N.B.K.

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
WZ187
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: Su Touko 06, 2007 5:14 pm
Paikkakunta: Hellsinki

N.B.K.

Viesti Kirjoittaja WZ187 »

yrittänyt jopa hyökätä tunnetun ja vaarallisena pidetyn moottoripyöräjengin jäsenen kimppuun (Eikka Lehtosaari).
Minun mielestäni hiukan virheellinen ilmaisu. Sain sen käsityksen että Lehtosaari NBK:iin.

NBK ei mielestäni ole pyöräkerho, vaan ihan yksinkertaisesti ja selkeästi pelkkä rikollisjärjestö. Ei sillä etteikö ne moottoripyöräkerhot olisi rikollisia, mutta niiden toimintaan liittyy enemmän elämäntapaa...

EDIT: Siirretty toisesta viestiketjusta ( Jaettu kahtia) - RAID
"Voin todistaa olleeni jossain muualla."

Agathon
Harjunpää
Viestit: 312
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 2:10 am

Viesti Kirjoittaja Agathon »

WZ187 kirjoitti: NBK ei mielestäni ole pyöräkerho, vaan ihan yksinkertaisesti ja selkeästi pelkkä rikollisjärjestö.
NBK ei missään tapauksessa ole pyöräkerho, eikä sitä ole koskaan sanonut olevansakkaan.
WZ187 kirjoitti: Ei sillä etteikö ne moottoripyöräkerhot olisi rikollisia, mutta niiden toimintaan liittyy enemmän elämäntapaa...
Suurin osa pyöräkerhoista ei harjoita rikollista toimintaa.

Sherlock
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 13
Liittynyt: Su Touko 06, 2007 9:59 am

Viesti Kirjoittaja Sherlock »

WZ187 kirjoitti:
yrittänyt jopa hyökätä tunnetun ja vaarallisena pidetyn moottoripyöräjengin jäsenen kimppuun (Eikka Lehtosaari).
Minun mielestäni hiukan virheellinen ilmaisu. Sain sen käsityksen että Lehtosaari NBK:iin.

NBK ei mielestäni ole pyöräkerho, vaan ihan yksinkertaisesti ja selkeästi pelkkä rikollisjärjestö. Ei sillä etteikö ne moottoripyöräkerhot olisi rikollisia, mutta niiden toimintaan liittyy enemmän elämäntapaa...
Eikka Lehtosaari kuuluu Rogues Galleryyn. Rogues Gallery on lahtelaisten alamaailman heppujen perustama kerho.

Lehtosaarihan toimi pääarkkitehtinä Lahdessa oikeudenkäynnin tauon aikana tapahtuneessa kolmessa murhassa. Uhrit olivat moottoripyörajengiläisiä ja heidät ammuttiin lahtelaisessa pizzeriassa. Lehtosaaren lisäksi ampujana toimi Sami Koivula -niminen mies ja joku kolmas, jonka nimeä en muista. Muistaakseni tämä kolmas ei saanut elinkautista, koska hänen aseensa jumiutui.

Rogues Gallery on perustettu Eikka Lehtosaaren alettua suorittamaan elinkautista vankeusrangaistustaan

Toki tämän kokoisessa maassa kaikki varteenotettavat rikolliset tuntevat toisensa ja kerhot ja järjestöt toimivat yli kaupunkien ja läänien rajojen.

N.B.K on näköjään jo itse luokitellut itsensä:

http://nbk.fi/


Pientä muokkausta loppuun. Täältä löytyy kaikki:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rogues_Gallery
En minä niin ole sanonut.
-Paavo Väyrynen-

Aariel
Vic Mackey
Viestit: 1955
Liittynyt: Pe Huhti 20, 2007 12:02 pm

Viesti Kirjoittaja Aariel »

Bombay kirjoitti:
Sherlock kirjoitti:
http://nbk.fi/
Hetkinen, mikäs tuo kallo tuolla on? Kuvat-osiossa.
Yyh, näyttää ällöttävän aidolta, hampaat ja kaikki. Ihan ku olisi jonku pää joka on mätänemistilassa, yök. En suosittele heikkohermoisille :twisted:

Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi
Viestit: 424
Liittynyt: La Kesä 09, 2007 2:07 am

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Aariel kirjoitti: Yyh, näyttää ällöttävän aidolta, hampaat ja kaikki. Ihan ku olisi jonku pää joka on mätänemistilassa, yök. En suosittele heikkohermoisille :twisted:
Kallossa taitaa olla myös luodinreikä otsikossa.

Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3691
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Ihme säännöt näillä....

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

QUOTE:

"Me emme ole rikollisjärjestö, vaan yhteiskunnan rikollisiksi luokittelemien
henkilöiden perustama järjestö, joka on perustettu tukemaan vankilassa olevia
ja sieltä vapautuvia ystäviä."

UNQUOTE

Elikkä siis pitää tappaa joku jotta pääsee vankeja tukevan järjestön jäseneksi? :roll:

Hah, yleisen elämänkokemuksen mukaan toisen tappamisen jälkeen tuo muiden vankien tukeminen tapahtuu kyllä muurien sisäpuolelta käsin :D

Ei millään pahalla muuten mutta eikö vituta kun on tullut tatuoitua hanskaan sana "lojalty" joka ei ainakaan englanniksi tarkoita yhtän mitään?
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa

Kalessin
Adrian Monk
Viestit: 2942
Liittynyt: Ke Touko 30, 2007 3:26 pm
Paikkakunta: Maameri, läntiset rajavedet

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

eihä sillä oikeinkirjoituksella mitään tee, luku-ja kirjoitustaitokin ovat aivan yliarvostettuja...samaa kategoriaa kuin martina aitolehdon upea risti vatsassa... :wink:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

Mua kiinnostaa toi kallo...kyllähän tuo aito on ja nahat päällä vielä...hmm kalju tai kaljuksi ajeltu henkilö vainaja aikanaan ollut...hmm
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

murhavaari
Harjunpää
Viestit: 305
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 8:54 pm
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja murhavaari »

Jack the Ripper kirjoitti:Mua kiinnostaa toi kallo...kyllähän tuo aito on ja nahat päällä vielä...hmm kalju tai kaljuksi ajeltu henkilö vainaja aikanaan ollut...hmm
Tuo on varmaan joku poliisilta lainattu tutkinta kuva kun viivoitinkin mukava.

Jack the Ripper
Adrian Monk
Viestit: 2643
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 2:31 am
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jack the Ripper »

murhavaari kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Mua kiinnostaa toi kallo...kyllähän tuo aito on ja nahat päällä vielä...hmm kalju tai kaljuksi ajeltu henkilö vainaja aikanaan ollut...hmm
Tuo on varmaan joku poliisilta lainattu tutkinta kuva kun viivoitinkin mukava.
Joo olet todennäköisesti oikeassa. Mietin tuossa iltasella oisko jenkkilästä kuva mutta viivoittimessa cm-asteikko eikä tuuma-asteikko kuten luulis olevan Ameriikassa. Joteskin kuva on vähemmän karmiva kun miettii et sitä kalloa pitelee poliisin tutkija eikä joku NBK-mies.
"Olen pessimisti. Tiedän kaiken turhaksi, mutta todennäköisesti olen taas tässäkin väärässä"

Mother_North
Roger Murtaugh
Viestit: 898
Liittynyt: La Huhti 28, 2007 1:13 pm

Viesti Kirjoittaja Mother_North »

Johan oli sivut..itse katsoin kans tota "lojalty" sanaa ja repsahdin kyllä täysin*sorry vaan kantajalle* Kallossa näyttää todellakin olevan luodinreikä..Veikkaisin ,että toi on jokin poliisin arkisto kuvaa tms.Tuskin N.B.K,n tyypeillä ois hanskoja kätösissä moista esitellessä..Hehän ovat "ronskeja setiä" notta iliman hanskoja moiset *lol*

Citizen
Nikke Knakkertton
Viestit: 192
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 3:27 pm

Viesti Kirjoittaja Citizen »

murhavaari kirjoitti:
Jack the Ripper kirjoitti:Mua kiinnostaa toi kallo...kyllähän tuo aito on ja nahat päällä vielä...hmm kalju tai kaljuksi ajeltu henkilö vainaja aikanaan ollut...hmm
Tuo on varmaan joku poliisilta lainattu tutkinta kuva kun viivoitinkin mukava.
Jostain kuulin, että kyseessä olisi ko. porukan entisen jäsenen pääkopasta kuva.

Angaroth
Susikoski
Viestit: 44
Liittynyt: To Heinä 19, 2007 1:40 pm

Viesti Kirjoittaja Angaroth »

Citizen kirjoitti: Jostain kuulin, että kyseessä olisi ko. porukan entisen jäsenen pääkopasta kuva.

No sitten yhteyskuntamme tuskin tulee kauheasti kaipaamaan kyseisen kallon omistanutta henkilöä ?! :roll: :D

0553
Scooby-Doo
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Heinä 25, 2007 10:08 am

Viesti Kirjoittaja 0553 »

http://www.turunsanomat.fi/kotimaa/?ts= ... :0:0:0:0:0: oliskohan kyseisen henkilön kuutsa kenties
Violent By Nature , Gangster By Passion
Been there, done that. I did my time, and now im back

Tattoo
Hetty Wainthropp
Viestit: 478
Liittynyt: To Heinä 05, 2007 2:28 am

Viesti Kirjoittaja Tattoo »

Nagantilla otasaan...

Mäkin ajattelin että se on "entinen jäsen" mut en alkanu spekuloimaan.

Huhtimon "ajukoppa" se saattaapi olla

Vastaa Viestiin