SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Kemper Boyd
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: To Marras 08, 2007 12:33 pm

Viesti Kirjoittaja Kemper Boyd »

Aluevalinta on sinänsä mielenkiintoinen, koska skinheadien järjestäytymisaste taitaa keskimäärin olla luokkaa "samassa keskikaljakuppilan pöydässä istuvat".

Tiesin 1990-luvun puolella yhden paikallisen nahkapään jolla oli kauaskantavia poliittisia suunnitelmia. Nämä jäivät kuitenkin toteutumatta, kun kyseinen obersturmbannführer pääsi vankilaan istumaan useamman vuoden kakkua aseellisesta ryöstöstä, jonka saalis oli hurjat 15 markkaa.
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

No..Kertopaaka mitä hyvää on äärimmäinen suvaitsevuus tuonut tullessaan.Entä onko vähän rasisti,rasisti ollenkaan 8)
mua ei kiinnosta...
Kemper Boyd
Armas Tammelin
Viestit: 84
Liittynyt: To Marras 08, 2007 12:33 pm

Viesti Kirjoittaja Kemper Boyd »

"Äärisuvaitsevaisuus" on kyllä jotain mitä on lähinnä olemassa uusnatsien retoriikassa. Sitä sanaa on kiva käyttää jokaisesta joka ei tahdo hirttää ulkomaalaisia lähimpään mäntyyn.
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

höh en puhunut ääri vaan äärimmäisestä ja eikös se sit ole rasismia jollei ole "äärisuvatsevainen"Asiaa voi vielä enemmänkin saivarrella jos niin haluaa...eli ns suvaitsemuus ongelmia on ollut jo niin kauan kuin ihmisiäkin....luulisin :roll:
mua ei kiinnosta...
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

no kertopaaka miksi tälläinen henkilö sitten luokitellaan,ai niin ..hänhän on sitten enemmän tai vähemmän suvaitsevainen,mutta kun asiaa käänellään ja väännetään,niin missä menee raja milloin muuttuu rasistiksi tai päin vastoin.VAI pureudutaanko asiassa rotuopillisiin tekijöihin ja sitäkin taas voi väänellä mihin suuntaan tahansa 8)
mua ei kiinnosta...
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

uuupps...toivottu erektio siis reaktio....ööö kuka oli ja mitä :evil:
mua ei kiinnosta...
Ossi
Scooby-Doo
Viestit: 29
Liittynyt: Ma Touko 21, 2007 11:50 pm
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Ossi »

:idea:
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

:oops:
mua ei kiinnosta...
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

http://abf.palvelee.fi/

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Siis vittu en voinut olla tuntematta häpeää noiden puolesta, järkyttäviä idiootteja. Heidän ajattelutapansa on: minä vihaan neekereitä koska ne on mustia. Nämä räkäskinit on kyllä harvinaisen tyhmiä. Ne meinaavat puhdistaa isänmaamme ja tehdä kaiken mitä muut vaan puhuu, toivottavasti ne saa kunnon selkäsaunan joltain!

http://abf.palvelee.fi/
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Mä olen sanaton tämän edessä.
Avatar
Zodiac
Agentti Scully
Viestit: 674
Liittynyt: To Heinä 26, 2007 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja Zodiac »

Mitäköhän oikeat Aryan Brotherhood hemmot ajattelisivat noista tyypeistä? jotenkin tuntuu ettei tuon "suomen osaston" perustamiseen ole saatu lupaa ameriikoista.

Logo taas näyttää olevan varastettu Tom Metzgerin WAR (White Aryan Resistance ) liikkeeltä. Olisivat nyt edes keksineet oman nimensä ja logonsa...
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

ionized kirjoitti:
Zodiac kirjoitti:Mitäköhän oikeat Aryan Brotherhood hemmot ajattelisivat noista tyypeistä? jotenkin tuntuu ettei tuon "suomen osaston" perustamiseen ole saatu lupaa ameriikoista.

Logo taas näyttää olevan varastettu Tom Metzgerin WAR (White Aryan Resistance ) liikkeeltä. Olisivat nyt edes keksineet oman nimensä ja logonsa...
Kyllähän näitä urpoja tänne mahtuu. Ittekin muuten ihmettelen miks nää skinit pitää aina HA support sälää päällään. Eiks toi huumemeininki ym oo niinku niitten aatteita vastaan?
Katoin muuten kerran dokkarin tosta Tom Metzgeristä ku se kävi viemässä aatettaan Meksikoon. Täytyy myöntää, että siinä oli naurussa pitelemistä. Ja toi äijä on jenkeissä joku skini ikoni. Eihän sitä vittu voi ottaa yhtään enemmän tosissaan kun jotain kummelia.
Mitä on HA-support kama, Metzgeristä olen samaa mieltä kanssasi, kummelimies :lol:
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
combat18
Martin Beck
Viestit: 775
Liittynyt: To Helmi 14, 2008 1:07 am
Paikkakunta: Taistelu ei loppunut 1945 ??? se on vasta alkanut!

Viesti Kirjoittaja combat18 »

Yksi paukapää kirjoitti tälleen kyseisellä sivustolla!

Täällä ei näyttänyt olevan vielä veljeksiä Lappeenrannasta joten olisin valmiina perustamaan Lappeenrantaa alajaostoa (Unterabteilung). Olen 21w joten vähän vanhempi ku suurin osa täällä olevista junnareista joten odotettavasti pääsen suoraan johtoportaaseen. Vaadin että yhdistys alkaa toimia sotilasorganisaation tavoin (SS-joukot) Voin laittaa yhdistyksen toimintaan 200e ja kaiken vapaa-aikani. Olen työtön, ja oletan sitä myöskin muiltä jäseniltä. (Voidaan käydä päiväkaljalla pubissa heh).

Olen erittäin aktiivinen eli rauhallista yhdistystä ei tänne Lappeenrantaan ei olla siis perustamassa. Suunnitelmissa mm. Lappeerannan synagogan (juutalaisten rukous huone) kiusaaminen. Pienen välimatkan myötä on helppo tehdä yhteistyötä Osasto Imatran kanssa. Mielellään otan suoraan yhteyttä fyhreriin elikkäs päämajaan. Laittakaa Fyyrerin yhteystiedot.
WARNING: THIS MEMBER CONTAINS NATIONALISM
If Multi-culturalism is the answer, It must have been one hell of a stupid question
http://patriootti.com/
Kuva
Merope
Hetty Wainthropp
Viestit: 491
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 12:04 pm

Viesti Kirjoittaja Merope »

Aika sanattomaksi vetää. Jotenkin ei ihan vakuuta tuo setti. Vai mitä luulette? Onkohan jossain nahkapäiden oma askartelupaskartelukerho "näin teet pullonkorkeista muka-arjalaisia taideteoksia, osat I ja II", ja lukeekohan eräänkin kaverin käsivarressa kiinaksi että "isäm maam puollustajat"?
So I took the shotgun off the wall and I fired two warning shots...
into his head.
Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Onneksi on tullut tämä, kun Women's MC:stä ei ole kuulunut mitään. Näiden sivustoa täytyy ruveta seuraamaan.
Lukittu