Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Bröder
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 21, 2012 10:52 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Bröder »

oon kaarlo valkoisen, kari aittomäen ja ave niinikedon opeilla vetänyt useampaakin yhtä aikaa nekkuun ja nää kaverit tietää lähtitaistelusta kaiken tarvittavan.
vähän OT, mutta:
Arvostan tota vanhempaakin sensei linjaa, mutta oon treenannut itseni kuntoon A.Sariolan opeilla.
Kyseessähän sellainen mawazigeri-mestari että jopa Aitto väisti tämän miehen.
we dont need glid. we can spit in ass.
Perttu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 12:53 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Savolax kirjoitti:Kuka johtaa Joensuun Cannonballs-firmaa kun Turpeinen on lusimassa? Siis aikuistenoikeesti...

Ei mittää tietoo.


Aittomäki on muutes aito 80luvun karateportsari. Voisin väittää että vetäis niinikedolta lamput pimeeks alta aikayksikön. No niiniketo alkaa olemaan jo muutenkin siinä iässä ja kunnossa että ei kannata taistella muiden kuin liukuportaiden ja liukkaiden katujen kanssa.

Toinen pohjanmaan uro onkin sitte taas ihan toinen juttu. Nimittäin Riku Lahdensuo joka kertoo että nostaa ainaki viis kertaa 200 penkistä ja että tarjolla on vain hopea sijoja koska hän saa voimansa imemällä sonnista maitoa. :shock:
juhes
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Touko 25, 2013 9:40 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja juhes »

Kukas tätä JKL porukkaa johtaa? Jäi vähän epäselväks kun siellä tuli parisen kuukautta sitten pyörähdettyä illanvietosa.
Voi voi..taavi parkaa...
Vybz Kartel
Alibin satunnaislukija
Viestit: 69
Liittynyt: To Tammi 03, 2013 9:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Vybz Kartel »

Bröder kirjoitti:
oon kaarlo valkoisen, kari aittomäen ja ave niinikedon opeilla vetänyt useampaakin yhtä aikaa nekkuun ja nää kaverit tietää lähtitaistelusta kaiken tarvittavan.
vähän OT, mutta:
Arvostan tota vanhempaakin sensei linjaa, mutta oon treenannut itseni kuntoon A.Sariolan opeilla.
Kyseessähän sellainen mawazigeri-mestari että jopa Aitto väisti tämän miehen.
joo vanhat senseit antaa tosi hyvää oppia katumyllytykseen mut sariola kans on mies paikallaan, onko äijällä kertoa tarkempaa stooria siitä mitä se teki sen yhen myymälävarkaan kans?
Bröder
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Su Loka 21, 2012 10:52 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Bröder »

onko äijällä kertoa tarkempaa stooria siitä mitä se teki sen yhen myymälävarkaan kans?
No siis tää myymälä varas oli yhden black n grey ryhmän supporteri ja entinen kovanlinjan mopovaras ja vanhempi spurgu. No valitsipa tämä spurgu väärän päivän kähveltää kaljaa, sillä kaupassa oli myös muuan Andy. Tiätkö tää spuge änki litran bissee kussiseen housun puntiin ja Andy seuras sen jokaista liikettä, sit myyjä yriit sanallisesti estää tän kusihousun poistumaa, mutta spuge vaan karkas. Sitten Andylle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kun juosta sen perään ja huutaaa "seis pysähdy" , spurgu katsoi , mutta jatkoi pakenemistaa. Tämän jälkeen Andy otti teknisesti täydellisen potkunyrkkeily asennon ja liikkui ns. hevos haaralaukkaa varovasti spugea kohden ja sanoi "Saatanan kusinen homo, mä vedän suo kuivalla kakkoseen jos et anna niit bissei mulle" sit kun se spuge antoi ne bisset ni Andy juos itse niiden kanssa lähimpään katuojan ja veti tiukan päiväkännin ja illalla se kirjoitti tästä nettiin.
we dont need glid. we can spit in ass.
Perttu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 12:53 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Bröder kirjoitti:
onko äijällä kertoa tarkempaa stooria siitä mitä se teki sen yhen myymälävarkaan kans?
No siis tää myymälä varas oli yhden black n grey ryhmän supporteri ja entinen kovanlinjan mopovaras ja vanhempi spurgu. No valitsipa tämä spurgu väärän päivän kähveltää kaljaa, sillä kaupassa oli myös muuan Andy. Tiätkö tää spuge änki litran bissee kussiseen housun puntiin ja Andy seuras sen jokaista liikettä, sit myyjä yriit sanallisesti estää tän kusihousun poistumaa, mutta spuge vaan karkas. Sitten Andylle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa kun juosta sen perään ja huutaaa "seis pysähdy" , spurgu katsoi , mutta jatkoi pakenemistaa. Tämän jälkeen Andy otti teknisesti täydellisen potkunyrkkeily asennon ja liikkui ns. hevos haaralaukkaa varovasti spugea kohden ja sanoi "Saatanan kusinen homo, mä vedän suo kuivalla kakkoseen jos et anna niit bissei mulle" sit kun se spuge antoi ne bisset ni Andy juos itse niiden kanssa lähimpään katuojan ja veti tiukan päiväkännin ja illalla se kirjoitti tästä nettiin.
Yks Juge joka asu ennen kantsussassa mut muutti Thaimaahan kun sai eläkepaperit. Oli kerran kans vetässy yhtä support miestä puhtaalla taekwondo työntöpotkulla näpistyksen yhteydessä yhessä alepassa niin support hemmo oli menny kassojen ohi ja pelikoiden vierestä aina lasin läpi kadulle asti ja siellä jääny selälleen makaa. oli sitte kaikessa hiljaisuudessa ite heittäny lavan bissee putkikassiin ja lähteny paikalta kunnes otsovartija oli saanu sen autolla kiinni. Jugi oli tiputtanu putkikassin maahan ja vetäny muay thai asennon ,sellasen ns hevosseisonnan ja jähmettyny. Otsovartija oli sitte paniikissa huudellu jotain radioon ja sen jälkeen ottanu kaasun välinevyöltä. Jugi ei ollu hievahtanukkaan ja stefe heitti kaasut jugin silmille. Ennen kuin kaasu ennätti jugin verkkokalvoille jugi muisti Kaarlo Valkosen kas-pin opin. "kun kaasutetaan vedä fakkurotsi silmien eteen" ja näin jugi teki salaman nopeasti ja vaistomaisesti. Kaasutus osui farkkurotsiin ja sen jälkeen jugi muisti Espoon paanareiden Jaskan kas-pin katutekniikkaa kaasutustilanteessa 2 opin. Ja rynnäköi kaasutetun farkkurotsin kanssa otsovartijaa päin. Steve sai näin omat kaasunsa naamaansa ja samalla paskaisen farkkurotsi turbaanin. Välittömästi tämän jälkeen Jugi oli siepannut putkikassin ja hävinnyt läheisen teollisuusalueen hämärtyvään kesä yöhön. Viikkoa myöhemmin Jugin kotiin tuli ryhmä poliiseja kilven ja koiran kanssa koska farkkurotsin taskuun oli jäänyt työvoimatoimiston ajanvarauskortti sekä kelakortti ja väärennetty subutex resepti.
juuseri69
Jack Taylor
Viestit: 17
Liittynyt: Ke Tammi 09, 2013 8:52 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja juuseri69 »

corppi kirjoitti:
jönssi kirjoitti:
Vybz Kartel kirjoitti:rogerhan on asia sälli. istuttiin samaan aikaan avolla v. 01-11 ja kovan ja asiallisen kuvan anto itestään.

corppi muuten haluutko osaa HD:n??
eipä se rogeri vilppulassa ollut niin kovas huudos,tais olla frendeistä pulaa siellä...11-12 samas talos rogerin kans..
Mä oon vähän ihmetellyt tätä CMC;n touhua,versus kaksi muuta isompaa ja rosvompaa porukkaa...

81 ja hatut on ainakin suunnilleen yrittäneet pitää kiinni siitä,että jos kaverilla ei ole taustat 100%kunnossa niin sit ei ole väreihin asiaa...?
81 nyt muutama viimeaikainen tempaus jäsen rekrytoinnissa(BM81) ei ehkä ole osunut ihan kohdilleen ja kotkassakin on hämäläisen lisäksi toinenkin kohtuullisen uuvattityyppi... Mut noin niinkuin pääpiirteissään rekry on ollut kohtuullisen laadukasta... Samoin hatuilla,muutama mätätomaatti on joskus osunut mukaan,mut niille on annettu sit lähdöt hyvinkin vikkelään...

CMC sensijaan tuntuu ottavan aivan kaiken mitä vaan on tarjolla,taustoilla ei ole mitään väliä,fillaria ei tarvita ja voit olla sitä vasemman jalan saapikkaan tasoa ihan rauhassa... Eikä tää nyt missään nimessä koske vaan jkl:ää, ei nämä Hki;n uudet naamatkaan mitään loista valintoja ole... No eipä se minulle kuulu,anti mennä vaan mopoilla tai ilman...
Hämäläisen tiedän mutta kuka on tuo mainitaemasi "uuvattityyppi"? Ja sen verran tuosta BM:stä, et ei kai 81 voi päättää ketkä sitä supporteeraa..? BM on kuitenkin vaan support-kerho, ei mikään alaosasto!!!
Perttu
Alibin satunnaislukija
Viestit: 51
Liittynyt: To Tammi 10, 2013 12:53 am

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Perttu »

Joo,pelkkä support kerho. Ei mitään tekemistä itse 81 toiminnan kanssa. Liivit on muuten vaan punavalkoiset. Onhan ambulanssin henkilökunnallakin punainen työasu vaikka ambulanssi ei jouluun liity mitenkään. Mutta mitä itse BM kerhoon tulee niin ammattilaisista on kyse. -läheiset suhteet poliisiin sekä tunnettuun moottoripyöräjengiin. Kaiken kruunaa resitentti ja assistentti. Jälkimmäinen oli se joka erräässä kuulustelussa kertoi: sain #### euroa kun ......##### ###### maksoi minulle. :mrgreen:
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja corppi »

[quote

eipä se rogeri vilppulassa ollut niin kovas huudos,tais olla frendeistä pulaa siellä...11-12 samas talos rogerin kans..[/quote]

Mä oon vähän ihmetellyt tätä CMC;n touhua,versus kaksi muuta isompaa ja rosvompaa porukkaa...

81 ja hatut on ainakin suunnilleen yrittäneet pitää kiinni siitä,että jos kaverilla ei ole taustat 100%kunnossa niin sit ei ole väreihin asiaa...?
81 nyt muutama viimeaikainen tempaus jäsen rekrytoinnissa(BM81) ei ehkä ole osunut ihan kohdilleen ja kotkassakin on hämäläisen lisäksi toinenkin kohtuullisen uuvattityyppi... Mut noin niinkuin pääpiirteissään rekry on ollut kohtuullisen laadukasta... Samoin hatuilla,muutama mätätomaatti on joskus osunut mukaan,mut niille on annettu sit lähdöt hyvinkin vikkelään...

CMC sensijaan tuntuu ottavan aivan kaiken mitä vaan on tarjolla,taustoilla ei ole mitään väliä,fillaria ei tarvita ja voit olla sitä vasemman jalan saapikkaan tasoa ihan rauhassa... Eikä tää nyt missään nimessä koske vaan jkl:ää, ei nämä Hki;n uudet naamatkaan mitään loista valintoja ole... No eipä se minulle kuulu,anti mennä vaan mopoilla tai ilman...[/quote]

Hämäläisen tiedän mutta kuka on tuo mainitaemasi "uuvattityyppi"? Ja sen verran tuosta BM:stä, et ei kai 81 voi päättää ketkä sitä supporteeraa..? BM on kuitenkin vaan support-kerho, ei mikään alaosasto!!![/quote]


Eikös Hämäläinen ole Kotkassa red river porukassa,eikä BM:ssä? Tällainen käsitys mulle ainakin jäi tuolta red river topicista(ja sitä tässä omassa viestissäkin tarkoitin,ilmaisu oli vaan huono)... Sen toisen "uuvatin" nimestä ei oo ihan varmaa tietoo... Kulkee ton hämäläisen kanssa ehkä Jori tai jore...

Ja kyllä mä luulen,et "emokerho" vähän noita BM81 touhuja valvoo ja ohjeistaa,eikä sinne liiveihin ainakaan pitäs ihan ketä tahansa ottaa... Mun mielestä sen funktio on vähän sama kun X-team hatuilla...
nenoniek
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Touko 27, 2013 11:40 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja nenoniek »

Onko kukaan havainnut liikehdintää kuulien toimesta Lahti-Heinola akselilla?
juhes
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: La Touko 25, 2013 9:40 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja juhes »

Mihinköhän kerhoon se Rookeri seuraavaks loikkaa?
Voi voi..taavi parkaa...
grashopper
Alokas
Viestit: 1
Liittynyt: La Kesä 01, 2013 10:39 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja grashopper »

Kuulat on tulossa heinolaan .Tallitiloja etsitään ja johdossa on aika kova kaveri.
corppi
Olivia Benson
Viestit: 729
Liittynyt: To Tammi 20, 2011 8:14 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja corppi »

grashopper kirjoitti:Kuulat on tulossa heinolaan .Tallitiloja etsitään ja johdossa on aika kova kaveri.

Nyt kun päätit rekisteröityä ja aloittaa noinkin informatiivisella viestillä niin jatka toki ja kerro kuka hurja sinne Heinolaan pierupallura kerhoa on pystyttämässä...?
Rautapää
Susikoski
Viestit: 33
Liittynyt: Pe Touko 17, 2013 11:49 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja Rautapää »

Kyllähän täällä sillankupeessa toimitiloja riittää :P Terve tuloa vaan tänne.
nenoniek
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Touko 27, 2013 11:40 pm

Re: MC Cannonballs

Viesti Kirjoittaja nenoniek »

Mitähän mahtaa olla mieltä Lahden entiset kuulat tästä Heinolaan asettumisesta? Mutta kyllä päijät-hämeessä on liikehdintää ollut, hyvin vähäistä tosin.
Vastaa Viestiin