Mantaqa

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
murha.infon tiimi
Frank Drebin
Viestit: 398
Liittynyt: Ti Tammi 31, 2017 6:32 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja murha.infon tiimi »

Poistettu jo moneen otteeseen kuultua jauhantaa puolueista.
Näille löytyy omat ketjut.
Take one for the team!

Jari Linna
Poliisikoira Rex
Viestit: 287
Liittynyt: Pe Syys 29, 2017 2:11 am

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

Dope Boy kirjoitti:
To Joulu 30, 2021 3:31 pm
tämäkin smugujengi olisi teilattavissa yhdellä täsmä iskulla esim. kuulat, hatut ja enkelit yllätys hyökkäyksella näitten vitun kurakullien pääkallopaikoille, niinkuin lahdessa vuonna 2000. ja se ois siinä. mutta onko tekijöitä enää niinkuin 90-luvulla?
Ihanko tosissasi koet Lahden iskun onnistuneen estämään Bandidos MC leviämisen? Mikä onkaan nykyinen tilanne?

Osaatko sanoa paljonko näitä "kurakulleja" on HA ja Bandidos riveissä esimerkiksi Saksassa ja muualla Euroopassa?

El Pajarito
Frank Drebin
Viestit: 386
Liittynyt: Pe Tammi 26, 2018 1:58 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja El Pajarito »

Jari Linna kirjoitti:
Ti Tammi 04, 2022 8:43 pm
Dope Boy kirjoitti:
To Joulu 30, 2021 3:31 pm
tämäkin smugujengi olisi teilattavissa yhdellä täsmä iskulla esim. kuulat, hatut ja enkelit yllätys hyökkäyksella näitten vitun kurakullien pääkallopaikoille, niinkuin lahdessa vuonna 2000. ja se ois siinä. mutta onko tekijöitä enää niinkuin 90-luvulla?
Ihanko tosissasi koet Lahden iskun onnistuneen estämään Bandidos MC leviämisen? Mikä onkaan nykyinen tilanne?

Osaatko sanoa paljonko näitä "kurakulleja" on HA ja Bandidos riveissä esimerkiksi Saksassa ja muualla Euroopassa?
Minä aika lailla tosissani väitän Lahden iskun onnistuneen estämään Bandidos MC:n leviämisen Lahteen. Eikka & Co näyttivät kenelle kaupunki kuuluu; siitähän tuossa oli kysymys. Ellei Bandidoksella olisi ollut kansainvälistä tukiorganisaatiota, olisi Suomen osasto ollut siinä. Eli pienehkö paikallinen toimija ei tuollaista iskua kestä.

Uskon että sama toimisi kyllä myös Mantaqaan. Mitään tuollaisella teolla ei kyllä voitettaisi vaan päinvastoin. Ehkä Mantaqa-nimestä pääsisimme, mutta tilalle riittää tulijoita ja tuollaisella tempulla tulisi varmasti kiihdyttäneeksi kehitystä kohti Ruotsin/Tanskan tietä, kun mamu-piireissä alettaisiin kunnolla aseistautumaan ja suhtautumaan poliisin lisäksi kantaväestön jengeihin vihollisina. Tilanne jossa mamu-jengit hallitsevat suomalaisia kaupunkeja saavutettaisiin vähän nykymenoa nopeammin ja enemmällä verenvuodatuksella.

EDIT: Ei ne mamu-jengit nyt ehkä kaupunkeja ala hallita, mutta huumekauppareviireitä ja joitakin kaupunginosia kylläkin.

Jari Linna
Poliisikoira Rex
Viestit: 287
Liittynyt: Pe Syys 29, 2017 2:11 am

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Jari Linna »

Voihan sen noinkin ajatella. Leviäminen Lahteen estettiin, mutta aivan onnistuneena iskua ei voida pitää kun Bandidos on tällä hetkellä jäsenmäärältään Suomen suurin moottoripyöräkerho.

Sienisalaatti
Javier Pena
Viestit: 1870
Liittynyt: Ma Huhti 12, 2021 5:34 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Sienisalaatti »

komeropää kirjoitti:
Ma Tammi 03, 2022 11:51 am
.....

Totta,ruotsalaiset jengit on paljon kovaotteisimpia mitä meidän kotimaan jengit ovat. Ei ruotsalaiset,eikä uusruotsalaiset pelkää vetää liipasimesta,ne ovat tosissaan asiansa kanssa. Prätkäjengit Ruotsissa on yhteistyössä näiden mamujengien kanssa,ei toki jokainen prätkäjengi.
Tarkoittanet nimenomaan uusruotsalaisia (keitä ei voi millään muotoa yleisesti tunnetuiksi ruåtsalaisiksi mieltää) näistä oikeasti kovista sekä pykälän verran impulsiivisimmista otteista?

Eihän se mikään uusi juttu ole kenellekään, että Ruotsin kovin rikollisuus on ollut jo pidemmän aikaa kaikkea muuta kuin itse ruotsalaista alkuperää.
Oikeudesta viis, kunhan laki säilyy! Eikä mitään henkilökohtaista ketään kohtaan, asiat vain asioina täällä.

flynt-one
Nikke Knakkertton
Viestit: 177
Liittynyt: Su Syys 16, 2007 11:54 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja flynt-one »

Sienisalaatti kirjoitti:
Ke Tammi 05, 2022 7:39 pm


Tarkoittanet nimenomaan uusruotsalaisia (keitä ei voi millään muotoa yleisesti tunnetuiksi ruåtsalaisiksi mieltää) näistä oikeasti kovista sekä pykälän verran impulsiivisimmista otteista?
Taisit juuri kuvailla Ranisen Jannen :lol: :lol:

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Dope Boy kirjoitti:
To Joulu 30, 2021 3:31 pm
tämäkin smugujengi olisi teilattavissa yhdellä täsmä iskulla esim. kuulat, hatut ja enkelit yllätys hyökkäyksella näitten vitun kurakullien pääkallopaikoille, niinkuin lahdessa vuonna 2000. ja se ois siinä. mutta onko tekijöitä enää niinkuin 90-luvulla?
Itse luulen, että siitä tulis paljon kovempi koston kierre kuin mitä Lahden pitseria murhien jälkeen oli jos oli yhtikäs mitään. Ehkä bandiiteilla oli jo bisnekset hyvässä mallissa..
Ainakin ruotsin jengisodat vaan jatkuu ja jatkuu kun kukaan ei jätä kostamatta murhia. Tosin ruotsin ulkomaalaisjengiaines taitaa olla astetta kovempaa kuin täällä.

Murheli
Vic Mackey
Viestit: 1989
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Gentle kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 9:06 pm
Dope Boy kirjoitti:
To Joulu 30, 2021 3:31 pm
tämäkin smugujengi olisi teilattavissa yhdellä täsmä iskulla esim. kuulat, hatut ja enkelit yllätys hyökkäyksella näitten vitun kurakullien pääkallopaikoille, niinkuin lahdessa vuonna 2000. ja se ois siinä. mutta onko tekijöitä enää niinkuin 90-luvulla?
Itse luulen, että siitä tulis paljon kovempi koston kierre kuin mitä Lahden pitseria murhien jälkeen oli jos oli yhtikäs mitään. Ehkä bandiiteilla oli jo bisnekset hyvässä mallissa..
Ainakin ruotsin jengisodat vaan jatkuu ja jatkuu kun kukaan ei jätä kostamatta murhia. Tosin ruotsin ulkomaalaisjengiaines taitaa olla astetta kovempaa kuin täällä.
Ruotsissa kaikki on parempaa :mrgreen:
Voi voi, kun päättyi elämän koi

Gentle
Theo Kojak
Viestit: 1142
Liittynyt: To Maalis 12, 2020 3:19 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Gentle »

Murheli kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 11:55 pm
Gentle kirjoitti:
To Tammi 06, 2022 9:06 pm
Dope Boy kirjoitti:
To Joulu 30, 2021 3:31 pm
tämäkin smugujengi olisi teilattavissa yhdellä täsmä iskulla esim. kuulat, hatut ja enkelit yllätys hyökkäyksella näitten vitun kurakullien pääkallopaikoille, niinkuin lahdessa vuonna 2000. ja se ois siinä. mutta onko tekijöitä enää niinkuin 90-luvulla?
Itse luulen, että siitä tulis paljon kovempi koston kierre kuin mitä Lahden pitseria murhien jälkeen oli jos oli yhtikäs mitään. Ehkä bandiiteilla oli jo bisnekset hyvässä mallissa..
Ainakin ruotsin jengisodat vaan jatkuu ja jatkuu kun kukaan ei jätä kostamatta murhia. Tosin ruotsin ulkomaalaisjengiaines taitaa olla astetta kovempaa kuin täällä.
Ruotsissa kaikki on parempaa :mrgreen:
Ehkä tässä tapauksessa se on pelkästään hyvä asia :lol:

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja CSI »

El Pajarito kirjoitti:
Ti Tammi 04, 2022 9:17 pm
Uskon että sama toimisi kyllä myös Mantaqaan. Mitään tuollaisella teolla ei kyllä voitettaisi vaan päinvastoin. Ehkä Mantaqa-nimestä pääsisimme, mutta tilalle riittää tulijoita ja tuollaisella tempulla tulisi varmasti kiihdyttäneeksi kehitystä kohti Ruotsin/Tanskan tietä, kun mamu-piireissä alettaisiin kunnolla aseistautumaan ja suhtautumaan poliisin lisäksi kantaväestön jengeihin vihollisina. Tilanne jossa mamu-jengit hallitsevat suomalaisia kaupunkeja saavutettaisiin vähän nykymenoa nopeammin ja enemmällä verenvuodatuksella.

EDIT: Ei ne mamu-jengit nyt ehkä kaupunkeja ala hallita, mutta huumekauppareviireitä ja joitakin kaupunginosia kylläkin.
Kyllä tuolla voitettaisiin. Suomen kansa saisi ehkä vielä ajoissa nähdä, mitä tästä haittamaahanmuutosta oikeasti tulee seuraamaan. Kehitys on väistämätön. Ruotsin tiellä ollaan.

Saattaa tietysti olla jo liian myöhäistä mutta elän toiveajatuksessa, että mikäli kansa heräisi, haittamaahanmuutolle äänestettäisiin tiukka stoppi Tanskan malliin ja vahingot jäisivät siedettäviksi.

Ruotsihan on niin syvällä jo suossa, ettei se sieltä enää nouse. En toivo Suomelle samaa kohtaloa. Vielä kehitys saattaisi olla pysäytettävissä.

Ajatelkaapa kuinka pieni jengi tämä Mantaqakin oikeasti on? Noin tusinan verran ihmisiä ydinjoukossa. Silti se on aiheuttanut laajalti hämmennystä mm. Suomen vankiloissa. Nyt kun herrat päätekijät ovat vajaan vuoden verran siellä istuneet lusimassa.

Kuunnelkaapa MTV:n tuoreehko raportti asiasta.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
CSI
Perry Mason
Viestit: 3877
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 11:04 am

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja CSI »

Jos noin tusina (12) irakilaista saa jo tämmöistä kaaosta ja huolta aikaiseksi Suomen järjestyksenpidon viranomaisportaissa (KRP, paikallispoliisi, vankilaviranomainen, tuomioistuinlaitos) niin mitä siitä seuraakaan kun näitä vintiöitä on muutama sata tuolla vilperöimässä?? (Ruotsin tie)

Oma näkemykseni on, ettei Suomen järjestyksenpitolaitos sitä kestä vaan romahtaa.

Ruotsissa on jo vaikea löytää riittävästi työvoimaa poliisiin. Kukapa sitä haluaisi pienehköllä palkalla, hengenvaarassa matu-lähiöihin näiden arabirääpäleiden kanssa painimaan kun näillä ei ole pelikirjassa muuta kuin vyön alle iskuja ja muniin potkuja? Omaa perhettä uhkaillaan jatkuvalla syötöllä tuomareista alkaen ja myös träkkäystä harrastavat oikeasti. Vielä se ei ole johtanut tekoihin, mutta ei sitä turhaan tehdä.

Kotimaassaan Irakissa on täysi kaaos ja virkamiehiä tapetaan aivan normihommana. Meillä on nyt tämmöistä 'koneinsinööri' ainesta maassamme.

Kannattaa pysähtyä hetkeksi miettimään asioita. Ei ole mikään kiva-Suomi luvassa kenellekkään, jos tämän kehityksen annetaan jatkua.
Pieni Liekki annelistisen rikostutkinnan perusteellisista menetelmistä:
"Minä en ole nähnyt tuomiota, mutta aiheeseen perinpohjaisesti perehtymällä..."

Avatar
Anti-Bini Laden
Jack Bauer
Viestit: 937
Liittynyt: Pe Kesä 07, 2013 8:49 pm
Paikkakunta: Pakistan
Viesti:

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Anti-Bini Laden »

Todellakin pitäisi ottaa kaikkien silkkihansikkaat vittuun,
kohdella niitä viranomaisista siviileihin samanlailla, kun nämä rukousmatolla ryömivät kehitysmaalaiset ovat kohdelleet ja arvostaneet meitä.
" Paha asettaa tekijän mytologiseen narratiiviin joka on
epävarmuutta siedettävämpi vaihtoehto "

Ämätööri
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2022 3:12 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Ämätööri »

Seuraavana aamuna nimimerkki jatkoi keskustelua yhtä synkissä merkeissä.

– Halojata onko meillä jätesäkkejä, ase, paksuja siivoushanskoja ja nippusiteitä, reppu ja lista velallisesta. Jos on nii mulla on aika hyvä olo tänään ja ei omia töitä. Eli haetaan vittu rahat pois.

Kyse oli siis viestien perusteella jonkinlaisesta perintäkeikasta tai useammasta.

– 10min per paikka menee aikaa ja nyt lyön heti sinä kattelet taustalla aseen kanssa jos jollain on jtn pyssyjä minä hakkaan ja vaadin rahat. Ensin pyydetään musiikkia kovemmalle sitten kerään puhelimet pois ja levitän omiin nimiin muovit lattialle ja sulla on sen aikaa mahdollisuus saada rahat sitte kun muovit on lattialla alkaa lyöminen…

– ...minua vituttaa kaikenlaiset rottailijat ja paskan puhujat jotka ottaa velkaa mutta ei maksa no nyt pitää maksaa heti ja kaikki.

Nimimerkki myös totesi, että töihin täytyisi lähteä "suht koht selvänä", sillä viime kerralla hommat olivat menneet hankalaksi, kun liikkellä oltiin sekaisin.
Aamattilaisen asialla

Aleksandr
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: To Syys 17, 2020 8:50 am

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja Aleksandr »

Ämätööri kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 12:35 pm
Seuraavana aamuna nimimerkki jatkoi keskustelua yhtä synkissä merkeissä.

– Halojata onko meillä jätesäkkejä, ase, paksuja siivoushanskoja ja nippusiteitä, reppu ja lista velallisesta. Jos on nii mulla on aika hyvä olo tänään ja ei omia töitä. Eli haetaan vittu rahat pois.

Kyse oli siis viestien perusteella jonkinlaisesta perintäkeikasta tai useammasta.

– 10min per paikka menee aikaa ja nyt lyön heti sinä kattelet taustalla aseen kanssa jos jollain on jtn pyssyjä minä hakkaan ja vaadin rahat. Ensin pyydetään musiikkia kovemmalle sitten kerään puhelimet pois ja levitän omiin nimiin muovit lattialle ja sulla on sen aikaa mahdollisuus saada rahat sitte kun muovit on lattialla alkaa lyöminen…

– ...minua vituttaa kaikenlaiset rottailijat ja paskan puhujat jotka ottaa velkaa mutta ei maksa no nyt pitää maksaa heti ja kaikki.

Nimimerkki myös totesi, että töihin täytyisi lähteä "suht koht selvänä", sillä viime kerralla hommat olivat menneet hankalaksi, kun liikkellä oltiin sekaisin.
Olis jees jos olis joku viittaus edes että mihin tää liittyy.

mämmi
Nikke Knakkertton
Viestit: 167
Liittynyt: Ti Kesä 03, 2008 9:22 pm

Re: Mantaqa

Viesti Kirjoittaja mämmi »

Aleksandr kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 12:38 pm
Ämätööri kirjoitti:
Ma Tammi 17, 2022 12:35 pm
Seuraavana aamuna nimimerkki jatkoi keskustelua yhtä synkissä merkeissä.

– Halojata onko meillä jätesäkkejä, ase, paksuja siivoushanskoja ja nippusiteitä, reppu ja lista velallisesta. Jos on nii mulla on aika hyvä olo tänään ja ei omia töitä. Eli haetaan vittu rahat pois.

Kyse oli siis viestien perusteella jonkinlaisesta perintäkeikasta tai useammasta.

– 10min per paikka menee aikaa ja nyt lyön heti sinä kattelet taustalla aseen kanssa jos jollain on jtn pyssyjä minä hakkaan ja vaadin rahat. Ensin pyydetään musiikkia kovemmalle sitten kerään puhelimet pois ja levitän omiin nimiin muovit lattialle ja sulla on sen aikaa mahdollisuus saada rahat sitte kun muovit on lattialla alkaa lyöminen…

– ...minua vituttaa kaikenlaiset rottailijat ja paskan puhujat jotka ottaa velkaa mutta ei maksa no nyt pitää maksaa heti ja kaikki.

Nimimerkki myös totesi, että töihin täytyisi lähteä "suht koht selvänä", sillä viime kerralla hommat olivat menneet hankalaksi, kun liikkellä oltiin sekaisin.
Olis jees jos olis joku viittaus edes että mihin tää liittyy.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab91 ... 57ec874e2b

Vastaa Viestiin