Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Bröder
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 21, 2012 10:52 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja Bröder »

Miten tolle tyypille joka noita runoja lapulle rustaili, niin sitten kävi?
we dont need glid. we can spit in ass.
epoksi
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2012 3:55 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja epoksi »

En ihmettele, jos kukaan ei vastaa Bröderin kysymykseen. :)
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja lech »

Piti ihan rekisteröityä... Bröder, ihan ystävällisesti, jos olet skenessä mukana niin et missään nettilöissä huutele suuntaan A tai B. Toisekseen vanhan liiton miehenä pitäis tietää että kaveri oli kavereiden suussa Uki, ei Ugi mitä lehdet on käyttänyt...
Bröder
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 21, 2012 10:52 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja Bröder »

Tänne sivustolle postaillaan kaiken mailman kuulustelupöytäkirjoja diaari numeroineen päivineen ja noita vasikointilappuja yms. Niin mitä mä nyt sitten oon huudellut?

Näitä sivuja lukee tuhannet tavalliset ihmiset päivittäin, että kannattaako tänne ylipäätänsä kirjoittaa mitään?
we dont need glid. we can spit in ass.
PERKELE-FTW
Nikke Knakkertton
Viestit: 154
Liittynyt: La Joulu 06, 2008 8:50 pm
Paikkakunta: Etelä Suomi

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja PERKELE-FTW »

Ei tuolle Ruunebergille ole käynyt tietääkseni mitään. Pyöri kouvolassa ja oulussa viime tietojen mukaan. Samat koiruudet edelleen eli kusettaa kaikkia ja kaikessa. Tuskin toki eläkepäiviä tulee näkemään tuolla tyylillä mut aika näyttää. Yhteistyöstä KRP:n kanssa löytyy dokumenttia profiilikuvista. Paras mielestäni "Arvoisa tuomari" otsikolla oleva kirje. Profiilikuva ei mielestäni ole Nyyssösestä eli ei tarvi hakata kaikkia saman näköisiä.
https://www.facebook.com/kimmo.nyyssone ... ts&fref=ts
Olen vähän ajatellut,ettei tuo viina oikein sovi minulle.
- Tauno Veikko Pasanen -
slk
Hetty Wainthropp
Viestit: 451
Liittynyt: La Loka 27, 2012 4:30 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja slk »

Ei ole Nyyssösen kuva on ollut Ilta-Lehden/Sanomien hullu maailma kuvissa tänä vuonna otsikolla nuorisorikollisen älykäs tatuointi.
"Kaikki on mulkkuja kunnes toisin todistetaan". Frank Zappa
lech
Martin Riggs
Viestit: 633
Liittynyt: La Joulu 01, 2012 9:55 am

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja lech »

Bröder kirjoitti:Tänne sivustolle postaillaan kaiken mailman kuulustelupöytäkirjoja diaari numeroineen päivineen ja noita vasikointilappuja yms. Niin mitä mä nyt sitten oon huudellut?

Näitä sivuja lukee tuhannet tavalliset ihmiset päivittäin, että kannattaako tänne ylipäätänsä kirjoittaa mitään?
Luulin että sulla pelais hoksnokka. Huutelu nyt tarkoitti että ei kukaan mies rupea sulle kertomaan Nyyssösestä yhtään mitään. Räkänokista en niin tiedä enkä itse asiassa kauheasti välitä.
Poeka
Harjunpää
Viestit: 300
Liittynyt: Pe Kesä 01, 2012 2:53 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja Poeka »

Bröder kirjoitti:Miten tolle tyypille joka noita runoja lapulle rustaili, niin sitten kävi?

Ei kuinkaan. Toi geissi on 2000 vuodelta ja näitä laulukuoron ukkoja on Suomi täynnä. Vastaavaisuuksia löytyy vaikka kuinka. Noi paperit on kirjoitettu putkasta käsin ja sieltä se laulaminen yleensä alkaa. Syitä tähän on monia. Osaa alkaa ahdistaa kopissa oleminen,toiset taas haluavat pienemmän tuomion (jos ovat itse olleet mukana). Monesti runojen rustaaja on itse syytettyn penkillä muiden mukana poikkeuksena että tuomari tietää henkilön ko tehneen runot ja näin ollen oleellisesti auttanut esitutkinnassa.
Jos poliisit olisivat piirittäneet hänet, hän olisi voinut liittää sauvat propellipipoonsa ja lentää pois salaisen luolaansa, kiroten Lepakkomiehen Keskusrikospoliisille antamaa apua jolla paha suunnitelma kukistettiin.
epoksi
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2012 3:55 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja epoksi »

Todellakin toisten asioiden hölöttäjiä on liikaa joka paikkakunnalla.
Mulla ei niitä peruspekkoja vastaan ole mitään jotka kertovat sinisille, että joku vei mummolta käsilaukun tms.
Mutta kun ollaan jo JR-puolella ja "pomo" on noinkin nimekäs Suomenmaassa kun TH niin
jäisi mulla runot rustaamatta vaikka helppo se tästä on sanoa toki, mutta en ole laulanut enkä aio
tulla koskaan sitä tekemään.
Laulajille ja muille kuoronjäsenille koittavat saada läpi anonyyminä todistamisen enkä nyt tarkoita sitä sermiä jota tällä hetkellä käytetään.
Ei pahemmin hyötyä ks. sermistä kun ainahan sitä tutttuja odottelee rosiksen lähistölläkin.:roll:
Mutta huono homma, jos saavat läpi tuon anonyymin kun sitten nämä potentilaaliset vasikat
alkaa laulaa niin, että heikompaa huimaa kun omia rikoksia ei pysty menemään istumaan. :evil:
LakuPekka
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: Pe Touko 11, 2012 10:46 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja LakuPekka »

Onko kenelläkään tietoa mitä Ismo Kähköselle kuuluu nykyään?
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/i ... edia=44456
epoksi
Susikoski
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2012 3:55 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja epoksi »

Toivon, että muutama kuutio multaa on päällä.
Vittu mies joka on "oikeakäsi" kun laulaa siinä ei armoa tunneta. :twisted:
Rappa
Neuvoja-Jack
Viestit: 540
Liittynyt: La Elo 20, 2011 2:48 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja Rappa »

Joka leikkiin ryhtyy jne. Mikähän motivaatio suomalaisilla konnilla on lauleskella, kun tuomioihin ei alennuksia pahemmin tule silläkään konstilla. Ja muutenkin kun on elellyt aika mukavasti muutaman vuoden ilman rahahuolia, niin kun esim. TH, oli matkustellut yn muuta, niin luulis et nää Suomen kakut pystyy istumaan.
kapteeni
Frank Drebin
Viestit: 391
Liittynyt: Ti Kesä 05, 2007 7:13 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Todistajansuojelu on vissiin edistynyt jollain lailla, joten laulaminen on aiempaa helpompaa, vaikka se ei kakkuun vaikutakaan. Eiks KRP:llä ole joku ohjelma, joka on huomattava parannus aiempaan?

Joten toivottavasti laulu raikaa, mua se ei haittaa että m*****t saadaan jumiin!

Onko kellään tietoa, missä Raipe lusii ja onko alistanut taas koko vankilan vartijoita myöten komentoonsa?
loco
Susikoski
Viestit: 40
Liittynyt: Pe Marras 09, 2012 5:01 am

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja loco »

lech kirjoitti:
Bröder kirjoitti:Tänne sivustolle postaillaan kaiken mailman kuulustelupöytäkirjoja diaari numeroineen päivineen ja noita vasikointilappuja yms. Niin mitä mä nyt sitten oon huudellut?

Näitä sivuja lukee tuhannet tavalliset ihmiset päivittäin, että kannattaako tänne ylipäätänsä kirjoittaa mitään?
Luulin että sulla pelais hoksnokka. Huutelu nyt tarkoitti että ei kukaan mies rupea sulle kertomaan Nyyssösestä yhtään mitään. Räkänokista en niin tiedä enkä itse asiassa kauheasti välitä.
No viittiskö joku räkänokka valaista mikä lusmu tää Nyyssönen on,jos kerta miehet ei ala?
Minust vois olla paikallaan kaverille oma kooste jos on tunnetustakin sankarista kyse.
Ampu tulee...
Nessit
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 99
Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 6:27 pm

Re: Raimo "TeeHoo" Tienhaara

Viesti Kirjoittaja Nessit »

loco kirjoitti:
lech kirjoitti:
Bröder kirjoitti:Tänne sivustolle postaillaan kaiken mailman kuulustelupöytäkirjoja diaari numeroineen päivineen ja noita vasikointilappuja yms. Niin mitä mä nyt sitten oon huudellut?

Näitä sivuja lukee tuhannet tavalliset ihmiset päivittäin, että kannattaako tänne ylipäätänsä kirjoittaa mitään?
Luulin että sulla pelais hoksnokka. Huutelu nyt tarkoitti että ei kukaan mies rupea sulle kertomaan Nyyssösestä yhtään mitään. Räkänokista en niin tiedä enkä itse asiassa kauheasti välitä.
No viittiskö joku räkänokka valaista mikä lusmu tää Nyyssönen on,jos kerta miehet ei ala?
Minust vois olla paikallaan kaverille oma kooste jos on tunnetustakin sankarista kyse.
Ei tuollaisille sähköpaimeneen kuseksialle mitään koosteita kannata kirjoittaa, lyhyt olis kun italian sotasaavutukset 1939-45. Omiin korviin tuo nimi on tullut aina jossain poikakuoron vuosikertomuksissa ja on ollut alaan peilaten mollinuotissa.
Oliko jollain haju mihin taloon reka lähti? Itse olen hieman syrjässä kalastelemassa ja STT ei kuulu täällä. Voisi vaikka laittaa kukat menemään.
Vastaa Viestiin