Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
PR-67
Nikke Knakkertton
Viestit: 173
Liittynyt: Ti Tammi 26, 2016 5:44 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja PR-67 »

Olen ollut poliisin lupahallinnon kanssa tekemisissä eikä vielä toistaiseksi poliisin luottaminen minuun ole horjunut. Olen ollut myös todistajana oikeudenkäynnissä, ja kadonnut valvontakameran videomateriaali aiheutti luottamuspulan minun ja poliisin välille. Sen päälle poliisiylitarkastajan korruptiosta johtunut itsemurha, Aarnio, Karhuryhmäläisen autokaupat jne. Solmuselle ja muille rikollisille tiedoksi: En vasikoi. Kunniallinen ihminen ei tee niin. Puoleastani raato saa olla rauhassa.
Sarjahukuttajan, sarjaraiskaajan, sarjakuristan ja sarjamurhaajan ero on se seikka että kaikki heistä tekee tuotantotyötä, mutta eri linjoilla.

amatööritutkija
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Marras 03, 2015 7:48 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja amatööritutkija »

itse olen kuullut huhupuheina (tosiaan huhupuheina eli mitään varmaa tietoa ei ole) että muutamia päiviä katoamisen jälkeen olisi katoamispaikan lähellä nähty harmaa ameriikanpaku joka olisi ruumiin vienyt muualle, tiedä sitten kuinka totta tuo on.

elli72
Vic Mackey
Viestit: 1913
Liittynyt: Ti Elo 02, 2011 12:46 pm
Paikkakunta: Itä-Uusimaa

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja elli72 »

Höpö höpö tuo tyyppi mitään tietää. On tietävinään niin monesta eri tapauksesta, että puhuu ihan sontaa. Näköjään sitten kuvittelee tästäkin jotakin tietävän. Enkä siis tällä tekstillä tarkoittanut tuota amatööritutkijaa. Hänen tietonsa voi olla ihan paikkansa pitävä.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

amatööritutkija kirjoitti:itse olen kuullut huhupuheina (tosiaan huhupuheina eli mitään varmaa tietoa ei ole) että muutamia päiviä katoamisen jälkeen olisi katoamispaikan lähellä nähty harmaa ameriikanpaku joka olisi ruumiin vienyt muualle, tiedä sitten kuinka totta tuo on.
Kuka ottaa muutamia päiviä maanneen ruumiin autoonsa? Lemu on melkoinen ja varmasti käryisi vastaantulijoidenkin neniin asti. Aivan älytön juttu.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

amatööritutkija
Aloitteleva Besserwisser
Viestit: 12
Liittynyt: Ti Marras 03, 2015 7:48 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja amatööritutkija »

Sniffaaja kirjoitti:
amatööritutkija kirjoitti:itse olen kuullut huhupuheina (tosiaan huhupuheina eli mitään varmaa tietoa ei ole) että muutamia päiviä katoamisen jälkeen olisi katoamispaikan lähellä nähty harmaa ameriikanpaku joka olisi ruumiin vienyt muualle, tiedä sitten kuinka totta tuo on.
Kuka ottaa muutamia päiviä maanneen ruumiin autoonsa? Lemu on melkoinen ja varmasti käryisi vastaantulijoidenkin neniin asti. Aivan älytön juttu.


mutta onhan tässä mahdollisuus että ei viety ruumista pois vaan on tsekattu että ruumis olisi vaikka metsänelukoiden toimesta viety? tuolla suunnalla asustelen ja vähän väliä näkee maassa eläinten jälkiä yms.

LadyLou
Harjunpää
Viestit: 296
Liittynyt: To Helmi 28, 2013 10:17 am

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja LadyLou »

On se vaan jotenkin niin järkyttävää, että ihminen kertakaikkiaan katoaa... Mutta sehän on fakta, että jotain jää aina jäljelle. Ketjua luettuani, jotkut tietävät paljonkin asiasta... Mulle kävi niin että erään Rakkaani kuolemantapaus ei poliisia kiinnostanut, kuittasivat itsemurhaksi... Helpommalla pääsevät kai, ja kun ei ollut hänkään mikään ns. mallikansalainen. Mutta kuitenkin monelle niin Rakas <3 Toivottavasti Juha löytyy, kunnossa tai toisessa.

Rusty
Sabrina Duncan
Viestit: 374
Liittynyt: Ti Heinä 24, 2007 8:46 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja Rusty »

PR-67 kirjoitti:Minä olen menettänyt luottamukseni poliisiin enkä halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Uhri on itse töpeksinyt ja ollut vankilassakin. On totta että omaiset saivat raskaan taakan.
Vai että pistettiin Penttinen palasiksi ihan kirveellä?! Sähkökäyttöisen sahan saa marketeista alle satasella ja jos ulkona ei halua läträtä bensiinin kanssa niin akkukäyttöisiäkin sahoja on saatavilla. Taitaa nämä paloittelijat olla ajalta miekka ja kilpi, jos edes mitään kirvespaloittelua on tapahtunutkaan kuten itse epäilen. :mrgreen:

Nuori Sherlock
Lauri Hanhivaara
Viestit: 131
Liittynyt: Ti Maalis 25, 2014 3:45 am

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja Nuori Sherlock »

Vahva veikkaus kanssa että kyseisillä nimimerkeillä ei ole mitään tekemistä/tietoa asiasta. Ohimennen kyllä tuntuu muillakin olevan samaa vikaa :evil:

Asiaan..Miksi sitä kierrellään asiaa joka tuntuu olevan aika varma? Lähtisin itse ainakin miettimään Juhan näkökulmasta tilannetta ja huomatkaa näiden tietojen perusteella vaihtoehdot tasan on juuri noi mitä on täällä jo tullut. Yhtenä lisänä heitän vielä lavastuksen omasta kuolemasta----->nimenvaihto--->? tässä kohtaa enää ovat kiinnostuneet alamaailman puolella mistä henkilö löytyy koska he tietävät ettei kukaan meistä tehnyt mitään tai tosiaan..luonto hoitaa loput tai sitten silppuri,ihan miten vaan...
Kaikki ei ole sitä miltä se näyttää

rikollisenkauhu
Alokas
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2016 7:42 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja rikollisenkauhu »

Ikävä todeta mut tuskin selviää tämä. Luultavasti tekotapa on samankaltainen kuin kadonneen Saku Inomaan tapauksessa. Kuoppa on valmiiksi kaivettu syväksi. Mielenkiintoinen kysymys on millätavoin henkilö saatiin saapumaan paikalle siten ettei paljastaisi tätä kellekään. Ehkä ehdoteltu kuriirinhommia "velkojen kuittaamiseksi". Tästä sitten kuljetettu kuopalle ja pistetty kylmäksi. Usein vittumaisin keinoin, psyykataan ja kiusataan kunnolla ennen kuoleman aiheuttamista. Ainakaan vaatemytty ei ikävä kyllä kerro kieltään kovin kevyistä otteista. Toinen pitäisi jaloista ja toinen kuristaisi huomaamattomasti RNC:llä hengen pois jälkiä jättämättä, ei.Toisen alastomaksi pakottamiset ovat yleisempiä takakonttijutuissa joissa on löydettävissä tyypillisesti vähän muutakin kuin yksi laukaus etäältä elintärkeään elimeen.. Jos uhria ylipäätään koskaan löytyy.
Sitä miksi vaatemytty oli paikoillaan on vaikea järkeillä mutta se voi
selittyä ajattelemalla tilannetta jossa päihteiset velkojat ja uhri kohtaavat tosielämän dekkaritarinassa.

On virhe lähteä pelottavalle matkalle kertomatta kellekään luotetulle asiasta. Ikävää on kyllä sekin että usein joku luotettu tietääkin, mutta on juuri se henkilö joka uhrin houkutteli paikalle. Yhtäläisyyksiä Inomaan tapaukseen olisi tässä nähtävissä, mutta kun kuoppa on syvä, jäljille ei ole jo alkuun päästy ja vuodenajat ovat möyhineet maan luonnolliseen sointiinsa saa toivonsa luottaa metsän eläimien haltuun.. Varsinkin jos ruumiskoirat ovat kiireisiä lainkuuliaisten kansalaisten etsinnöissä. Kristillisesti toivotan rauhallista lepoa ja helpotukseksi sen että ainakin omalla kohdallani ajattelen levon kuulostavan paremmalle vaihtoehdolle kuin julman, kylmän ja tunteettoman pirikentän. Rip.
Viimeksi muokannut rikollisenkauhu, Ma Maalis 28, 2016 10:19 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Avatar
Katajaankapsahtaja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: La Maalis 26, 2016 1:11 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja Katajaankapsahtaja »

Sniffaaja kirjoitti:
Kuka ottaa muutamia päiviä maanneen ruumiin autoonsa? Lemu on melkoinen ja varmasti käryisi vastaantulijoidenkin neniin asti. Aivan älytön juttu.
Esimerkiksi sarjamurhaaja Joel Rifkin ajeli poliisin haaviin autollaan jonka takapaksissa oli autotallissa helteellä neljä päivää marinoitunut ruumis. Että ei se nyt niin mahdotonta ole.
"I just wanted to see how it felt to shoot Grandma."

Muppe
Rico Tubbs
Viestit: 1230
Liittynyt: Ma Elo 24, 2015 9:35 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja Muppe »

Sniffaaja kirjoitti:Kuka ottaa muutamia päiviä maanneen ruumiin autoonsa? Lemu on melkoinen ja varmasti käryisi vastaantulijoidenkin neniin asti. Aivan älytön juttu.
Etpä paljon ole kärryillä mistään,suomessakin on usempi tapaus jossa on asuttu ruumiin kans jopa viikko,nukuttu samassa sängyssä,lienee pidetty kädestäki kiinni.

tiiätkö millä ruumiita siirretään pääasiassa? Autolla,harva kuskaa fillarilla tai potkurilla
Lopetti tietojen kirjoittelun kokonaan foorumille 13.3.2019.
Jäseninä suuri määrä idiootteja joilla ei ole foorumille mitään järkevää kirjoitettavaa tai tietoa asioista vaan ovat paikalla vain todistamassa ja vannomassa omaa tyhmyyttään.

Sniffaaja
Martin Riggs
Viestit: 608
Liittynyt: Ti Touko 26, 2015 6:59 am

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja Sniffaaja »

Ymmärrän että asia menee tunteisiin jos psyyke ei kestä, silloin ei pidä lukea tämän tyypppisistä rikoksista.

Ala-maailmassa ei toimita kuten psyykelääkkeiden maailmassa. Jälkimmäiset sankarit saattaa vaikka mennä kylpyyn ruumiin kanssa, ala-maailmassa taas tapetaan ja ruumiinkäry saa piriveikot pitelemään nenästään kiinni ja oksentamaan.
http://www.osuva.com/ - joukko- ja perhesurmaajien treenipaikka vuodesta 2000. Parhaimmat aseet ja kouluttajat.

Avatar
Katajaankapsahtaja
Alibin satunnaislukija
Viestit: 65
Liittynyt: La Maalis 26, 2016 1:11 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja Katajaankapsahtaja »

Sniffaaja kirjoitti:Ymmärrän että asia menee tunteisiin jos psyyke ei kestä, silloin ei pidä lukea tämän tyypppisistä rikoksista.

Ala-maailmassa ei toimita kuten psyykelääkkeiden maailmassa. Jälkimmäiset sankarit saattaa vaikka mennä kylpyyn ruumiin kanssa, ala-maailmassa taas tapetaan ja ruumiinkäry saa piriveikot pitelemään nenästään kiinni ja oksentamaan.
Sinä kysyit, me vastasimme.
En tiennytkään että "ala-maailmaan" kuuluminen sulkee pois tällaisia asioita. No mutta hyvä tietää jatkoa ajatellen kun jotain muuta rikosta pohtii.
"I just wanted to see how it felt to shoot Grandma."

eloq
Harjunpää
Viestit: 348
Liittynyt: Ma Marras 05, 2007 9:16 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja eloq »

Miten psyykelääkkeiden maailmassa toimitaan? Missä se on?

rokka
Remington Steele
Viestit: 218
Liittynyt: Ti Helmi 05, 2008 5:50 pm

Re: Kadonnut Juha Penttinen,35v. Konnevedellä 7.5.2011

Viesti Kirjoittaja rokka »

Elekää tapelko! Kuolluhhan se on mitä varmimmin. Ja tekijätki tavallaan tiedossa, jos Juha on ja on sotkeentunu noihin piireihin. Todella todennäköistä, että ruumista ei löydy, ennenkö kohtalo puuttuu peliin ja löytyy luita ym jostain. Ikävää, mutta en enää usko ulkomaille häviämiseen ym.
-Heittämällä läpi-

Vastaa Viestiin