Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Spekulointia kadonneista henkilöistä.
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2010
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Itse olin noihin aikoihin 16-17-v, ja taksilla ajeltiin jonkun verran, lähinnä kyllä erilaisia ryyppyreissuja. Tosin olin kyllä töissä silloin jo
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Salailunmestari
Alokas
Viestit: 2
Liittynyt: To Heinä 15, 2021 11:06 am

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Salailunmestari »

Tietääkö kukaan missä Piian äiti nykyään asuu?
Onko vielä elossa?
Oliko katkera erosta ja vei tytön mukanaan?
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2010
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Eikös kuollut jo aikoja sitten?
Voi voi, kun päättyi elämän koi
J.Maybrick
Axel Foley
Viestit: 2438
Liittynyt: Ma Tammi 21, 2013 1:09 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja J.Maybrick »

Gunilla Ristikankare on kuollut jo 1992, ainakin netistä sellainen vuosi löytyi.
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Happinaamari
Susikoski
Viestit: 41
Liittynyt: To Tammi 04, 2018 11:02 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Happinaamari »

Tänään julkaistussa Perjantai dokkarissa oli isän haastattelu ja kertoi myös miten Teijo-veljeä sekä häntä on syyllistetty. 😔
ZakkFakk
Nikke Knakkertton
Viestit: 179
Liittynyt: Ti Huhti 01, 2014 2:15 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja ZakkFakk »

Onko tullut uusi Perjantai -dokkari vai tarkoitatko aiheesta syksyllä 2018 julkaistua Perjantai -dokkaria?
agee
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Su Heinä 07, 2019 7:30 pm
Paikkakunta: Lounaisrannikko

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja agee »

Tuskin uutta on tullut.

Just oli viikonlopun iltalehdessä, miten liftarisurmat ratkaistiin vuosien jälkeen, joten on tälläkin toivoa mikäli Pian ruumis jostain löytyisi. Toki jäljellä ei oo enää kuin luut, mutta uskoisin olevan vesistössä kun ei mistään ole esille tullut.

Kaikista vittumaisinta tällä kylällä on se, että jossain joku tietää jotain mutta ei kerro. Antaisi edes vihjeen poliisille, mikäli oma perse ei ole tulilinjalla. Saataisiin tälle päätös ja joku lukemaan tiilenpäitä.
MikaK
Theo Kojak
Viestit: 1106
Liittynyt: Ke Syys 18, 2019 9:29 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja MikaK »

Kyllähän vihjekirjeessä ollut auto ja siihen liittynyt seksuaalirikollinen todennäköisesti tähän juttuun liittyvät mutta kun näyttöä ei saatu. Autolla ruumis voitu kuskata ties minne niin ei varmaan ikinä löydy ellei tuurilla.
Ouagadougou
Hetty Wainthropp
Viestit: 469
Liittynyt: To Maalis 19, 2020 7:17 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ouagadougou »

Olen lukenut ketjua vain satunnaisesti, joten pakko kysyä: onko isän/kotona olleiden osallisuus täysin varmasti poissuljettu? Onko aukottoman varmaa, että Piia on edes lähtenyt kotoa?

Jotenkin tuntuu siltä, että tässä on kyse kuolemaan johtaneesta onnettomuudesta tai taposta kotona.
Murheli
Axel Foley
Viestit: 2010
Liittynyt: Pe Maalis 11, 2016 12:34 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Murheli »

Ouagadougou kirjoitti: Su Elo 08, 2021 5:58 pm Olen lukenut ketjua vain satunnaisesti, joten pakko kysyä: onko isän/kotona olleiden osallisuus täysin varmasti poissuljettu? Onko aukottoman varmaa, että Piia on edes lähtenyt kotoa?

Jotenkin tuntuu siltä, että tässä on kyse kuolemaan johtaneesta onnettomuudesta tai taposta kotona.
Poliisi on niin tiedottanut, että perheen jäsenet on täysin poissuljettuja. Eikös siellä käynyt koiratkin haistelemassa? Minä kyllä luotan että poliisien tiedotus tässä pitää paikkansa, mutta kirjoituksista päätellen jotkut eivät. Ehkä kannattaa lukea ketjua lisää, niin voit itsekin muodostaa oman mielipiteesi asiasta :wink:
Voi voi, kun päättyi elämän koi
Ouagadougou
Hetty Wainthropp
Viestit: 469
Liittynyt: To Maalis 19, 2020 7:17 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Ouagadougou »

Kiitos, Murheli. :)

Noin pääsääntöisesti luotan Suomen poliisiin, paitsi Tampereen poliisin henkirikostutkintaan. Ruumiskoiratkaan eivät kuitenkaan ole erehtymättömiä.

Itseäni häiritsee yksi isän kommentti Piian surmaajan jäljittämiseen liittyen. Ulostulo oli todella valju ajatellen, että kyse on hänen tyttärestään, tyyliin 'hyvähän tuo olisi kiinni saada, ettei tee muille pahaa'. Tuollaisen kommentin olisi voinut heittää vaikka satunnaisesti valittu kuopiolainen kaduntallaaja, jolla ei ole minkäänlaista tunnesidettä Piiaan.
agee
Remington Steele
Viestit: 210
Liittynyt: Su Heinä 07, 2019 7:30 pm
Paikkakunta: Lounaisrannikko

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja agee »

Joo kyllä mä siihen luotan, että perhe on syytön. Jotenkin vaan käsittämätöntä, että ihmisiä voi kadota jäljettömiin seudulla, jossa kuitenkin liikkuu ihmisiä...
Eriksson
Nikke Knakkertton
Viestit: 163
Liittynyt: To Kesä 15, 2017 10:23 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Eriksson »

J.Maybrick kirjoitti: To Elo 05, 2021 10:47 pm Kävin katsomassa Piian kotitaloa Peipontiellä. Alkaa olla kovin umpeen kasvanut piha ja sen näköinen, että mahtaako siinä kukaan tällä hetkellä asua. Asuneeko Heikki vai onko jo hoivakodissa...jos asuu, ei sen ikäinen enää jaksa pihaa tai kaustetta hoitaa. Taitaa olla purkukunnossa Piian kotitalo. Surullinen koko perheen tarina.
Silloin 2018 julkaistussa telkkarihaastattelussa kuvattiin hiukan sitä kotipihaakin ja olihan se jo silloin hyvin hoitamattoman näköinen. Betonimylly ruostui pitkän ruohikon keskellä ym ym.
peteme
Neuvoja-Jack
Viestit: 572
Liittynyt: Ti Heinä 05, 2011 7:10 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peteme »

Veera84 kirjoitti: Pe Elo 06, 2021 6:43 pm Kuinka normaalia se tuon ajan teineille oli mitään takseja käyttää? Mä olen kymmenisen vuotta nuorempi ja meille ei olisi tullut mieleenkään mennä taksilla minnekään vaikka miten olisi ollut huono ilma, kiukkuinen olo tai mitään muutakaan syytä. Eri juttu sitten se, jos joku tuntematon pysähtyy kohdalle ja tarjoaa kyytiä. Mun aikana siitä oli jo puhuttu sen verran, ettei me oltaisi yksin uskallettu mennä kenenkään kyytiin, mutta Piian aikana se varmaan olisi ollut todennäköisempää.
Kyllä noita liftareita oli paljon juurikin tuolloin kun itsekkin sain kortin 88. 20mk.lla sitä jo heitti kaveria pitkälle eli kunhan bensaa sai niin ajeltiin aamun asti. Liftaus oli kyllä yleistä.
Hurjimus
Axel Foley
Viestit: 2188
Liittynyt: La Helmi 22, 2020 10:41 pm

Re: Piia Ristikankare, katosi kotoaan - Piikkiö 1988 (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Hurjimus »

Noin pääsääntöisesti luotan Suomen poliisiin, paitsi Tampereen poliisin henkirikostutkintaan. Ruumiskoiratkaan eivät kuitenkaan ole erehtymättömiä.

Itseäni häiritsee yksi isän kommentti Piian surmaajan jäljittämiseen liittyen. Ulostulo oli todella valju ajatellen, että kyse on hänen tyttärestään, tyyliin 'hyvähän tuo olisi kiinni saada, ettei tee muille pahaa'. Tuollaisen kommentin olisi voinut heittää vaikka satunnaisesti valittu kuopiolainen kaduntallaaja, jolla ei ole minkäänlaista tunnesidettä Piiaan.
Olisiko hänen pitänyt toivoa, ettei saada kiinni ?
Vanha, väsynyt ja varmaankin toivonsa menettänyt isä.
Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.
Vastaa Viestiin