Bandidos

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2085
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Pääsihän Ilya Jänistinkin bandidos-pojaksi. Meriitteinä pirin vetäminen ja huijaaminen. Saiko Haapanen tauluun eron yhteydessä?

Sciarra
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Kesä 09, 2021 9:14 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Sciarra »

RL11/6 kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 9:19 pm
Pääsihän Ilya Jänistinkin bandidos-pojaksi. Meriitteinä pirin vetäminen ja huijaaminen. Saiko Haapanen tauluun eron yhteydessä?
Haapanen jäi eläkkeelle eikä eronnut. Asustelee kerholaisten rahoittamassa ja rakentamassa talossa Lohjan vieressä. Paikanhan taitaa omistaa ex-vaimo ja kulut rahoittaa hesan nomadi. Ilja oli 2000 luvulla Bandidoksessa, yleni silloin probationaryksi. Haapanen otti kaiken hyödyn irti Iljasta, muun muassa Andorran kämpän ja Espanjan postimyyntifirman. Niillä rahoilla taidetaan rakentaa uutta kerhotilaa Hesaan. Siinä syy Iljan nostatukseen ja kerhohautajaisiin.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2085
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Iljalla mitään omaa kämppää koskaan ole ollut. Puhelinmyyntifirmakin pysyi pystyssä vain teinejä huijaamalla jättäen palkat pystyyn. Ilja sai varmaan jonkun verran tuloja mv lehden mainoksista, mutta pääsääntöisesti eleli vanhempiensa varoilla. Pienimuotoista pirikauppaa joskus saattanutkin tehdä, suurimmilta osin kuitenkin pikkurikollinen ja huijari.

Blommi on siis lopettanut?

Sciarra
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Kesä 09, 2021 9:14 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Sciarra »

RL11/6 kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 9:46 pm
Iljalla mitään omaa kämppää koskaan ole ollut. Puhelinmyyntifirmakin pysyi pystyssä vain teinejä huijaamalla jättäen palkat pystyyn. Ilja sai varmaan jonkun verran tuloja mv lehden mainoksista, mutta pääsääntöisesti eleli vanhempiensa varoilla. Pienimuotoista pirikauppaa joskus saattanutkin tehdä, suurimmilta osin kuitenkin pikkurikollinen ja huijari.

Blommi on siis lopettanut?
Iljan omaisuudesta olen eri mieltä, mutta Kaide lopetti. Kaide oli moottoripyörämies henkeen ja vereen. Oli yllätys palata kerhoon vankeuden jälkeen. Olemassa ei ollut enää moottoripyöräkerhoa, vaan rahanahneita veljiään hyväksikäyttäviä pirinistejä.

Niimpanii
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Marras 08, 2020 3:37 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Niimpanii »

Kukas tai mikä näitä Suomen hattuja sit johtaa, jos Tapsa on eläkkeellä ja tämä Euroopan kakkomies tähtikuvio on budussa? :shock:
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!

Sciarra
Alokas
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Kesä 09, 2021 9:14 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Sciarra »

Niimpanii kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 10:07 pm
Kukas tai mikä näitä Suomen hattuja sit johtaa, jos Tapsa on eläkkeellä ja tämä Euroopan kakkomies tähtikuvio on budussa? :shock:
Jostain syystä ei ole budussa? Nacci tuppisuuna ei kävellyt ulos odottamaan käräjäoikeuden päätöstä, Bandidoksen Euroopan kakkosmies käveli ulos ja on vapaalla, odottaa tuomiota ja johtaa edelleen.

RL11/6
Axel Foley
Viestit: 2085
Liittynyt: Pe Elo 07, 2020 9:53 am

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja RL11/6 »

Sciarra kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 10:00 pm
Iljan omaisuudesta olen eri mieltä
Mistä Ilya olisi rahaa saanut? Rahaa tosin meni huumeisiin ja käyttöä rahoittaakseen myi seksipalveluita jenkeissä. Peniksen koskettelua ja runkkauksen katsomista -ilmoitus on kaivettu esiin. Netti ei unohda.

Avatar
Skloddi
Michael Knight
Viestit: 4188
Liittynyt: Ma Elo 26, 2019 12:20 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Skloddi »

Sciarra kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 9:09 pm

Tämä Bandidosin Euroopan varapresidentti on Niko Otava, Hyvinkään osaston miehiä, on nyt Haapasen paikalla. Toistaiseksi suurin meriitti päälliköksi nousussa on karkaaminen ensimmäisen laukauksen jälkeen Riihimäen ABC:ltä veljiensä kanssa 2009. Veljekset ei edes tienneet kuka ampui ekana ja missä, mutta autoon hypättiin ja ajettiin karkuun. Perinne jatkuu, kun Hirsma löi Haapasen käsiraudoilla kerrostalokaksion patteriin kiinni, niin Haapaselta tirahti itku. Sanoi vielä että se (Hirsma) tappaa mut. Ilmeisesti pitää olla paskahousu päästäkseen johtamaan suomen hattuja. Ei ole ihme että Blom lopetti.
Niin harvinainen nimi, että ilmeisesti sama jätkä kuin Hesarin jutussa 2014 Hyvinkään Citymarketin valikoimaa kehunut perheenisä? Ihan kuvien kanssa vaimonsa ja kahden tuolloin taaperoikäisen lapsensa kanssa. Ei jessus, mikä jurpo jos näin. Nää ei ilmeisesti ole tosiaan kuulleet "matalasta profiilista", vai Naccin esimerkkiäkö seuraavat, että kaikki julkisuus on hyvästä. Surullista perheelle.
RL11/6 kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 9:46 pm
Iljalla mitään omaa kämppää koskaan ole ollut. Puhelinmyyntifirmakin pysyi pystyssä vain teinejä huijaamalla jättäen palkat pystyyn. Ilja sai varmaan jonkun verran tuloja mv lehden mainoksista, mutta pääsääntöisesti eleli vanhempiensa varoilla. Pienimuotoista pirikauppaa joskus saattanutkin tehdä, suurimmilta osin kuitenkin pikkurikollinen ja huijari.

Blommi on siis lopettanut?
Ja Venäjä rahoitti Iljan Mv-lehteä desantti Backmanin esivaikutuksella aiheuttaakseen hajaannusta, eiköhän Ilja siitä siivunsa ottanut.

de Bellis
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 8:53 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja de Bellis »

Olen miettinyt, että onko tämä Haapanen sama Tapio, joka asui Lohjalla 70-luvun alussa? Tietääkö joku?

Niimpanii
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 118
Liittynyt: Su Marras 08, 2020 3:37 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Niimpanii »

Sciarra kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 11:04 pm
Niimpanii kirjoitti:
Pe Kesä 25, 2021 10:07 pm
Kukas tai mikä näitä Suomen hattuja sit johtaa, jos Tapsa on eläkkeellä ja tämä Euroopan kakkomies tähtikuvio on budussa? :shock:
Jostain syystä ei ole budussa? Nacci tuppisuuna ei kävellyt ulos odottamaan käräjäoikeuden päätöstä, Bandidoksen Euroopan kakkosmies käveli ulos ja on vapaalla, odottaa tuomiota ja johtaa edelleen.

No toi on mennyt multa ohi et päässy vapaalta vastamaan.. No Tranbergihan istuu ennestää tuomiota siitä alvikeissistä ni eihän se sieltä minnekkää vapaalle oo lähössä.
Se onkin hyvä että te saitte mut kiinni ny! Että mä olen täsä ny!

poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Onkohan isokin siivous Tuusulan kerhotilassa kun kerhon logot on poistuneet ikkunoista?
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Kenties muuttosiivous?

palokirves
Axel Foley
Viestit: 2034
Liittynyt: Pe Elo 02, 2019 11:01 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja palokirves »

Jospa siirtyvät aaseihin ja kameleihin. Niille pitää olla erilaiset tallipaikat.
Even Steven kirjoitti:
Ke Maalis 01, 2023 10:54 pm
Olen ollut pakkohoidossa viimeiset 10 vuotta.

bandit
Susikoski
Viestit: 46
Liittynyt: Ma Elo 03, 2020 9:57 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja bandit »

de Bellis kirjoitti:
Ma Kesä 28, 2021 6:17 pm
Olen miettinyt, että onko tämä Haapanen sama Tapio, joka asui Lohjalla 70-luvun alussa? Tietääkö joku?
Asui 70/80 luvuilla Espoossa Tuomarila/Kirstinmäki akselilla.
Eikös Tapsa ole syntynyt 60 luvun lopulla ? Niin se olisi ollut silloin 3-5 vuotta.

de Bellis
Alokas
Viestit: 6
Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 8:53 pm

Re: Bandidos

Viesti Kirjoittaja de Bellis »

bandit kirjoitti:
Ke Heinä 07, 2021 5:39 pm
de Bellis kirjoitti:
Ma Kesä 28, 2021 6:17 pm
Olen miettinyt, että onko tämä Haapanen sama Tapio, joka asui Lohjalla 70-luvun alussa? Tietääkö joku?
Asui 70/80 luvuilla Espoossa Tuomarila/Kirstinmäki akselilla.
Eikös Tapsa ole syntynyt 60 luvun lopulla ? Niin se olisi ollut silloin 3-5 vuotta.
Jep. Alle kouluikäisenä. Mutta ei kai se niin harvinaista ole, että on täysnimikaimoja.

Vastaa Viestiin