SKINIT (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Katsa

Viesti Kirjoittaja Katsa »

Isämmaan puollustajat ovatkin ihan oma lukunsa.
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Katsa kirjoitti:Isämmaan puollustajat ovatkin ihan oma lukunsa.
Puolustajiin luen kaikki nahkapäistä uusnatseihin. Miksi? No juuri siksi.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Tirskis
Neuvoja-Jack
Viestit: 573
Liittynyt: Ma Touko 12, 2008 5:49 pm
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja Tirskis »

Minusta on hyvin ongelmallista, ettei kouluissa enää sallita rangaistuksia, ja nuoret voi käyttäyttyä miten tahansa pelkäämätttä, että se näkee todistuksessa, ja heidän ei tarvitse pelätää että heidän vanhempiinsa otetaan yhteyttä, aj heidät erotetaan.
Minusta on parempi että koulu tarttuu lujin ottein sapomattomaan käytökseen jo silloin kun lapset ovat pieniä.
On tärkeä että oppivat rajat heti, eivätkä vasta 15vuotiaina koulukotiin päädyttyään.
Nuorten kiinnostuksella äärinationalismiin on juuret kotona.
Osaksi tämä johtuu siitä, että vanhemmat eivät kykene tarttumaan asiaan, tai edes huomamaan.
Monilla vanhemmilla ei ole aavistustakaan siitä, mitä äärikansallisten maailmassa tapahtuu.

Lisäksi on vanhempia joiden lapset ovat joutuneet maahanmuuttajajengin ryöstämiksi ja pahoinpitelemiksi, ja jotka sitten puolustuvat lastensa rasismia ja vihamielisyyttä maahanmuuttajia kohtaan.
Heidä olisi syytä muistaa, että rikollisia maahanmuuttajajengejä sopisi vihata, mutta jos heidän lapsi reagoi tapahtuneeseen ryhtymällä kansallissosialistiksi, ongelma paisuu, ja viha vain kasvaa vähitelen paljon suuremmaksi kun mitä pahoinpitely tai ryöstö saivat aikaan.
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

Tirskis kirjoitti: Lisäksi on vanhempia joiden lapset ovat joutuneet maahanmuuttajajengin ryöstämiksi ja pahoinpitelemiksi, ja jotka sitten puolustuvat lastensa rasismia ja vihamielisyyttä maahanmuuttajia kohtaan.
Heidä olisi syytä muistaa, että rikollisia maahanmuuttajajengejä sopisi vihata, mutta jos heidän lapsi reagoi tapahtuneeseen ryhtymällä kansallissosialistiksi, ongelma paisuu, ja viha vain kasvaa vähitelen paljon suuremmaksi kun mitä pahoinpitely tai ryöstö saivat aikaan.
Syykö löytyy uhrista? Pitäisikö uhrin muuttaa pois maasta ettei aiheuta mamulle pahaa mieltä, painajaisia tai kiusausta ryöstää/raiskata uudelleen?
loneliness
Jessica Fletcher
Viestit: 3206
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 12:30 am

Viesti Kirjoittaja loneliness »

serialist kirjoitti:ja nuo suurimmat isänmaantoivot jättävät intinkin kesken miltei poikkeuksetta. Kauheesti puhuvat siitä kuinka Suomea pitää puolustaa, mut pullamössöt ei kestä inttiä. Hohhoijaa.

Pullamössöä.
Joo kyllä ainakin mitä itse muutaman white power yms. sloganeita ihossaan kantaneen varusmiehen näin, niin ei näkynyt enää loppuaikoina, himassaan olivat. Muutama "trendikäs" Suomi-leijona jonkun olkapäässä vielä näkyi viimeisinä päivinä. Juoppoja ja narkkeja olivat ainakin nuo white power sällit.
Paavo Arhinmäki on äijä!
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

höpö höpö juttuja..tunnen monia ja olen itsekkin res kessu.kuhan provoilette,mut jee pelottaako teitä :D :D :D :D
mua ei kiinnosta...
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

mad sin kirjoitti:höpö höpö juttuja..tunnen monia ja olen itsekkin res kessu.kuhan provoilette,mut jee pelottaako teitä :D :D :D :D
Joo pelottaa _ihan hulluna_.

En silti ole kessua korkeampaa skiniä/natsia nähnyt. Kun poikaystäväni oli intissä, hänen joukkueessan venäläinen oli paras taistelija.:D Se oli mun mielestä jotenkin tosi koomista.

Yks isänmaan sankari valehteli kipeästä olkapäästä. Kaikki tutkittiin niin tarkoin kuin pystyttiin, mutta mitään ei löytynyt. Ei vaan ressukalla pää kestänyt. Huoh. On siinä meillä isänmaan rakastaja.
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

Heh, minä en kyllä koskaan ole tiennyt/tuntenut skiniä joka olisi suorittanut armeijan.
serialist
Olivia Benson
Viestit: 746
Liittynyt: To Touko 22, 2008 9:53 am

Viesti Kirjoittaja serialist »

Bombay kirjoitti:Heh, minä en kyllä koskaan ole tiennyt/tuntenut skiniä joka olisi suorittanut armeijan.
heh, en minäkään ole nähnyt intin suorittanutta skiniä. Korkeintaan kersantin arvon jälkeen ovat lopettaneet.

Ovathan noita kersantteja pudotettu takaisin jääkäreiksikin rasistisen käytöksen vuoksi. Mahtoi ottaa päähän.:D
A good way to threaten somebody is to light a stick of dynamite. Then you call the guy and hold the burning fuse up to the phone. "Hear that?" you say.
"That's dynamite, baby.".
- Jack Handy -
tenuseta
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Marras 28, 2007 11:44 pm
Paikkakunta: kuolemankuopat

Viesti Kirjoittaja tenuseta »

Bombay kirjoitti:Heh, minä en kyllä koskaan ole tiennyt/tuntenut skiniä joka olisi suorittanut armeijan.
jokainen skini kenet tiedän on suorittanut armeijan, suomileijona pojat on erikseen
Bombay
Adrian Monk
Viestit: 2830
Liittynyt: Ma Touko 07, 2007 9:25 am

Viesti Kirjoittaja Bombay »

tenuseta kirjoitti:
Bombay kirjoitti:Heh, minä en kyllä koskaan ole tiennyt/tuntenut skiniä joka olisi suorittanut armeijan.
jokainen skini kenet tiedän on suorittanut armeijan, suomileijona pojat on erikseen
En minä puhunutkaan sinun tietämistä skineistä, vaan niistä joihin itse olen 90-luvun alun jälkeen törmänny. Plus, että oikeastaan myös kaikki skinit on olleet peruskoulun käyneitä, muutamat tarkkisluokan käyneitä, ehkä vähän aikaa amista yrittäneitä, työttömiä, viina tai ehkä myös aineet maistuneet jne. Voiko olla hienompaa näkyä, kun kiljukänninen nahkapää huutamassa White Powerista ja neekereistä Mehukatti-tonkka kädessä, siinä kiteytyy juuri kaikki mitä ajattelen tuosta touhusta.
voihell1234
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 114
Liittynyt: Pe Maalis 28, 2008 11:29 am

Viesti Kirjoittaja voihell1234 »

millon lopetatte ton paskanjauhamisen?? pysyttäis vaan aiheessa......
Lude
Alokas
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Huhti 29, 2008 11:07 pm

Viesti Kirjoittaja Lude »

Työskennellessäni vuosituhannen alussa rakennuksilla vietin jonkin aikaa samalla työmaalla erään Helsinki Skinsien jäsenen kanssa. Hän kertoi minulle, että intissä hänelle oli melko suoraan sanottu, ettei kovin korkealle pallille ole aatteen takia saumoja. Tässä lienee syy sille, että armeijassamme ei Kapteeni Natseja juuri näy.

Täytyy kyllä todeta, että kaveri ei ollenkaan vastannut stereotyyppistä kuvaa skineistä. Todella rennon ja mukavan tuntuinen tyyppi, eikä edes ideologiaansa yrittänyt meikäläiselle tyrkyttää.
raippa
Remington Steele
Viestit: 242
Liittynyt: Su Kesä 01, 2008 10:53 pm

Viesti Kirjoittaja raippa »

serialist kirjoitti: Kun poikaystäväni oli intissä, hänen joukkueessan venäläinen oli paras taistelija.:D Se oli mun mielestä jotenkin tosi koomista.
Totaalista off topikkia, mutta mielenkiinnosta täytyy takertua tähän: mikä tässä oli niin hauskaa? Olitko kenties vahingoniloinen poikaystävällesi ja hänen joukkuetovereilleen, koska he olivat niin surkeita, että venäläinenkin oli heitä parempi? Myönnän kyllä, että onhan tuo aika noloa, mutta niin se vaan menee, että suomalaisten varusmiesten kunto ja taatusti pollakin ovat jääneet selvästi entisten sukupolvien varjoon.

Ei siinä mitään, en minäkään mikään supervarusmies ollut. Hyvä tsemppi ja kunto, mutta äärimmäisen itsepäinen, heh.
odin
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 106
Liittynyt: Pe Kesä 27, 2008 1:21 am

Viesti Kirjoittaja odin »

KOIRAT HAUKKUU JA KARAVAANI KULKEE.......!!! 1488!!! :)
Lukittu