"Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
mariolla
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 4:05 pm

Viesti Kirjoittaja mariolla »

Doctor Lecter kirjoitti:Tarki Kangas väittää kuuluvansa tuohon M.O.R.E-porukkaan. Tosin, onko tuo niin elitististä istua linnassa jo toistamiseen. Taitaapi se oikeiden rikollisten eliitti olla vapaana eikä kuluttamassa elämänsä vuosia vankilassa.

Eipä ole Tarki kiven sisässä enää. Ja kyllähän mies M.O.R.E.n miehiä on. Hieman faktaa tänne fiktion sekaan :D
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

Tarki ja Andersson ovat perustaja jäseniä.tai oikeestaan on Tarkin ajtus.
mua ei kiinnosta...
mariolla
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 4:05 pm

Viesti Kirjoittaja mariolla »

mad sin kirjoitti:Tarki ja Andersson ovat perustaja jäseniä.tai oikeestaan on Tarkin ajtus.
Kukas tää Andersson olikaan?
mad sin
Susikoski
Viestit: 34
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 12:26 pm

Viesti Kirjoittaja mad sin »

se oli se kuka tahansa liikemies,eli siit palkkamurha jutusta.mukava heppu ja paljon hyviä juttuja :D
mua ei kiinnosta...
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Hyviä juttuja tosiaan, kusi sen turkkilaisen tapon ja sai pari kaveria lusimaan elinkautista. Bravoo, hyvä Rami. ME OLEMME RIKOLLISTEN ELIITTIÄ tosiaan.
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

mariolla kirjoitti:Eipä ole Tarki kiven sisässä enää. Ja kyllähän mies M.O.R.E.n miehiä on. Hieman faktaa tänne fiktion sekaan :D
Kas, niin se aika rientää. Mutta hyvä näin, sillä Suomi tarvitsee jokaisen veronmaksajan. Työtä on tarjolla ja sitähän nämä pohjalaiset ovat kovia tekemään.
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
SecretService
Lauri Hanhivaara
Viestit: 134
Liittynyt: Ke Heinä 18, 2007 10:16 pm

Viesti Kirjoittaja SecretService »

Kuuluuko Tarki Kangas myös N.B.K:hon?
Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

Viimeisimmän tiedon mukaan nbk:hon ei kuulu enää kuin yksi mies ja sekin on syvästi uskovainen.

Apollo tietää aika paljon ku kukaan ei ole tunnustanut minun tietääkseni turkkilaisen murhaa?
What's up, fuckers?
apollo
Christopher Lorenzo
Viestit: 1585
Liittynyt: La Heinä 14, 2007 4:09 am

Viesti Kirjoittaja apollo »

Setä kirjoitti:Apollo tietää aika paljon ku kukaan ei ole tunnustanut minun tietääkseni turkkilaisen murhaa?
En tiedä muuta kuin mitä olen lehdistä lukenut. Ei tunnustanut kukaan, mutta tämä Andersson rehenteli asiasta ja jutut menivät poliisin korviin. En muista oliko kyseessä puhelinkuuntelu vai jonkun paikan kuuntelu. Ja tämän murhan toimeksiantajan kirjeitähän julkaistiin, joista kävi selville että oli katkera kyseistä heppua kohtaan, koska kusi koko homman. Jäi sellainen kuva, että olisi voinut ottaa kaikki syyt niskoilleen, koska itse kosautti homman.

Itseasiassa näiden puheiden perusteella tutkittiin asunto, jossa murha tapahtui ja sieltä löytyi sitten verijälkiä. Samoin niitä löytyi myös autosta, jossa ruumista liikutettiin. Lisäksi löytyi vielä valokuva, jossa tämä Rami poseerasi Volkan Ünsalin kello kädessä (murhan jälkeen).

Jos Setä tarkoittaa sitä, että murhaa ei ole välttämättä tapahtunut, koska ei ole tunnustusta ja ruumista, niin asiaan otti kantaa oikeus ja elinkautiset napsahti. Itse en todellakaan ole tuomiota jakamassa, mutta kyllä kai siinä aikamoiset näytöt löytyi koska tuomiot tuli.

Itseasiassa luulen, että juttu olisi jäänyt pimeäksi jos ei turkkilainen olisi ollut niin sitkeä tapettavaksi. Tällä tarkoitan sitä, että on tapellut vastaan niin paljon, että on veri lentänyt ja sitä kautta pystytty todistamaan uhrin olleen asunnossa.

Itseasiassa tämä koko juttu kuuluisi tuonne: http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... sc&start=0
Shakaali
Lauri Hanhivaara
Viestit: 140
Liittynyt: Ma Loka 01, 2007 1:55 pm

N.B.K.

Viesti Kirjoittaja Shakaali »

Setä kirjoitti:Viimeisimmän tiedon mukaan nbk:hon ei kuulu enää kuin yksi mies ja sekin on syvästi uskovainen.
Se yksi mies on N.B.K.:n kotisivujen mukaan siirtynyt eläkkeelle.
Perustettu 10.8.1999 Helsingissä.
Perustajajäsenet: Lauri "Late" Johansson (jäänyt eläkkeelle, ei kuulu enää NBK:hon) ja Tapio "Murha-Maija" Kekkonen (Kekkonen sittemmin erotettu).
Ryhmä kasvoi nopeasti seuraavina vuosina ja käsittää nykyään useita kymmeniä jäseniä, kunniajäsenet mukaan luettuna.
Kunniajäseniltä ei edellytetä henkirikosta, joka on perusvaatimus varsinaiselle jäsenyydelle.

"Me emme ole rikollisjärjestö, vaan yhteiskunnan rikollisiksi luokittelemien
henkilöiden perustama järjestö, joka on perustettu tukemaan vankilassa olevia
ja sieltä vapautuvia ystäviä."
Lähde www.nbk.fi
I just..
Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17112
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Setä kirjoitti:Viimeisimmän tiedon mukaan nbk:hon ei kuulu enää kuin yksi mies ja sekin on syvästi uskovainen.
Mutta entäs Jari T. Räsänen? Hän on - ainakin omien puheidensa mukaan NBK:n jäsen. Vai siirtyvätkö NBK:n jäsenet "vanhoina työntekijöinä" M.O.R.E:n palvelukseen?
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!
ömppi
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 14
Liittynyt: La Heinä 28, 2007 10:12 pm

Viesti Kirjoittaja ömppi »

mikä tämän Ramin oikea nimi on? Tai siis onko vaihtanut nimeä jos
mariolla
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: Ti Maalis 11, 2008 4:05 pm

Viesti Kirjoittaja mariolla »

Mitäs tälle poppoolle kuuluu nykyään :?:

Kuulin että osa porukasta on pantu vaihteeksi nahkurin orsille miettimään kolttosiaan :shock: , tietoa kellään :?:
"Od im-ua-mar pugo pelapeli Ananael Qo-a-an"
rogues

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja rogues »

viikonloppuna ainakin yks näistä hepuista oli jokelan avo puolella. siis istumassa.
Jv^

Re: "Me olemme rikollisten eliittiä" - M.O.R.E.

Viesti Kirjoittaja Jv^ »

rogues kirjoitti:viikonloppuna ainakin yks näistä hepuista oli jokelan avo puolella. siis istumassa.
Siis ketä heppu ja mistä liigasta istuu jokelan vankilas?
Vastaa Viestiin