaiseni kaveri on tietääkseni naapurikunnan Bandidoksen hangaround tai joku muu pienempi jäsen, kaverini siskon poikaystävän ystävä (hohhoijaa) kuuluu paikalliseen rikollisjengiin, ja aiemmin mainitulla jätkällä on yhteyksiä ties mihin, kuulemma jopa Pohjois-Amerikan prätkäjengeihin. Tiedä siitä sitten. Ystäväni hyvä ystävä kuoli hiljattain kahden jengin välienselvittelyssä.

Kummempia kohtaamisia jengien kanssa ei ole tullut koettua. Mitä nyt nähnyt täällä päin keskustaa kiertämässä. Ikinä en ole näitä suhteitani (jos niitä voi suhteiksi laskea) käyttänyt mihinkään tarkoitukseen, enkä tule käyttämäänkään.
I don't like mondays
Citizen
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 3:27 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Citizen »

Työkaveri kuuluu Lions Clubiin ja yhden tutun kaverin isä vapaamuurareihin.
Siinähän sitä.
benzin
Susikoski
Viestit: 32
Liittynyt: La Elo 16, 2008 12:43 am
Paikkakunta: hellsinki,kontula

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja benzin »

no killerseistä tiedän tasan yhden,niiden kannattajista yhden.Cannonballista 3.siinä ne sitten ovatkin..ja oikeastaan ainoa vähänkään läheinen on yksi näistä tykinkuulista..että sellasta....muita rikollisia,erityisesti huumerikollisia tiedän kyllä enemmän kuin haluaisin...ja jos nyt lähdettäisiin sille linjalle,että "tunnen"ne ketkä sanoo mulle moro kun tulee vastaan niin sitten niitä kyllä löytyis varmaan about 100..heh...
John Doe
Christopher Lorenzo
Viestit: 1595
Liittynyt: Su Helmi 22, 2009 4:28 pm
Paikkakunta: Desert Island

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja John Doe »

No comments! 8)
Kuka,mikä ja missä olen...tiedätkö sinä?
Mickey
Sabrina Duncan
Viestit: 361
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 10:56 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Mickey »

Ajattelin mennä Gospelraiderssien ajokauden aloutus kokkareihin :twisted:
Saturnus
Remington Steele
Viestit: 203
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 12:47 am

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Saturnus »

on kokemuksia 'kerhoista', iso veli kuului nuorempana lennokkikerhoon.
Tai kuuluu se kuulemma vieläkin, ei ole uskaltanu erota :) Mutta on siitä hyötyäkin, sano että jos tulee ongelmia; esim. lennokki menee rikki, niin voi soittaa aina kaverit paikalle.
"Ei kuolema ole paikka..."♫
Monivamma
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ti Joulu 16, 2008 12:39 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Monivamma »

Saturnus kirjoitti:on kokemuksia 'kerhoista', iso veli kuului nuorempana lennokkikerhoon.
Tai kuuluu se kuulemma vieläkin, ei ole uskaltanu erota :) Mutta on siitä hyötyäkin, sano että jos tulee ongelmia; esim. lennokki menee rikki, niin voi soittaa aina kaverit paikalle.
Joo, joskus kun olin pentu niin muakin pyydettiin mukaan lennokkikerhoon, sillä nimellä liimaimpparit
itseään silloin kutsuivat...

En sitten menny, elän siinä uskossa että se kannatti, ja kannattaa edelleen. :mrgreen:
:mrgreen:
helinä
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: To Huhti 23, 2009 10:11 pm
Paikkakunta: Venus

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja helinä »

Sukulaismies(ei aivan lähipiiristä, onneksi) on tuttuja aika monenkin "järjestön" monenkin ihmisen kanssa mutta ei taida kuulua mihinkään vaikka kuulemma pyydelty(vai miten se tapahtuukaan). En toisaalta tiedä pitäisikö uskoa vai ei, sillä ko.henkilö on piikittänyt aivonsa pihalle, jutuissa ei mitään tolkkua ja alkaa esim. kaupan kassajonossa kertomaan huumeseikkailuistaan. :?

edit.sanajärjestyksiä
Sundman
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: La Touko 09, 2009 2:48 pm

Re: Yhteytesi "järjestöihin"?

Viesti Kirjoittaja Sundman »

nuorempana oli jo meno päällä tiukasti sisäpiirin suuntaan mutta sitten perhe-elämä vei miehen
pari kaveria edeleen metkuissa mukana, itse olen tietoisesti pysynyt poissa kun kerran läksinkin
Vastaa Viestiin