Cannonball MC

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Murheli
Vic Mackey
Viestit: 1989
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Murheli »

gangsteri kirjoitti:
To Tammi 13, 2022 4:05 pm
Murheli kirjoitti:
To Tammi 13, 2022 12:05 am
Mutta ei Kait se nyt ihan noinkaan voi mennä pyörän osalta läpi? Meilläkin on vain yksi auto, vaimon lahjaksi isältään saama, ja eniten sillä ajan kyllä minä. Tuollaisella perusteellahan suuri osa Suomen auton omistajista olisi syytteessä rekisterimerkintärikoksesta?
Menee läpi kun näyttö muutakin kuin omistusjärjestely. Viestejä ja someposeerauksia. Akalla ei varmaan ole edes mp-korttia :roll:
Jos se on ajanut ajokortin nuorena, niin eikös sillä ole se automaattisesti, kun niin oli ennenvanhaan
Voi voi, kun päättyi elämän koi

Marja
Martin Beck
Viestit: 759
Liittynyt: To Tammi 24, 2019 7:45 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Marja »

Murheli kirjoitti:
To Tammi 13, 2022 4:08 pm
gangsteri kirjoitti:
To Tammi 13, 2022 4:05 pm
Murheli kirjoitti:
To Tammi 13, 2022 12:05 am
Mutta ei Kait se nyt ihan noinkaan voi mennä pyörän osalta läpi? Meilläkin on vain yksi auto, vaimon lahjaksi isältään saama, ja eniten sillä ajan kyllä minä. Tuollaisella perusteellahan suuri osa Suomen auton omistajista olisi syytteessä rekisterimerkintärikoksesta?
Menee läpi kun näyttö muutakin kuin omistusjärjestely. Viestejä ja someposeerauksia. Akalla ei varmaan ole edes mp-korttia :roll:
Jos se on ajanut ajokortin nuorena, niin eikös sillä ole se automaattisesti, kun niin oli ennenvanhaan
Muistaakseni 1972 syntyneet olivat viimeisiä keillä prätkä-kortti tuli b kortin kylkiäisenä eikä vaatinut inssissä minkäänlaista prätkä suoritetta.

Doctor Lecter
James Bond (Daniel Graig)
Viestit: 17026
Liittynyt: Pe Kesä 22, 2007 9:32 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Doctor Lecter »

Cannonball-jäsen sai takaisin jengiliivinsä ja menetti sen taas – 44-vuotias "Ralli" joutui kujanjuoksuun: "Mä oon häviäjän paikalla aina"

Cannonballin Hämeenlinnan osasto julkaisi syyskuussa 2020 Facebookissa kuvan "tyky-päivästä", jossa harjoiteltiin erilaisten ampuma-aseiden käsittelyä. Ralli on vasemmalla takana. POLIISI
Cannonballin Hämeenlinnan osasto julkaisi syyskuussa 2020 Facebookissa kuvan "tyky-päivästä", jossa harjoiteltiin erilaisten ampuma-aseiden käsittelyä. Ralli on vasemmalla takana. POLIISI
ralli_Cannonball.jpg (101.3 KiB) Katsottu 5463 kertaa
Päijät-Hämeen käräjäoikeuden laaja Cannonball-oikeudenkäynti tarjoaa näkökulman 30 vuotta sitten perustetun jengin nykypäivään ja hierarkkiseen johtotapaan. Poliisin esitutkintamateriaali paljastaa myös yksittäisten jäsenten tarinoita. Yksi niistä on 44-vuotiaan hämeenlinnalaisen "Rallin" kujanjuoksu Hämeenlinnan osaston jäsenen asemasta aina erottamiseensa valtakunnallisessa kokouksessa huhtikuussa 2021.

Nyt Lahdessa meneillään olevassa oikeudenkäynnissä Ralli sai syytteet törkeästä huumausainerikoksesta ja ampuma-aserikoksesta. Huumesyyte koskee 3,1 kiloa amfetamiinia, joka myytiin Heinolasta Hämeenlinnaan 2020.
Syyttäjän mukaan Hämeenlinnan osaston jäsen Ralli myi yli 2,2 kiloa amfetamiinia 20 euron grammahinnalla kahdelle miehelle edelleen levitettäväksi. Loput 879 grammaa poliisi takavarikoi Rallilta saman vuoden marraskuussa.

Oikeudessa hän on myöntänyt vain tuon takavarikoidun määrän, joka sekin oli menossa osin omaan käyttöön. Hän kiisti myyneensä amfetamiinia eikä "kukaan muu tässä jutussa syytetty liity asiaan millään tavalla". Eivätkä hänen rikoksensa liity mitenkään Cannonballiin.
...

TAUSTALTA LÖYTYY epäonnistunutta huumekauppaa ja velkojen perintää toukokuulta 2017. Ralli oli siirtänyt vastuuta 12 amfetamiinikilosta Hämeenlinnan osaston silloiselle kokelasjäsenelle. Näistä Heinolan ja Hämeenlinnan osastojen kaupoista tuli monille vuosia vankeutta.

Pari kuukautta myöhemmin CMC hajosi sisäisiin ristiriitoihin ja järjestäytyi uudelleen elokuussa 2017. CMC Suomen uudeksi johtajaksi eli presidentiksi nousi heinolalaismies, joka on pääsyytettynä meneillään olevassa oikeudenkäynnissä.

Hän syrjäytti Rallin huumetöistä ja tämä alennettiin täysjäsenestä kokelaaksi (prospect).

Ralli vapautui vankilasta 2019 lopulla ja jatkoi huumeiden välitystä ylempien jäsenten ohjauksessa. Kiitos odotti elokuussa 2020 Tallinnan CMC:n juhlissa, jolloin hänelle annettiin jäsenliivi takaisin.

"Kiitos veljet (sydän) tää merkitsee mulle aika vitun paljon (peukku), mies kirjoitti WhatsApp-ryhmässä ja sai onnitteluita.

Ralli sai jengiliivinsä takaisin Cannonballin Tallinnan osaston juhlissa. POLIISI
Ralli sai jengiliivinsä takaisin Cannonballin Tallinnan osaston juhlissa. POLIISI
ralli_liivit.jpg (69.24 KiB) Katsottu 5463 kertaa
HYVÄ AIKA ei kauaa kestänyt, sillä lokakuussa Ralli sai käskyn lähteä tapaamaan CMC-johtajaa Keimolan Nesteelle Vantaalle. Mukaan lähti Hämeenlinnan osaston jäsen, Rallin pitkäaikainen ystävä, joka syyttäjän mukaan on myös CMC:n kansallinen upseeri ja pääsyytetyn heinolalaisen CMC-johtajan kakkosmies.

Ralli varoitteli puhelimitse naisystäväänsä ja äitiään reissusta: "Paska fiilis, tiedät ainakin missä mä oon". Seuraavana päivänä sama kolmikko ja viisi muuta miestä tapasivat Heinolan ABC:lla.
...

Kolmikko kertoi tällä viikolla oikeudessa, että kyse oli muun muassa autokaupoista. Työttömällä Rallilla oli jäänyt henkilöauton osamaksuja maksamatta pariskunnalle, joka kävi antamassa tästä epäasiallistakin palautetta CMC-johtajalle kesken Heinolan omakotitalon remonttitalkoiden.

Syyttäjä ei uskonut, että iso joukko jengirikollisuudesta tuttuja nimiä olisi kokoontunut puimaan autokauppaa. Hänen mukaansa kyse olisi siitä, että CMC-johtaja halusi siirtää Rallin sivummalle.

Tapaamisten jälkeen Ralli soitti Hämeenlinnan osaston vetäjälle: "Mä oon kyllästynyt siihen, et mä häviän aina, mä oon häviäjän paikalla aina. Mä oon vitun kyllästyny siihen, kun kusetetaan."

Osaston vetäjä kannusti Rallia, samoin naisystävä, jolle Ralli soitti: "Tää rupee tää tilanne oleen maailmanloppu. Mä en jaksa. Lainaan rahaa ihmisille, oon hyväntahtonen ihminen."

KAKSI VIIKKOA myöhemmin CMC Helsingin osaston vetäjä määrää Rallin tapaamiseen. Ralli viestii Hämeenlinnan osaston vetäjälle: "Sä varmaan arvaat mikä on kyseessä sen jälkeen."

Hän yrittää löytää tuttunsa kautta piilopaikan yöksi ja lähettää naisystävälleen viestin: "Pidä lapsista hyvä huoli oot rakas." Nainen vastaa: "Meinaatko niinku ihan oikeesti tehdä musta jonkun yh mutsin tässä?"

Lopulta Ralli ei mene tapaamiseen ja Hämeenlinnan osaston vetäjä selvittää asiaa. Alle kolmen viikon kuluttua marraskuussa poliisi löytää Rallilta amfetamiinierän.

Huhtikuussa 2021 Hämeenlinnan osaston uusissa kerhotiloissa Hattulassa pidetään valtakunnallinen CMC-johdon ja ylemmän päällystön kokous, jossa yhtä miestä puukotetaankin. Hämeenlinnan osaston WhatsApp-ryhmään tulee viesti: "Ralli ulkona. Ei tartte vastata jos soittaa."

Ralli saa tiedon vankilaan. Torstaina hän kertoi oikeudessa, että oli jo muutenkin ajatellut lopettaa.
Enemmän täällä: ess.fi
13.1.2022 19:42, päivitetty 13.1.2022 22:25
Aina kun kuulen sanan suvaitsevaisuus, poistan varmistimen!

Dope Boy
Axel Foley
Viestit: 2021
Liittynyt: To Marras 17, 2016 10:52 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Dope Boy »

mikä tämän rallin oikea nimi on? joku Räty vissiin?
"If you aim for a king, you better not miss"

Avatar
Yggdrasil
Jane Marple
Viestit: 1005
Liittynyt: Ti Touko 01, 2007 10:31 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Yggdrasil »

Dope Boy kirjoitti:
Pe Tammi 14, 2022 3:38 pm
mikä tämän rallin oikea nimi on? joku Räty vissiin?
mika ensio?
---

Avatar
volkanunsal
Remington Steele
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2021 5:31 pm
Paikkakunta: Vuosaari

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

Viranomaisten kova väite: Cannonball-jengillä on väkivaltaan varautunut erikoisjoukko, joka on varustettu "yksityisarmeijan kaltaisesti"

Cannonball-jengillä on viranomaisten käsityksen mukaan oma väkivaltaan erikoistunut erikoisjoukkonsa. Tämä käy ilmi tapauksen esitutkintamateriaalista, joka maalaa muutenkin synkkää kuvaa kovista huumerikoksista syytetyistä jengiläisistä.

Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa alkoi viime viikolla suuri Cannonball-jengiin liittyvä huumeoikeudenkäynti – niin suuri, että oikeudenkäynti pantiin alulle oikeustalon sijaan Lahden messukeskuksessa. Syytettyjä on kaikkiaan 22.

Jengi on viranomaisten käsityksen mukaan pyörittänyt mittavaa huumekauppaa ja diilannut jopa kymmeniä kiloja amfetamiinia ja kokaiinia sekä tuhansittain ekstaasipillereitä eri puolille Suomea.

Viranomaiset katsovat, että huumeet ovat olleet Cannonball-jengin pääasiallinen tulojen lähde.

Syyttäjä vaatii 16:lle vankeusrangaistusta ja lisäksi kolmelle muulle ehdollista vankeutta. Kovimpia rangaistuksia esitetään niille, jotka syyttäjän mukaan ovat tehneet rikoksia osana järjestäytyneen rikollisryhmän toimintaa.

Oikeudenkäynnin myötä tuli julkiseksi poliisin esitutkintamateriaali.

Se valottaa epäiltyjen rikollisten välistä viestinvaihtoa ja jengin toimintaa sekä piirtää kuvan hierarkkisesta, ylhäältä käsin johdetusta järjestöstä, joka on poliisin hurjimpien arvioiden mukaan varautunut voimankäyttöön jopa "yksityisarmeijan kaltaisesti" varustetulla erikoisjoukolla.

Samaan aikaan vireillä on myös toinen oikeusjuttu. Siinä viranomaiset vaativat koko Cannonball-jengiä ja sen alayhdistys Squad 32:ta lakkautettavaksi. Asiaa käsitellään oikeudessa myöhemmin tänä vuonna.

Molempien juttujen keskiössä on jengin johtajana pidetty Esko Olavi Eklund.

Kaikki yhden miehen harteilla?

Niin poliisi kuin syyttäjätkin uskovat, että Eklund on ollut paitsi Cannonball MC:n Heinolan-osaston pomo, myös koko jengin ja jengiin kytkeytyvän huumeringin pää.

Syyttäjät väittävät, että Eklund toi itse Suomeen noin 20 kiloa amfetamiinia ja 15 kiloa kokaiinia sekä 30 000 MDMA-tablettia. Viranomaisten mukaan Eklund oli hoitanut huumebisneksiä ANOM-viestialustan kautta ja linjannut, että kaikki jengin huumeet tulisivat hänen kauttaan.

Eklundin uskotaan nousseen Suomen suurimpiin rikollisryhmiin lukeutuvan jengin ylimpään johtoon vuonna 2017. Eklund itse tuomittiin jengin kerhotiloissa tapahtuneesta väkivaltaisesta kiristysjutusta useamman vuoden vankeuteen edeltävänä vuonna.

Vuonna 2017 jengi kamppaili sisäisten ristiriitojen kanssa, ja sen uutisoitiin jo hajonneen. Asiat kuitenkin sovittiin kesällä järjestetyssä kokoontumisessa, ja jengi jatkoi toimintaansa lähes entiseen malliin.

Viranomaisten mukaan Eklundista tehtiin tuolloin presidentti. Samalla osa jäsenistä lähti tai häädettiin. Erotettujen joukossa oli esimerkiksi paljon julkisuudessa ollut ja sittemmin Katiska-juttuun kytketty entinen johtohahmo Janne "Nacci" Tranberg.

Radiohiljaisuus

MTV Uutisille kerrottiin kerhon sisältä vuonna 2017, että Tranberg erotettiin yksimielisesti. Mies oli aiheuttanut kerhon sisällä eripuraa ja hoitanut kerhon asioita lähteen sanojen mukaan "päin vittua".

Tranberg oli erottamistaan edeltäneinä vuosina Cannonball-jengin mediakasvo. Julkisuuteen ei hänen lähtönsä jälkeen noussut korvaajaa. Jengi mitä ilmeisimmin valitsi matalamman profiilin, ja vältti julkisuuden valokeilaa tietoisesti.

Jengi ei ole itse kertonut julkisuuteen, kuka sen johdossa on.

Vuonna 1991 perustettuun jengiin kuului poliisin tietojen mukaan viime vuonna 12 eri osastoa. Osastoista 10 oli Suomessa ja yhdet Thaimaassa ja Virossa. Jäseniä oli 190.

Pomona pidetty kiistää kaiken

Eklund on kiistänyt oikeudessa kaikki häntä kohtaan esitetyt syytteet ja sen, että hän olisi Cannonballin presidentti.

Puolustuksensa mukaan Eklund ei ole syyllistynyt mihinkään rikoksiin ja on vetäytynyt pois kerhotoiminnasta jo joitain vuosia sitten.

– Eklund ei ole sekaantunut huumerikoksiin sen jälkeen, kun hänet tuomittiin vuosia sitten. Hänellä on ollut laillista auto- ja rakennusbisnestä, miehen asianajaja Tuomas Turunen kertoi oikeudenkäynnissä 5. päivä tammikuuta.

– Hän on myös jättäytynyt terveydellisistä syistä sivuun Cannonballista. Eklund vapautui vuonna 2018 vankilasta ja hänen terveydentilansa oli sellainen, että hän vetäytyi pois kerhotoiminnasta. Lopullisesti asia ratkaistiin vuonna 2019. Sen jälkeen hän ei ole enää ollut aktiivisesti mukana kerhon toiminnassa, asianajaja jatkoi.

Tämä siitä huolimatta, että esitutkinnassa löydettiin muun ohella valokuva, jossa mies poseeraa jengin johtajan tunnuksilla koristelluissa nahkaliiveissä. Viesti oli lähetetty WhatsApp-ryhmään viime kesänä.

Human animal

Viranomaiset eivät siis ole olleet Eklundin puolustuksesta vakuuttuneita.

Keskusrikospoliisin mukaan on kiistatonta, että Eklund käytti niin sanottua ANOM-puhelinta nimimerkillä Humananimal.

Nimimerkin tiedetään järjestelleen tai yrittäneen järjestellä suuria määriä huumeita Suomeen.

Humananimal kävi aktiivista viestinvaihtoa suomea puhuvan, mutta Espanjassa vaikuttaneen nimimerkki Spirulinan kanssa. Kaksikko hieroi kauppaa muun muassa "aliksesta" tai "aa:sta", eli amfetamiinista, sekä "yliksestä" ja "yy:stä", eli kokaiinista.

Alla olevat viestit ovat alkuperäisessä kirjoitusasussaan, kirjoitusvirheineen.

– Mut tpivon että ymmärrät sen että se yyn laatu on kaikkein tärkeintä. Sekä sulle että mulla. Jos tavara hyvää ja hinta kovtuullista niin saadaan tosi hyvät ja luotettavat toimijat tekemään meille ja varmaan ymmärrät että sun on turvallisinta ja luotettavinta toimii mun kaa ennemmin kuin noiden idioottejen kun niiden kaa menee massit ja tulee tuomioita, Humananimal viestitti maaliskuussa 2021.

Myös ekstaasista ja hasiksesta puhuttiin. Kuten myös aseista.

– Tarviiko 9mm? nimimerkki Spirulina kysyi maaliskuussa 2021 lähetetyssä viestissään ja lähetti kuvan aseesta, joka on Poliisihallinnon lausunnon mukaan pitkälti 3D-tulostettavissa oleva konepistooli FGC-9.

– Mulla on täysin samanlaisia. Mitä maksaa? Humananimal kysyi.

Spirulina kertoi, että aseita on jäljellä vielä ehkä 2 tai 3.

– Ok. Otan heti kaksi kpl. kiitos, kirjoitti Humananimal.

Kanta kuitenkin vaihtui, kun hinnaksi paljastui 4000 euroa kappaleelta.

– Liian kalliita mulle. Ostin noita samoja laatikoissa, laser tähtäimineen kaikkineen herkkuineen, Eklundiin liitetty nimimerkki kirjoitti.

– Ne oli ihan uusia ja kaikki mahdolliset lisävarusteet, laserit, panokset, jatketut lisälippaat ym. Paketeissa. Yksi juuri 4 sen, mut useimmista saa aina alea. Mä luulen että on samaa satsia jokatapauksessa, tämä jatkoi.


Humananimal kertoi ostaneensa aseet tukeakseen kaveriaan. Hän kuitenkin toivoi mahdollisuutta ostaa Spirulinalta "todella paljon" käsiaseita tulevaisuudessa, jos niitä vain saisi kohtuuhintaan.

– Otin vähän sen takia kun kaveri myi, ja vähän niin kuin kannatuksen, suhteiden ylläpidon vuoksi omien erikoismiesteni käyttöön, Humananimal selitti.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vir ... #gs.lvygtk

JULKAISTU 15.01.2022 06:29
veijo baltzar is my idol

Archie.Bunker
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Tammi 14, 2022 11:40 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Archie.Bunker »

Cannonball MC:n yksi osa (Security/Secu), eiköhä se ole näin joka klubilla aimoisasta ajasta ollu ukkoja ketkä tekevät likaiset ikävimmät työt, harjoittelu tekee mestarin, ennen vanhaa yksittäiset ukot valittiin tehtävän tekoon, ajat muuttuu tekniikka, varustelu, harjoittelu. eu:n myötä tavara liikkuu paremmin sekä tekijät, aivan varmasti suomessa "kokit" tekee tavaraa jopa suomessa. toiset o uhrattavissa linnaan toiset ei. kaunis kesä pojat kaukana mökillä, hiekkamontulla harjoittelevat, päätarkoitushan o osata asiat peremmin olla vastustajaa parempi, kerhoilla painitaan jne opetetaan hallintaotteita yms hyvin normaalia.

Porukan petturi
Hetty Wainthropp
Viestit: 487
Liittynyt: Pe Marras 05, 2021 11:59 am

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Porukan petturi »

Archie.Bunker kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 3:21 pm
Cannonball MC:n yksi osa (Security/Secu), eiköhä se ole näin joka klubilla aimoisasta ajasta ollu ukkoja ketkä tekevät likaiset ikävimmät työt, harjoittelu tekee mestarin, ennen vanhaa yksittäiset ukot valittiin tehtävän tekoon, ajat muuttuu tekniikka, varustelu, harjoittelu. eu:n myötä tavara liikkuu paremmin sekä tekijät, aivan varmasti suomessa "kokit" tekee tavaraa jopa suomessa. toiset o uhrattavissa linnaan toiset ei. kaunis kesä pojat kaukana mökillä, hiekkamontulla harjoittelevat, päätarkoitushan o osata asiat peremmin olla vastustajaa parempi, kerhoilla painitaan jne opetetaan hallintaotteita yms hyvin normaalia.
Minä kun olen noita nähnyt ei kukaan siis ei kukaan ole edes lähellä painijaa saati osaa hallintaotteita. Ainut mitä osaavat on, kusetus, viinan ja mömmöjen veto.
Vasikoin kaiken sekä kaikki

Archie.Bunker
Alokas
Viestit: 8
Liittynyt: Pe Tammi 14, 2022 11:40 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Archie.Bunker »

Porukan petturi kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 3:53 pm
Archie.Bunker kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 3:21 pm
Cannonball MC:n yksi osa (Security/Secu), eiköhä se ole näin joka klubilla aimoisasta ajasta ollu ukkoja ketkä tekevät likaiset ikävimmät työt, harjoittelu tekee mestarin, ennen vanhaa yksittäiset ukot valittiin tehtävän tekoon, ajat muuttuu tekniikka, varustelu, harjoittelu. eu:n myötä tavara liikkuu paremmin sekä tekijät, aivan varmasti suomessa "kokit" tekee tavaraa jopa suomessa. toiset o uhrattavissa linnaan toiset ei. kaunis kesä pojat kaukana mökillä, hiekkamontulla harjoittelevat, päätarkoitushan o osata asiat peremmin olla vastustajaa parempi, kerhoilla painitaan jne opetetaan hallintaotteita yms hyvin normaalia.
Minä kun olen noita nähnyt ei kukaan siis ei kukaan ole edes lähellä painijaa saati osaa hallintaotteita. Ainut mitä osaavat on, kusetus, viinan ja mömmöjen veto.
osittainhan kirjoittamasi on totta. kyllä siellä ukkoja ketkä kunnossa on, reenaa tai ei vedä paskaa sisäänsä, ainakaan kuten osa. jokainen ihminen yksilö se mistä sinä pidät toinen ei välttämättä. kyllä ukot reenaa osa lajeja osa muuta, se missä en tiedä ennen GB gymillä, bandiiteilla hyvät puutteet oli, sekä tulee olemaan metsälässä.

Ylälibadon
Hercule Poirotin viikset
Viestit: 100
Liittynyt: To Huhti 29, 2021 3:58 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja Ylälibadon »

Archie.Bunker kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 4:20 pm
Porukan petturi kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 3:53 pm
Archie.Bunker kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 3:21 pm
Cannonball MC:n yksi osa (Security/Secu), eiköhä se ole näin joka klubilla aimoisasta ajasta ollu ukkoja ketkä tekevät likaiset ikävimmät työt, harjoittelu tekee mestarin, ennen vanhaa yksittäiset ukot valittiin tehtävän tekoon, ajat muuttuu tekniikka, varustelu, harjoittelu. eu:n myötä tavara liikkuu paremmin sekä tekijät, aivan varmasti suomessa "kokit" tekee tavaraa jopa suomessa. toiset o uhrattavissa linnaan toiset ei. kaunis kesä pojat kaukana mökillä, hiekkamontulla harjoittelevat, päätarkoitushan o osata asiat peremmin olla vastustajaa parempi, kerhoilla painitaan jne opetetaan hallintaotteita yms hyvin normaalia.
Minä kun olen noita nähnyt ei kukaan siis ei kukaan ole edes lähellä painijaa saati osaa hallintaotteita. Ainut mitä osaavat on, kusetus, viinan ja mömmöjen veto.
osittainhan kirjoittamasi on totta. kyllä siellä ukkoja ketkä kunnossa on, reenaa tai ei vedä paskaa sisäänsä, ainakaan kuten osa. jokainen ihminen yksilö se mistä sinä pidät toinen ei välttämättä. kyllä ukot reenaa osa lajeja osa muuta, se missä en tiedä ennen GB gymillä, bandiiteilla hyvät puutteet oli, sekä tulee olemaan metsälässä.
Itse vuosituhannen vaihteesta ollut bjj/mma-piireissä ja kyllä kaikenaikaa on ollut vahva edustus liivimiehiä skenessä, että kyllä siellä osa painia osaa. Toki moni noista on bodypuntin jäykistämiä sahapukkeja ja osa ihan pulsuja/nistejä. Täysin harhaluulo kuitenkin on, etteikö kädentaitoja löytyisi

pikilattia
Remington Steele
Viestit: 201
Liittynyt: Ma Syys 13, 2021 4:52 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja pikilattia »

Eklund oli hoitanut huumebisneksiä ANOM-viestialustan kautta ja linjannut, että kaikki jengin huumeet tulisivat hänen kauttaan. = että saa kaikki fyrkat itselleen, samaa paskaa mistä syytti Tranbergia :D

varmaan ymmärrät että sun on turvallisinta ja luotettavinta toimii mun kaa ennemmin kuin noiden idioottejen kun niiden kaa menee massit ja tulee tuomioita, Humananimal viestitti maaliskuussa 2021. = huutikset!! :D massit meni, pitkät tuomiot tulee ja Eki on idiootti :D

Spirulina kertoi, että aseita on jäljellä vielä ehkä 2 tai 3.

– Ok. Otan heti kaksi kpl. kiitos, kirjoitti Humananimal.

Kanta kuitenkin vaihtui, kun hinnaksi paljastui 4000 euroa kappaleelta.
= Idiootti Eki näin lupaa ostaa vaikka ei tiedä hintaa!?!?! Ei ihme että Ekiä pidetään paskanjauhajana ja idioottina :D

– Mä en oo kovin arka kaveri mut possut ajaa droneilla mun perässä 24h vuorokaudessa. SaAN NE KYL jätettyä mut on erittäin vaarallista nyt, nimimerkki Humananimal kirjoitti Spirulinalle viime huhtikuussa. = jätettyä dronet??!!! painamalla liisingmesen kaasun pohjaan? menemällä kellariin? :D vittu mikä pelle :D

SkyECC murrettiin kansainvälisten viranomaisten toimesta. Asiasta uutisoitiin maaliskuussa.

– Oli kai toi odotettavissa että aukovat kaikki puhelimet aikanaan. Siksi näissä pitää tarkkaan miettii mitä kirjoittaa, Humananimal viestitti tuolloin.
= Idootti Eki piripäissään puhuu yhtä ja tekee toista :D

Kännärit saa syyttää itseään ne on itte valinneet täyden idiootin ja nistin johtoon :D :D :D

Avatar
volkanunsal
Remington Steele
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2021 5:31 pm
Paikkakunta: Vuosaari

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

pikilattia kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 6:29 pm
Eklund oli hoitanut huumebisneksiä ANOM-viestialustan kautta ja linjannut, että kaikki jengin huumeet tulisivat hänen kauttaan. = että saa kaikki fyrkat itselleen, samaa paskaa mistä syytti Tranbergia :D

varmaan ymmärrät että sun on turvallisinta ja luotettavinta toimii mun kaa ennemmin kuin noiden idioottejen kun niiden kaa menee massit ja tulee tuomioita, Humananimal viestitti maaliskuussa 2021. = huutikset!! :D massit meni, pitkät tuomiot tulee ja Eki on idiootti :D

Spirulina kertoi, että aseita on jäljellä vielä ehkä 2 tai 3.

– Ok. Otan heti kaksi kpl. kiitos, kirjoitti Humananimal.

Kanta kuitenkin vaihtui, kun hinnaksi paljastui 4000 euroa kappaleelta.
= Idiootti Eki näin lupaa ostaa vaikka ei tiedä hintaa!?!?! Ei ihme että Ekiä pidetään paskanjauhajana ja idioottina :D

– Mä en oo kovin arka kaveri mut possut ajaa droneilla mun perässä 24h vuorokaudessa. SaAN NE KYL jätettyä mut on erittäin vaarallista nyt, nimimerkki Humananimal kirjoitti Spirulinalle viime huhtikuussa. = jätettyä dronet??!!! painamalla liisingmesen kaasun pohjaan? menemällä kellariin? :D vittu mikä pelle :D

SkyECC murrettiin kansainvälisten viranomaisten toimesta. Asiasta uutisoitiin maaliskuussa.

– Oli kai toi odotettavissa että aukovat kaikki puhelimet aikanaan. Siksi näissä pitää tarkkaan miettii mitä kirjoittaa, Humananimal viestitti tuolloin.
= Idootti Eki piripäissään puhuu yhtä ja tekee toista :D

Kännärit saa syyttää itseään ne on itte valinneet täyden idiootin ja nistin johtoon :D :D :D
Sakke Rossi alias Esko Eklund johtaa Suomessa, Eestissä juoppojaffako? kuka rappioalkkis Thaimaassa johdossa ja missä se chapteri yleensä on? Pattayan bordellin baaritiskillä? :twisted:
veijo baltzar is my idol

Avatar
volkanunsal
Remington Steele
Viestit: 245
Liittynyt: Ti Joulu 07, 2021 5:31 pm
Paikkakunta: Vuosaari

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja volkanunsal »

Porukan petturi kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 3:53 pm
Archie.Bunker kirjoitti:
La Tammi 15, 2022 3:21 pm
Cannonball MC:n yksi osa (Security/Secu), eiköhä se ole näin joka klubilla aimoisasta ajasta ollu ukkoja ketkä tekevät likaiset ikävimmät työt, harjoittelu tekee mestarin, ennen vanhaa yksittäiset ukot valittiin tehtävän tekoon, ajat muuttuu tekniikka, varustelu, harjoittelu. eu:n myötä tavara liikkuu paremmin sekä tekijät, aivan varmasti suomessa "kokit" tekee tavaraa jopa suomessa. toiset o uhrattavissa linnaan toiset ei. kaunis kesä pojat kaukana mökillä, hiekkamontulla harjoittelevat, päätarkoitushan o osata asiat peremmin olla vastustajaa parempi, kerhoilla painitaan jne opetetaan hallintaotteita yms hyvin normaalia.
Minä kun olen noita nähnyt ei kukaan siis ei kukaan ole edes lähellä painijaa saati osaa hallintaotteita. Ainut mitä osaavat on, kusetus, viinan ja mömmöjen veto.
Touche! :twisted:
veijo baltzar is my idol

gangsteri
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Su Joulu 17, 2017 8:35 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja gangsteri »

Cannonball on ylivoimaisesti köyhin mc kerho Euroopassa. Tonnin ohiveto on suuri hustlaus.
Memberit ihan toivoo pidätyksiä ja poliisitutkintoja niin voi vedota niihin eikä tarvi osallistua runeille tai muille pidemmille reissuille.Kerhoelämää on paljon kivempi elää somekanavilla kaljapurkin takaa viestittelemällä. Onhan se paljon halvempaa lähettää instassa sydän Euroopan isoille bosseille ja mennä sit tallihuoran kanssa nukkumaan kuin matkustaa esim ruotsiin toverikerholaisen hautajaisiin.

gangsteri
Nikke Knakkertton
Viestit: 174
Liittynyt: Su Joulu 17, 2017 8:35 pm

Re: Cannonball MC

Viesti Kirjoittaja gangsteri »

volkanunsal kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 8:51 pm
Dope Boy kirjoitti:
Ti Tammi 11, 2022 7:56 pm
onko amselen kolmoismurhaaja liittymässä kuuliin? mikä sen nimi nykyisin onkaan? se vielä puuttuisi että valjakkala saisi liivit päälle, sillon menis tästä järjestöstä viimeisetkin kunnioituksen rippeet. harakatkin alkas nauramaan kuulille.
Juha sai juhannuksena prospectin liivit Estonian puliukko-osastossa
Jos tämä olis insta niin kirjoittaisin O-M-G :shock: :lol:

Vastaa Viestiin