Outlaws

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja otus »

Mäsä-Masa kirjoitti:
PitBull kirjoitti: Kuolleita ei saa haukkua mutta Hirsma itse kerjäsi verta nenästään
Samaa totesi Kopteri-lehden päätoimittaja Mala Malk muistokirjoituksessaan vuodenvaihteessa 2001/2002. Se Hirsman muisto-lehtinumero on valitettavasti kadonnut lukuisien asuntomuuttojen kautta.

http://backslidersband.tripod.com/photos.html ?

Tarkemmin http://backslidersband.tripod.com/BS_Kopteri02_4.jpg
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Kopteri-lehden muistokirjoitus löytyy numerossa 1/2002. Kiitos.

"Sitä saa, mitä tilaa", kuten siinä kirjoituksessa on monesti toistettu.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.

katupoika
Theo Kojak
Viestit: 1170
Liittynyt: Ma Kesä 11, 2007 6:05 pm
Paikkakunta: päihdehelvetti

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja katupoika »

DollariExpress kirjoitti:kaverisi ei varmaan tiedä (vielä),että käyt naputtamassa kaiken näkemäsi nettiin... ja menet urkkimaan lisää tietoja jotka naputat nettiin... :roll:
Niinpä... Miks ylipäänsä näillä sivuilla jengi kokee asiakseen raportoida kaikenmaailman kuulemansa/näkemänsä jutut eteenpäin? Ketä se hyödyttää?

white_trash
Lauri Hanhivaara
Viestit: 123
Liittynyt: Ke Huhti 25, 2007 2:20 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja white_trash »

vai olisko väärinkäsitys. Eikös moinen vaatemerkki ole tai oli ainakin aikoinaan kuin outlaw? Samaa tyyliä kuin pitbull tai hooligan
"Ei uskoon tulo anna sulle mitään anteeksi, haulikko suuhun, syö pillereitä tarpeeksi"

soveli
Jack Taylor
Viestit: 18
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2009 12:24 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja soveli »

jos lie tämä paita ollut kyseessä...
http://www2.stuntman.fi/putiikki/popup_ ... hp?pID=263

Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

Tuota paitaa minä en pitäisi päälläni, koska tavallinen pääkallo & reisiluut-kuvio on helposti sekoitettavissa Outlaws MC:n viralliseen pääkallo & kaksi mäntää-kuvioon, johon ainoastaan Outlaws MC-jengiläisillä on käyttöoikeus.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.

parasetamoli
Lauri Hanhivaara
Viestit: 121
Liittynyt: To Heinä 10, 2008 5:59 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja parasetamoli »

Mäsä-Masa kirjoitti:Tuota paitaa minä en pitäisi päälläni, koska tavallinen pääkallo & reisiluut-kuvio on helposti sekoitettavissa Outlaws MC:n viralliseen pääkallo & kaksi mäntää-kuvioon, johon ainoastaan Outlaws MC-jengiläisillä on käyttöoikeus.
Tarkoitatko tämmöistä : http://media.musictoday.com/store/bands ... EBCT01.JPG ? Tuohan on kyseisen bändin logo ollut iät ja ajat.

Avatar
Mäsä-Masa
Neuvoja-Jack
Viestit: 571
Liittynyt: Ti Joulu 04, 2007 2:33 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Mäsä-Masa »

parasetamoli kirjoitti: Tarkoitatko tämmöistä : http://media.musictoday.com/store/bands ... EBCT01.JPG ? Tuohan on kyseisen bändin logo ollut iät ja ajat.
Minä tarkoitan tuota virallista Outlawsien logoa. Siis pääkallo kahden männän kanssa. Nimimerkki Sovelin paitalinkin pääkallo & luut-logo ja Outlaw-teksti muistuttaa liiaksi Outlaws MC:n kerhopaitaa, siksi minä en uskaltaisi pitää sitä apinointipaitaa päälläni mahdollisten väärinkäsitysten vuoksi, vaikkei Suomessa olekaan yhtään Outlaws MC-osastoa.
Minä luulen, että Black Rebel-bändi olisi sovinut Outlaws MC:n kanssa logojen käyttöoikeudesta.
"Moon Leka-Veka, soot Mäsä-Masa", sanoi koulutoveri minulle ennen muinoin.

Atari
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:34 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Atari »

Ei tainnut löytyä tarpeeksi hulluja Suomesta tuomaan tätä kerhoa meidän iloksi 8)

Jarno-T
Nikke Knakkertton
Viestit: 165
Liittynyt: Ti Marras 24, 2009 7:14 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Jarno-T »

Atari kirjoitti:Ei tainnut löytyä tarpeeksi hulluja Suomesta tuomaan tätä kerhoa meidän iloksi 8)
Taitaa olla liikaa "hulluja" estämässä :wink:

Atari
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 105
Liittynyt: To Tammi 14, 2010 1:34 am

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Atari »

Jarno-T kirjoitti:
Atari kirjoitti:Ei tainnut löytyä tarpeeksi hulluja Suomesta tuomaan tätä kerhoa meidän iloksi 8)
Taitaa olla liikaa "hulluja" estämässä :wink:
Olisi kyllä mielenkiintoista nähdä että miten Hells Angels suhtautuu siihen että Suomeen rantautuisi Outlaws. Muuallahan ne on verivihollisia joten sama pätee täälläkin jos meinaavat Outlaws Mc:n värejä kantaa. Tulisiko samanlainen jengi-sota kuin -90 luvulla, veikkaan itse henkilökohtaisesti että siitä tulee verinen ja enkelit joutuu siinä vaiheessa nöyrtymään vaikka ovatkin pedanneet yhteistä rintamaa Outlawsin varalle. Jos joku hullu tuo Outlawsin suomeen niin heillä pitäisi olla vähintään 40 jäsentä jotta pystyvät pistämään kampoihin HA:lle, tämäkin voi olla syy että Outlawsin tulo suomeen tökkii.


Jos Hirsmaa ei olisi ammuttu Blomin ja Jenskon toimesta niin olisiko meillä täällä kolmas kansainvälinen kerho jo? Blomin sekä Jenskon mukaan he vastasivat tuleen Hirsman alotettua ampumisen, Blomin asetta/luoteja ei löytynyt. Krp:n testien mukaan on mahdollista että Blom ei ampunut kertaakaan ja ruutisavu jota löydettiin Blomin käsistä on voinut tulla Jenskon aseesta.

Syitä ampumiseen oli useita mutta päälimmäisenä oli se että haluttiin estää uuden Undertakers Mc:n eteneminen Outlaws järjestön hierarkiassa. Se vasta olisikin ollut noloa jos Bandidos Mc:n entinen President alkaisi johtamaan Outlaws mc:tä ja kerhon alkuperäinen nimi olisi ollut Undertakers Mc (Hirsma perusti Undertakersin alunperin Bandidos Mc:n alkuaikoina, siitä asti nimi on kuulunut Bandidosille ja se on jäädytetty)

Tulevaisuus kumminkin on ennalta arvaamaton ja aika näyttää mitä Suomen alamaailmassa tapahtuu, uusia kerhoja tulee kuin sieniä sateella joten ehkäpä jollain riittää resurssit tuoda se kolmaskin tänne meidän iloksi. Sitä odotellessa nauttikaamme kesästä 8)

Paavo Erkinjuntti
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: Ke Heinä 07, 2010 2:36 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja Paavo Erkinjuntti »

Ruotsin Sjöbossa kaksi henkilöä joilla on yhteyksiä Bandidokseen ampuivat Outlaws-jäsenen 26.4. http://www.skanskan.se/apps/pbcs.dll/ar ... e=printart

Uusia havaintoja Outlawseista Suomessa? Kerho kasvaa Ruotsissa ja Outlaws-piireissä pyöriviä Tukholmalaisia vieraili pari viikkoa sitten Varsinais-Suomessa ja Länsi-Uudellamaalla.

Something fishy is going on around here...

joulupukki762
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Touko 26, 2011 6:30 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja joulupukki762 »

laitetaan vielä tämäkin linkki kun ei näkynyt olevan. dokkari on tubessa neljässä osassa ja muut osat löytyvät aina tuolta oikeasta laidasta.

http://www.youtube.com/watch?v=dcF6YHUFolo

otus
Axel Foley
Viestit: 2329
Liittynyt: Ke Tammi 02, 2008 7:00 pm
Paikkakunta: Youranus

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja otus »

OUTLAWS MC Chapter edustettuna lappeenrannassa, ja siellä on myäs HA

Nyt saadaan sitä kauan kaivattua SÄPINÄÄ! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Ps:Outlaws Mc Finlandilla on venäläinen emäkerho..SÄPINÄÄ!

Nyt paljastu syy siihenkin, että miksi Mongolsit vaan käveli tänne, black & white nation nääs..
Jos alkaa pännii, niin anna bannii..

poikkeus
Hetty Wainthropp
Viestit: 496
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2011 3:42 pm

Re: Outlaws

Viesti Kirjoittaja poikkeus »

Jotta saataisiin tyydytettyä kaikkien uteliaiden tiedonhalu niin kysynkin onko MITÄÄN faktaa tohon edellä mainittuun uutiseen (tai minkä vasikkatv eilen esitti)? Kenelläkään näköhavaintoo Lappeenrannan kerhosta yms yms....
Poikkeus vahvistaa säännön .... vai miten se nyt meni

Vastaa Viestiin