Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
JACK81
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 18, 2008 6:19 pm
Paikkakunta: HELLSINKI

Viesti Kirjoittaja JACK81 »

Joo ei taida olla.......tai mistäs sitä ikinä tietää :D
81

ninjalisko
Vähänniinkuharrastaja
Viestit: 93
Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 3:42 pm
Paikkakunta: Pohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ninjalisko »

Jos mä perustan kerhon joka liikkuu JOPO pyörillä ja teetän liivit ja kaikki ja leimaan niihin 1%er merkin.

Oonko mä sitte kova jätkä?

Vois perustaa tollasen jengin, "Joponi on ratsuni", LUETTE MUSTA VIELÄ ALIBISTA! :lol:

Toimintamme keskittyy HUUMAUSAINERIKOKSIIN ja jäsenmäärä on legendaarinen 50.

"Minä olen johtajana tässä".

Meidän kanssa ei koskaan pelleillä!!!
Break in ya crib I got a posse of midgets stealing your presents.

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Viesti Kirjoittaja otus »

ninjalisko kirjoitti:Jos mä perustan kerhon joka liikkuu JOPO pyörillä ja teetän liivit ja kaikki ja leimaan niihin 1%er merkin.

Oonko mä sitte kova jätkä?

Vois perustaa tollasen jengin, "Joponi on ratsuni", LUETTE MUSTA VIELÄ ALIBISTA! :lol:

Toimintamme keskittyy HUUMAUSAINERIKOKSIIN ja jäsenmäärä on legendaarinen 50.

"Minä olen johtajana tässä".

Meidän kanssa ei koskaan pelleillä!!!

Mutta teidän jengi taitaa olla se, joilla ei ole ollenkaan satuloita pyörissä.., eikä lue myöskään exit-only perseessä..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

thunder
Alibin satunnaislukija
Viestit: 61
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 6:39 am

Viesti Kirjoittaja thunder »

Roskalehtien kertomasta ei voi viritä kovinkaan asiallista keskustelua.
HA-, tai minkä muun klubin tahansa katkeruusmässäilyn voipi käynnistää ihan mistä vaan, tota ruikuttamista en vaan ymmärrä.
Jos klubilainen tai klubilaiset vetää turpaan, se on väärin tai jos ei vedä ja mahdollisesti perääntyy, sekin on väärin, siis naurettavaa.
Vaikee ymmärtää mitä te aiheesta kovin kiinnostunut arvostelijajoukko oikeestaan haluatte? On niin pirun katkeraa tekstiä.
Ja sivullisillekin aiheuttaa Helvarit suunnattomasti huolia, varmaan näin on mutta näköjään enemmän henkisellä tasolla. Mihinkään muuhun ei oikein todistusaineisto riitä. Kokonaan oma lukunsa on ne, jotka väkisin ongelmia haluavat, on tullut nähtyä ihmisraunioita roikkumassa esim. HA-liiveissä umpipäissään. Sellasen niistämiseen ei tarvita yhtään kaveria avuksi, sellanen on säälittävää. :cry:
Suurin uhka sivullisille on ja pysyy nuo satunnaiset väkivallantekijät, oravanpyörässä vioittuneet ym. hihhulit. :evil:
Punavalko-osastolla on hyvin käyttäytyviä maailmaa nähneitä herrasmiehiä ja basic juttu näyttää kilometreistä päätellen olevan se perusjuttu eli moottoripyöräkerho. Joka muuta väittää ei tunne asiaa tai haluaa muuten vaan jauhaa paskaa. :D

Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

thunder kirjoitti: Jos klubilainen tai klubilaiset vetää turpaan, se on väärin tai jos ei vedä ja mahdollisesti perääntyy, sekin on väärin, siis naurettavaa.
Vaikee ymmärtää mitä te aiheesta kovin kiinnostunut arvostelijajoukko oikeestaan haluatte?
Asiallista tekstiä, mutta tämän quottaamani eritoten allekirjoitan ja liityn myös ihmettelijöiden joukkoon.

vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

Unohtu muuten kertoa et lappeenrannan poliisitkin on vetäny paikallista pressaa putkalla turpaan.Tietysti eka pressa oli potkinu autoja kännissä ja sen jälkeen hyökänny tilannetta selvittävän konstaapelin kimppuun.Tottakai takaapäin :D

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

hohhoijaa...Onx M... tai H.... käyny syömässä sun eväät :roll: ??
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

darkman
Susikoski
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Huhti 08, 2008 2:55 pm

Viesti Kirjoittaja darkman »

kohta vois toi vilkku vilkuttaa viimiset vilkutukset,ilmeisesti joka rotu ja joka virkavallan edustaja vetäny enkeleitä päähän,lopeta se netin lukeminen ja opettele elämään,ei tää mitään tex willer sarjaa ole tää elämä.....UGH

vilkku99
Nikke Knakkertton
Viestit: 186
Liittynyt: La Tammi 26, 2008 3:20 am

Viesti Kirjoittaja vilkku99 »

darkman kirjoitti:kohta vois toi vilkku vilkuttaa viimiset vilkutukset,ilmeisesti joka rotu ja joka virkavallan edustaja vetäny enkeleitä päähän,lopeta se netin lukeminen ja opettele elämään,ei tää mitään tex willer sarjaa ole tää elämä.....UGH
No jos Lappeenrannan baarissa on liikkunut tietää kyllä poikien uhoamiset yms.Kaikki mitä olen kertonut on tapahtunut tälle pressalle ja on on totta.Onneksi nykyään näitä poikia ei enään baarielämässä näy parempi varmaan kyyhöttää siellä kerholla.Eivät ole todellakaan pidettyjä henkilöitä nämä M ja H. :(

Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Viesti Kirjoittaja Chopper »

vilkku99 kirjoitti:
darkman kirjoitti:kohta vois toi vilkku vilkuttaa viimiset vilkutukset,ilmeisesti joka rotu ja joka virkavallan edustaja vetäny enkeleitä päähän,lopeta se netin lukeminen ja opettele elämään,ei tää mitään tex willer sarjaa ole tää elämä.....UGH
No jos Lappeenrannan baarissa on liikkunut tietää kyllä poikien uhoamiset yms.Kaikki mitä olen kertonut on tapahtunut tälle pressalle ja on on totta.Onneksi nykyään näitä poikia ei enään baarielämässä näy parempi varmaan kyyhöttää siellä kerholla.Eivät ole todellakaan pidettyjä henkilöitä nämä M ja H. :(
No ihan tiedoksi ettei ne siellä baareissa ole uhonnu yhtään sen enempää kuin kukaan muukaan humalainen tai teini-ikäinen pullistelija.
Jossain vaiheessa sitä rauhottuu eikä jaksa baareissa istuu kun niistä on tullu teinihelvettejä.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !

A.C.A.B
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 12:51 am
Paikkakunta: länsi-suomi

Viesti Kirjoittaja A.C.A.B »

thunder kirjoitti:Roskalehtien kertomasta ei voi viritä kovinkaan asiallista keskustelua.
HA-, tai minkä muun klubin tahansa katkeruusmässäilyn voipi käynnistää ihan mistä vaan, tota ruikuttamista en vaan ymmärrä.
Jos klubilainen tai klubilaiset vetää turpaan, se on väärin tai jos ei vedä ja mahdollisesti perääntyy, sekin on väärin, siis naurettavaa.
Vaikee ymmärtää mitä te aiheesta kovin kiinnostunut arvostelijajoukko oikeestaan haluatte? On niin pirun katkeraa tekstiä.
Ja sivullisillekin aiheuttaa Helvarit suunnattomasti huolia, varmaan näin on mutta näköjään enemmän henkisellä tasolla. Mihinkään muuhun ei oikein todistusaineisto riitä. Kokonaan oma lukunsa on ne, jotka väkisin ongelmia haluavat, on tullut nähtyä ihmisraunioita roikkumassa esim. HA-liiveissä umpipäissään. Sellasen niistämiseen ei tarvita yhtään kaveria avuksi, sellanen on säälittävää. :cry:
Suurin uhka sivullisille on ja pysyy nuo satunnaiset väkivallantekijät, oravanpyörässä vioittuneet ym. hihhulit. :evil:
Punavalko-osastolla on hyvin käyttäytyviä maailmaa nähneitä herrasmiehiä ja basic juttu näyttää kilometreistä päätellen olevan se perusjuttu eli moottoripyöräkerho. Joka muuta väittää ei tunne asiaa tai haluaa muuten vaan jauhaa paskaa. :D
voin omasta kokemuksesta sanoa kun jäsentä mies miestä vastaan vetää pataan baari tappelussa niin kymmenen jätkää soittaa tuus yrittään uudestaan ja jos se ei auta ni ruvetaan uhkaan perhettä... koskee sama bmc ja cmc.. ja tästä löytyy faktaa ja kokemusta!

A.C.A.B
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 12:51 am
Paikkakunta: länsi-suomi

Viesti Kirjoittaja A.C.A.B »

JACK81 kirjoitti::D ha ha ha haa........aijaijai.......all cocks are bald! Onko teillä ihan oikeesti jotain huonoja kokemuksia niin sanotusti 1% porukoista? Ettei vaan olla elvistelty kaupungilla pikku kaltsu pöhnissä vai onko kenties pikkasen vasikan vikaa vai MIKÄ ON KUN EI PYSTY NORMAALISTI KESKUSTELLA? HÄ? Mikä ihme siinä sit on ku kadulla ollaan niin kusisukassa vaikka joku haluisi vaan ihan jutella?Täällä netissä sit ollan ku seitsemän miestä?HÄ? :twisted: En ymmärrä mihin tää maailma on menossa.Tääkin linja meni ihan pelkäks paskaks!kiitos!Kuka uskaltaa tehdä ja mitä ja millon ja kenelle onko puukkoo,pesist vai pyssyy,sinne vaan radalle narisijat kattoomaan kuka on löysäperse mut ku EI....Kaikki taas perustuu lehdistöön "totuuden torveen"!Taitaa pelko hallita elämäänne!
rupesko hitsaan?HÄ? finninaama supportpaita päällä uhoomassa..juuri näin..

Setä
Neuvoja-Jack
Viestit: 537
Liittynyt: To Syys 13, 2007 7:40 pm
Paikkakunta: Itä opettaa

Viesti Kirjoittaja Setä »

A.C.A.B kirjoitti:
thunder kirjoitti:Roskalehtien kertomasta ei voi viritä kovinkaan asiallista keskustelua.
HA-, tai minkä muun klubin tahansa katkeruusmässäilyn voipi käynnistää ihan mistä vaan, tota ruikuttamista en vaan ymmärrä.
Jos klubilainen tai klubilaiset vetää turpaan, se on väärin tai jos ei vedä ja mahdollisesti perääntyy, sekin on väärin, siis naurettavaa.
Vaikee ymmärtää mitä te aiheesta kovin kiinnostunut arvostelijajoukko oikeestaan haluatte? On niin pirun katkeraa tekstiä.
Ja sivullisillekin aiheuttaa Helvarit suunnattomasti huolia, varmaan näin on mutta näköjään enemmän henkisellä tasolla. Mihinkään muuhun ei oikein todistusaineisto riitä. Kokonaan oma lukunsa on ne, jotka väkisin ongelmia haluavat, on tullut nähtyä ihmisraunioita roikkumassa esim. HA-liiveissä umpipäissään. Sellasen niistämiseen ei tarvita yhtään kaveria avuksi, sellanen on säälittävää. :cry:
Suurin uhka sivullisille on ja pysyy nuo satunnaiset väkivallantekijät, oravanpyörässä vioittuneet ym. hihhulit. :evil:
Punavalko-osastolla on hyvin käyttäytyviä maailmaa nähneitä herrasmiehiä ja basic juttu näyttää kilometreistä päätellen olevan se perusjuttu eli moottoripyöräkerho. Joka muuta väittää ei tunne asiaa tai haluaa muuten vaan jauhaa paskaa. :D
voin omasta kokemuksesta sanoa kun jäsentä mies miestä vastaan vetää pataan baari tappelussa niin kymmenen jätkää soittaa tuus yrittään uudestaan ja jos se ei auta ni ruvetaan uhkaan perhettä... koskee sama bmc ja cmc.. ja tästä löytyy faktaa ja kokemusta!
Mitäs vetelet ketään turpaan. Sama koskee jokaista ystäväporukkaa/perhettä, jotka välittää toisistaan. Jos joku lyö mun kaveria, olen erittäin valmis kostamaan. You hit me, we hit you! Get it?
Jos sinun frendisi eivät seiso rinnallasi, kannattaa tarkistaa kaveripiiriä.
What's up, fuckers?

A.C.A.B
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Ti Touko 06, 2008 12:51 am
Paikkakunta: länsi-suomi

Viesti Kirjoittaja A.C.A.B »

Setä kirjoitti:
A.C.A.B kirjoitti:
thunder kirjoitti:Roskalehtien kertomasta ei voi viritä kovinkaan asiallista keskustelua.
HA-, tai minkä muun klubin tahansa katkeruusmässäilyn voipi käynnistää ihan mistä vaan, tota ruikuttamista en vaan ymmärrä.
Jos klubilainen tai klubilaiset vetää turpaan, se on väärin tai jos ei vedä ja mahdollisesti perääntyy, sekin on väärin, siis naurettavaa.
Vaikee ymmärtää mitä te aiheesta kovin kiinnostunut arvostelijajoukko oikeestaan haluatte? On niin pirun katkeraa tekstiä.
Ja sivullisillekin aiheuttaa Helvarit suunnattomasti huolia, varmaan näin on mutta näköjään enemmän henkisellä tasolla. Mihinkään muuhun ei oikein todistusaineisto riitä. Kokonaan oma lukunsa on ne, jotka väkisin ongelmia haluavat, on tullut nähtyä ihmisraunioita roikkumassa esim. HA-liiveissä umpipäissään. Sellasen niistämiseen ei tarvita yhtään kaveria avuksi, sellanen on säälittävää. :cry:
Suurin uhka sivullisille on ja pysyy nuo satunnaiset väkivallantekijät, oravanpyörässä vioittuneet ym. hihhulit. :evil:
Punavalko-osastolla on hyvin käyttäytyviä maailmaa nähneitä herrasmiehiä ja basic juttu näyttää kilometreistä päätellen olevan se perusjuttu eli moottoripyöräkerho. Joka muuta väittää ei tunne asiaa tai haluaa muuten vaan jauhaa paskaa. :D
voin omasta kokemuksesta sanoa kun jäsentä mies miestä vastaan vetää pataan baari tappelussa niin kymmenen jätkää soittaa tuus yrittään uudestaan ja jos se ei auta ni ruvetaan uhkaan perhettä... koskee sama bmc ja cmc.. ja tästä löytyy faktaa ja kokemusta!
Mitäs vetelet ketään turpaan. Sama koskee jokaista ystäväporukkaa/perhettä, jotka välittää toisistaan. Jos joku lyö mun kaveria, olen erittäin valmis kostamaan. You hit me, we hit you! Get it?
Jos sinun frendisi eivät seiso rinnallasi, kannattaa tarkistaa kaveripiiriä.
sun mielestä jos on kahden henkilön välinen riita ja toinen ottaa pataan niin kostoon tarvitaan kymmenen??? se on jo luuseri touhuu ja kertoo et paljon porukasta... ei pysty nieleen tappiota?mä olen saanu pataan ja nielly tappioni,en ruikuta kavereilleni jälkeenpäin... sori nyt hirveesti mut toi vetää jo vähän yli.....kymmenen vastaan yksi???ai sain pataan,menen itkeen kerholle/kavereille...kova jätkä....

JACK81
Scooby-Doo
Viestit: 21
Liittynyt: To Syys 18, 2008 6:19 pm
Paikkakunta: HELLSINKI

Viesti Kirjoittaja JACK81 »

Sedän kanssa olen samaa mieltä ja acab taidat olla aikamoinen suunsoittaja :D En usko että yksikään h-a ymm memberi tulee päälle ilman syytä.....ja näissä piireissä pidetään toisista huolta toisin kuin nyky yhteiskunnassa!Nykyään PERHE on outo käsite saatika SUKU!Taitaa eräitä vaan vituttaa ja pelottaa kun joillakin on hyviä ystäviä jotka on valmiita puolustaa toisiaan :twisted: No acab ja vilkku ovat hyviä esimerkkejä siitä mitä tää yhteiskunta synnyttää ja saa aikaiseksi,ihmisiä jotka eivät pysty hallita tunteitaan ja pelkojaan.Iltapäivä lehti kansaa...... :D Vilkulle voisin sanoa et olen aika varma :) että kaikki sun juttus on pask......mut katotaan nyt.... 8)
81

Lukittu