Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Avatar
Kaizer Sose
Jane Marple
Viestit: 1011
Liittynyt: To Elo 11, 2011 12:05 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Kaizer Sose »

Jos Oli aikuistenoikeesti Immulta itseltään niin selvästi haisee että joku vasikoinnut. Pikkasen hämärää jos noin on mennyt mutta eihän linnassa koskaan syylliset istu;) Alat Immu järjestämään siel posessa vapaapaini matseja niin kyl se aika siit sit menee sukkelaan;)
Tuokaa minulle Alfredo Carcian pää ja hillosipuleita niin ette näe enää koskaan nälkää.
MenSaProsPecT
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Maalis 01, 2014 11:56 am
Paikkakunta: Miss Universum

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja MenSaProsPecT »

uote="Algot"]Syytteeni oli kaksi osainen.edelleen olisin järkänny jonkun auton mihin mömmöt olis pitänyt toimittaa.kaikki asianomaiset kertoivat ettei minulla ole mitään tekemistä auton kanssa ja. Eivät ole nähnyt minua silloin koko päivänä.lisäksi olisin rahottanut toimintaa 20000 € minulla oli omaa teknistä todistelua ettei minun rahani voi olla huumekaupissa.lisäksi minulla oli kaksi omaa todistajaa mihin olen rahani käyttänyt.lisäksi heillä oli teknistä todistelua ( kuitti) mihin ovat. Rahoja käyttäneet.hovi oikeuden päätös näkee asian niin että minulla on ollut jotain muutakin rahaa ( kani kuitit) minkä olen krp:tä pyytänyt tutkimaan.no he eivät toimineet näin.koska se ei sovi heidän suunnitelmiin.en tiedä miten pitäisi oikeudessa vastata muuta kuin syytteen mukaan. Jos syytteessä lukee tämä väitetty 20000€ ja pystyt aukottomasti todistaa että näin ei ole.sit katsotaan et mulla ollutkin jotain muuta rahaa.saldoksi jää et on aivan sama mitä siellä. Sanoo jos näin on raskauttavan todisteen voi vetää syytteen ulkopuolelta.nää asiat selvii papereista ni ei tarvi arvuutella ja lässyttää mitään. Tietty oma fiilis on et heppoisin perustein tuli kybä. Vitut siit mua ei linna lannista .mitä tohon isyyteen toi poika osaa matikkaa kirjottaa lukee ja on edustusjoukkueen paras futaaja. Ennen kun hän ees menee kouluun.Miten teil? Faktat faktoina hiiret! T.immu[/quote]

vai mitä jos toi "immu" onkin ollut rotta/vasikka viel käräjillä ja koska kyttien kans (krp) tehty sopimus (soa/hollywood) ei olekaan onnistunu, hovi päätti näin? Kysees kuitenki jartsa + kuolema+ urheilijat+ valta... Miksei vois olla näin?
Luuk 12:2
MenSaProsPecT
Scooby-Doo
Viestit: 20
Liittynyt: La Maalis 01, 2014 11:56 am
Paikkakunta: Miss Universum

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja MenSaProsPecT »

MenSaProsPecT kirjoitti:uote="Algot"]Syytteeni oli kaksi osainen.edelleen olisin järkänny jonkun auton mihin mömmöt olis pitänyt toimittaa.kaikki asianomaiset kertoivat ettei minulla ole mitään tekemistä auton kanssa ja. Eivät ole nähnyt minua silloin koko päivänä.lisäksi olisin rahottanut toimintaa 20000 € minulla oli omaa teknistä todistelua ettei minun rahani voi olla huumekaupissa.lisäksi minulla oli kaksi omaa todistajaa mihin olen rahani käyttänyt.lisäksi heillä oli teknistä todistelua ( kuitti) mihin ovat. Rahoja käyttäneet.hovi oikeuden päätös näkee asian niin että minulla on ollut jotain muutakin rahaa ( kani kuitit) minkä olen krp:tä pyytänyt tutkimaan.no he eivät toimineet näin.koska se ei sovi heidän suunnitelmiin.en tiedä miten pitäisi oikeudessa vastata muuta kuin syytteen mukaan. Jos syytteessä lukee tämä väitetty 20000€ ja pystyt aukottomasti todistaa että näin ei ole.sit katsotaan et mulla ollutkin jotain muuta rahaa.saldoksi jää et on aivan sama mitä siellä. Sanoo jos näin on raskauttavan todisteen voi vetää syytteen ulkopuolelta.nää asiat selvii papereista ni ei tarvi arvuutella ja lässyttää mitään. Tietty oma fiilis on et heppoisin perustein tuli kybä. Vitut siit mua ei linna lannista .mitä tohon isyyteen toi poika osaa matikkaa kirjottaa lukee ja on edustusjoukkueen paras futaaja. Ennen kun hän ees menee kouluun.Miten teil? Faktat faktoina hiiret! T.immu


vai mitä jos toi "immu" onkin ollut rotta/vasikka viel käräjillä ja koska kyttien kans (krp) tehty sopimus (soa/hollywood) ei olekaan onnistunu, hovi päätti näin? Kysees kuitenki jartsa + kuolema+ urheilijat+ valta... Miksei vois olla näin?[/quote]

koska aineisto hoviin ei käräjiltä kai oo muuttunu juur mikskään?
Luuk 12:2
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DooM kirjoitti:Rahan perässä täällä itse kukin sätkii omalla tavallaan ja jos liikkuu siellä harmaammalla alueella saattaa joskus napsahtaa.
Minun mielestäni on kyse vähän eri jutusta kuin harmaasta taloudesta,huumekaupan uhreille aiheutetaan vähän toisenlaisia vammoja ja kärsimystä, kuin petoksissa. Omia arvovalintojahan nuo ovat, mitä pitää elämässään tärkeänä, enkä yksilöi tätä Ilmeniin tai kehenkään muuhunkaan, vaan yleisellä tasolla, arvostaa rahaa enemmän kuin esim.mahdollista eroa lapsistaan. Kymmenien kilojen huumekauppoja harvemmin järjestetään siksi että perheellä on leipä loppu, eikä leivän loppumisen vuoksi Suomessa tarvitse rikoksia tehdä. Kyllä sitä välillä toivoo,että nämä myrkkykauppiaat saisivat maistaa jossain vaiheessa omaa lääkettään, eli että omat lapset alkaisivat läträämään aineiden kanssa. Ei lapset ole tietenkään syypäitä, mutta ihan opetuksen vuoksi, millaista tuohoa ihmisten elämään tuodaan näillä huumeilla.

Eikös Mika Ilmenin pitäisi olla suorittamassa 10 vuoden vankeusrangaistusta, eikä kirjoittelemaasa murha.infossa? :mrgreen:
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

Juu, en viitannut tokikaan "harmaaseen talouteen" tuolla ja mietinkin että hieman hassu sanavalinta. My bad.
Aika samoilla linjoilla olen sinun tekstisi kanssa tästä asiasta, mutta muistutan että ne arvovalinnatkin ovat niin tapauskohtaisia. Jokainen vastuullinen ja terve ihminen kantaa oman vastuunsa ja siihenhän on montakin tapaa. Loppujen lopuksi lienee ihan käytännön kysymys miten järjestää homman jos paukkua löytyy?
ts. istuuko isä vankilassa vai Kiinassa koodaamassa.

Huumeet aiheuttavat yhteiskunnallisia ongelmia, mutta minun näkökulmastani joku maahan huumeita toimittava yksilö ei kuitenkaan ole vastuussa huumeongelmasta, syyt ovat ihan muualla. Tilaisuus petaa markkinat ja sinne saattaa olla houkuttelevaakin lähteä mukaan.
juta
Harjunpää
Viestit: 295
Liittynyt: Ke Helmi 15, 2012 1:10 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja juta »

Kalistinpää kirjoitti:
otonmamma kirjoitti:Hyvää huomenta kaikille!
Tämähän on sellainen juttu että näitä viestejä ei kenenkään järkevän kandeis lueskella ja vielä vähemmän kommentoida mut hei minkäs teet..
Mä voin sisäpiiritietona kertoa teille kaikille yökastelijoille joiden elämä perustuu muiden ihmisten asioiden spekuloinnilla että immu on maailman paras isä lapselleen ja aivan huippu aviomies mulle ja jos tässä nyt muutaman suven saunareissu tulee niin mitä vittua siitä??
Se on kuulkaa oikeeta rakkautta että tällaiset jonninjoutavat paskapuheet ei meidän venettä kaada
Joo ja jos joku mua haluu tuijotella kauppajonossa immun "rötöksien" takia niin voi voi sentään on ollut ko.herran kanssa niin mielenkiintoinen matka kuljettavana että oksat pois!!

Hyvää kesää kaikille!

Jonna
Immun rakastava vaimo
Joo, hieno mies ja upea isä epäilemättä, mitä nyt vähän muiden lapsille kuskailee huumeita.
Toivotaan huumepaskan levittäjälle oikein pitkää saunareissua.
:D
No niin...vaikka itsella ei suurempia sympatioita Mc-miesten tai huumediilereitten suuntaan olekkaan, niin vit...taa se, etta ns. suoraselkaiset kansalaiset ovat aina urputtamassa kuinka rikoksista kiinnijaaneet ruikuttavat ja voivottelevat kovaa kohtaloaan - ja kun, kuten tuossa ylempana, tuon Immun vaimo on oikealla asenteella (olosuhteisiin nahden) liikenteessa ja ottaa seuraukset puolisonsa teoista paa pystyssa, niin sekaan ei kelpaa??

Tuo vaimo ainakin sai mun sympatiat - otetaan vastaan oman elamantyylin ja tekojen seuraukset turhaa vollottelematta ja ruikuttamatta...tsemppia
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DooM kirjoitti:
Huumeet aiheuttavat yhteiskunnallisia ongelmia, mutta minun näkökulmastani joku maahan huumeita toimittava yksilö ei kuitenkaan ole vastuussa huumeongelmasta, syyt ovat ihan muualla. Tilaisuus petaa markkinat ja sinne saattaa olla houkuttelevaakin lähteä mukaan.
Jokainen huumeita maahan tuova yksilö on siitä vastuussa omalla osuudellaan. Jos kukaan ei toisi huumeita maahan, ei meillä olisi kovinkaan paljoa huumeongelmaisia. Ei kukaan ole väittänytkään, että yksi huumeiden maahantuoja olisi vastuussa koko huumeongelmasta :lol:

Juurihan sinä samassa viestissä mainitsit jokaisen yksilön vastuusta, nyt sinä selität, että yhteiskunnan syy, kun kaverit tuo huumeita maahan ja myyvät niitä. Huumekauppias on vain tahdoton nukke, joka ei voi vastustaa pohjatonta ahneutta. No tahdoton nukke voi olla monella tapaa tietenkin ollakkin, sillä ei noihin piireihin ne yhteiskunnan tervävimmät veitset ajaudu :lol:

Jokainen tekee valintansa siitä miten arvostaa eri asioita elämässään, suurin osa ihmisistä arvostaa perhettään, vapautta jne. ja tyytyvät pienempään elintasoon ja ovat näin onnellisia, eivätkä yritä ahnehtia lisää mammonaa laillisin tai laittomin keinoin uhraamalla esim. perhe-elämäänsä, aikaa olla vanhempi lapsilleen jne. Mutta olen Ofonin kanssa samoilla linjoilla, että näillä mammonan ahnehtijoilla kyse on perimmiltään huonosta itsetunnosta, joka pakottaa aina haalimaan enemmän ja enemmän statussymbolikkaa (omaisuutta), kun on hienoa elvistellä hienolla autolla, kodilla, kultakoruilla tai kultahampailla ym ulkoisilla tekijöillä heikko itsetuntoa.

Edelleen ihmettelen kuka täällä kirjoittelee Mika Ilmenin nimissä nimimerkillä Algot, kun Ilmenin täytyisi olla samaan aikaan ollut suorittamassa vankeusrangaistustaan? :mrgreen:
rajurolle
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ma Helmi 17, 2014 2:33 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja rajurolle »

DollariExpress kirjoitti:
PS tää on viiminen offtopic tähän ketjuun,mutta piti sanoa,ettei jää sanomatta.
Ettei vain netin suurrikollinen suklaapoika käynyt vasikoimassa Ofonia? Jos niin, en ihmettele, vaikka vuodatat kyyneliä sellaisen rotan ja vasikan vuoksi kuin Unsal oli. :roll:
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

rajurolle kirjoitti:
DooM kirjoitti:
Huumeet aiheuttavat yhteiskunnallisia ongelmia, mutta minun näkökulmastani joku maahan huumeita toimittava yksilö ei kuitenkaan ole vastuussa huumeongelmasta, syyt ovat ihan muualla. Tilaisuus petaa markkinat ja sinne saattaa olla houkuttelevaakin lähteä mukaan.
Jokainen huumeita maahan tuova yksilö on siitä vastuussa omalla osuudellaan. Jos kukaan ei toisi huumeita maahan, ei meillä olisi kovinkaan paljoa huumeongelmaisia. Ei kukaan ole väittänytkään, että yksi huumeiden maahantuoja olisi vastuussa koko huumeongelmasta :lol:

Juurihan sinä samassa viestissä mainitsit jokaisen yksilön vastuusta, nyt sinä selität, että yhteiskunnan syy, kun kaverit tuo huumeita maahan ja myyvät niitä. Huumekauppias on vain tahdoton nukke, joka ei voi vastustaa pohjatonta ahneutta. No tahdoton nukke voi olla monella tapaa tietenkin ollakkin, sillä ei noihin piireihin ne yhteiskunnan tervävimmät veitset ajaudu :lol:

Jokainen tekee valintansa siitä miten arvostaa eri asioita elämässään, suurin osa ihmisistä arvostaa perhettään, vapautta jne. ja tyytyvät pienempään elintasoon ja ovat näin onnellisia, eivätkä yritä ahnehtia lisää mammonaa laillisin tai laittomin keinoin uhraamalla esim. perhe-elämäänsä, aikaa olla vanhempi lapsilleen jne. Mutta olen Ofonin kanssa samoilla linjoilla, että näillä mammonan ahnehtijoilla kyse on perimmiltään huonosta itsetunnosta, joka pakottaa aina haalimaan enemmän ja enemmän statussymbolikkaa (omaisuutta), kun on hienoa elvistellä hienolla autolla, kodilla, kultakoruilla tai kultahampailla ym ulkoisilla tekijöillä heikko itsetuntoa.

Edelleen ihmettelen kuka täällä kirjoittelee Mika Ilmenin nimissä nimimerkillä Algot, kun Ilmenin täytyisi olla samaan aikaan ollut suorittamassa vankeusrangaistustaan? :mrgreen:
Jep, yhteiskunta luo aina yhteiskunnassa tapahtumat ongelmat. Et ilmeisesti oikein sisäistänyt mitä kirjoitin? Kiireessä kirjoitin ja just nyt ei ole aikaa tämän enempää asiaa pohtiakkaan, tuo huumeisen maahantuontiin liittyvä näsäsviisastelu on vähän sama kun syyttäisi kioskin myyjää tupakan myynnistä. Kysyntä luo markkinat ja vain yhteiskunta määrittää mikä on sallittua. Täällä ei muuten kukaan ole itkenyt tuomiostaan että what's the point? Mitä suurempi on näköala sitä viisaampi olet ;)
Palaillaan paremmalla ajalla asiaan taas!
Kikki Hiiri
Martin Riggs
Viestit: 606
Liittynyt: Ma Tammi 28, 2013 8:54 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

rajurolle kirjoitti:Edelleen ihmettelen kuka täällä kirjoittelee Mika Ilmenin nimissä nimimerkillä Algot, kun Ilmenin täytyisi olla samaan aikaan ollut suorittamassa vankeusrangaistustaan? :mrgreen:
No pidempään minfossa olleet kenties tunnistavat kirjoitustyylin ja osaavat yhdistää toiseen, palstalta poistettuun henkilön... Se mulle ainaki tuli ekana mieleen. Tai sit oikeinkirjoitus on useammallekin vakava ongelma.

Niin tai näin, mielipide bisneksistä saattaa muuttua kun oma jälkikasvu alkaa rännäämään.Siinä ei auta omakotitalo eikä pihassa oleva bemari ku muksu vetää nyrkillä kun "vitun huora" ei anna rahaa fikseihin. Sitä on sattunut paremmissakin piireissä.
Everything in the world is either a potato or not a potato
Avatar
Marokon Kauhu
Perry Mason
Viestit: 3734
Liittynyt: Ma Maalis 26, 2007 9:06 pm
Paikkakunta: Rio Grande

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Marokon Kauhu »

DooM kirjoitti: Huumeet aiheuttavat yhteiskunnallisia ongelmia, mutta minun näkökulmastani joku maahan huumeita toimittava yksilö ei kuitenkaan ole vastuussa huumeongelmasta, syyt ovat ihan muualla. Tilaisuus petaa markkinat ja sinne saattaa olla houkuttelevaakin lähteä mukaan.
No kukas niistä sitten on muka vastuussa?
Totta helvetisssä vastuullisia on huumeiden maahantuojat.
Noilla määrillä mitä tässä jutussa on käsitelty, on ruokittu ison piripäälauman hinkuja ja tehty iso liuta vauhtinarkkeja lisää. Läheskään kaikki kilot kun ei jääneet yrityksen asteelle.

Olen asiasta avautunut aikaisemminkin, mutta oikeastaan paljon vahingollisempaa ja vittumaisempaa "ihmistä" ei olekaan kuin amfetamiininarkkari.


Noilla määrillä mistä tässä keississä on tuomittu, olisi monissa maissa tullut tuomioksi "Kiinalaista niskahierontaa" eli ysimillinen takaraivoon.
- Kilo kokaiinia, kolme yhden hinnalla
- Kilo kokaiinia, en oo joutumassa linnaan
- Sösssön sössön
- Äbälä wäbälä
Milan Jaff - jolle annettiin näin ensi alkuun 10 vuotta linnaa
Hiiva
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 4:16 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Hiiva »

Jaakko Kolmonen kirjoitti:
Kaizer Sose kirjoitti:Jotenkin ei olisi Immusta uskonut kun sentään yrittäjä ja korkeassa asemassa kuulissa. Meinaan että luulisi noiden prospectien ym näyttöä antavien laitettavan noihin kama kauppoihin ennemmin kuin asekersantin joka julkkis. Voipi myös olla että tietoni vanhentuneita tai totally vääriä;)
Hyvä huomio!
Helsingin hovioikeus päätyi toiseen tulokseen Ilménin syyllisyydestä. Oikeus tuomitsi Ilménin kymmenen vuoden vankeuteen törkeästä huumausainerikoksesta.

Hovioikeuden mukaan ei ole epäilystä siitä, etteikö Ilmén ole osallistunut huumausaineen hankkimiseen rahoittajana, Cannonball MC:n jäsenenä ja moottoripyöräjengin presidentin sijaisena tämän sairaalassa olon aikana.

Ilmenénin osallistumisesta huumausaineiden hankintaan viittaa muun muassa se, että Ilménilla oli huomattava summa käteisvaroja juuri ennen aineiden maksamista.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1 ... 49935.html
Toimiko Immu Jartsa vainaan juoksupoikana? Maastokätköillä liikutaan. Etsitään paketteja ja silti ollaan syyttömiä?
DooM
Lauri Hanhivaara
Viestit: 136
Liittynyt: Ti Huhti 03, 2007 3:24 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja DooM »

Kova on näköjään uho täällä netissä taas..
Ihmisten halu käyttää huumeita kumpuaa ihan muista syistä kun siitä että joku ne tuo nenän eteen. On todella näköalatonta väitttää muuta ja tuo kirjoittamani kioskin myyjä vertaus on aivan validi. Jengi vetää röökiä ja sairastuu, veronmaksajat maksaa ja nyyh nyyh.
Se että tämmösellä forumilla, "kansan syvien rivien" näppäimistöltä lähtee noin typerää kommenttia ei taida kertoa muusta kun että muutosta asioihin ei ole koskaan tulossakaan.
Se ei tietenkään ole yllätys. Älkää äänestäkö! Demokratia on paskaa.

Edit: tämä siis vastaus lähinnä marokon kauhun jeesusteluun, kerkes tulla viesti väliin.
Hiiva
Jack Taylor
Viestit: 16
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2014 4:16 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Hiiva »

Algot kirjoitti:Miten teil? Faktat faktoina hiiret! T.immu
Ovatko käytännöt muuttuneet? Vai miten kymmenen vuoden vankeustuomion saanut henkilö on hovioikeuden tuomion jälkeen vapaalta vastaamassa? :mrgreen: Vai kirjoitteleeko tuomitun vaimo toisella nikillä? Tietty on voinut kännykkä unohtua vankilalompakkoon. :mrgreen:
Avatar
Kalistinpää
Hetty Wainthropp
Viestit: 473
Liittynyt: Su Elo 21, 2011 8:16 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Kalistinpää »

DooM kirjoitti:Kova on näköjään uho täällä netissä taas..
Ihmisten halu käyttää huumeita kumpuaa ihan muista syistä kun siitä että joku ne tuo nenän eteen. On todella näköalatonta väitttää muuta ja tuo kirjoittamani kioskin myyjä vertaus on aivan validi. Jengi vetää röökiä ja sairastuu, veronmaksajat maksaa ja nyyh nyyh.
Se että tämmösellä forumilla, "kansan syvien rivien" näppäimistöltä lähtee noin typerää kommenttia ei taida kertoa muusta kun että muutosta asioihin ei ole koskaan tulossakaan.
Se ei tietenkään ole yllätys. Älkää äänestäkö! Demokratia on paskaa.

Edit: tämä siis vastaus lähinnä marokon kauhun jeesusteluun, kerkes tulla viesti väliin.

Halu myydä huumeita puolestaan kumpuaa aivan muista syistä kuin siitä että yksilön kyvyt riittäisivät tuottamaan itselleen tavoittelemaansa hyvinvointia ilman lainsäädännöllistä ristiriitaa. Yleensähän taustalla on alaluokkaisen ihmisen pyrkimys elintasonsa nostamiseen eli rikastumiseen. Heikommalla älykkyys-, koulutus-, ja sosiaalisella taustalla varustetun henkilön on kovin vaikea löytää muita keinoja alemmasta kastistaan poispääsemiseksi.
Veronmaksajien rahojen haaskaaminen ja yhteiskuntarauhan turvaaminen ei kiinnosta tasan kahta ryhmää: äärimmäisen pientä superrikasten joukkoa, jotka ovat verosuunnittelun keinoin minimoineet verovelvollisuutensa ja joille vaikkapa lama tai sota on uhkan sijaan realisointimahdollisuus. Toisena ryhmänä on toinen ääripää, eli tukitoimien piiriin kuuluvat saajat, jotka maksavat veroja vähän tai ei yhtään. Nykyisin tähän jälkimmäiseen ryhmään voi lukea mukaan pienituloiset joiden ansainta menee kädestä suuhun.
Todelliset maksajat, eli (nykyisin) hupeneva keskiluokka on perustellusti kiinnostunut siitä mihin verovaroja käytetään ja kuskaako joku tänne huumeita lieveilmiöineen keskiluokan maksettavaksi.
On kyse tietysti arvovalinnoistakin, terveeseen arvomaailmaan kasvanut ihminen harvoin kokee yhdentekevänä tekojensa syy-seuraussuhteita.
Libertaristinen "jokainen 13v. kyllä ymmärtää mitä tekee kun rännittää eka kertaa" yhteiskuntautopia ei ole historian valossa toiminut, eikä tule kelpaamaan muualle kuin liituraita-ja pikkurikollisten selittelymalliksi omien tekojensa oikeuttamiseksi.
- Oderint dum metuant -
Vastaa Viestiin