Hells Angels MC (ketju 1)

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

Mitenhän muuten Enkeleiden bisnekset menee näin laman alla?Ainakin Lappeenrannan kerhon firmat taitaa olla aika kuralla meinaan tätä Kustom Bikes korjaamoa ja samassa toimivaa työkalufirmaa.Taitaa taas veronmaksajat hoitaa tämänkin 1%...
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^Ihan normaalisti Kustomilla menee ja maksaa itse veronsa.Kustom Bikes ei ole Helvetin Enkeleiden omistama vaikka *piip* kuuluukin kyseiseen kerhoon.Taidat itse olla kuralla kun et tiedä mistä puhut,kateellisilla ja katkerilla ihmisillä tuppaa olemaan sellainen tapa :twisted: .
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

No mites se on sit velkaa verottajalle tai pikku summia ympäriämpäri?

Protestit

Tiedon tuottaa Asiakastieto Oy.
Kaikki Protestit Velkomustuomiot
Kustom Bikes Oy, Lappeenranta
Tyyppi Protesti
Talousalue Kymen talousalue
Osoite Simolantie, 53600 Lappeenranta
Häiriöpäivämäärä 06.04.2009
Velkoja Trust Perintätoimisto Oy
Saatavan määrä 238 €
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

^Siihen kommentoi mitään muuta kuin että ei lienee ainut Suomalainen yritys joka olisi verottajalle velkaa :roll: ... mutta kuten sanoin ei ole Enkeleiden omistama paja vaan yksityinen niin asiasta sen enempi ruotimen turhaa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

Chopper kirjoitti:^Siihen kommentoi mitään muuta kuin että ei lienee ainut Suomalainen yritys joka olisi verottajalle velkaa :roll: ... mutta kuten sanoin ei ole Enkeleiden omistama paja vaan yksityinen niin asiasta sen enempi ruotimen turhaa.
No toivottavasti et ole siellä töissä..
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

Lappeenrannan Kustomointipaja Oy 05.11.2008 Patentti- ja rekisterihallitus
Aputoiminimi Kustom Bikes Finland
05.11.2008
Patentti- ja rekisterihallitus
Yritysmuoto Osakeyhtiö 05.11.2008 Patentti- ja rekisterihallitus
Kotipaikka LAPPEENRANTA 05.11.2008 Patentti- ja rekisterihallitus
Yrityksen kieli Suomi 05.11.2008 Verohallinto
Päätoimiala Moottoriajoneuvojen huolto ja korjaus (pl. renkaat) 29.10.2008 Verohallinto
Postiosoite Simolantie 2
53600 LAPPEENRANTA
30.10.2008 Yhteinen
Käyntiosoite Simolantie 2
53600 LAPPEENRANTA
30.10.2008
Näköjään laitettu uusi firma pystyyn kun entinen keikahtaa ja jälleen maksajana normaali veronmaksaja.Onhan se hienoa kun yhteiskunta tukee näitä jengejä.Mitenkä se oli 1% ulkona yhteiskunnasta vai..
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

Kun et oikeesti tiedä mistä puhut niin voisit jo lopettaa.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

Meinaatko et eka Kustom Bikes maksaa velkansa eikä sitä nähdä konkurssilistalla.No minä tiedän ei maksa.Toivottavasti et ole laittanut nimeäsi mihinkään paperiin.No ei ne velat vielä ole suuria ihmetyttää vaan miten eivät pysty hoitamaan pieniäkään velkoja.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

En meinaa mitään.Asia ei kuulu tänne mitenkään enkä meinaa sen enempää asiasta täällä keskustella.Jos sinua taas kiinnostaa veljesten yritystoiminta noin kovasti voit mennä Simolantielle itse kyselemään tilannetta etkä itkeä täällä netissä asiasta tämän ketjun alla.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

No eiköhän kaupungin ulosottomies sen kyselyn hoida virkansa puolesta.Toivottavasti normaalit veronmaksajat ei joudu maksajaksi tässä kulissien ylläpidossa.Kyllähän näillä korjaamon omistajilla on on henk.koht.velkaa esim.vuokrien muodossa yksityishenkilöille.Nämä moottoripyöräilijät ovat kyllä ahkeria perimään omia velkoja,mutta itse voivat kyllä jättää maksamatta.
seppoilmari
Martin Beck
Viestit: 776
Liittynyt: Pe Huhti 25, 2008 11:37 pm

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja seppoilmari »

erkki kirjoitti:Nämä moottoripyöräilijät ovat kyllä ahkeria perimään omia velkoja,mutta itse voivat kyllä jättää maksamatta.
Erittäin hyvä pointti, siinä sitä on sitä kuuluisaa selkärankaa.
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

seppoilmari kirjoitti:
erkki kirjoitti:Nämä moottoripyöräilijät ovat kyllä ahkeria perimään omia velkoja,mutta itse voivat kyllä jättää maksamatta.
Erittäin hyvä pointti, siinä sitä on sitä kuuluisaa selkärankaa.

Erittäin huono pointti koska meitä moottoripyöräilijöitä on tässä maassa eräskin kappale...Teillä menee puurot ja vellit sekaisin.Mutta mitäpä sitä voi odottaa ihmisiltä jotka hiekkalaatikolla kuullu juttuja ja telkkarista katsonu pari dokkaria :roll:
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

Ei tarvi kuulla kun näkee suoraan protestilistalta.Tuntuu olevan sopperille arka-aihe tämä korjaamo..
Chopper
Perry Mason
Viestit: 3544
Liittynyt: Ke Loka 31, 2007 10:05 am

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja Chopper »

erkki kirjoitti:Ei tarvi kuulla kun näkee suoraan protestilistalta.Tuntuu olevan sopperille arka-aihe tämä korjaamo..
Ei vituta mikään muun kuin paskan jauhaminen,kyseisen firman toiminta ei liity mitenkään järjestäytyneeseen rikollisuuteen,yritä nyt älykääpiö tajuta...Tai voit sitten samantien kaivaa esille kaikki Suomen firmat esille joissa on motoristeja tai mp-kerholaisia töissä...
erkki kirjoitti:Nämä moottoripyöräilijät ovat kyllä ahkeria perimään omia velkoja,mutta itse voivat kyllä jättää maksamatta.
Sekä tälläinen yleistäminen,menisit takaisin hiekkalaatikolle.Minä päätän tähän ja lähden ajelemaan,jää sinä kaivamaan nenääsi.
Sinulla on pää, mutta niin on nuppineulallakin !
erkki

Re: Hells Angels MC

Viesti Kirjoittaja erkki »

Kylläpäs oli aikuismainen kommentti.Kuka mainitsi järjestäytyneen rikkollisuuden.Helvetin enkelit on vaan pyöräkerho joka ajelee Hd-merkkisellä mopolla.
Lukittu